Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, apache48 είπε

Έχοντας ενεργοποιήσει πάγια εντολή, απλά το αφήνουμε να πληρωθεί μόνο του και δεν κάνουμε καμία ενέργεια;

Εγώ πχ έχω έγκριση συναλλαγής ενεργή στην εφαρμογή της τράπεζας μου.

Αυτή δεν θα έρθει ποτέ και θα πληρωθεί αυτόματα ο λογαριασμός την ημέρα της λήξης του χωρίς να έρθει ειδοποίηση έγκρισης συναλλαγής;

Εμενα μου είπαν από την ΔΕΗ ότι αρκεί να βάλουμε την κάρτα στο ebill και δεν χρειάζεται κάποια αλλη ενέργεια σε τράπεζα . 

Σε ποια τράπεζα έχεις βάλει την έγκριση συναλλαγής;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 hours ago, apache48 said:

Έχοντας ενεργοποιήσει πάγια εντολή, απλά το αφήνουμε να πληρωθεί μόνο του και δεν κάνουμε καμία ενέργεια;

Εγώ πχ έχω έγκριση συναλλαγής ενεργή στην εφαρμογή της τράπεζας μου.

Αυτή δεν θα έρθει ποτέ και θα πληρωθεί αυτόματα ο λογαριασμός την ημέρα της λήξης του χωρίς να έρθει ειδοποίηση έγκρισης συναλλαγής;

Δεν θα έρθει κωδικός επιβεβαίωσης. Αυτός είναι ο λόγος της πάγιας με καρτα άλλωστε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JimxxZe είπε

Καλησπέρα, εμείς θελουμε να κανουμε αλλαγη ονοματος και θελεουμε να αναβαθμισουμε το προγραμμα στο online / enter. Ποια ειναι τα πλενετκημτα του ενός εναντι του άλλου;

Διαβάζεις και συγκρίνεις τι σε βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

Στο Γ1 απο 5/8

επίσης δεν έφυγες απο εταιρία με ρήτρα , αλλά απο πρόγραμμα με ρήτρα και οι άλλες εταιρίες έχουν σταθερά προγράμματα (μέχρι και Σεπ ήταν αρκετά ανταγωνιστικά)

Ευχαριστώ, άρα από εχθές που υπεγράφη το συμβόλαιο (Γ1) μέχρι την ενεργοποίηση του προγράμματος Online, θα υπάρχει η προσαύξηση αυτή (αναλογικά για το χρονικό διάστημα αυτό). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάντως πας σε κατάστημα όλα γίνονται πιο γρήγορα.

Επίσης ενεργοποίηση online σε 1 εργάσιμη από την υποβολή. Τώρα περιμένουμε το λογαριασμό....
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Gl0bAlZer0 είπε

Μπα λίγο ανέβηκε, δεν είναι σωστό διότι εγώ μόνο και από αυτόν το λογαριασμό υπολογίζω 70 ευρώ κέρδος.

κάνε με το χέρι τις ρυθμιζόμενες και μετά μου λες αν είναι είναι σωστό ή όχι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, doll είπε

Αν πάντως πας σε κατάστημα όλα γίνονται πιο γρήγορα.

Επίσης ενεργοποίηση online σε 1 εργάσιμη από την υποβολή. Τώρα περιμένουμε το λογαριασμό....
 

εμένα σε κατάστημα δεν μου έβαζε το online μου είπε δε γίνεται μου έβαλε το enter plus και μου είπε να βάλω το online μονος μου απο το Ebill φυσικά αυτό δε γινόταν μετά και πάλευα 1 μήνα με τηλέφωνα και mail στην ΔΕΗ και τελικά μου το άλλαξαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, valantis123 είπε

εμένα σε κατάστημα δεν μου έβαζε το online μου είπε δε γίνεται μου έβαλε το enter plus και μου είπε να βάλω το online μονος μου απο το Ebill φυσικά αυτό δε γινόταν μετά και πάλευα 1 μήνα με τηλέφωνα και mail στην ΔΕΗ και τελικά μου το άλλαξαν...

Ετσι είναι που τα λες. Στο κατάστημα μου έγινε η τοποθέτηση στο Γ1 και μετά μέσω ebill σε 1 εργάσιμη έγινε η ενεργοποίηση στο online.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ξεκινάς παράπονα εδώ https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1 ή εδώ https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas/param/category/1/option/5  και ζητάς να διορθωθεί η ημερομηνία στο ebill.

 

6 ώρες πριν, B. E. M. είπε

Στο ebill μου έβγαζε μέχρι πρότινος ότι ήταν ενεργοποιημένο το my home enter, μέχρι 30/11/2023 και τώρα χθες μου έβγαλε ότι είναι ενεργοποιημένο το ίδιο πρόγραμμα μέχρι 08/12/2023 και έτσι πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών που μου είπανε προφορικά ότι είμαι στο νέο τιμολόγιο! 

Ειμαι ακριβως ίδια περιπτωση. 

Να πω οτι ο πρωτος όρος του συμβολαιου γραφει οτι η συμβαση ειναι ενεργη απο την στιγμη που θα περασεις στο δικτυο τους... δηλαδη δεδδηε, όποτε μετρησε και εκλεισε τον προηγουμενο αρα το 8/12 ετσι δικαιολογείται

όμως το 2023 και οι νέες τιμές πως δικαιολογούνται ? 

 

εγω πιστευω θα ειναι οκ με 2023 .. λεω εγω τωρα.... 

Επεξ/σία από tounion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tounion είπε

 

Ειμαι ακριβως ίδια περιπτωση. 

Να πω οτι ο πρωτος όρος του συμβολαιου γραφει οτι η συμβαση ειναι ενεργη απο την στιγμη που θα περασεις στο δικτυο τους... δηλαδη δεδδηε, όποτε μετρησε και εκλεισε τον προηγουμενο αρα το 8/12 ετσι δικαιολογείται

όμως το 2023 και οι νέες τιμές πως δικαιολογούνται ? 

 

εγω πιστευω θα ειναι οκ με 2023 .. λεω εγω τωρα.... 

Τι εννοείς ότι είναι οκ; 

Το παράδοξο είναι ότι ενώ το νέο enter από ότι διάβασα είναι 12μηνο, εμένα με δείχνει 24μηνο. Αν μας περάσουν τις αυξημένες τιμές δεν είναι οκ... 

Θα φανεί στο λογαριασμό όπως έγραψε και ο φίλος παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, B. E. M. είπε

Το παράδοξο είναι ότι ενώ το νέο enter από ότι διάβασα είναι 12μηνο, εμένα με δείχνει 24μηνο. Αν μας περάσουν τις αυξημένες τιμές δεν είναι οκ... 

 

αυτο σου λεω... και ληξη 2023 και νεες τιμές δεν γινεται.. αρα αφου εισαι 2023 λογικα θα εισαι οκ με τις παλιες τιμές. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης το ότι η σύμβαση έγινε με συγκεκριμένους όρους και τιμές υπέρκειται το ότι ενεργοποιείτε από τήν στιγμή πού θα σε περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ στο καινούργιο δίκτυο. Στήν ηχογραφημένη συνομιλία / αποδοχή τού όποιου προγράμματος συμφωνήθηκαν συγκεκριμένα πράγματα. Το να τα αλλάζουν αιφνιδιαστικά και να σού ανακοινώνουν ετσιθελικά πώς πάς με το νέο τιμολόγιο δεν στέκει ούτε νομικά ούτε ηθικά. Δηλαδή σε βάζουν στο δίκτυο τους και μετά σού λένε τί ακριβώς? Όπως μού είπε και μια τηλεφωνήτρια τής ΔΕΗ γίνεται χαμός μετά από αυτές τίς αιφνίδιες αλλαγές στήν εξυπηρέτηση πελατών. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο πώς όσοι τακτοποίησαν τα χαρτιά τους πρίν τις 3/12 ασχέτως αν είχαν μπεί ή όχι ΔΕΗ θα είναι με το προηγούμενο τιμολόγιο.

Επεξ/σία από astrolavosg
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, astrolavosg είπε

Επίσης το ότι η σύμβαση έγινε με συγκεκριμένους όρους και τιμές υπέρκειται το ότι ενεργοποιείτε από τήν στιγμή πού θα σε περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ στο καινούργιο δίκτυο. Στήν ηχογραφημένη συνομιλία / αποδοχή τού όποιου προγράμματος συμφωνήθηκαν συγκεκριμένα πράγματα. Το να τα αλλάζουν αιφνιδιαστικά και να σού ανακοινώνουν ετσιθελικά πώς πάς με το νέο τιμολόγιο δεν στέκει ούτε νομικά ούτε ηθικά. Δηλαδή σε βάζουν στο δίκτυο τους και μετά σού λένε τί ακριβώς? Όπως μού είπε και μια τηλεφωνήτρια τής ΔΕΗ γίνεται χαμός με τίς αιφνίδιες αλλαγές στήν εξυπηρέτηση πελατών. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο πώς όσοι τακτοποίησαν τα χαρτιά τους πρίν τις 3/12 ασχέτως αν είχαν μπεί ή όχι ΔΕΗ θα είναι με το προηγούμενο τιμολόγιο.

οκ, αλλά το θέμα είναι πως δεν ακούμε να διορθώνεται το πρόβλημα σε κανένα...

εγώ από τις 10 του μηνός που μου άλλαξαν "συστημικά" στο ebill τις επιλογές, έχω μιλήσει 2 φορές στο τηλέφωνο, έχω στείλει έντυπο παραπόνου και έχω καταθέσει παράπονο ηλεκτρονικά (μέσω της ιστοσελίδας), αλλά ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...

 

έχει κάποιος καταφέρει να διορθώσει το πρόβλημά του; να ξέρουμε τουλάχιστον πως σιγά σιγά έρχεται και η σειρά μας ή να το πάρουμε απόφαση και να ξεκινήσουμε καταγγελίες σε ΡΑΕ και ΣτΚ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...