Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 4:27 ΜΜ, scarface5323 είπε

σε ευχαριστώ, εκκαθαριστικοί δεν είναι και αυτοί? εγω δινω τις μετρήσεις βέβαια..

απο ΔΕΔΔΗΕ τετραμήνου εκκαθαριστικός , βασικά δεν ξέρω κακώς σου απάντησα , απλά δε θεωρώ κανα ποσό το 0,02€/kw , φυσικά το δικαιούσαι αλλά θα περίμενα , εσύ κινείσαι όπως θες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 4:31 ΜΜ, korakios είπε

απο ΔΕΔΔΗΕ τετραμήνου εκκαθαριστικός , βασικά δεν ξέρω κακώς σου απάντησα , απλά δε θεωρώ κανα ποσό το 0,02€/kw , φυσικά το δικαιούσαι αλλά θα περίμενα , εσύ κινείσαι όπως θες

οπως και να εχει σε ευχαριστω και παλι,θα περιμενω να δουμε

Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 4:32 ΜΜ, scarface5323 είπε

οπως και να εχει σε ευχαριστω και παλι,θα περιμενω να δουμε

Εμενα μου ηρθε προχθες εκκαθαριστικος σαν 1ος λογαριασμος για 20 ημερες και τις εχει κανονικα μεσα.

Κι εσενα οταν θα σου ερθει εκκαθαριστικος θα τις εχει.

Καλυτερα να τις εβαζαν τις εκπτωσεις σ'αυτους που εχουν μεγαλο προβλημα παρα σ'εμενα.Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 16/12/2021 στις 4:27 ΜΜ, marmagia είπε

Έτσι από περιέργεια γιατί έπεσε το μάτι μου και μου έκανε εντύπωση, γιατί έχουν βάλει διαφορετικα τετραγωνικά του ακινήτου σε ΔΤ, ΔΦ και ΤΑΠ;

Το διαμέρισμα μου (88τμ) έχει μια μη ηλεκτροδοτούμενη θέση πάρκινγκ στην πυλωτή ως βοηθητικό χώρο. Είμαστε οφφ-τοπικ όμως.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 4:36 ΜΜ, HERTHAN είπε

Εμενα μου ηρθε προχθες εκκαθαριστικος σαν 1ος λογαριασμος για 20 ημερες και τις εχει κανονικα μεσα.

99999999999999.PNG.726e6763d717aed46159d0bf183879c5.png.001cf46c2d464e2c9ccb01880282c035.png

Κι εσενα οταν θα σου ερθει εκκαθαριστικος θα τις εχει.

Καλυτερα να τις εβαζαν τις εκπτωσεις σ'αυτους που εχουν μεγαλο προβλημα παρα σ'εμενα.Αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα.

Όλο κόλπα είσαι, τι είναι το ΚΟΤ  MY; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Επεξ/σία από korakios
οφτοπικ
  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 2:03 ΜΜ, leotzian είπε

 

@ekrepali αυτό εννοώ θα πάρω τηλέφωνο αν πιάσω γραμμή, δεν ξέρω αν το έχει δει κάποιος άλλος από τα παιδιά

 

screenshot.png

Αυτό είναι στο κεντρικό menu ρε το έχω κι εγώ. Το πάτησα και με πήγε στο υπομενού /historyexport όπου έχει το ιστορικό συνομιλιών όλων των αιτημάτων και υπάρχει κουμπί για εκτύπωση.

Εσένα σε νοιάζει κάθε αυτού το αίτημα... είναι στο στάδιο 3.Προς Ολοκλήρωση

Δεν έχει ολοκληρωθεί, θα περιμένεις απάντηση εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Αν δε πάρεις απάντηση ξαναπατάς το κόκκινο και ζητάς απ'τη ραε να παρέμβει.

Το αίτημα θα ολοκληρωθεί μόνο αν πατήσεις το πράσινο (αποδοχή) αν βγάλει απόφαση η ΡΑΕ.

Δημοσ.

Καλησπέρα! Σήμερα μετά από ένα μήνα από την αίτηση για αλλαγή παρόχου, μας έστειλαν username και password και αφού άλλαξα password, μπήκα επιτέλους στο ebill όπου είναι προεπιλεγμένο το My home online(''υπό εξέταση'' όμως ακόμα το αίτημα).

Επόμενες κινήσεις τώρα είναι να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή πληρωμής και να προσθέσω τη χρεωστική κάρτα από την οποία θα εισπράττουν το ποσό των λογαριασμών.

Επειδή όμως υπάρχει και δεύτερη παροχή My home online(ήταν ήδη ΔΕΗ Γ1Ν και τη μετέτρεψα προ ημερών σε My home online), ήθελα να ρωτήσω το εξής: η πρώτη παροχή(αυτή που ενεργοποίησα σήμερα) είναι στο όνομα της μητέρας μου. Η δεύτερη είναι στο δικό μου όνομα. Στη δεύτερη έχω ήδη δηλώσει μια δική μου χρεωστική κάρτα .Μπορώ να δηλώσω και στην πρώτη παροχή που είναι στο όνομα της μητέρας μου την ίδια κάρτα η οποία είναι στο δικό μου όνομα ή πρέπει να δηλώσω κάρτα στο δικό της όνομα;;

Αν έχει κάποια σημασία, έχω δηλώσει το ίδιο mail και στις δύο παροχές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως ξεχωρίζετε αν ένας λογαριασμός είναι έναντι ή εκκαθαριστικός ? Δε γράφει κάτι πάνω, μόνο σκέτο "λογαριασμός". Ανάλογα από το αν έχει κάτι στο πλαίσιο που γράφει "Έναντι κατανάλωσης" ?
Σε μένα δεν έχει κάτι αλλά έδωσα τη μέτρηση από ebill θυμάμαι.
Επίσης στο λογαριασμό (MyHomeEnter N) δεν υπάρχει πίστωση ΤΕΜ.

Επεξ/σία από tsampouros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά έπειτα από τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις είναι έτοιμο για αποστολή  στο customer care.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Επεξ/σία από yiankap
  • Thanks 1
Δημοσ.

@efkola Δε νομίζω να έχεις θέμα αν δηλώσεις ίδια κάρτα... εδώ άλλοι δηλώνουν prepaid άλλων ατόμων χωρίς πρόβλημα.

Email μπορείς να έχεις το ίδιο αρκεί να μη ξεχάσεις ποτέ τους κωδικούς απ'το ebill που έφτιαξες 2ο κατά σειρά. Η ανάκτηση κωδικού λειτουργεί μόνο για το 1ο ebill. Oπότε αν είσαι ξεχασιάρης με τους κωδικούς... κάποια στιγμή φρόντισε να βάλεις καινούργιο mail σε ένα απ'τα δύο... πατάς εκεί που λέει "Διαχείριση χρήστη". Μη το κάνεις τώρα και γίνει καμιά μαλακία και κλειδωθείς απ'έξω... κοίτα πρώτα να ενεργοποιηθούν τα προγράμματα. Το πιο βασικό απ'όλα να φροντίσεις ώστε το αίτημα που ήταν σε εκκρεμότητα 1 μήνα να ενεργοποιηθεί με παλιές τιμές, όχι με τις καινούργιες.

@yiankap περίμενε μη το στειλεις ακόμα

@yiankap

7. Μετά την εγγραφή στην υπηρεσία e-bill, συνδέθηκα στην υπηρεσία e-bill και από την καρτέλα ιστορικού επιλογών αυτής, μου δείχνει ότι ως πελάτης  έχω επιλέξει τις υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021. Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας όπου φαίνεται ξεκαθαρά «myHome Online – ΕΠΙΛΟΓΗ – 25/11/2021». (συνημμένο 5).

8. Έπειτα από όλα τα παραπάνω και ειδικά έπειτα από τα αναγραφόμενα στη παράγραφο 7,

Προτείνω να τα σβήσεις εντελώς αυτά γιατί εμμέσως παραδέχεσαι πως είχες δει στις 25/11 ότι η πάγια εντολή δεν είχε ενεργοποιηθεί αυτόματα.

Στο βήμα 9 θα γράψεις:

Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή το προϊόν myHome Online και υποψιάζομαι ότι κάτι δεν εξελίσσεται κανονικά. Εν συνεχεία πατάω στην καρτέλα "ιστορικού επιλογών" όπου  μου δείχνει ότι έχουν επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ οι υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myHome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021.Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω screenshot της συγκεκριμένης καρτέλας. Όμως δεν έχει επιλεχτεί αυτόματα από το ΣΥΣΤΗΜΑ η πάγια εντολή, παρόλο που είχα καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας μου κατά την αίτηση στο econtract και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μη ολοκλήρωση της αυτόματης ενεργοποίησης του προγράμματος.

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 16/12/2021 στις 6:39 ΜΜ, tsampouros είπε

Πως ξεχωρίζετε αν ένας λογαριασμός είναι έναντι ή εκκαθαριστικός ? Δε γράφει κάτι πάνω, μόνο σκέτο "λογαριασμός". Ανάλογα από το αν έχει κάτι στο πλαίσιο που γράφει "Έναντι κατανάλωσης" ?

Oλοι οι λογαριασμοι γραφουν ειτε εναντι ειτε εκκαθαριστικος.

Αν γραφει εναντι καταναλωσης ειναι αυτονοητο οτι ειναι εναντι.Κι αν γραφει εκκαθαριστικος σημαινει οτι ειναι εκκαθαριστικος.

  • Like 1
Δημοσ.

παιδιά εκανα το ebill αλλα δεν βλέπω πουθενά οτι εχω το online και αν το επιλέξω λέει ότι είναι σε επεξεργασία. πρέπει να κάνω κάτι;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...