Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, korakios είπε

απο άλλο πάροχο , όχι , μόνο χρεώσεις online

αμβισβήτηση

Νέα σύνδεση είναι αρχική. 

Αυτό με την αμφισβήτηση έχει αποτέλεσμα; δικαιώνεσε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

Μόλις μίλησα με τη ΔΕΗ και τηλεφωνικά...ο υπάλληλος μου είπε ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω κάρτα σε άλλο όνομα από αυτό στο οποίο έχει δηλωθεί η παροχή. Με προβλημάτισε λίγο ότι με έβαλε σε αναμονή και ρώτησε πριν μου απαντήσει. Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αίτημα στη ΡΑΕ που είχα κάνει λέει ότι ολοκληρώθηκε (περιμένουν δλδ από εμενα να αποδεκτώ την απάντηση της ΔΕΗ ή όχι) όμως απάντηση δεν δόθηκε.... Το πεδίο της απάντησης είναι κενό... Υποθέτω ότι δεν είναι φυσιολογικό έτσι??. Στο email που έστειλα όμως σε customer care με κοινοποίηση σε ΡΑΕ μου απάντησε η ΔΕΗ ότι θα με εντάξουν στο παλιό online όσο πιο γρήγορα γίνεται (.....).  Εδώ όμως μουγκα... Να επιλέξω Απόρριψη απαντησης με σχόλιο ότι Δεν δόθηκε απάντηση ε? 

Screenshot_20211216-211407_Edge.jpg

Επεξ/σία από fasmatikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Oλοι οι λογαριασμοι γραφουν ειτε εναντι ειτε εκκαθαριστικος.

Αν γραφει εναντι καταναλωσης ειναι αυτονοητο οτι ειναι εναντι.Κι αν γραφει εκκαθαριστικος σημαινει οτι ειναι εκκαθαριστικος.

 

Spoiler

image.png.5197bdd2768a23aa0979dbb3ec67aeb1.png

image.png.86424819190e8dcb217a5c33f9dc5445.png

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, efkola είπε

Σ'ευχαριστώ @ekrepali . 

1) Το ίδιο έκανε και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει αν πληρώσω εγώ 3 ή περισσότερες φορές αντί να αφήσω το λογαριασμό να πληρωθεί από μόνος του μέσω της πάγιας εντολής.

2) Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με προέτρεψε να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή όταν δω ότι το My home online είναι ενεργοποιημένο και όχι τώρα που το αίτημα είναι ακόμα υπό εξέταση.

3) Όσον αφορά τους κωδικούς, έβαλα ίδιο password και στους δύο...με διαφορετικό username, φυσικά.

4) Παραδόξως δε μου ζήτησαν ποτέ να τους στείλω πληρωμένο τελευταίο λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου(Volterra).

5) Όσον αφορά το καυτό θέμα με τις παλιές/νέες τιμές, έστειλα διαμαρτυρία στη ΡΑΕ προ ημερών και η ΔΕΗ μου απάντησε προχθές στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ότι θα ισχύει ο παλιός τιμοκατάλογος(αυτός που ίσχυε μέχρι 2/12/2021) καθώς η αίτηση και όλα τα δικαιολογητικά είχαν υποβληθεί μέχρι τότε. Κρατάω μικρό καλάθι όμως μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Στην άλλη παροχή, εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός και οι τιμές είναι σωστές, 0,096-0,076.

 

1) Εγώ έχω αποφασίσει πλέον να πληρώνω μόνο πάγια όπως λένει οι όροι. Δε ξαναδοκιμάζω τις αντοχές του συστήματος της ΔΕΗ. 😄

2) Μαλακία σου είπε... αν δεν ενεργοποιηθεί η πάγια, δεν ενεργοποιείται το πρόγραμμα όσους μήνες και να περιμένεις.

3) Σου είπα πρόσεξε μη ξεχάσεις τους κωδικούς. Όταν ξεμπερδέψεις με όλα, αν θες βάλει άλλο email.

4) Aν εννοείς τη 2η αίτηση που είναι σε εκκρεμότητα, να στείλεις και το αποδεικτικό πληρωμής κι ας μη το ζήτησαν. Γιατί σε πολλούς σκάλωσε η αίτηση γι'αυτό το λόγο και τη ζήτησας μετά.

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω RAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsampouros είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.5197bdd2768a23aa0979dbb3ec67aeb1.png

image.png.86424819190e8dcb217a5c33f9dc5445.png

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Ο λογαριασμός αυτός θεωρείται ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ.

Δεν το γράφει αλλά έτσι είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsampouros είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Αυτός ο λογαριασμός θεωρείται έναντι η εκκαθαριστικός ? Έχει ένα κενό πλαίσιο "Έναντι κατανάλωσης". Έχω καταχωρήσει εγώ ενδείξεις την ημερομηνία που μου υπέδειξε το ebill.

Ειναι εκκαθαριστικος με δικες σου ενδειξεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ekrepali 

Spoiler

:Έπειτα από όλα τα παραπάνω, θεώρησα ότι έχω ενταχθεί στο προϊόν myhome online και ότι δεν χρειαζόταν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από την στιγμή που το ακίνητό μου είχε πλέον ηλεκτροδοτηθεί κανονικά. Υπενθυμίζω ότι στην σύμβαση που υπέγραψα για το προϊόν myHome Online (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο» και όχι κάποιο μήνυμα του τύπου π.χ «και έπειτα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μέσω του e-bill».

 

Στέλνω μέσω mail στη δεη κοινοποίηση στους υπόλοιπους και αν δεν τότε πάω στο myrae;

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

5) Αν η επικοινωνία έγινε μέσω της καινούργια πλατφόρμας ΜyRAE, πάτα το πράσινο για να ολοκληρωθεί το αίτημα και να κατοχυρώσεις την απάντηση τους. Σε κάθε περίπτωση κράτα αποδεικτικά σε PDF και έγχαρτο, μη τα χάσεις.

 

Αν η επικοινωνία έγινε με τον παλιομοδίτικο τρόπο απ'τη φόρμα επικοινωνίας https://www.rae.gr/forma-parapanon/ στέλνεις απάντηση ότι αποδέχεσαι την απάντηση του παρόχου και ζητάς απ'τη ραε να κλείσει το αίτημα.

Ξανατονίζω κράτα αποδεικτικά της επικοινωνίας.

@efkola

 

@yiankap To πιο βασικό απ'όλα να γράψεις αυτό στο 9. Ή τώρα έγινε 8 έχω μπερδευτεί.

 

Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά. Εν συνεχεία πατάω στην καρτέλα "ιστορικού επιλογών" όπου  μου δείχνει ότι έχουν επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ οι υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021.Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας. Όμως δεν έχει επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή, παρόλο που είχα καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας μου κατά την αίτηση στο econtract και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μη ολοκλήρωση της αυτόματης ενεργοποίησης του προγράμματος.

το ε σβήστο

το στ που θα γίνει ε: Εφόσον έδωσα τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας στο e-contract, θεώρησα ότι είχα ικανοποιήσει την υποχρέωση των ειδικών όρων του προγράμματος για πάγια πληρωμή λογαριασμού. Είναι δικό σας σφάλμα που δεν ενεργοποιήθηκε αυτόματα απ'το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή και είχε ως συνέπεια τη με ενεργοποίηση του προγράμματος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Μπηκες η σε έβαλαν στο online 30 Νοεμβρίου.

30 Νοεμβρίου ενεργοποίησα το ebill. Αίτηση ειχα κάνει από τον Σεπτέμβριο και υπέγραψα τον Οκτώβριο. 

3 ώρες πριν, marmagia είπε

Έχουν χρεωθεί αρκετές κιλοβατώρες στο Γ1. Ήσουν πελάτη της ΔΕΗ πριν την ενεργοποίηση η έκανες αλλαγή παρόχου;

Πελάτης της ΔΕΗ είμουν σε άλλο σπίτι σε άλλη πόλη. Σε αυτό το σπίτι έκανα αρχική σύνδεση κατευθείαν στο my home online 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, gemis XTX είπε

30 Νοεμβρίου ενεργοποίησα το ebill. Αίτηση ειχα κάνει από τον Σεπτέμβριο και υπέγραψα τον Οκτώβριο. 

Γιατι καθυστέρησες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ekrepali Δες το ολοκληρωμένο με το 9 να έχει γίνει 8 και το στ ε.

Spoiler

ΘΕΜΑ : ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ MY HOME ON – LINE

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ :

1. Την 11.11.2021, υπέβαλλα αίτηση μέσω της υπηρεσίας e-contract για τo προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας myHome Online για αρχική ηλεκτροδότηση ακινήτου ακολουθώντας όλα τα βήματα της διαδικασίας και παρέχοντας τόσο προσωπικά στοιχεία όσο και οικονομικά δηλαδή τα στοιχεία χρεωστικής κάρτας για την πάγια εξόφληση των λογαριασμών, όπως προβλέπει το προϊον myHome Online.

2. Tην 14.11.2021 έλαβα το συνημμένο mail (συνημμένο 1) με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω καθώς και τα  απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να αποσταλούν στην υπηρεσία σας  ώστε να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου στο δίκτυο της ΔΕΗ με σύμβαση my home on line. Στο mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online αντίθετα γράφει χαρακτηριστικά «Για την ολοκλήρωση του αιτήματος καθώς και στην περίπτωση που προκύψουν εκκρεμότητες, θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά, ώστε να λάβετε αναλυτικές πληροφορίες».

3. Στην σύμβαση που υπέγραψα για το προϊόν myHome Online και σας απέστειλα μαζί με άλλα έγγραφα (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο». Στην σύμβαση που υπέγραψα δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online. Επίσης επισημαίνω ότι η σύμβαση που απεστάλλη και υπέγραψα δεν περιείχε καθόλου οικονομικά δεδομένα (τιμές κιλοβατώρας κλπ) πλην του ποσού της εγγύησης που ορίζεται στο ποσό των 0 €.

4. Την 23/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 3) που αναγράφει ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων μου και εντός 2 εργάσιμων ημερών θα έχω συνδεθεί στο δίκτυο. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online.

5. Στις 25/11/2021 το ακίνητό μου ηλεκτροδοτήθηκε κανονικότατα.

6. Ήδη από την 24/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 4) για τη εγγραφή στην υπηρεσία e-bill την οποία και ολοκλήρωσα. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online.

7. Έπειτα από όλα τα παραπάνω, θεώρησα ότι έχω ενταχθεί στο προϊόν myhome online και ότι δεν χρειαζόταν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από την στιγμή που το ακίνητό μου είχε πλέον ηλεκτροδοτηθεί κανονικά. Υπενθυμίζω ότι στην σύμβαση που υπέγραψα για το προϊόν myHome Online (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο» και όχι κάποιο μήνυμα του τύπου π.χ «και έπειτα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μέσω του e-bill».

8. Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά. Εν συνεχεία πατάω στην καρτέλα "ιστορικού επιλογών" όπου  μου δείχνει ότι έχουν επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ οι υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021 (Συνημμένο 5).  Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας. Όμως δεν έχει επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή, παρόλο που είχα καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας μου κατά την αίτηση στο econtract και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μη ολοκλήρωση της αυτόματης ενεργοποίησης του προγράμματος.

9. Την 15/12/2021 επικοινωνώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών και εξυπηρετούμαι από δύο από την οποία έλαβα την απάντηση ότι είμαι ενταγμένος στο πρόγραμμα Γ1Ν και έπρεπε να κάνω ενεργοποίηση του προϊόντος myHome Online μέσω της υπηρεσίας e-bill και ότι και ότι μπορώ φυσικά να ενταχθώ στο πρόγραμμα τώρα, πλην όμως οι τιμές της παρεχόμενης ενέργειας στο πρόγραμμα έπειτα από την 3/12/2021 είναι διαφορετικές (έχουν σχεδόν διπλασιαστεί). Eπιπρόσθετα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να το γνωρίζω γιατί κατά το αρχικό στάδιο της αίτησής μου αναγράφεται ότι πρέπει να ενεργοποιήσω το ΔΕΗ myHome Online.

11. Στο σημείο αυτό να παραθέσω screenshot από την αρχική σελίδα του myHome Online, (Συνημμένο 5) όπου γράφει ξεκάθαρα πως το myHome Online πρέπει να ενεργοποιηθεί μέσω του e-bill, μόνο για όσους είναι ήδη πελάτες της ΔΕΗ.

12. Αντίθετα για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ αναγράφει «Ανακάλυψε το ΔΕΗ myHome Online και μπες σε έναν ψηφιακό κόσμο ευκολίας και προνομίων!» και ακριβώς από κάτω γράφει «Ενεργοποίησέ το τώρα». Είναι εύλογο κάποιος να θεωρήσει ότι με το κλικ στο «Ενεργοποίησέ το τώρα» και την ολοκλήρωση της διαδικασίας ξεμπέρδεψε.

 

 

Κατόπιν των παραπάνω και επειδή :

α.  Αιτήθηκα και υπέγραψα εξαρχής σύμβαση για myHome Online και όχι για το τιμολόγιο Γ1Ν.

β   Πουθενά στο site σας ή στα έγγραφα που υπέγραψα δεν αναγράφει ότι εφόσον ο πελάτης δεν ενεργοποιήσει το myHome Online μέσω του e-bill εγκαίρως, η σύμβαση του απορρίπτεται και εκπίπτει στο τιμολόγιο Γ1.

γ. Δεν έχω υπογράψει κάποιο έγγραφο ούτε έχει υπάρξει κάποια ηλεκτρονική επικοινωνία προς εμένα στην οποία. να μου δινόταν ρητά οδηγίες ότι πρέπει να ενεργοποιήσω τo προϊόν ΜyΗome Οnline μετά την αρχική σύνδεσή ηλεκτροδότησης από την εταιρεία σας.

δ. Στο site σας δεν καθίσταται σαφές και ξεκάθαρο ότι οι νέοι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιήσουν ξεχωριστά τo προϊόν myHome Online, αντίθετα με τον παραπλανητικό τίτλο «Ενεργοποίησέ το τώρα» ξεγελάται ο καταναλωτής και υποθέτει ότι έχει κάνει όλες τις διαδικασίες και συνδέεται απευθείας στο προϊόν myHome Online με το πέρας τις διαδικασίας και την ολοκλήρωση της αίτησης.

ε. Εφόσον έδωσα τα στοιχεία της χρεωστικής μου κάρτας στο e-contract, θεώρησα ότι είχα ικανοποιήσει την υποχρέωση των ειδικών όρων του προγράμματος για πάγια πληρωμή λογαριασμού. Είναι δικό σας σφάλμα που δεν ενεργοποιήθηκε αυτόματα απ'το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή και είχε ως συνέπεια τη με ενεργοποίηση του προγράμματος.

στ. Σύμφωνα με τον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε πελάτες» έπρεπε να με ενημερώσετε άμεσα ότι  η αίτησή μου για ένταξη στο προϊόν myHome Online δεν είναι πλήρης (κατ΄εσάς έπρεπε να προβώ σε ξεχωριστή ενεργοποίηση) και έπρεπε να μου δώσετε προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης. Επίσης η απόρριψη της αίτησης μου για ένταξη στο προϊόν myHome Online και η ένταξή μου στο Γ1Ν έπρεπε να είναι έγγραφη και πλήρως αιτιολογημένη όπως ορίζεται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

ζ. Εκτιμώ ότι οι πράξεις σας όπως  η έλλειψη αποστολής της τιμολόγησης  μαζί με την σύμβασή μου και η μη ειδοποίησή μου για την ολοκλήρωση της σύμβασης που είχα υπογράψει, δεν συνάδουν γενικότερα με τα δικαιώματά μου όπως περιγράφονται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

ΘΕΩΡΩ 

Ότι η σύμβαση για το προϊόν My home online όπως την υπέγραψα και σας απέστειλα, έγινε αποδεκτή εκ μέρους σας (εφόσον δεν με ειδοποιήσατε εγγράφως για το αντίθετο) και η ένταξη μου στο τιμολόγιο Γ1Ν αντί του myHome Online είναι αυθαίρετη και καταχρηστική από την στιγμή που δεν με ειδοποιήσατε με οποιοδήποτε τρόπο για τις υποχρεώσεις – παραλείψεις μου (όπως  φυσικά τις αντιλαμβάνεστε εσείς).

Η σύμβαση μου myHome Online ενεργοποιήθηκε από την στιγμή που ηλεκτροδοτήθηκα (25 Νοέμβριου 2021) με τις αντίστοιχες για την περίοδο εκείνη τιμές (όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο που υπέγραψα).

ΑΠΑΙΤΩ ΛΟΙΠΟΝ

α. Όπως ενεργοποιήσετε αυτόματα το προϊόν MyHome online με ημερομηνία ενεργοποίησης την 25/11/2021 όπως αναγράφεται στην καρτέλα επιλογών του e-bill μου και όπως θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί αυτόματα από το σύστημα, από τη στιγμή που τα στοιχεία της κάρτας μου τα είχα δώσει  στο e-contract.

β. Οι τιμολόγηση του προϊόντος MyHome online να γίνει με τις τιμές και τις προσφορές (έκπτωση 30 € κλπ) που ήταν σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου του 2021 που ήταν η περίοδος που πραγματικά ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιό μου αφού τότε ηλεκτροδοτήθηκε το ακίνητό μου και όχι με αυτές που ισχύουν μετά τις 3 Δεκ 2021.

γ. Στην περίπτωση που η ενεργοποίηση του myHome Online για λόγους σχετικούς με το λογισμικό της υπηρεσίας πρέπει να γίνει χειροκίνητα από εμένα, απαιτώ όπως πριν την ενεργοποίηση με διαβεβαιώσετε εγγράφως ότι το τιμολόγιο της υπηρεσίας και οι υπόλοιπες προσφορές (έκπτωση 30 € κλπ) θα είναι εκείνες που ήταν σε ισχύ στις 25 Νοεμβρίου 2021.

δ. Ακόμα και εάν εκδοθεί λογαριασμός με τιμολόγιο Γ1Ν στο ενδιάμεσο διάστημα μέχρι της απαντήσεως του ερωτήματός μου, αυτός να θεωρηθεί άκυρος και να επανεκδοθεί με το τιμολόγιο που ανέφερα παραπάνω (myHome Online με τιμές Νοεμβρίου 2021).

Σας ευχαριστώ

 

 

Το παρόν έχει κοινοποιηθεί ηλεκτρονικά στη Ρ.Α.Ε , στο συνήγορο του καταναλωτή και στη Γραμμή Καταναλωτή.

Στο 8 πρόσθεσα και την παραπομπή στο συνημμένο 5 . Έκανα καλά ή να το σβήσω;

συνημμενο 5.jpg

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...