Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, PC Booster είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Σήμερα φάνηκε ημερομηνία για ένα χρόνο συμβολαίου. Ναι, έχω μπει στο ebill και δεν πάτησα τίποτα εγώ. Μου το ενεργοποίησαν αυτοί απ' ό,τι φαίνεται. Το συμβόλαιο και το econtract γράφει online. Όλα τα δικαιολογητικά τα είχα στείλει πριν από τις 2/12. Λογικά πάω για myrae. Δυστυχώς το συμβόλαιο δε γράφει διάρκεια, ούτε τιμές προφανώς. Ποια κατηγορία παραπόνου να επιλέξω στη myrae;

Θα σού πρότεινα: «την Σύμβαση με την εταιρία / Καταχρηστικούς ή και παραπλανητικούς όρους στη Σύμβαση». Μπορείς να το τεκμηριώσεις ως εξής: «Είναι δυνατόν να αλλάζουν αιφνιδιαστικά θεμελιώδεις όροι τού προγράμματος (τιμές, χρονικός ορίζοντας) αφότου απεστάλησαν εμπρόθεσμα τα απαραίτητα έγγραφα προκειμένου να ενταχθώ στήν σύμβαση πού συμφώνησα»? Υπάρχει φαντάζομαι ηχογραφημένη κλήση τών όσων συμφώνησες.

Καλή επιτυχία

Επεξ/σία από astrolavosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σε όλους.

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ με το myHomeOnline της ΔΕΗ όπως οι περισσότεροι.

  • Στην δική μου περίπτωση η αίτηση έγινε 24/11
  • Στις 29/11 έστειλα τα δικαιολογητικά.
  • Στις 9/12 μου έστειλαν οτι λείπει ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ & ΑΠΟΔΕΙΞΗ, τα οποία δεν μου τα είχαν ζητήσει αρχικά. Τα έστειλα την ίδια ημέρα.
  • Στις 11/12 μου έστειλαν ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Στο ebill είναι επιλεγμένο το myHomeOnline και εμφανίζει την ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση"Φυσικά ο τιμοκατάλογος από κάτω αναφέρει τις νέες τιμές.

Η σύμβαση αναφέρει ημερομηνία 24/11, αλλά δεν αναφέρει πουθενά το πρόγραμμα Online, ούτε έχει επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο.

Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες.
Όταν τους ανέφερα ότι η σύμβαση αναφέρει 24/11 μου είπαν οτι αυτό δεν έχει σχέση και εφαρμόζεται ο τιμοκατάλογος που ισχύει την ημέρα της ενεργοποίησης. 

Τι προτείνετε, μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία παρόλο που δεν αναγράφεται το πρόγραμμα στην σύμβαση; 

Αν ναι, μπορώ αν το κάνω τώρα ή θα πρέπει να περιμένω πρώτα να ενεργοποιηθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Είναι κλιμακωτές, δες ότι για τις πρώτες 800 kwh πληρώνεις 0.0069€, και για τις υπερβάλλουσες πληρώνεις 725% πάνω (0.05€) και για τις επόμενες 1230% πάνω (0.085€)

αυτό όμως δεν είναι καινούριο

image.png.6d7cfa293b6b578da725c5112550cb45.png

Σύμφωνα με αυτό το πίνακα, δεν θα έπρεπε να έχω χρέωση 0,0069 για τις πρώτες 1600kwh κι όχι για τις πρώτες 800;

Η πηγή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/12/2021 στις 2:38 ΜΜ, TeoNOKIA είπε

Αίτημα στις 18/11 από NRG σε myhome online, 26/11 ελαβα μαιλ ότι προωθηθηκε στο ΔΕΔΔΗΕ, χθες αλλαξα ψηφίο στον αριθμό παροχής μου και σήμερα που μπαίνω στο ebill εχουν σβηστεί όλα, έχει μείνει μόνο η κάρτα μου για την πάγια εντολή. Ενω πριν φαινόταν ότι το myhome online είναι υπό εξεταση ΄τώρα με αφήνει εκ νέου να επιλέξω ένα από τα 3 προγράμματα. Πηρα εξυπηρέτηση και δεν ξέρουν τπτ, θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν και φυσικά δεν ξέρουν με ποιες τιμές θα είμαι.... 

Capture.JPG

Ενώ έμπαινα στο ebill σχεδόν καθημερινά, σήμερα που μπήκα γράφει "Το προϊόν είναι ενεργό έως 29/11/2023"

Οπότε είμαι με παλιό τιμόλογιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, definitio είπε

Σύμφωνα με αυτό το πίνακα, δεν θα έπρεπε να έχω χρέωση 0,0069 για τις πρώτες 1600kwh κι όχι για τις πρώτες 800;

Η πηγή;

Aυτή ήταν κατανάλωση 4μηνου ; 

Τιμές για τις ρυθμιζόμενες έχουν όλοι οι πάροχοι, είναι κοινές 

δες πχ από ΔΕΗ 

https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTER/26112021/myHomeEnter_repriced_202112.pdf

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αξίζει να μπει κανείς σε ένα από τα δύο προγράμματα έστω και τώρα; Το χειμώνα λόγω μωρού θα ξεπεράσουμε άνετα τις 1500Kw στον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Έχουμε ΚΟΤΒ και ο τελευταίος με 1417kw μας ήρθε 150€ με τη ρήτρα να είναι 120€ και με τρομάζει τι ρήτρα μπορεί να έρθει από Γενάρη και μετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, telis είπε
Το προϊόν είναι ενεργό έως 12/12/2022
Οπότε δεν είμαι στο παλαιό τιμολόγιο. Πως ξεκινάω το κυνήγι για να με βάλουν στο παλιό;

παράπονο

35 λεπτά πριν, shape είπε

Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες.

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Ήρθε ο καθυστερημένος (δίμηνος για κάποιο λόγο) νέος λογαριασμός....~180€ αξία ρεύματος, ~140€ ρυθμιζόμενες χρεώσεις

να βάλεις νυχτερινό

7 λεπτά πριν, afragorn είπε

Τελικά αξίζει να μπει κανείς σε ένα από τα δύο προγράμματα έστω και τώρα; Το χειμώνα λόγω μωρού θα ξεπεράσουμε άνετα τις 1500Kw στον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Έχουμε ΚΟΤΒ και ο τελευταίος με 1417kw μας ήρθε 150€ με τη ρήτρα να είναι 120€ και με τρομάζει τι ρήτρα μπορεί να έρθει από Γενάρη και μετά...

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58970956

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, shape είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ με το myHomeOnline της ΔΕΗ όπως οι περισσότεροι.

  • Στην δική μου περίπτωση η αίτηση έγινε 24/11
  • Στις 29/11 έστειλα τα δικαιολογητικά.
  • Στις 9/12 μου έστειλαν οτι λείπει ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ & ΑΠΟΔΕΙΞΗ, τα οποία δεν μου τα είχαν ζητήσει αρχικά. Τα έστειλα την ίδια ημέρα.
  • Στις 11/12 μου έστειλαν ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Στο ebill είναι επιλεγμένο το myHomeOnline και εμφανίζει την ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση"Φυσικά ο τιμοκατάλογος από κάτω αναφέρει τις νέες τιμές.

Η σύμβαση αναφέρει ημερομηνία 24/11, αλλά δεν αναφέρει πουθενά το πρόγραμμα Online, ούτε έχει επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο.

Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες.
Όταν τους ανέφερα ότι η σύμβαση αναφέρει 24/11 μου είπαν ότι αυτό δεν έχει σχέση και εφαρμόζεται ο τιμοκατάλογος που ισχύει την ημέρα της ενεργοποίησης. 

Τι προτείνετε, μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία παρόλο που δεν αναγράφεται το πρόγραμμα στην σύμβαση; 

Αν ναι, μπορώ αν το κάνω τώρα ή θα πρέπει να περιμένω πρώτα να ενεργοποιηθεί;

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά από τη στιγμή που

1. τα τελευταία δικαιολογητικά (λογαριασμός άλλου παρόχου και απόδειξη) υποβλήθηκαν μετά την αλλαγή των χρεώσεων (2/12)

2. ο έλεγχος των εγγράφων ολοκληρώθηκε πολύ αργότερα,

3. Η σύμβαση που υπέγραψες δεν αναφέρει καν το Home Online

τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα.

Και στη δική μου περίπτωση που υπέγραψα 24/11 (αίτηση 11/11) και 29/11 έστειλε η ΔΕΗ στο ΔΕΔΗΕΕ για τα περαιτέρω, στο e-bill δείχνει ακόμη και σήμερα ότι το Home Online είναι υπό εξέταση. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ μου είπαν ότι βλέπουν στο σύστημά τους ημερομηνία ενεργοποίησης την 30/11 και από τότε είμαι πελάτης ΔΕΗ, οπότε προώθησαν το πρόβλημα στο αρμόδιο τμήμα.

Αν δεν δούμε κάτι γραπτά όμως δεν αλλάζει τίποτα, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για κανέναν.

Επεξ/σία από Geoponer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

μετρά κάποιος 30 μέρες απο την  ημερομηνία αποστολής της προσφοράς (απο τη ΔΕΗ)

τόση διάρκεια μπορεί να έχει η προσφορά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Προσοχή: Η αίτηση με τη σύμβαση είναι διαφορετικά πράγματα και μπορεί να διαφέρουν πολύ χρονικά.

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά από τη στιγμή που

1. τα τελευταία δικαιολογητικά (λογαριασμός άλλου παρόχου και απόδειξη) υποβλήθηκαν μετά την αλλαγή των χρεώσεων (2/12)

2. ο έλεγχος των εγγράφων ολοκληρώθηκε πολύ αργότερα,

3. Η σύμβαση που υπέγραψες δεν αναφέρει καν το Home Online

τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα.

Και στη δική μου περίπτωση που υπέγραψα 24/11 (αίτηση 11/11) και 29/11 έστειλε η ΔΕΗ στο ΔΕΔΗΕΕ για τα περαιτέρω, στο e-bill δείχνει ακόμη και σήμερα ότι το Home Online είναι υπό εξέταση. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ μου είπαν ότι βλέπουν στο σύστημά τους ημερομηνία ενεργοποίησης την 30/11 και από τότε είμαι πελάτης ΔΕΗ, οπότε προώθησαν το πρόβλημα στο αρμόδιο τμήμα.

Αν δεν δούμε κάτι γραπτά όμως δεν αλλάζει τίποτα, ούτε για σένα, ούτε για μένα, ούτε για κανέναν.

Ενεργοποίηση 1/12 αλλά μέχρι 30/11/22 (!) Αυτο το "αρμόδιο τμήμα".... Οταν τους ρώτησα ποιο ακριβώς είναι αυτό το τμήμα η απάντηση ήταν.... "Ε, μια ομάδα ανθρώπων ..."  .... Έφυγε παραπονο τλκ .... Και ως δια μαγείας αυτή τη φορά (με  κοινοποίηση σε rae από όπου πήρα και απάντηση για αριθμό πρωτοκόλλου, και λοιπούς) που προτείνει ο κοκρακιος σε προηγούμενο post) μου απάντησαν αμέσως (πρώτη φορά αυτο....) ότι θα ελέγξουν τη παροχη μου και θα μου απαντήσουν σε ποιο πρόγραμμα είμαι και σε ποιο τιμολόγιο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. 
 

Ελαβα απάντηση μέσω email στο παράπονο που είχα στείλει στη ΔΕΗ  με τη σχετική φόρμα και είχα κοινοποιήσει σε ΡΑΕ, συνήγορο καταναλωτή και αλλά. 
 

Η απάντηση είναι η παρακάτω. Το πρώτο σκέλος δεν καταλαβαίνω. @korakiosπως το βλέπεις;

 

https://ibb.co/2Zk4mbz

Επεξ/σία από ppmarkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Η απάντηση είναι η παρακάτω. Το πρώτο σκέλος δεν καταλαβαίνω. @korakiosπως το βλέπεις;

το πρώτο σκέλος σου λέει οτι τιμολογείσαι με Γ1 και ρήτρα μέχρι να καταφέρουν να επεξεργαστούν το αίτημα,  προσωπικά αν υπέγραφα online δε θα δεχόμουν ούτε μισή κιλοβατώρα να μπει στο Γ1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

Μπορώ να απαντήσω στο email τους αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουν κοινοποίηση σε ΡΑΕ και άλλους να δουν την απάντηση. 
 

 

Επεξ/σία από ppmarkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Ωραια, ούτε εγώ το δέχομαι. Τι κάνω;

 

1 λεπτό πριν, astrolavosg είπε

Όταν έρθει ο λογαριασμός αμφισβήτηση του για τίς όποιες κιλοβατώρες σε χρέωσαν με Γ1. 

 

Επεξ/σία από astrolavosg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με αυτά που βλέπουμε ως τώρα , καλύτερα όσοι απέστειλαν τα δικαιολογητικά οριακά πριν τις 2/12 , να αποστείλουν παράπονο στη ΔΕΗ και μετά myRae.gr αν δεν βγάλουν άκρη. 

Μην το αφήσουν γιατί κατά πάσα πιθανότητα είτε θα μείνουν στο Γ1 είτε θα ενεργοποιήσουν το MyHomeOnline με τις νέες χρεώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...