Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, είχα Γ1 και 2/12,  21:57 έκανα αίτηση για το Enter.

Στο νεο λογαριασμό όμως η αναλογία των κιλαβοτορων του Enter είναι με 0.18 και όχι 0.105 της "προσφοράς".

Επίσης, δεν επρεπε έστω για το τυπικο να σταλεί μια νέα σύμβαση or something??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, definitio είπε

Στο δικό μου λογαριασμό, 1970kwh, δίμηνο κ ΚΟΤΑ, με νυχτερινό

καταρχάς δείχνει οτι ξεπέρασες το ΚΟΤ και το έχασες

9 λεπτά πριν, definitio είπε

Μήπως οι τιμές του πίνακα είναι 4μήνου, τις οποίες μοιράζει στο δίμηνο λογαριασμό;

όχι απο τη στιγμή που σου δείχνει όλες τις 1970 κιλοβατώρες που έκαψες

τόσο είναι οι ρυθμιζόμενες , καλά στις έχει

5 λεπτά πριν, Moody_AL είπε

Επίσης, δεν επρεπε έστω για το τυπικο να σταλεί μια νέα σύμβαση or something??

όχι απο τη στιγμή που έκανες μέσω ebill

5 λεπτά πριν, Moody_AL είπε

Στο νεο λογαριασμό όμως η αναλογία των κιλαβοτορων του Enter είναι με 0.18 και όχι 0.105 της "προσφοράς".

αμφισβήτηση λογαριασμού και με κοινοποίηση

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

καταρχάς δείχνει οτι ξεπέρασες το ΚΟΤ και το έχασες

όχι απο τη στιγμή που σου δείχνει όλες τις 1970 κιλοβατώρες που έκαψες

τόσο είναι οι ρυθμιζόμενες , καλά στις έχει

Tο ξέρω ότι έχασα το ΚΟΤ

Όταν αναφέρθηκα στο πίνακα, μιλούσα για το σύνδεσμο που παρατέθηκε πιο πάνω...

https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTER/26112021/myHomeEnter_repriced_202112.pdf

Βάσει αυτού, ο 2μηνος λογαριασμός μού δίνει τιμές βάσει του μισού των προβλεπόμενων καταναλώσεων (800kwh με 0,0069 αντί 1600, 200kwh με 0,05 αντί 400, κοκ)

Ξαναρωτάω, λοιπόν, μήπως οι τιμές του πίνακα ρυθμιζόμενων χρεώσεων (αυτού) ισχύουν για 4μηνο;

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή ρώτησαν κάποιοι σχετικά με το e-bill, το self-metering και πόσο αξιόπιστα είναι, ας γράψω κι εγώ το κοντό μου και το μακρύ μου. Αρχικά να πω ότι είμαι νέος πελάτης MyHome Online έχοντας παράλληλα κάνει μεταφορά του ρεύματος στο όνομά μου (ευτυχώς πρόλαβα με τον παλιό τιμοκατάλογο, thanks insomnia). Καταχώρησα λοιπόν τις προάλλες την πρώτη μέτρηση, όπως μου ζητήθηκε από το σύστημα, αλλά λίγες μέρες μετά η μέτρηση εξαφανίστηκε. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και η πρώτη κυρία με την οποία μίλησα μου είπε ότι έχει περαστεί η ένδειξη, ότι αυτοί την βλέπουν και να μην ανησυχώ. Για κάποιο λόγο δεν με έπεισε έτσι γρήγορα που μου έδωσε απάντηση οπότε ζήτησα να μου πουν ποια είναι η ένδειξη που βλέπουν αυτοί γιατί δήθεν δεν θυμόμουν τι είχα καταχωρήσει και ήθελα να ξέρω. Σε εκείνο το σημείο τα χάνει και μου ζητάει να περιμένω στην αναμονή όσο θα ψάχνει στο e-bill μου. Ύστερα από 5 λεπτά επανέρχεται και μου λέει ότι τελικά δεν έχει περαστεί η ένδειξη και να μπω την επόμενη μέρα για να καταχωρήσω εκ νέου την ένδειξη. Στην ερώτησή μου πώς θα καταχωρήσω ένδειξη αφού το σύστημα δεν επιτρέπει παρά συγκεκριμένες μέρες και η αυριανή δεν είναι μία από αυτές, δεν πήρα σαφή απάντηση. Επέμεινα κι άλλο ρωτώντας την αν θα μπορώ να περάσω ένδειξη για διάστημα που ουσιαστικά έχει παρέλθει αλλά κι εκεί δεν πήρα απάντηση. Προφασιζόμενη μάλιστα ότι δεν με άκουγε καλά, μου έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς πολλά-πολλά. 

Στο καπάκι παίρνω ξανά τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών. Η διαφορετική τηλεφωνήτρια που βγήκε προσπάθησε αρχικά να θολώσει τα νερά λέγοντας ότι έκαναν αναβάθμιση στο σύστημα και ίσως προέκυψε κάποιο λάθος. Της είπα ότι δεν έγινε από την αναβάθμιση γιατί απλούστατα δεν υπάρχει αναβάθμιση και ότι η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν για το e-bill είναι για τα μπάζα. Της είπα ακόμα ότι δεν είμαι ο μόνος στον οποίο εξαφανίζονται επιλογές από το e-bill, αμέτρητος κόσμος παραπονιέται, μπείτε στο insomnia και διαβάστε, της είπα. Εκεί αλλάζει τροπάριο και λέει "ναι, είναι λόγω της τεχνικής αναβάθμισης που προσπαθούμε να κάνουμε εδώ και 2 μήνες αλλά είναι δύσκολο και συμβαίνουν λάθη". Τελοσπάντων, λέω αν μπορώ να δώσω μέτρηση από το τηλέφωνο αφού μιλούσαμε ήδη. Όχι, μου λέει, δεν μπορείτε γιατί τώρα που κοιτάω βλέπω ότι είστε νέος πελάτης και δεν έχει εκδοθεί ξανά λογαριασμός στο όνομά σας και γι' αυτό το σύστημα αφαίρεσε την ένδειξη. Και τι θα γίνει τώρα, ρωτάω. Μου λέει θα έρθει λογαριασμός με (υποθετικό) έναντι και από τον επόμενο θα επιτρέπονται οι καταχωρήσεις ενδείξεων. Της λέω, καλά τι λέτε; Υπέγραψα συμβόλαιο για 24 μήνες με το δικαίωμα να δίνω μηνιαίες μετρήσεις και εσείς μου λέτε ότι δεν επιτρέπεται για τον πρώτο μήνα; Από που προκύπτει αυτό; Πού το γράφει στο συμβόλαιο; Υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις, λέω, στο κάθε πρόγραμμα. Εγώ επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί εκτός των άλλων θέλω να δίνω ο ίδιος μετρήσεις ώστε να ελέγχω καλύτερα τι καταναλώνω. Δεν θέλω υποθετικούς έναντι με πολύ χαμηλή κατανάλωση γιατί έτσι ο εκκαθαριστικός έρχεται φουσκωμένος. Να μην τα πολυλογώ, με λίγα λόγια μου είπε ότι έτσι είναι και δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Συμπέρασμα; Η πλατφόρμα του e-bill είναι αναξιόπιστη και το ψέμα πάει σύννεφο στην εξυπηρέτηση πελατών, ειδικά όταν τους πιάνεις αδιάβαστους. Δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι. Μικρό το κακό στην περίπτωσή μου γιατί δεν έχει κάποια σοβαρή οικονομική επίπτωση (θέλω να πιστεύω) αλλά αυτό σε συνδυασμό με την κάκιστη πλατφόρμα που έχουν στήσει με προϊδεάζει αρνητικά για την πορεία. Ελπίζω να μην δούμε περίεργες χρεώσεις γιατί πώς διάολο συμβαίνει αλλά ποτέ δεν γίνονται λάθη που να ωφελούν τον καταναλωτή. Έχετε το νου σας με αυτό το κωλο e-bill. Να ελέγχετε τακτικά τι γίνεται και να βγάζετε screenshot τα σημαντικά. Από το πρόγραμμα πάντως δεν θέλω να φύγω. Φαίνεται φθηνότερο από τα περισσότερα. Ας δούμε αν παραμείνει και μετά το 6μηνο...

Επεξ/σία από C-137
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται. Στον ΔΕΔΔΗΕ μου γράφει

Δεν είναι ακόμη δυνατή η καταχώρηση της ένδειξης του μετρητή σας. Παρακαλούμε προσπαθήστε πάλι κατά το χρονικό διάστημα από 01/02/2022 έως 07/02/2022 .

Το ίδιο διάστημα δίνει πλέον και το e-bill

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, C-137 είπε

με προϊδεάζει αρνητικά για την πορεία.

...τα χάλια της ΔΕΗ γνωστά, αλλά δες και τα χάλια των 'εναλλακτικών" (ετούτους τους καιρούς που διανύουμε έστω). Σου λέει η άλλη "ΧΩΡΙΣ ρήτρα και με,,,,zer0 χρέωση"...Από 'κει να καταλάβεις για "την πορεία"...Για να μην πω για άλλους που κοιτάνε αναδρομικά να χρεώσουν ρήτρα αναπροσαρμογής από,,,Μάιο (ΑΦΟΥ πρώτα βγάλανε εκκαθαριστικό - με ρήτρα - για Άυγουστο-Νοέμβριο...). Ο μονόφθαλμος στους τυφλούς αυτή τη στιγμή η ΔΕΗ. Και τουλάχιστον "έχει πλάτες". Οι άλλοι που οι μισοί θα κλείσουνε - όπως πάει - τί να πούνε....(κι ένας θεός ξέρει πώς θα "τρέχουνε" οι πελάτες τους).

Λογικά την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσες έκανες, μπήκες με γκολ στις καθυστερήσεις, και πήρες και πρόκριση κι όλας (στην καλύτερη δυνατή χρέωση που θα μπορούσες να είχες για το κρίσιμο διάστημα του επερχόμενου χειμώνα). Εγώ θα σου έλεγα, τί να πούνε κι αυτοί που ακόμη (θα) παιδεύονται, μέχρι να ξεκαθαριστεί το ότι μπήκαν με τις συμφέρουσες τιμές (εκεί να δεις ψυχολογία, που ΔΕΝ ξεπληρώνεται, ούτε με την εκ της ΔΕΗ δικαίωση...). Στη θέση σου θα άραζα, αφού μόνο για ένα μήνα είναι το glitch του κωλο-συστήματός τους (που παίζει καν να ΜΗΝ διορθωθεί για τους επόμενους, μετά την...."αναβάθμιση"), και δεν θα χάλαγα ούτε ελάχιστο χρόνο, ούτε ψυχή...

Κατά τ' άλλα, προφανώς καλά κάνεις και τ' αναφέρεις για να ξέρουν κι οι άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/12/2021 στις 11:06 ΠΜ, ekrepali είπε

 

Μόλις υπογράψεις Γ1, το πολύ σε μια μέρα θα δεις το ακίνητο στο ebill. Δε θα είναι ακόμα ενεργή η παροχή, πρέπει να γίνει ενεργοποιήση απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Με το που θα δεις το ακίνητο στο ebill, πατάς ενεργοποίηση το Online. Θα σου ζητήσει κάρτα για πάγια εντολή και ενεργοποίηση ηλεκτρονικού και μηνιαίου λογαριασμού. Τα ενεργοποιείς όλα αυτά να είναι έτοιμα. Θα σου βγάλει κάτω μήνυμα ότι το αίτημα για το Online είναι υπό εξέταση.

Μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα αλλάξει το νούμερο της παροχής κατά 1 ψηφίο. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Το τσεκάρεις αυτό κάθε μέρα.

Εν συνεχεία τo Online υποτίθεται ότι πρέπει να φανεί ενεργό το πολύ σε 2 μέρες, και η ημερομηνία ενεργοποίησης θα είναι η 1η μέρα που πήρες ρεύμα απ'τη ΔΕΗ. Λέω υποτίθεται γιατί πολλές φορές εξαφανίζονται επιλογές που έχεις ήδη ενεργοποιήσει (Online, πάγια εντολή, μηναίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός). Ό,τι δεν φαίνεται ενεργό στην αρχική σελίδα το ξαναπατάς χειροκίνητα.

 

Καλημέρα, μετά από την χθεσινή επίσκεψη στο κατάστημα της ΔΕΗ, υπεγράφη η νέα σύμβαση με την εταιρεία (αλλαγή από Protergia). 

Όλα έγιναν όπως τα περιγράφεις στο παρα πολύ αναλυτικό μήνυμα σου και σε ευχαριστώ πολύ. Σήμερα είδα στο Ebill το ακίνητο και έκανα την διαδικασία για το Online πρόγραμμα από εκεί (γράφει υπό εξέταση φυσικά) συν τους μηνιαίους λογαριασμούς. 

Να προσθέσω ότι στο κατάστημα της ΔΕΗ εχθές, με χρέωσαν τα 100€ της εγγύησης (πληρωμή επί τόπου με κάρτα) και μου είπαν ότι θα επιστραφούν μετά από την ενεργοποίηση του Online προγράμματος στον πρώτο λογαριασμό και επιπλέον θα δω και την έκπτωση των 30€ της προωθητικής ενέργειας που τρέχει αυτό το διάστημα, άρα θα δω -130€ στον πρώτο λογαριασμό. Είδομεν λοιπόν.... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σε εμένα που γύρισα αρχές Νοέμβρη ΔΕΗ, πριν γίνει το μπάχαλο, τα πράματα δούλεψαν ρολόι...

Σήμερα βγήκε ο 1ος λογαριασμός, και δεν έχει καθόλου Γ1

image.png.d4ea47ecb4752ad1b6fcd40a6de1ad95.png

Ερώτηση:

Θα έπρεπε να περιλαμβάνει την έκπτωση των 2 λεπτών ή θα πάει στον εκκαθαριστικό ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, topmar είπε

Καλημέρα, μετά από την χθεσινή επίσκεψη στο κατάστημα της ΔΕΗ, υπεγράφη η νέα σύμβαση με την εταιρεία (αλλαγή από Protergia). 

Όλα έγιναν όπως τα περιγράφεις στο παρα πολύ αναλυτικό μήνυμα σου και σε ευχαριστώ πολύ. Σήμερα είδα στο Ebill το ακίνητο και έκανα την διαδικασία για το Online πρόγραμμα από εκεί (γράφει υπό εξέταση φυσικά) συν τους μηνιαίους λογαριασμούς. 

Να προσθέσω ότι στο κατάστημα της ΔΕΗ εχθές, με χρέωσαν τα 100€ της εγγύησης (πληρωμή επί τόπου με κάρτα) και μου είπαν ότι θα επιστραφούν μετά από την ενεργοποίηση του Online προγράμματος στον πρώτο λογαριασμό και επιπλέον θα δω και την έκπτωση των 30€ της προωθητικής ενέργειας που τρέχει αυτό το διάστημα, άρα θα δω -130€ στον πρώτο λογαριασμό. Είδομεν λοιπόν.... 

 

Αν ο 1ος λογαριασμός έρθει πιστωτικός, μπορείς είτε να αφήσεις μέσα το ποσό και να συμψηφιστει με μελλοντικούς λογαριασμούς είτε να ζητήσει να σου τα επιστρεψουν

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/plirwmi-logariasmou/credit-balance-on-your-bill-how-can-you-refund-it

https://ecreditback.dei.gr/el

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγήκε και εμένα ο πρώτος λογαριασμός ο οποίος γράφει εκκαθαριστικος για home online ΚΟΤ-Β για 350kwh σύνολο λογαριασμού 8ευρώ :D

374642831_PointBlur_Dec152021_093904.jpg.3e55b83e40ff9fd9d28d704bda938d8d.jpg

Επεξ/σία από Decano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα, μολις ολοκληρωσα την αιτηση για  ΔΕΗ home enter και γραφει πως πρεπει να περιμενω 2 εργασιμες και θα επικοινωνησουν για τη συνεχεια. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης:

1. Τους παιρνω πρωτα εγω και πιεζω καταστασεις για να μην το τραβηξουν τοσο και αλλαξει ο χρονος?

2. Αν πρεπει να κανω αιτηση για το online και ποτε.

3. Αν μαζι με το enter πρεπει να μεταφερθω και στο αεριο στη δεη για επιπλεον κερδος η αν δεν αξιζει.

(Παραλληλα εχω κανει αιτηση και για νυχτερινο. Προερχομαι απο ζενιθ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα κανει αιτηση για το MyhomeOnline απο τα μεσα Νοεμβριου με ολα τα εγγραφα, ενεργο ebil κτλ. Το αιτημα παρεμενε υπο επεξεργασια και επαιρνα την ΔΕΗ καθε μερα τηλ γιατι φαινοταν να μην στελνανε το αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ.

Κατα τυχη, λογω του οτι ηθελα να αλλαξω και το ΦΑ, πηγα σε καταστημα την Παρασκευη που μας περασε και ρωτησα γιατι δεν στελνουν το αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ. Ευτυχως η υπαλληλος ηταν πολυ εξυπηρετικη και το εψαξε λεγοντας μου οτι ειχαν περασει ενα νουμερο λαθος στην ημερησια μετρηση και ειχε κολλησει το συστημα και δεν εφτανε ποτε στον ΔΕΔΔΗΕ...Ηθελα να ξερα αυτοι στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση μονο το ονοματεπωνυμο μπορουν να δουν? Ειχα παρει πανω απο 20 τηλεφωνα και κανενας δεν με ενημερωσε οτι εχει καταχωρηθει λαθος η μετρηση.

Πηρα χτες τον ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν πως περασαν και πηραν και αυτοι μετρηση. Σημερα αλλαξε και ο αριθμος παροχης μου σε 03. Βεβαια στο ebill φαινομαι ακομα υπο επεξεργασια. Κανει μερες να ενεργοποιηθει αφοτου αλλαξει ο αριθμος παροχης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Decano είπε

Βγήκε και εμένα ο πρώτος λογαριασμός ο οποίος γράφει εκκαθαριστικος για home online ΚΟΤ-Β για 350kwh σύνολο λογαριασμού 8ευρώ :D

374642831_PointBlur_Dec152021_093904.jpg.3e55b83e40ff9fd9d28d704bda938d8d.jpg

Κοιτα να τρέξεις το θέμα της ΕΔΑ στο myrae. Μην αφήσεις έτσι την οφειλή και τη βρεις μια μέρα ξαφνικά μπροστά σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...