Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, astrolavosg είπε

Επίσης το ότι η σύμβαση έγινε με συγκεκριμένους όρους και τιμές υπέρκειται το ότι ενεργοποιείτε από τήν στιγμή πού θα σε περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ στο καινούργιο δίκτυο. Στήν ηχογραφημένη συνομιλία / αποδοχή τού όποιου προγράμματος συμφωνήθηκαν συγκεκριμένα πράγματα. Το να τα αλλάζουν αιφνιδιαστικά και να σού ανακοινώνουν ετσιθελικά πώς πάς με το νέο τιμολόγιο δεν στέκει ούτε νομικά ούτε ηθικά. Δηλαδή σε βάζουν στο δίκτυο τους και μετά σού λένε τί ακριβώς? Όπως μού είπε και μια τηλεφωνήτρια τής ΔΕΗ γίνεται χαμός μετά από αυτές τίς αιφνίδιες αλλαγές στήν εξυπηρέτηση πελατών. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο πώς όσοι τακτοποίησαν τα χαρτιά τους πρίν τις 3/12 ασχέτως αν είχαν μπεί ή όχι ΔΕΗ θα είναι με το προηγούμενο τιμολόγιο.

Η ενεργοποίηση πότε έγινε, είναι το θέμα όχι η αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Την 11.11.2021, υπέβαλλα αίτηση μέσω της υπηρεσίας e-contract για την υπηρεσία My Home On Line για αρχική ηλεκτροδότηση ακινήτου ακολουθώντας όλα τα βήματα και παρέχοντας προσωπικά στοιχεία καθώς και οικονομικά (στοιχεία χρεωστικής κάρτας για την πάγια εξόφληση των λογαριασμών). Στη σύμβαση που υπέγραψα ανέγραφε ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο».

Το ακίνητο ηλεκτροδοτήθηκε στις 25/11 και μετά την ενεργοποίηση του ebill συνδέθηκα στην υπηρεσία και από την καρτέλα ιστορικού επιλογών, μου δείχνει ότι έχω επιλέξει τις υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myhome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021 (έχω screenshot).

Την 15/12/2021 επικοινωνώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών από την οποία έλαβα την απάντηση ότι δεν είμαι στο home on line αλλά είμαι ενταγμένος στο πρόγραμμα Γ1Ν και έπρεπε να κάνω ενεργοποίηση της υπηρεσίας myhome online μέσω της υπηρεσίας e-bill και ότι και ότι μπορώ φυσικά να ενταχθώ στο πρόγραμμα τώρα, πλην όμως οι τιμές της παρεχόμενης ενέργειας στο πρόγραμμα έπειτα από την 3/12/2021 είναι διαφορετικές (έχουν σχεδόν διπλασιαστεί).

Τι γίνεται ; Τι κάνω τώρα;

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiankap είπε

Τι γίνεται ; Τι κάνω τώρα;

παράπονο με κοινοποίηση

2 λεπτά πριν, yiankap είπε

επικοινωνώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών από την οποία έλαβα την απάντηση

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το παραμύθι περί αναγκαιότητας ενεργοποίησης τού home online μέσα από το e-bill... Δεν το έκανες όπως (δεν) σού είπαμε? Λυπάμαι χάσατε! Ξαναπροσπαθήστε κι αυτή τήν φορά με τίς διπλάσιες τιμές. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να ζητήσουν η εν λόγο ενεργοποίηση να γίνει μια συγκεκριμένη ώρα τής ημέρας και να είμαστε ευπρεπώς ενδεδυμένοι μπροστά από τον υπολογιστή! Τήν ίδια νομική βαρύτητα και σοβαρότητα θα είχε. Εφόσον υπόγραψες (με φυσική παρουσία ή ηλεκτρονικά) τήν σύμβαση έχουν κλειδωθεί δικαιώματα κι υποχρεώσεις. Η έναρξη ισχύος της, για διεκπεραιωτικούς καθαρά λόγους, ταυτίζεται με το "πέρασμα" τής γραμμής στον νέο πάροχο.   

Επεξ/σία από astrolavosg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, astrolavosg είπε

Αυτό το παραμύθι περί αναγκαιότητας ενεργοποίησης τού home online μέσα από το e-bill... Δεν το έκανες όπως (δεν) σού είπαμε? Λυπάμαι χάσατε! Ξαναπροσπαθήστε κι αυτή τήν φορά με τίς διπλάσιες τιμές. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να ζητήσουν η εν λόγο ενεργοποίηση να γίνει μια συγκεκριμένη ώρα τής ημέρας και να είμαστε ευπρεπώς ενδεδυμένοι μπροστά από τον υπολογιστή! Τήν ίδια νομική βαρύτητα και σοβαρότητα θα είχε. Εφόσον υπόγραψες (με φυσική παρουσία ή ηλεκτρονικά) τήν σύμβαση έχουν κλειδωθεί δικαιώματα κι υποχρεώσεις. Η έναρξη ισχύος της, για διεκπεραιωτικούς καθαρά λόγους, ταυτίζεται με το "πέρασμα" τής γραμμής στον νέο πάροχο.   

Μπορεί κάποιος να μην θέλει δέσμευση και να πάει Γ1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Μπορεί κάποιος να μην θέλει δέσμευση και να πάει Γ1.

Σωστά. Αναφέρομαι σε όσους είχαν επιλέξει & υπογράψει από τήν αρχή το myhome online και τούς ειπώθηκε πώς έπρεπε να έχουν κάνει ηλεκτρονική ενεργοποίηση. 

Επεξ/σία από astrolavosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

ΑΠΟ : ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ

          ΧΧΧΧΧΧΧ 5

           ΤΚ ΧΧΧΧΧΧ

           ΤΗΛ. ΧΧΧΧΧΧΧΧ

           ΑΡ. ΠΑΡΟΧΗΣ ΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΠΡΟΣ : ΔΕΗ

ΚΟΙΝ :  ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

              ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΘΕΜΑ : ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ MY HOME ON – LINE

1. Την 11.11.2021, υπέβαλλα αίτηση μέσω της υπηρεσίας e-contract για την υπηρεσία My Home On Line για αρχική ηλεκτροδότηση ακινήτου ακολουθώντας όλα τα βήματα της διαδικασίας.

2. Tην 14.11.2021 έλαβα το συνημμένο mail (συνημμένο 1) με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω καθώς και τα  απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να αποσταλούν και ώστε να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου στο δίκτυο της ΔΕΗ με σύμβαση my home on line. Στο mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Myhome Online αντίθετα γράφει χαρακτηριστικά «Για την ολοκλήρωση του αιτήματος καθώς και στην περίπτωση που προκύψουν εκκρεμότητες, θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά, ώστε να λάβετε αναλυτικές πληροφορίες».

3. Στην σύμβαση που υπέγραψα για το Τιμολόγιο Home Online (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο». Στην σύμβαση δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Myhome Online. Επίσης επισημαίνω ότι η σύμβαση που απεστάλλη και υπέγραψα δεν περιείχε καθόλου οικονομικά δεδομένα (τιμές κιλοβατώρας κλπ) πλην του ποσού της εγγύησης που ορίζεται στο ποσό των 0 €.

4. Την 23/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 3) που αναγράφει ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων μου και εντός 2 εργάσιμων ημερών θα έχω συνδεθεί στο δίκτυο. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Myhome Online.

5. Την 24/11/2021 έλαβα e-mail (συνημμένο 4) για τη σύνδεση στην υπηρεσία e-bill και την ενεργοποίηση της σχετικής υπηρεσίας. Στο e-mail δεν αναγράφει πουθενά ότι πρέπει να κάνω κάποιες περαιτέρω ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Myhome Online.

7. Έπειτα από όλα τα παραπάνω και ειδικά έπειτα από το τελευταίο, θεώρησα ότι έχω ενταχθεί στο πρόγραμμα myhome online και ότι δεν χρειαζόταν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια από την στιγμή που το ακίνητό μου είχε πλέον συνδεθεί οριστικά στο δίκτυο και ηλεκτροδοτηθεί. Υπενθυμίζω ότι στην σύμβαση που υπέγραψα για το Τιμολόγιο Home Online (συνημμένο 2), αναγράφει ρητά ότι «Η παρούσα Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιηθεί μετά την οριστική σύνδεση με το δίκτυο» και όχι κάποιο μήνυμα του τύπου «και έπειτα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μέσω του e-bill»

8. Την 14/12/2021 σε προσπάθεια μου να δω εάν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός, συνδέομαι στην υπηρεσία e-bill και βλέπω ότι ακόμα εμφανίζει προς επιλογή (όχι επιλεγμένη) την υπηρεσία Myhome on line.

9. Την 15/12/2021 επικοινωνώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών από την οποία έλαβα την απάντηση ότι είμαι ενταγμένος στο πρόγραμμα Γ1Ν και έπρεπε να κάνω ενεργοποίηση της υπηρεσίας myhome online μέσω της υπηρεσίας e-bill και ότι και ότι μπορώ φυσικά να ενταχθώ στο πρόγραμμα τώρα, πλην όμως οι τιμές της παρεχόμενης ενέργειας στο πρόγραμμα έπειτα από την 3/12/2021 είναι διαφορετικές (έχουν σχεδόν διπλασιαστεί). Eπιπρόσθετα με ενημέρωσαν ότι έπρεπε να το ξέρω γιατί κατά το αρχικό στάδιο της αίτησής μου αναγράφεται ότι πρέπει να ενεργοποιήσω το ΔΕΗ myhome online.

10. Στο σημείο αυτό να παραθέσω screenshot από την αρχική σελίδα του myhome on line, (Συνημμένο 6) όπου για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ αναγράφει «Ανακάλυψε το ΔΕΗ myHome Online και μπες σε έναν ψηφιακό κόσμο ευκολίας και προνομίων!» και ακριβώς από κάτω γράφει «Ενεργοποίησέ το τώρα». Δεν γράφει δηλαδή πουθενά ότι για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιηθεί το myhome online μέσω του e-bill όπως το αναγράφει παραπάνω για τους ήδη πελάτες της ΔΕΗ και είναι εύλογο κάποιος που δεν είναι πελάτης να παρανοήσει.

                                                                                       Κατόπιν των παραπάνω και επειδή :

α.  Αιτήθηκα και υπέγραψα εξαρχής σύμβαση για Myhome online και όχι για το τιμολόγιο Γ1Ν.

β   Πουθενά στο site σας ή στα έγγραφα που υπέγραψα δεν αναγράφει ότι εφόσον ο πελάτης δεν ενεργοποιήσει το my home online μέσω του e-bill εγκαίρως, η σύμβαση του απορρίπτεται και εκπίπτει στο τιμολόγιο Γ1.

γ. Δεν έχω υπογράψει κάποιο έγγραφο ούτε έχει υπάρξει κάποια ηλεκτρονική επικοινωνία προς εμένα στην οποία. να μου δινόταν ρητά οδηγίες ότι πρέπει να ενεργοποιήσω την υπηρεσία my home online μετά την αρχική σύνδεσή ηλεκτροδότησης από την εταιρεία σας.

δ. Στο site σας δεν καθίσταται σαφές και ξεκάθαρο ότι οι νέοι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιήσουν ξεχωριστά την υπηρεσία my home online, αντίθετα με τον παραπλανητικό τίτλο «Ενεργοποίησέ το τώρα» ξεγελάται ο καταναλωτής και υποθέτει ότι έχει κάνει όλες τις διαδικασίες και συνδέεται απευθείας στο πρόγραμμα MyHomeOnline με το πέρας τις διαδικασίας και την ολοκλήρωση της αίτησης.

στ. Σύμφωνα με τον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε πελάτες» έπρεπε να με ενημερώσετε άμεσα ότι  η αίτησή μου για ένταξη στο πρόγραμμα My Home Online δεν είναι πλήρης (κατ΄εσάς έπρεπε να προβώ σε ξεχωριστή ενεργοποίηση) και έπρεπε να μου δώσετε προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης. Επίσης η απόρριψη της αίτησης μου για ένταξη στο πρόγραμμα My Home Online και η ένταξή μου στο Γ1Ν έπρεπε να είναι έγγραφη και πλήρως αιτιολογημένη όπως ορίζεται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

ζ. Εκτιμώ ότι οι πράξεις σας όπως  η έλλειψη αποστολής της τιμολόγησης  μαζί με την σύμβασή μου και η μη ειδοποίησή μου για την ολοκλήρωση της σύμβασης που είχα υπογράψει, δεν συνάδουν γενικότερα με τα δικαιώματά μου όπως περιγράφονται στον «Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας».

ΘΕΩΡΩ 

Ότι η σύμβαση όπως την υπέγραψα έγινε αποδεκτή και εκ μέρους σας και η ένταξη μου στο τιμολόγιο Γ1Ν αντί του My home online είναι αυθαίρετη και καταχρηστική από την στιγμή που δεν με ειδοποιήσατε με οποιοδήποτε τρόπο για τις υποχρεώσεις – παραλείψεις μου (όπως  φυσικά τις αντιλαμβάνεστε εσείς).

Η σύμβαση μου Μy Home Online ενεργοποιήθηκε από την στιγμή που ηλεκτροδοτήθηκα στο δίκτυο (25/11) με τις αντίστοιχες για την περίοδο εκείνη τιμές (όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο που υπέγραψα)

ΑΠΑΙΤΩ ΛΟΙΠΟΝ

Όπως ενταχθώ στο πρόγραμμα MyHome on line με ενεργοποίηση της σχετικής υπηρεσίας με τιμές Νοεμβρίου 2021 όπως ήταν σε ισχύ κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και της ολοκλήρωσης της σύνδεσής μου στο δίκτυο ηλεκτροδότησης  όχι με τιμές μετά τις 3/12/2021.

 

 

Αυτό έχω ετοιμάσει για να στείλω ως παράπονο στη ΔΕΗ. Είναι μεγάλο. Διορθώσεις φυσικά αποδεκτές.

 

Επεξ/σία από yiankap
  • Like 2
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, yiankap είπε

6. Μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας e-bill, συνδέθηκα στην υπηρεσία και από την καρτέλα ιστορικού επιλογών, μου δείχνει ότι έχω επιλέξει τις υπηρεσίες Mηνιαίος Λογαριασμός, myhome Online, ηλεκτρονικός λογαριασμός  και ειδοποίηση με mail από τις 25/11/2021.

αν το παραπάνω ισχύει

8 λεπτά πριν, yiankap είπε

έλαβα την απάντηση ότι είμαι ενταγμένος στο πρόγραμμα Γ1Ν και έπρεπε να κάνω ενεργοποίηση της υπηρεσίας myhome online μέσω της υπηρεσίας e-bill

η απάντηση (κλασσικά) είναι άκυρη

αλλά μετά το παρακάτω κείμενο  με μπέρδεψε

10 λεπτά πριν, yiankap είπε

Δεν γράφει δηλαδή πουθενά ότι για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιηθεί το myhome online μέσω του e-bill όπως το αναγράφει παραπάνω για τους ήδη πελάτες της ΔΕΗ και είναι εύλογο κάποιος που δεν είναι πελάτης να παρανοήσει.

δίκαιο έχεις , η ΔΕΗ έπρεπε να τα είχε φυσικά έτοιμα όλα απο τη στιγμή που το έδινε σαν ξεχωριστό πρόγραμμα ,  αλλά έρχεται σε αντίφαση με το οτι είπες πριν (το 6. )

13 λεπτά πριν, yiankap είπε

Αυτό έχω ετοιμάσει να στείλω. Είναι μεγάλο. Διορθώσεις φυσικά αποδεκτές.

βασικά είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει με διαφορά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

14 λεπτά πριν, yiankap είπε

Αυτό έχω ετοιμάσει να στείλω. Είναι μεγάλο. Διορθώσεις φυσικά αποδεκτές.

 

Στο βήμα 6 στις 25/11, το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να ενεργοποιήσεις και την πάγια εντολή στη κεντρική σελίδα του ebill και το πρόγραμμα θα γινόταν ενεργό την επόμενη μέρα.

Οπότε στο βήμα 1 πρέπει να συμπληρώσεις αυτό που έγραψες pπριν

Αναφορά σε κείμενο

Την 11.11.2021, υπέβαλλα αίτηση μέσω της υπηρεσίας e-contract για την υπηρεσία My Home On Line για αρχική ηλεκτροδότηση ακινήτου ακολουθώντας όλα τα βήματα και παρέχοντας προσωπικά στοιχεία καθώς και οικονομικά (στοιχεία χρεωστικής κάρτας για την πάγια εξόφληση των λογαριασμών).

Θα υποστηρίξεις ότι εφόσον έδωσες τα στοιχεία χρεωστικής κάρτας στο econtract, νόμιζες πως είχες ξεμπερδέψει και μ'αυτή την υποχρέωση των ειδικών όρων.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, yiankap είπε

749074511_.jpg.13e662d50fa8cf2d21ad4c18f7d9e118.jpg

είχες δηλώσει κάρτα στην αίτηση απο το online ?

υποθέτω οτι δεν την έβαλες στο ebill ,δυστυχώς δε γνωρίζω πως λειτουργεί το ebill , περιμένω και @ekrepali

edit με πρόλαβε

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios

Όσο για αυτό :

Δεν γράφει δηλαδή πουθενά ότι για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιηθεί το myhome online μέσω του e-bill όπως το αναγράφει παραπάνω στην ίδια σελίδα για τους ήδη πελάτες της ΔΕΗ και είναι εύλογο κάποιος που δεν είναι πελάτης να παρανοήσει.

Ίσως πρέπει να το διατυπώσω κάπως καλύτερα...

 

Χωρίς τίτλο2.jpg

2 λεπτά πριν, korakios είπε

είχες δηλώσει κάρτα στην αίτηση απο το online ?

υποθέτω οτι δεν την έβαλες στο ebill ,δυστυχώς δε γνωρίζω πως λειτουργεί το ebill , περιμένω και @ekrepali

Είχα δηλώσει κανονικότατα κάρτα κατά την αίτησή μου.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiankap είπε

@korakios

Όσο για αυτό :

Δεν γράφει δηλαδή πουθενά ότι για εκείνους που δεν είναι πελάτες ΔΕΗ πρέπει να ενεργοποιηθεί το myhome online μέσω του e-bill όπως το αναγράφει παραπάνω στην ίδια σελίδα για τους ήδη πελάτες της ΔΕΗ και είναι εύλογο κάποιος που δεν είναι πελάτης να παρανοήσει.

Ίσως πρέπει να το διατυπώσω κάπως καλύτερα...

 

Χωρίς τίτλο2.jpg

βασικά , αυτό είναι και το ζουμί , η ΔΕΗ έπρεπε να τα είχε κάνει όλα απο μόνη της και σε τυχών παράλειψη να σε ειδοποιήσει

δες και το σχόλιο του @ekrepali

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...