Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Γιατι καθυστέρησες ?

Η ΔΕΗ καθυστερούσε όχι εγώ.. Τους έστελνα email τους έπαιρνα τηλέφωνο και τους ενοχλούσα συνέχεια.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, ekrepali είπε

1) Εγώ έχω αποφασίσει πλέον να πληρώνω μόνο πάγια όπως λένει οι όροι. Δε ξαναδοκιμάζω τις αντοχές του συστήματος της ΔΕΗ. 😄

2) Μαλακία σου είπε... αν δεν ενεργοποιηθεί η πάγια, δεν ενεργοποιείται το πρόγραμμα όσους μήνες και να περιμένεις.

3) Σου είπα πρόσεξε μη ξεχάσεις τους κωδικούς. Όταν ξεμπερδέψεις με όλα, αν θες βάλει άλλο email.

4) Aν εννοείς τη 2η αίτηση που είναι σε εκκρεμότητα, να στείλεις και το αποδεικτικό πληρωμής κι ας μη το ζήτησαν. Γιατί σε πολλούς σκάλωσε η αίτηση γι'αυτό το λόγο και τη ζήτησας μετά.

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω RAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

Άρα λες να τον αγνοήσω και να προχωρήσω άμεσα στην ενεργοποίηση της πάγιας εντολής ε;

Το έγγραφο εννοείται ότι το αποθήκευσα αμέσως.Δεν είναι pdf, είναι word μάλλον...εγώ το άνοιξα με open office.

Πάτησα και πράσινο-ολοκλήρωση στο myrae για να μη φαίνεται σε εκκρεμότητα. 

ΥΓ:Προ ολίγου με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη μια συνάδελφος που ξέρει ότι ψαχνόμουν για αλλαγή παρόχου...400€ λογαριασμός ΔΕΗ Γ1Ν, πάνω από τα μισά ρήτρα...

Έχουν ebill και τους πρότεινα να ενεργοποιήσουν έστω και τώρα το My home online. Παραμιλάει ο κόσμος με τις χρεώσεις.

Επεξ/σία από efkola
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εντάξει είναι, τι άλλο να γράψεις... στείλτο να δούμε τι θα γίνει.

 

Εφυγε προς τη ΔΕΗ με κοινοποίηση στους υπόλοιπους. Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, efkola είπε

1) Άρα λες να τον αγνοήσω και να προχωρήσω άμεσα στην ενεργοποίηση της πάγιας εντολής ε;

2)Το έγγραφο εννοείται ότι το αποθήκευσα αμέσως.Δεν είναι pdf, είναι word μάλλον...εγώ το άνοιξα με open office. Πάτησα και πράσινο-ολοκλήρωση στο myrae για να μη φαίνεται σε εκκρεμότητα. 

ΥΓ:Προ ολίγου με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη μια συνάδελφος που ξέρει ότι ψαχνόμουν για αλλαγή παρόχου...400€ λογαριασμός ΔΕΗ Γ1Ν, πάνω από τα μισά ρήτρα...

Έχουν ebill και τους πρότεινα να ενεργοποιήσουν έστω και τώρα το My home online. Παραμιλάει ο κόσμος με τις χρεώσεις.

1) Αν δε βάλεις πάγια εντολή δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί, στο λέω. Και να έχεις το νου σου κάθε μέρα μην απενεργοποιηθεί κάτι άλλο, γίνονται τρελά πράγματα.

2) Αφού έχει ολοκληρωθεί, πάτα τώρα "Εξαγωγή αιτημάτων" --> Εκτύπωση --> Αντί για εκτυπωτή διαλέγεις αποθήκευση σε PDF (αν έχεις πρόγραμμα PDF στον υπολογιστή σου που υποστηρίζει αυτη τη λειτουργία). Αλλιώς εκτύπωση σε χαρτί και σκανάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποια προγράμματα της ΔΕΗ, η απαίτηση ενεργοποίησης παγιας εντολής είναι υποχρεωτικη. Νομίζω είναι εκείνο το πακέτο που δεν έχει εγγύηση, το λένε οι όροι, τα υπόλοιπα λογικά απαιτούν εγγύηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiankap είπε

Εφυγε προς τη ΔΕΗ με κοινοποίηση στους υπόλοιπους. Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης;

Αν όχι αύριο μεσημέρι Δευτέρα σίγουρα. Μόλις άρχισα κι εγώ τις κοινοποιήσεις απαντάνε την επόμενη μέρα. Στα προηγούμενα απλά παράπονα περιμενω από της 3/12 και 6/12 αντίστοιχα απάντηση. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

1) Αν δε βάλεις πάγια εντολή δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί, στο λέω. Και να έχεις το νου σου κάθε μέρα μην απενεργοποιηθεί κάτι άλλο, γίνονται τρελά πράγματα.

2) Αφού έχει ολοκληρωθεί, πάτα τώρα "Εξαγωγή αιτημάτων" --> Εκτύπωση --> Αντί για εκτυπωτή διαλέγεις αποθήκευση σε PDF (αν έχεις πρόγραμμα PDF στον υπολογιστή σου που υποστηρίζει αυτη τη λειτουργία). Αλλιώς εκτύπωση σε χαρτί και σκανάρισμα.

Ενεργοποίησα την πάγια εντολή. Τώρα αναμονή να δούμε μέχρι πότε θα ισχύει. Λογικά μέχρι Τρίτη-Τετάρτη θα έχει ενεργοποιηθεί.

Πήγα εξαγωγή αιτημάτων και παραδόξως στα μηνύματα βγάζει μόνο τα δύο δικά μου, όχι την απάντησή τους. Το ίδιο και στην ''εκτύπωση'' στο pdf. 

O μόνος τρόπος να δω την απάντησή τους είναι να πάω στα ''ολοκληρωμένα αιτήματα'' ---> ''ενέργειες'' και έπειτα στο κάτω μέρος της σελίδας στα ''έγγραφα αιτήματος'' και από εκεί να ανοίξω το αρχείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, yiankap είπε

Εφυγε προς τη ΔΕΗ με κοινοποίηση στους υπόλοιπους. Εκτιμώμενος χρόνος απάντησης;

έχουν υποχρέωση βάσει νόμου 10 εργάσιμες περιθώριο

σε αρνητική ή μη απάντηση ανοίγεις αίτημα στη ΡΑΕ

Η ΡΑΕ παίζει να πρωτοκολλήσει το θέμα και να το παρακολουθεί

θα δούμε μετά πως θα συνεχιστεί , καλή επιτυχία

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, efkola είπε

 

O μόνος τρόπος να δω την απάντησή τους είναι να πάω στα ''ολοκληρωμένα αιτήματα'' ---> ''ενέργειες'' και έπειτα στο κάτω μέρος της σελίδας στα ''έγγραφα αιτήματος'' και από εκεί να ανοίξω το αρχείο.

Ωραία αποθήκευσε τα πάντα από εκεί, κράτα και screenshots

2 ώρες πριν, koystado είπε

παιδιά εκανα το ebill αλλα δεν βλέπω πουθενά οτι εχω το online και αν το επιλέξω λέει ότι είναι σε επεξεργασία.

Πότε έκανες αίτηση; Πώς έκανες την αίτηση; Γ1 έκανες ή Online; Πότε ολοκληρώθηκε η αλλαγή παροχου; Τι γράφει στο ιστορικό επιλογών; Αν επιλέξεις το online λέει ότι είναι σε επεξεργασία, άρα το επέλεγες τώρα;

  

2 ώρες πριν, koystado είπε

πρέπει να κάνω κάτι;

Να απαντήσεις τα παραπάνω,αλλιώς θα μαντεύουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/12/2021 στις 11:06 ΠΜ, ekrepali είπε

 

Μόλις υπογράψεις Γ1, το πολύ σε μια μέρα θα δεις το ακίνητο στο ebill. Δε θα είναι ακόμα ενεργή η παροχή, πρέπει να γίνει ενεργοποιήση απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Με το που θα δεις το ακίνητο στο ebill, πατάς ενεργοποίηση το Online. Θα σου ζητήσει κάρτα για πάγια εντολή και ενεργοποίηση ηλεκτρονικού και μηνιαίου λογαριασμού. Τα ενεργοποιείς όλα αυτά να είναι έτοιμα. Θα σου βγάλει κάτω μήνυμα ότι το αίτημα για το Online είναι υπό εξέταση.

Μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα αλλάξει το νούμερο της παροχής κατά 1 ψηφίο. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Το τσεκάρεις αυτό κάθε μέρα.

Εν συνεχεία τo Online υποτίθεται ότι πρέπει να φανεί ενεργό το πολύ σε 2 μέρες, και η ημερομηνία ενεργοποίησης θα είναι η 1η μέρα που πήρες ρεύμα απ'τη ΔΕΗ. Λέω υποτίθεται γιατί πολλές φορές εξαφανίζονται επιλογές που έχεις ήδη ενεργοποιήσει (Online, πάγια εντολή, μηναίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός). Ό,τι δεν φαίνεται ενεργό στην αρχική σελίδα το ξαναπατάς χειροκίνητα.

 

Καλησπέρα, ενώ έχω κάνει από 14/12 την διαδικασία αλλαγής παροχου, από Protergia στη ΔΕΗ (Γ1) και την επόμενη μέρα 15/12 την ενεργοποίηση του προγράμματος Online, μέχρι και τώρα, 2,5 μέρες μετά ακόμα φαίνεται στην καρτέλα του E-Bill η ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση".

Παρατήρησα ότι στο κείμενο σου έγραψες κι αυτό: "Μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα αλλάξει το νούμερο της παροχής κατά 1 ψηφίο. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Το τσεκάρεις αυτό κάθε μέρα."

Πάτησα πριν από λίγο το link αυτό και έβγαλε μία φόρμα που βάζοντας τον αριθμό παροχής μου, έβγαλε αυτό το μήνυμα:

Η Υ.Δ.Ε. έχει λήξει.
Η καταληκτική ημερομηνία ισχύος της ΥΔΕ, όπως δηλώθηκε από τον αδειούχο ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη στο έντυπο της Υ.Δ.Ε. που διατηρεί στο αρχείο του ο ΔΕΔΔΗΕ για την ηλεκτρική εγκατάσταση με αριθμό παροχής 8245ΧΧΧΧΧΧ έχει παρέλθει.
Ο ιδιοκτήτης/χρήστης οφείλει να προβεί άμεσα σε επανέλεγχο της εγκατάστασής του και να προσκομίσει την Υ.Δ.Ε. επανελέγχου στην τοπική υπηρεσία ΔΕΔΔΗΕ. Εγκαταστάσεις στις οποίες δεν έχει διενεργηθεί επανέλεγχος ενδέχεται να είναι επικίνδυνες και ακατάλληλες για χρήση. Επισημαίνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ απενεργοποιεί τη σύνδεση εγκαταστάσεων χρηστών με το Δίκτυο, όταν τίθεται σε γνώση του ότι παραβιάζονται προδιαγραφές ή λοιπές απαιτήσεις λειτουργίας που αφορούν στην ασφάλεια ανθρώπων και εγκαταστάσεων (παρ. 4, άρθρο 54 του Κώδικα Διαχείρισης του ΕΔΔΗΕ – Αριθμ. απόφ. 396/2016 – ΦΕΚ Β’ 78/20.01.2017)."

Από κάτω δείχνει τα στοιχεία του σπιτιού μου και ημερομηνία λήξης 21/5/2021.

Τι έγινε ρε παιδιά; Τι κάνω τώρα; Το διαμέρισμα είναι του 2007, δεν είναι παλιό σχετικά. 

 

Επεξ/σία από topmar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, topmar είπε

Τι έγινε ρε παιδιά; Τι κάνω τώρα; Το διαμέρισμα είναι του 2007, δεν είναι παλιό σχετικά. 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/763296-επανέλεγχος-ηλεκτρικής-εγκατάστασης-και-υποβολή-νέας-υδε/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fasmatikos είπε

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

 

Δώσε βάση, μια φορά τα λέω.

- Κάνεις εκτύπωση σε PDF την απάντηση που σου έστειλαν με mail απ'το customer care.

- Κλείνεις το adblock

- Mετά στο myrae πατάς το κόκκινο. Κάνεις upload το PDF απ'την απάντηση του customer care και γράφεις στο κείμενο:"Δε βλέπω εδώ την απάντηση σας, αλλά μου απέστειλαν απάντηση με email απ'το customer care την οποία επισυνάπτω εδώ. Αποδέχομαι την απάντηση απ'το customer care ότι θα με εντάξετε στο παλιό online, οπότε κλείνω το αίτημα μου εδώ".

- Στα καπάκια πατάς το πράσινο και ολοκληρώνεται το αίτημα στη ΡΑΕ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δώσε βάση, μια φορά τα λέω.

- Κάνεις εκτύπωση σε PDF την απάντηση που σου έστειλαν με mail απ'το customer care.

- Κλείνεις το adblock

- Mετά στο myrae πατάς το κόκκινο. Κάνεις upload το PDF απ'την απάντηση του customer care και γράφεις στο κείμενο:"Δε βλέπω εδώ την απάντηση σας, αλλά μου απέστειλαν απάντηση με email απ'το customer care την οποία επισυνάπτω εδώ. Αποδέχομαι την απάντηση απ'το customer care ότι θα με εντάξετε στο παλιό online, οπότε κλείνω το αίτημα μου εδώ".

- Στα καπάκια πατάς το πράσινο και ολοκληρώνεται το αίτημα στη ΡΑΕ.

Σε ευχαριστώ πααααααρα πολύ !! Δεν το είχα σκεφτεί να το κάνω έτσι.... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

1 λεπτό πριν, Sammaros είπε

Σε ευχαριστώ, τώρα που την έκανα ήδη online, μπορώ ακόμη να πάω κατάστημα για να γίνει ή αλλαγή προμηθευτή πιο γρήγορα;

Η αίτηση στο econtract είναι απλή δήλωση ενδιαφέροντος. Αν δε σε έχουν πάρει ακόμα τηλεφωνο για επιβεβαιωση στοιχείων και δε σου έχουν στείλει ακόμα συμβόλαια, πας σε κατάστημα με ραντεβού https://appointment.dei.gr/, υπογράφεις Γ1 και μετά ενεργοποιεις το online απ'το ebill.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...