Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ουτε νοεμβριο μου ηρθε λογαριασμος , ουτε τωρα το δεκεμβρη. εχω παρει δυοφορες τηλεφωνο και μου ειχαν πει οτι θα βγει αυτο το μηνα αλλα τιποτα παλι.ειναι δυνατον να ειναι τοσο μπθρδ***α;

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εμένα είχε να μου έρθει από 8/10 και ήρθε χτες για 2μηνο. Οπότε λίγο υπομονή και λογικά θα έρθει άμεσα. Πάντως έχουν χάσει την μπάλα εκεί στη ΔΕΗ από τη μαζική επιστροφή πελατών.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, korakios είπε

άλλα λέει ο κώδικας

Φίλε μου που ακριβώς λέει στον κώδικα  ότι ισχύουν οι τιμες της αίτησης και όχι της ενεργοποιησης? (για να το χρησιμοποιήσω σε αυτό που ετοιμάζω) 

Δημοσ.

Έτσι για τα πρακτικά, εγώ που είχα κάνει αίτηση αλλαγής ονόματος για την γιαγιά και τον παππού και άμεσα επιλογή νέου συμβολαίου My Home Enter σε κατάστημα της ΔΕΗ, η ενεργοποίηση έγινε άμεσα και από την επόμενη ημέρα μου έδειχνε στο ebill ότι είναι ενεργό το πρόγραμμα.

Σήμερα βγήκε ο πρώτος λογαριασμός, όπου ήταν ναι μεν για 10-11 μέρες, ήταν όμως δε εκκαθαριστικός λογαριασμός και για αυτό βγήκε τόσο γρήγορα. Είναι κανονικά ενταγμένοι στο παλιό πρόγραμμα Enter, και επίσης υπήρξε και επιστροφή ΤΕΜ 0,02 ευρώ/kwh.

 

Στιγμιότυπο 2021-12-16, 15.00.50.png

Οπότε πρακτικά υποθέτω πως αν ισχύει αυτό και στο παλιό My Home Online (που δε βρίσκω λόγο να μην ισχύει) αυτο σημαίνει πως σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει ένας αριθμός kwh να χρεώνεται με 0,076€. Not bad!

  • Like 1
Δημοσ.

Γεια σε όλους μια ερώτηση σας παρακαλώ, έχω κάνει καταγγελία στην ΡΑΕ, μου απαντάει ο πάροχος και πατώντας το κόκκινο απαντώ εγώ, σήμερα μου έβγαλε μια πορτοκαλί επιλογή "Εξαγωγή αιτημάτων" , δεν το πάτησα μήπως και κλείσει η καταγγελία πράγμα που δεν θέλω, ξέρει κανείς τίποτε γι αυτό?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Τι εννοείς έχει ενδείξεις ?

Ο έναντι έχει ενδείξεις και ας είναι έναντι.

τωρα που κοιταξα τον τελευταιο 4μηνο οντως ειχε. νομιζα οτι οι εναντι ειχαν τα πεδια κενα

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, yazidis είπε

Έτσι για τα πρακτικά, εγώ που είχα κάνει αίτηση αλλαγής ονόματος για την γιαγιά και τον παππού και άμεσα επιλογή νέου συμβολαίου My Home Enter σε κατάστημα της ΔΕΗ, η ενεργοποίηση έγινε άμεσα και από την επόμενη ημέρα μου έδειχνε στο ebill ότι είναι ενεργό το πρόγραμμα.

Σήμερα βγήκε ο πρώτος λογαριασμός, όπου ήταν ναι μεν για 10-11 μέρες, ήταν όμως δε εκκαθαριστικός λογαριασμός και για αυτό βγήκε τόσο γρήγορα. Είναι κανονικά ενταγμένοι στο παλιό πρόγραμμα Enter, και επίσης υπήρξε και επιστροφή ΤΕΜ 0,02 ευρώ/kwh.

 

Στιγμιότυπο 2021-12-16, 15.00.50.png

Οπότε πρακτικά υποθέτω πως αν ισχύει αυτό και στο παλιό My Home Online (που δε βρίσκω λόγο να μην ισχύει) αυτο σημαίνει πως σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει ένας αριθμός kwh να χρεώνεται με 0,076€. Not bad!

Πίστωση ΤΕΜ στα σταθερά (π.χ home online )δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, scarface5323 είπε

Πίστωση ΤΕΜ στα σταθερά (π.χ home online )δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω 

Ορίστε, στο επισύναψα στο παραπάνω post μου. Οι χρεώσεις είναι από λογαριασμό My Home Enter

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, leotzian είπε

Γεια σε όλους μια ερώτηση σας παρακαλώ, έχω κάνει καταγγελία στην ΡΑΕ, μου απαντάει ο πάροχος και πατώντας το κόκκινο απαντώ εγώ, σήμερα μου έβγαλε μια πορτοκαλί επιλογή "Εξαγωγή αιτημάτων" , δεν το πάτησα μήπως και κλείσει η καταγγελία πράγμα που δεν θέλω, ξέρει κανείς τίποτε γι αυτό?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Πρώτη φορά το ακούω, πάρε τηλέφωνο τη ΡΑΕ (αν πιάσεις γραμμή) ή στείλε mail να ρωτήσεις.

10 λεπτά πριν, scarface5323 είπε

Πίστωση ΤΕΜ στα σταθερά (π.χ home online )δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω 

0.02 για 300kw Σεπτεμβρίου, Οκτωβρίου, Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου για όλα τα σταθερά (οικιακά, οικιακά με ΚΟΤ, επαγγελματικά χαμηλής τάσης). Δηλαδή 24 ευρώ σύνολο ανά παροχή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

@ekrepali αυτό εννοώ θα πάρω τηλέφωνο αν πιάσω γραμμή, δεν ξέρω αν το έχει δει κάποιος άλλος από τα παιδιά

 

screenshot.png

Επεξ/σία από leotzian
Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiankap είπε

Φίλε μου που ακριβώς λέει στον κώδικα  ότι ισχύουν οι τιμες της αίτησης και όχι της ενεργοποιησης? (για να το χρησιμοποιήσω σε αυτό που ετοιμάζω) 

θα συμβούλευα να μην αναφέρεις κώδικες και άρθρα και να αφήσεις τις αρχές να κάνουν τη δουλειά τους , εκτός αν δεν την κάνουν τότε τα αναφέρεις

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58938960

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, noths είπε

Καλημέρα, ακολουθώντας τις οδηγίες σας εδώ και στο άλλο θέμα (ευχαριστώ), πήγα σε κατάστημα ΔΕΗ και αιτήθηκα το Γ1 και κωδικούς  ebill για να ενεργοποιήσω το myhomeonline πριν τις 31/12. Έγιναν όλα, μέχρι χτες στο ebill υπήρχε η ένδειξη πως το αίτημα για ένταξη στο myhomeonline ήταν υπό εξέταση. 

Σήμερα αυτή η ένδειξη εξαφανίστηκε, πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσω αν απορρίφθηκε το αίτημα για κάποιο λόγο και μου είπαν πως εγκρίθηκε και είμαι ενεργοποιημένος στο myhomeonline. 

Πώς μπορώ να είμαι ήσυχος, αφού στο ebill δεν βρήκα τρόπο να μου δείξει τι πρόγραμμα έχω (εκτός αν είμαι γκαβός), ούτε μου ήρθε κάποιο μήνυμα ή mail? 

Ευχαριστώ. 

Στην ουσία "θα ησυχάσεις" αν με την έκδοση του 1ου λογαριασμού είναι όλα όπως τα περίμενες. Και αν ΔΕΝ είναι, θα προχωρήσεις σε διαδικασία παραπόνου, αρχικά.

Κατά τ' άλλα, το παίρνεις λίγο αισιόδοξα, καθώς (και) το ebill τους είναι λίγο αχταρμάς (το κρατάς ως "θετικό" αυτό), γιατί ειδικά από την στιγμή που πήγες σε κατάστημα, οι διαδικασίες ήταν σίγουρα πιο άμεσες (και γενικώς είχες χρόνο, με την λήξη να είναι στις 31/12). Τσέκαρε καθημερινά το ebill παρ' ολ' αυτά (εγώ θα ξαναέπαιρνα και τηλ. να δω τί θα μου έλεγαν 1/2/3 άλλοι υπάλληλοι - αν πουν όλοι τα ίδια, ε είσαι ακόμη πιο "ήσυχος"), να βλέπεις αν αλλάξει κάτι (είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο). Από αυτά πάντως που έχω καταλάβει εγώ από εδώ μέσα, κατά 99% σου έχει όντως ενεργοποιηθεί το Online.

 

4 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε

Eπειδή έχω χαθεί λίγο στα μηνύματα και στους παλιούς/νέους τιμοκαταλόγους, για κάποιον που δεν έχει κάνει προς το παρόν τίποτα, συμφέρει τώρα να μπει είτε στο enter είτε στο online;
Αν ναι, υπάρχει πάλι κάποια διορία;

Σαφώς και συμφέρει, ειδικά αν τώρα είσαι σε ρήτρα (εναλλακτικού παρόχου, ή έστω στο Γ1 της ΔΕΗ). Και αν τυχόν αλλάξουν τα πράγματα κάποια στιγμή στο μεσοπρόθεσμο μέλλον (πιο νωρίς, χλωμό), στην χειρότερη πληρώνεις γύρω στο 50άρι (πες) την αποχώρηση και πας αλλού. Πράγμα που θα μπορέσεις να κάνεις χωρίς καν ποινή, αν μετά το 6μηνο ανεβάσει τις τιμές στο συμβόλαιό σου η ΔΕΗ. Γενικά αυτό που παίζει είναι : έχει ξεσπάσει καταιγίδα και η ΔΕΗ έχει την πιο "ασφαλή" σκέπη κάτω απ' την οποία μπορείς πρόχειρα να κρυφτείς. Αν βέβαια εξελιχθεί σε πλημμύρα, "ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜ' ΟΛΟΙ!" :lol:

Πρώτη κίνηση πας ΔΕΗ για damage control και καθώς τα πράγματα για ΟΛΟ το '22 θα είναι του κερατά ρευστά, βλέπουμε και κάνουμε...

Η διορία για τις τρέχουσες τιμές (+ τα 30€ εφ' άπαξ έκπτωση για το Ονλάιν), είναι 31/12. Από εκεί και μετά, άγνωστο αν θα τ' ανεβάσει και πόσο η ΔΕΗ. Επίσης οριακά θα προλάβεις αν είσαι σε άλλον πάροχο. Μπορεί να χρειαστεί "ξεμπερδέματα" μετά η περίπτωσή σου (με email παραπόνου κτλ), καθώς δεν θα μετρήσει "αυτόματα" το γεγονός ότι υπέγραψες Δεκέμβρη. Σε κάθε περίπτωση, πας για υπογραφή ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΕΗ (για το Enter), αν είσαι από άλλο πάροχο, καθώς έτσι η διαδικασία θα γίνει γρηγορότερα. Αν είσαι Γ1 ΔΕΗ, κι αν ήδη έχεις ενεργοποιήσει την υπηρεσία ebill, κάνεις μέσα από αυτό την μετάβαση είτε σε Online (θέλει πάγια εντολή) είτε σε Enter και θα είσαι ΟΚ εντός 1-2-3 ημερών. Σε κάθε περίπτωση, μακρυά από e-contract, γιατί θα ενεργοποιηθείς του χρόνου τον Αύγουστο...

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 2
Δημοσ.

Με ήρθε και εμένα ο πρώτος λογαριασμός. Ενώ γράφει ότι είμαι στο home online και λογικά με παλιό τιμοκατάλογο με έχουν βάλει ρήτρα αναπροσαρμογης 100 ευρώ.. Κανονικά δε θα έπρεπε να έχω καθόλου ρήτρα σωστά; τι κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση;; 

Screenshot_20211216_164235.jpg

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...