Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Ναι.

Το γνωστό ποίημα ότι ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δικαιολογητικών, όλα καλά, στείλαμε ΔΕΔΔΗΕ.

οκ, πάρε και γραπτή απάντηση απο ΔΕΔΔΗΕ που έχει κολλήσει η φάση

αν λένε περιμένουν τη ΔΕΗ , τότε κάνε καταγγελία κατα πάροχου και διαχειριστή στο myrae (ένα αίτημα)

8 λεπτά πριν, doll είπε

μπορώ να υποβάλλω κατευθείαν αίτηση για το online

πήγαινε υπέγραψε Γ1 επιτόπου γιατί έτσι οπως καθυστερούσαν πας για το νέο έτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

46 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Αν δεν κάνουν καταγγελία στο MyRAE αμφιβάλλω αν θα μπουν με τις παλιές...

Οι υπάλληλοι απαντούν ό,τι θέλουν και τις περισσότερες φορές αποπροσανατολίζουν τον πελάτη ώστε να μην ασχοληθεί περαιτέρω...

Ναι εγώ έριξα καταγγελία 1/12 και μου απάντησαν σήμερα. 

Και εμένα στο e-bill φαίνεται υπό επεξεργασία το myHomeOnline και τους έγραψα θα ολοκληρώσω το θέμα όταν δω το πρόγραμμα ενεργοποιημένο.

Θα σου πρότεινα να ρίξεις ναι με απαίτηση να ισχύσουν οι χρεώσεις πριν τις 2/12 που έγινε η αίτηση.

Καλημέρα,

πως κατέφερες και έκανες καταγγελία? Απο το σιτε του myRae?

Έχω δοκιμάσει πολλές φορές και με chrome, opera χωρίς και με συννημένα αλλά τπτ. Μου βγάζει μνμ λάθους η σελίδα.

Εχω στείλει απλά με email στο [email protected].

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, korakios είπε

πήγαινε υπέγραψε Γ1 επιτόπου γιατί έτσι οπως καθυστερούσαν πας για το νέο έτος

Εχω υπογράψει ήδη από 7/12 και έχει πάει και στην NRG όπου μου είπαν θα βγάλουν τον εκκαθαριστικό.

Από εκεί δεν έχω θέμα.

Θέλω σήμερα να κάνω την αίτηση για online.

Πως μπορώ να βάλω πάγια τραπεζική εντολή? Μέσω τραπέζης πρώτα ή κατευθείαν στο ebill (αν μπορώ)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, xeras είπε

@washcloud @korakios Σας ευχαριστώ και τους 2! Μάλλον θα προχωρήσω στην ενεργοποίηση του online.

Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα που έδωσες. Η ρήτρα έπρεπε να σου βγει 40€ και όχι 80€, επειδή οι εν λόγω μήνες είχαν χαμηλή μηνιαία τιμή χονδρικής. Σίγουρα έκαψες μόνο 800kWh σε 100 μέρες; Εάν θες, στείλε και εσύ τους δύο τελευταίους λογαριασμούς (πίσω σελίδα), να περάσω τα στοιχεία να δούμε πού υπάρχει το λάθος. Το template είναι ίδιο με του Teletumar.

Επίσης, ισχύει αυτό που σου έγραψε ο Teletumar. Επειδή έχεις μικρές καταναλώσεις μπορεί να σου βγει πιο ακριβά το online! Εάν μάλιστα πέσει η τιμή της ρήτρας όσο περνάνε οι μήνες, δεν σε συμφέρει η μετάβαση. Το κύριο όφελος θα το έχεις άπαξ, λόγω της προωθητικής ενέργειας -30€. Εάν στείλεις λογαριασμούς, πες μου και την αναμενόμενη κατανάλωση για το τρέχον δίμηνο να στο συμπληρώσω εγώ το παρακάτω excel.

 

XERAS.xlsx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, doll είπε

Πως μπορώ να βάλω πάγια τραπεζική εντολή? Μέσω τραπέζης πρώτα ή κατευθείαν στο ebill (αν μπορώ)?

δεν μπορείς , απλά θα βάλεις κάρτα στο ebill που να έχει λεφτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Μετά από email παράπονο στη ΔΕΗ που έστειλα με την βοήθεια του φίλου @korakios8:00πμ το πρωί η ΔΕΗ απάντησε με την αυτόματη απάντηση ότι παρέλαβαν το αίτημα και θα το επεξεργαστούν. Η ΡΑΕ απάντησε 11:00πμ με αριθμό πρωτοκόλλου και ότι έχει κατατεθεί το αίτημα μου. 

Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Καλησπέρα. Μετά από email παράπονο στη ΔΕΗ που έστειλα με την βοήθεια του φίλου @korakios8 το πρωί η ΔΕΗ απάντησε με την αυτόματη απάντηση ότι παρέλαβαν το αίτημα και θα το επεξεργαστούν. Η ΡΑΕ απάντησε με αριθμό πρωτοκόλλου και ότι έχει κατατεθεί το αίτημα μου. 

έγινε μέσω ΡΑΕ ή η ΡΑΕ το παρακολουθεί μέσω της κοινοποίησης (edit δηλαδή στην περίπτωση που έγινε στέλνοντας στο customer support της ΔΕΗ) ?

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, korakios είπε

έγινε μέσω ΡΑΕ ή η ΡΑΕ το παρακολουθεί μέσω της κοινοποίησης (edit δηλαδή στην περίπτωση που έγινε στέλνοντας στο customer support της ΔΕΗ) ?

Το παρακολουθεί μέσω της κοινοποίησης αλλά επειδή πήρε αριθμό πρωτοκόλλου πιστεύω ότι ανοίχτηκε θέμα και στη ΡΑΕ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για νυχτερινό συμφέρει αίτηση σε κατάστημα ΔΕΔΗΕ ή τηλεφωνικά για πιο γρήγορα?

Ισχύει για 1-2 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία? 

Επεξ/σία από Inler
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
8 λεπτά πριν, Inler είπε

Για νυχτερινό συμφέρει αίτηση σε κατάστημα ΔΕΔΗΕ ή τηλεφωνικά για πιο γρήγορα?

Ισχύει για 1-2 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία? 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, washcloud είπε

α) ...το να έστειλε στις 29/11 η ΔΕΗ, το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ, και να ολοκληρώθηκε την άλλη μέρα κι όλας, εμένα (και λογικά ΚΑΙ εσένα) μου φαίνεται "λίγο δύσκολο". Αλλά πες πως ισχύει.

β) ...δεν μπορώ όμως να καταλάβω πώς εξάγεις το συμπέρασμα (από το κείμενο που παρέθεσες) ότι ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ έχει κολλήσει το θέμα, και όχι στην ΔΕΗ...Εγώ αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ σου είπε (...χθες...) ότι από 30/11 έχει τελειώσει (...εκτός κι αν αυτά που έχουν τελειώσει είναι οι ΔΥΟ διαδικασίες που αναφέρει, κι όχι ΟΛΕΣ.......; Έχει άραγε κι άλλες; Αλλά τί θα κάνει, κάθε φορά που,,,τελειώνει και άλλες δύο, θα σε,,,ενημερώνει; Λογικά λοιπόν, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ-ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, κι απομένει να γίνει η ενεργοποίηση εκ της ΔΕΗ...).

Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τα σχόλιά σου. Ο λόγος που θεώρησα ότι η καθυστέρηση οφείλεται στον ΔΕΔΗΕΕ (και όχι στη ΔΕΗ) είναι ότι την προηγούμενη εβδομάδα η ΔΕΗ επέμενε ότι έχουν προωθήσει το αίτημα και δεν βλέπουν εξέλιξη στο θέμα, και από τον ΔΕΔΗΕΕ πάνω κάτω μου έλεγαν ότι δεν έχει γίνει ακόμη καταμέτρηση, και άφησα 2 φορές το κινητό μου για να με καλέσουν σε περίπτωση που δεν βρίσκουν τον μετρητή.

UPDATE: Επικοινώνησα με τη ΔΕΗ το πρωί και μου επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα από την πλευρά τους με το ebill που συνεχίζει να μου δείχνει ότι το αίτημα μου είναι υπό εξέταση, ενώ αυτοί βλέπουν ότι έχει γίνει η ενεργοποίηση του Home Online κανονικά στις 30/11 (!!), οπότε από τις 30/11 και μετά θεωρούμαι πελάτης της ΔΕΗ (!!). Προώθησαν το αίτημα για εξέταση του προβλήματος στο αρμόδιο τμήμα (με επίλυση μέχρι τα μέσα της εβδομάδας) και με καθυσήχασαν ότι θα έχω τις παλιές τιμές του Online.

Το ίδιο μου επιβεβαίωσαν εκ νέου παό τον ΔΕΔΗΕΕ τηλεφωνικά, ότι από τις 30/11 και μετά έχει γίνει η αλλαγή παρόχου και είμαι πλέον στη ΔΕΗ (θα λάβω τελευταίο λογαριασμό από τον παλιό πάροχο με χρέωση μέχρι τις 29/11).

Εγώ πάλι αν δεν δω κάτι εγγράφως, και ειδικά λογαριασμό που να με χρεώνει με τις παλιές τιμές κιλοβατώρας του Online δεν θα ησυχάσω. Καλό κουράγιο σε όλους όσοι έχουν παρόμοια προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, korakios είπε

προσωπικά εκτιμώ οτι όλοι πριν 2/12 με τις παλιές θα μπουν , απλά κλατάρανε απο το πρωτοφανή για τα χρονικά όγκο αιτήσεων σε μικρό χρονικό διάστημα

αλλά εννοείται αν δεν απαντάνε γραπτώς , θέλει καταγγελία

αυτό που με προβληματίζει είναι οτι η ΡΑΕ επεξεργάζεται άμεσα αιτήματα τέτοια , ενώ σε αμφισβητήσεις ρήτρας περνά μήνας +

Εγω που έκανα 2/12(21:38 το βράδυ)πως το βλέπεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια....δεν ξερω αν γραφω στο σωστο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι αλλο παρομοιο.....εχω myhome online της δεη κ ειχα κανει αιτηση για νυχτερινο ρευμα....με τα πολλα χθες μου βαλανε τον νεο μηδενισμενο ψηφιακο μετρητη....σημερα μου ηρθε μνμ απ τη δεη να καταχωρησω την ενδειξη....στο self metering της Δεη μου βγαζει να καταχωρησω ενδειξη μονο για ημερησιο ρευμα κ εχει σαν προηγουμενη ενδειξη την παλια ενω τωρα εχει μηδενιστει.....τι γινεται σε αυτη την περιπτωση? Στην επικοινωνια με τη δεη μου ειπαν να περιμενω,αλλα η κοπελα δεν μου φανηκε πολυ σιγουρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...