Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχοντας ενεργοποιήσει πάγια εντολή, απλά το αφήνουμε να πληρωθεί μόνο του και δεν κάνουμε καμία ενέργεια;

Εγώ πχ έχω έγκριση συναλλαγής ενεργή στην εφαρμογή της τράπεζας μου.

Αυτή δεν θα έρθει ποτέ και θα πληρωθεί αυτόματα ο λογαριασμός την ημέρα της λήξης του χωρίς να έρθει ειδοποίηση έγκρισης συναλλαγής;

Επεξ/σία από apache48
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.Έκανα αίτηση για online 2 του μήνα.Μέσα σε 2 μέρες ενεργοποιήθηκε αλλα΄με τις νέες τιμές.Έχω πάρει πόσα τηλ στη Δεή και συνεχώς ή είναι υποεξέταση το θέμα ή θα λυθει σε 1-2 μέρες και φυσικά δουλειά δε γίνεται.

Σήμερα ήρθε και ο λογαριασμός φυσικά με τις νέες τιμές πήρα τηλ ξανά και άκρη δε βγαίνει, οπότε έστειλα στη ραε 

Η φόρμα που συμπλήρωσα ήταν φόρμα παραπόνων.Σωστά;

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο;

Επεξ/σία από Jackv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Jackv είπε

Καλησπέρα.Έκανα αίτηση για online 2 του μήνα.Μέσα σε 2 μέρες ενεργοποιήθηκε αλλα΄με τις νέες τιμές.Έχω πάρει πόσα τηλ στη Δεή και συνεχώς ή είναι υποεξέταση το θέμα ή θα λυθει σε 1-2 μέρες και φυσικά δουλειά δε γίνεται.

Σήμερα ήρθε και ο λογαριασμός φυσικά με τις νέες τιμές πήρα τηλ ξανά και άκρη δε βγαίνει, οπότε έστειλα στη ραε 

Η φόρμα που συμπλήρωσα ήταν φόρμα παραπόνων.Σωστά;

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο;

Ακριβώς τα ίδια έκανα κι εγώ και περιμένω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έιχα κάνει αίτηση για το enter από 17/11 υπέγραψα τη σύμβαση στις 24/11 και τους απεστειλα τα χαρτιά στις 25/11.3/12 ηρθε μνμ οτι τα δικαιολογητικα ειναι οκ,είδα στο e bill Ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα που έλεγε η σύμβαση που υπέγραψα.Τους ζήτησα να μου στείλουν το συμβόλαιο μου και μου απέστειλαν συμβόλαιο με το πρόγραμμα Γ1 οικιακό διαφορετικό από αυτό που είχα υπογράψει και τους είχα αποστείλει και μου λένε αυτο ειναι το συμβόλαιο σας,δεν έχει καν την υπογραφή μου,μόνον το έχουν υπογραψει απο πλευρά τους

Δε παίζονται πραγματικά. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, C-137 είπε

Επειδή ρώτησαν κάποιοι σχετικά με το e-bill, το self-metering και πόσο αξιόπιστα είναι, ας γράψω κι εγώ το κοντό μου και το μακρύ μου. Αρχικά να πω ότι είμαι νέος πελάτης MyHome Online έχοντας παράλληλα κάνει μεταφορά του ρεύματος στο όνομά μου (ευτυχώς πρόλαβα με τον παλιό τιμοκατάλογο, thanks insomnia). Καταχώρησα λοιπόν τις προάλλες την πρώτη μέτρηση, όπως μου ζητήθηκε από το σύστημα, αλλά λίγες μέρες μετά η μέτρηση εξαφανίστηκε. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και η πρώτη κυρία με την οποία μίλησα μου είπε ότι έχει περαστεί η ένδειξη, ότι αυτοί την βλέπουν και να μην ανησυχώ. Για κάποιο λόγο δεν με έπεισε έτσι γρήγορα που μου έδωσε απάντηση οπότε ζήτησα να μου πουν ποια είναι η ένδειξη που βλέπουν αυτοί γιατί δήθεν δεν θυμόμουν τι είχα καταχωρήσει και ήθελα να ξέρω. Σε εκείνο το σημείο τα χάνει και μου ζητάει να περιμένω στην αναμονή όσο θα ψάχνει στο e-bill μου. Ύστερα από 5 λεπτά επανέρχεται και μου λέει ότι τελικά δεν έχει περαστεί η ένδειξη και να μπω την επόμενη μέρα για να καταχωρήσω εκ νέου την ένδειξη. Στην ερώτησή μου πώς θα καταχωρήσω ένδειξη αφού το σύστημα δεν επιτρέπει παρά συγκεκριμένες μέρες και η αυριανή δεν είναι μία από αυτές, δεν πήρα σαφή απάντηση. Επέμεινα κι άλλο ρωτώντας την αν θα μπορώ να περάσω ένδειξη για διάστημα που ουσιαστικά έχει παρέλθει αλλά κι εκεί δεν πήρα απάντηση. Προφασιζόμενη μάλιστα ότι δεν με άκουγε καλά, μου έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς πολλά-πολλά. 

Στο καπάκι παίρνω ξανά τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών. Η διαφορετική τηλεφωνήτρια που βγήκε προσπάθησε αρχικά να θολώσει τα νερά λέγοντας ότι έκαναν αναβάθμιση στο σύστημα και ίσως προέκυψε κάποιο λάθος. Της είπα ότι δεν έγινε από την αναβάθμιση γιατί απλούστατα δεν υπάρχει αναβάθμιση και ότι η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν για το e-bill είναι για τα μπάζα. Της είπα ακόμα ότι δεν είμαι ο μόνος στον οποίο εξαφανίζονται επιλογές από το e-bill, αμέτρητος κόσμος παραπονιέται, μπείτε στο insomnia και διαβάστε, της είπα. Εκεί αλλάζει τροπάριο και λέει "ναι, είναι λόγω της τεχνικής αναβάθμισης που προσπαθούμε να κάνουμε εδώ και 2 μήνες αλλά είναι δύσκολο και συμβαίνουν λάθη". Τελοσπάντων, λέω αν μπορώ να δώσω μέτρηση από το τηλέφωνο αφού μιλούσαμε ήδη. Όχι, μου λέει, δεν μπορείτε γιατί τώρα που κοιτάω βλέπω ότι είστε νέος πελάτης και δεν έχει εκδοθεί ξανά λογαριασμός στο όνομά σας και γι' αυτό το σύστημα αφαίρεσε την ένδειξη. Και τι θα γίνει τώρα, ρωτάω. Μου λέει θα έρθει λογαριασμός με (υποθετικό) έναντι και από τον επόμενο θα επιτρέπονται οι καταχωρήσεις ενδείξεων. Της λέω, καλά τι λέτε; Υπέγραψα συμβόλαιο για 24 μήνες με το δικαίωμα να δίνω μηνιαίες μετρήσεις και εσείς μου λέτε ότι δεν επιτρέπεται για τον πρώτο μήνα; Από που προκύπτει αυτό; Πού το γράφει στο συμβόλαιο; Υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις, λέω, στο κάθε πρόγραμμα. Εγώ επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί εκτός των άλλων θέλω να δίνω ο ίδιος μετρήσεις ώστε να ελέγχω καλύτερα τι καταναλώνω. Δεν θέλω υποθετικούς έναντι με πολύ χαμηλή κατανάλωση γιατί έτσι ο εκκαθαριστικός έρχεται φουσκωμένος. Να μην τα πολυλογώ, με λίγα λόγια μου είπε ότι έτσι είναι και δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Συμπέρασμα; Η πλατφόρμα του e-bill είναι αναξιόπιστη και το ψέμα πάει σύννεφο στην εξυπηρέτηση πελατών, ειδικά όταν τους πιάνεις αδιάβαστους. Δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι. Μικρό το κακό στην περίπτωσή μου γιατί δεν έχει κάποια σοβαρή οικονομική επίπτωση (θέλω να πιστεύω) αλλά αυτό σε συνδυασμό με την κάκιστη πλατφόρμα που έχουν στήσει με προϊδεάζει αρνητικά για την πορεία. Ελπίζω να μην δούμε περίεργες χρεώσεις γιατί πώς διάολο συμβαίνει αλλά ποτέ δεν γίνονται λάθη που να ωφελούν τον καταναλωτή. Έχετε το νου σας με αυτό το κωλο e-bill. Να ελέγχετε τακτικά τι γίνεται και να βγάζετε screenshot τα σημαντικά. Από το πρόγραμμα πάντως δεν θέλω να φύγω. Φαίνεται φθηνότερο από τα περισσότερα. Ας δούμε αν παραμείνει και μετά το 6μηνο...

Καλησπέρα,

Μου έτυχε το ίδιο με τις μετρήσεις, με άφησε τις έβαλα και χάθηκαν. Σήμερα όμως εμφανίστηκε ο 1ος λογαριασμός μου και έχω να καταθέσω τα κάτωθι:

1. Οι μετρήσεις μπορεί να εξαφανίστηκαν, αλλά η κατανάλωση που με χρεώνουν ταυτίζεται με τις ενδείξεις που είχα δώσει και εξαφανίστηκαν.

2. Μου πιστώνει τα 100€ λόγω πάγιας και μου βάζει την έκπτωση 2%.

3. Μου αναγράφει στον λογαριασμό το πρόγραμμα (My Home Enter N) και πότε λήγει ("Η Σύμβαση λήγει 29/11/2023)

4. Δεν έχει έκπτωση 5% λόγω συνέπειας.

 

1.jpg

2.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Rattlehead είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 εν έτη 2021 με ελεύθερη την επιλογή θέρμανσης ακόμα και σε πολυκατοικίες(μέχρι και σόμπα μπορείτε να βάλετε) , βάζετε κάτι που καταναλώνει ενέργεια; Ρωτήστε σε κανένα φόρουμ να σας πουν. Σαν έναν γνωστό μου που περνάει φυσικό αέριο έξω από το σπίτι του, έχει ηλιακό και ο μηχανικός του είπε βάλε αντλία θερμότητας. Έβαλε και τώρα του σκουπιζω τα δάκρυα με αυτά που βλέπει στο ρευμα

 

Την αντλία την βάλαμε το 2019, όταν το ρευμα ΔΕΝ ήταν στο Θεό και το πετρέλαιο ειχε πάρει την ανιουσα. Ακομα θα δεις ότι  το διαδικτυο βρίθει με δημοσιεύσεις για το "πόσο οικονομική είναι η αντλία θερμότητας".Επίσης στη Κρήτη δεν υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου, εκεί που βρίσκομαι. Σε καλυψα;

Επεξ/σία από Telumetar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Donmitsos10 είπε

ολοκληρωσα την αιτηση για  ΔΕΗ home enter

 

7 ώρες πριν, Donmitsos10 είπε

2. Αν πρεπει να κανω αιτηση για το online και ποτε.

αιτήθηκες enter , όχι online

7 ώρες πριν, Donmitsos10 είπε

3. Αν μαζι με το enter πρεπει να μεταφερθω και στο αεριο στη δεη για επιπλεον κερδος η αν δεν αξιζει.

πόσταρε στο άλλο θεμα , ανέβασε λογαριασμό και πες περίοδο κατανάλωσης ,όνομα προγράμματος και πότε υπέγραψες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Πανος999 είπε

Καλησπερα..Εμενα μου ηρθε ο λογαριασμός 0€..Ηταν η προσφορα με τα 30€ μειον μεσα..Ο λογαριασμος μου ηταν 18€...Τα υπόλοιπα 12 τα εχασα??

Οχι βέβαια.

Δεν βλέπεις ότι είναι πιστωτικο ?

58 λεπτά πριν, moutrosl είπε

Έιχα κάνει αίτηση για το enter από 17/11 υπέγραψα τη σύμβαση στις 24/11 και τους απεστειλα τα χαρτιά στις 25/11.3/12 ηρθε μνμ οτι τα δικαιολογητικα ειναι οκ,είδα στο e bill Ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα που έλεγε η σύμβαση που υπέγραψα.Τους ζήτησα να μου στείλουν το συμβόλαιο μου και μου απέστειλαν συμβόλαιο με το πρόγραμμα Γ1 οικιακό διαφορετικό από αυτό που είχα υπογράψει και τους είχα αποστείλει και μου λένε αυτο ειναι το συμβόλαιο σας,δεν έχει καν την υπογραφή μου,μόνον το έχουν υπογραψει απο πλευρά τους

Δε παίζονται πραγματικά. 

Πρώτα ενεργοποιείται το Γ1 και ΜΕΤΑ πας όπου θες.

Επεξ/σία από GREGORYMO
Διόρθωση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Econtract για home online και βλέπω κινητικότητα. Στη ΔΕΔΔΗΕ πήγε έναν αριθμό πάνω.

Στο ebill βλέπω υπό εξέταση

Screenshot_2021-12-15-17-43-27-27_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg.e1c0b4a17cfb5f828a5579b368fdd723.jpg

και μέσα καταχωρήσεις.

Screenshot_2021-12-15-17-43-53-91_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg.b5815ac9ec3dbf716339f9e2bb29a97f.jpg

Οπότε να περιμένω να δω τι θα γίνει ή ξεκινάω επικοινωνίες;

 

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, korakios είπε

ωραίος , έχω λαθάκι,  παραπάνω έπρεπε να βγει αλλά

Μπα λίγο ανέβηκε, δεν είναι σωστό διότι εγώ μόνο και από αυτόν το λογαριασμό υπολογίζω 70 ευρώ κέρδος.

dehinsomnia3.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκδόθηκε άλλος ένας λογαριασμός και ακόμα δεν έχουν βάλει τα -30€ του online.. μετά απο τηλεφώνημα μου είπαν ότι και στον προηγούμενο λογαριασμό θα αφαιρεθούν στον επόμενο.. Αντε να δούμε αν και βλέπω στον επόμενο να λένε έληξε η προσφορά... 

 

εδω και ο λογαριασμός: 

Spoiler

IMG_20211215_183623.jpg.3a8193845c0ed7409d21ffa34bed2abb.jpgIMG_20211215_183822.jpg.1b2678a2318d14bb65370122bdf08832.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, B. E. M. είπε

Στο ebill μου έβγαζε μέχρι πρότινος ότι ήταν ενεργοποιημένο το my home enter, μέχρι 30/11/2023 και τώρα χθες μου έβγαλε ότι είναι ενεργοποιημένο το ίδιο πρόγραμμα μέχρι 08/12/2023 και έτσι πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών που μου είπανε προφορικά ότι είμαι στο νέο τιμολόγιο! 

Ξεκινάς παράπονα εδώ https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1 ή εδώ https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas/param/category/1/option/5  και ζητάς να διορθωθεί η ημερομηνία στο ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, εμείς θελουμε να κανουμε αλλαγη ονοματος και θελεουμε να αναβαθμισουμε το προγραμμα στο online / enter. Ποια ειναι τα πλενετκημτα του ενός εναντι του άλλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...