Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, Telumetar είπε

. Φαντάσου τώρα, στο "κακό τετράμηνο" που προβλέπεται κανα 4500 kWh(βλέπεις έχω αντλία θερμότητας-που να μην είχα), να έμενα στο Γ1 και τις ρήτρες. Θα έπρεπε να σκάσω κοντά 1750 ευρω. Τώρα με το online θα ειναι αισθητά πιο κάτω, περίπου 1300 ευρω

Τι ακριβώς εννοείς αντλία θερμότητας; Ουσιαστικά κεντρικό air condition  είναι; Ή έχεις γεωθερμία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Σήμερα μου έστειλαν κωδικούς eBill και απάντησαν ένα κενό μήνυμα στο myRae

😂

"στείλε τώρα κενό στο myrae και κέρδισε κωδικούς ebill "

5 λεπτά πριν, olddognewtricks είπε

Τι ακριβώς εννοείς αντλία θερμότητας; Ουσιαστικά κεντρικό air condition  είναι; Ή έχεις γεωθερμία;

οτι και να είναι ,πείτε τα σε άλλο θέμα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, olddognewtricks είπε

Τι ακριβώς εννοείς αντλία θερμότητας; Ουσιαστικά κεντρικό air condition  είναι; Ή έχεις γεωθερμία;

Αντλία θερμότητας για ψύξη θέρμανση. Κεντρική μονάδα με επιμέρους fan coils οροφής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

😂

"στείλε τώρα κενό στο myrae και κέρδισε κωδικούς ebill "

οτι και να είναι ,πείτε τα σε άλλο θέμα :)

image.png.9b87b454baaa3f817ae64bd2d7a6eb5a.png

 

Για του λόγου το αληθές

Α όχι , είμαι χαζός 1000%... Μου έδωσαν την απάντηση σε Docx... 

Η απάντηση είναι : "

Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε πως θα πραγματοποιηθεί η ένταξη της παροχής στο πρόγραμμα home on line με τις προγενέστερες χρεώσεις του προγράμματος.

 

Λυπούμεθα, για την αναστάτωση που προκλήθηκε.

"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε πως θα πραγματοποιηθεί η ένταξη της παροχής στο πρόγραμμα home on line με τις προγενέστερες χρεώσεις του προγράμματος.

 

Λυπούμεθα, για την αναστάτωση που προκλήθηκε."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά εκτιμώ οτι όλοι πριν 2/12 με τις παλιές θα μπουν , απλά κλατάρανε απο το πρωτοφανή για τα χρονικά όγκο αιτήσεων σε μικρό χρονικό διάστημα

αλλά εννοείται αν δεν απαντάνε γραπτώς , θέλει καταγγελία

αυτό που με προβληματίζει είναι οτι η ΡΑΕ επεξεργάζεται άμεσα αιτήματα τέτοια , ενώ σε αμφισβητήσεις ρήτρας περνά μήνας +

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tomtsir είπε

image.png.9b87b454baaa3f817ae64bd2d7a6eb5a.png

 

Για του λόγου το αληθές

Α όχι , είμαι χαζός 1000%... Μου έδωσαν την απάντηση σε Docx... 

Η απάντηση είναι : "

Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε πως θα πραγματοποιηθεί η ένταξη της παροχής στο πρόγραμμα home on line με τις προγενέστερες χρεώσεις του προγράμματος.

 

Λυπούμεθα, για την αναστάτωση που προκλήθηκε.

"

Έστειλες καταγγελία προκαταβολικά;

Ρωτάω γιατί είμαι με e-contract με ημερομηνία υποβολής 22/11 για το online που επεξεργάζεται και αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να τη ρίξω να υπάρχει ότι αργούν ή αν θα πρέπει να δω που θα με βάλουν και αν δεν έχει γίνει σωστά να την μπουμπουνισω τότε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

προσωπικά εκτιμώ οτι όλοι πριν 2/12 με τις παλιές θα μπουν , απλά κλατάρανε απο το πρωτοφανή για τα χρονικά όγκο αιτήσεων σε μικρό χρονικό διάστημα

αλλά εννοείται αν δεν απαντάνε γραπτώς , θέλει καταγγελία

αυτό που με προβληματίζει είναι οτι η ΡΑΕ επεξεργάζεται άμεσα αιτήματα τέτοια , ενώ σε αμφισβητήσεις ρήτρας περνά μήνας +

Αν δεν κάνουν καταγγελία στο MyRAE αμφιβάλλω αν θα μπουν με τις παλιές...

Οι υπάλληλοι απαντούν ό,τι θέλουν και τις περισσότερες φορές αποπροσανατολίζουν τον πελάτη ώστε να μην ασχοληθεί περαιτέρω...

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Έστειλες καταγγελία προκαταβολικά;

Ρωτάω γιατί είμαι με e-contract με ημερομηνία υποβολής 22/11 για το online που επεξεργάζεται και αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να τη ρίξω να υπάρχει ότι αργούν ή αν θα πρέπει να δω που θα με βάλουν και αν δεν έχει γίνει σωστά να την μπουμπουνισω τότε. 

Ναι εγώ έριξα καταγγελία 1/12 και μου απάντησαν σήμερα. 

Και εμένα στο e-bill φαίνεται υπό επεξεργασία το myHomeOnline και τους έγραψα θα ολοκληρώσω το θέμα όταν δω το πρόγραμμα ενεργοποιημένο.

Θα σου πρότεινα να ρίξεις ναι με απαίτηση να ισχύσουν οι χρεώσεις πριν τις 2/12 που έγινε η αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tomtsir είπε

 

Ναι εγώ έριξα καταγγελία 1/12 και μου απάντησαν σήμερα. 

Και εμένα στο e-bill φαίνεται υπό επεξεργασία το myHomeOnline και τους έγραψα θα ολοκληρώσω το θέμα όταν δω το πρόγραμμα ενεργοποιημένο.

Θα σου πρότεινα να ρίξεις ναι με απαίτηση να ισχύσουν οι χρεώσεις πριν τις 2/12 που έγινε η αίτηση.

Οκ. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ρωτάω γιατί είμαι με e-contract με ημερομηνία υποβολής 22/11 για το online που επεξεργάζεται και αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να τη ρίξω

κάνε παράπονο πρώτα (και αν βιάζεσαι ,κοινοποίηση στις αρχές)

αν δεν απαντάνε , τότε κάνε καταγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

κάνε παράπονο πρώτα (και αν βιάζεσαι ,κοινοποίηση στις αρχές)

αν δεν απαντάνε , τότε κάνε καταγγελία

Έχω κάνει παράπονο. Η αίτηση είναι στη ΔΕΔΔΗΕ πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

Για να κάνω αίτηση σε online θέλει κάρτα ή πάγια σε τράπεζα.

Αν βάλω πάγια σε τράπεζα ηλεκτρονικά σήμερα, μπορώ να προχωρήσω σε αίτηση στο ebill για το online ή

μπορώ να υποβάλλω κατευθείαν αίτηση για το online και να βάλω πάγια τραπεζική (έχει τέτοια επιλογή?)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Έχω κάνει παράπονο. Η αίτηση είναι στη ΔΕΔΔΗΕ πλέον.

απάντησαν οτι το έχουν προωθήσει στο ΔΕΔΔΗΕ?

1 λεπτό πριν, doll είπε

Για να κάνω αίτηση σε online θέλει κάρτα

κάρτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

απάντησαν οτι το έχουν προωθήσει στο ΔΕΔΔΗΕ?

Ναι.

Το γνωστό ποίημα ότι ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δικαιολογητικών, όλα καλά, στείλαμε ΔΕΔΔΗΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...