Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, topmar είπε

Α, ΟΚ, ευχαριστώ. Πάω για αλλαγή προμηθευτή στο κατάστημα λοιπόν (έκλεισα ήδη το ραντεβού ηλεκτρονικά) για συμβόλαιο Enter σε Γ1 και μετά μέσω E-Bill το κάνω online. 

Σωστά ;

Είχα παλιά (προ 4 ετών) λογαριασμό E-Bill ΔΕΗ, όταν ήμουν στην εταιρεία. Δοκίμασα σήμερα στην εφαρμογή ΔΕΗ και συνδέθηκα κανονικά, απλά δεν υπάρχει κανένα καταχωρημένο ακίνητο. Πρέπει να τους πω ότι έχω λογαριασμό E-Bill και να το συνδέσουν το συμβόλαιο με αυτόν τον υπάρχοντα; 

 

10 ώρες πριν, topmar είπε

@korakios

OK, κατάλαβα, υπογραφή για συμβόλαιο Γ1 και μετά μέσω E-Bill το κάνω online. 

Ευχαριστώ ξανά. 

Μόλις υπογράψεις Γ1, το πολύ σε μια μέρα θα δεις το ακίνητο στο ebill. Δε θα είναι ακόμα ενεργή η παροχή, πρέπει να γίνει ενεργοποιήση απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Με το που θα δεις το ακίνητο στο ebill, πατάς ενεργοποίηση το Online. Θα σου ζητήσει κάρτα για πάγια εντολή και ενεργοποίηση ηλεκτρονικού και μηνιαίου λογαριασμού. Τα ενεργοποιείς όλα αυτά να είναι έτοιμα. Θα σου βγάλει κάτω μήνυμα ότι το αίτημα για το Online είναι υπό εξέταση.

Μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα αλλάξει το νούμερο της παροχής κατά 1 ψηφίο. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Το τσεκάρεις αυτό κάθε μέρα.

Εν συνεχεία τo Online υποτίθεται ότι πρέπει να φανεί ενεργό το πολύ σε 2 μέρες, και η ημερομηνία ενεργοποίησης θα είναι η 1η μέρα που πήρες ρεύμα απ'τη ΔΕΗ. Λέω υποτίθεται γιατί πολλές φορές εξαφανίζονται επιλογές που έχεις ήδη ενεργοποιήσει (Online, πάγια εντολή, μηναίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός). Ό,τι δεν φαίνεται ενεργό στην αρχική σελίδα το ξαναπατάς χειροκίνητα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

55 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

Μόλις υπογράψεις Γ1, το πολύ σε μια μέρα θα δεις το ακίνητο στο ebill. Δε θα είναι ακόμα ενεργή η παροχή, πρέπει να γίνει ενεργοποιήση απ'τον ΔΕΔΔΗΕ.

Με το που θα δεις το ακίνητο στο ebill, πατάς ενεργοποίηση το Online. Θα σου ζητήσει κάρτα για πάγια εντολή και ενεργοποίηση ηλεκτρονικού και μηνιαίου λογαριασμού. Τα ενεργοποιείς όλα αυτά να είναι έτοιμα. Θα σου βγάλει κάτω μήνυμα ότι το αίτημα για το Online είναι υπό εξέταση.

Μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα αλλάξει το νούμερο της παροχής κατά 1 ψηφίο. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ Το τσεκάρεις αυτό κάθε μέρα.

Εν συνεχεία τo Online υποτίθεται ότι πρέπει να φανεί ενεργό το πολύ σε 2 μέρες, και η ημερομηνία ενεργοποίησης θα είναι η 1η μέρα που πήρες ρεύμα απ'τη ΔΕΗ. Λέω υποτίθεται γιατί πολλές φορές εξαφανίζονται επιλογές που έχεις ήδη ενεργοποιήσει (Online, πάγια εντολή, μηναίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός). Ό,τι δεν φαίνεται ενεργό στην αρχική σελίδα το ξαναπατάς χειροκίνητα.

 

Καλησπέρα. Εγώ που έχω ραντεβού στη ΔΕΗ στις15/12 (από EFA πάω ΔΕΗ) και έχω ήδη ebill, θα έχει κάποια διαφορά με τα παραπάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Ακομα να εκδοθεί λογαριασμος απο 25/10,ειναι κανεις αλλος που να του εχει καθυστερησει τόσο πολύ?

Ποτε έπρεπε να είχε εκδοθεί ?

Εμένα δεν εκδόθηκε ο μηνιαίος το Νοέμβριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ποτε έπρεπε να είχε εκδοθεί ?

Εμένα δεν εκδόθηκε ο μηνιαίος το Νοέμβριο.

Εγώ έχω να λάβω από αρχές Οκτωβρίου λογαριασμό.. οι ενδείξεις στο e-bill είναι μηδενικές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλημέρα, ρωτάω για συγγενή μου με κοινωνικό τιμολόγιο. Της ήρθε λογαριασμός με ρήτρα αναπροσαρμογης (όχι πολλά, αλλά είναι αρκετά για αυτήν)  αυτό λογικά δεν μπορεί να το αποφύγει, σωστα; Επίσης στα κοινωνικά, πρέπει να κάνει enter? Σας ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε

Εγώ έχω να λάβω από αρχές Οκτωβρίου λογαριασμό.. οι ενδείξεις στο e-bill είναι μηδενικές;

Τι εννοείς μηδενικες ?

Δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω εάν ισχύει αλλά η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι στην πάγια εντολή η εξόφληση γίνεται 3 εργάσιμες μέρες πριν τη λήξη του λογαριασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Τι εννοείς μηδενικες ?

Δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός.

Εκεί που λέει τελευταίες ενδείξεις , είναι όλα 0 εδώ και μέρες, τελευταία ένδειξη λέει - (παύλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, washcloud είπε

...προφανώς και είσαι τσιτωμένος από αυτό που έχεις αντιληφθεί ως "χουνέρι εκ της ΔΕΗ" (και στο πίσω μέρος του μυαλού έχεις το "70% πάνω από αυτό για το οποίο ξεκίνησες", το οποίο "λόγω θερμοσυσσωρευτών" υπολογίζεις να μεταφραστεί σε πολλά € πεταμένα "στον βρόντο"), αλλά ηρέμησε, διότι τα νεύρα θα είναι κακός σύμβουλος κατά στην διαδικασία προσπάθειας δικαίωσής σου.

Κατά τ' άλλα :

1) ...δύο άτομα θα πάνε εντελώς τζάμπα εδώ μέσα, αν πουν κάποιοι να κρεμάσουν όσους τρολάρουν και τους κρεμάσουν τελικά όλους. Το πρώτο και καλύτερο είναι το μέλος korakios με τον οποίο είχατε την ψιλο-τσιτωμένη κουβέντα νωρίτερα (το άλλο είναι ο ekrepali). Αν δώσεις βάση σε όσα λέει, και ειδικά για το δικό σου θέμα, μόνο κερδισμένος θα βγεις. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΗΡΕΜΙΑ. Να τον διαβάζεις λοιπόν ήρεμα, πόσο μάλλον που κάποιες στιγμές απαντάει με πληκτρολόγηση που είναι από δυσνόητη έως και αμφίσημη (και στην περίπτωσή σου,,,έπεσες στην περίπτωση). Προφανώς γιατί αφ' ενός έτσι είναι ο τρόπος του - αφ' ετέρου διότι τόσο καιρό που "σώζει κόσμο εδώ μέσα" και γράφει τα κέρατά του από ποστ και κάνει τις κάλτσες του από υπολογισμούς, ε, λογικό είναι κάποιες φορές να ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ έως και κουκουρούκου κάποιες απαντήσεις που δίνει, σε αυτούς που ΟΥΤΕ αυτόν και τον τρόπο του γνωρίζουν, ούτε και "το θέμα γενικά". Σε διαβεβαιώ όμως πως Π Α Ν Τ Α είναι σωστός σε αυτά που λέει για τα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι. Κι αν γράψει και κάτι ψιλοφάλτσο (από άποψης πληροφοριών πάντα) πάνω στην βιασύνη ή στον γενικό χαμό των σχετικών thread, αργά ή γρήγορα το αντιλαμβάνεται και επανέρχεται,,,Δημήτριος. Κοντολογίς : τσίλαρε, και ΔΕΝ θα το μετανιώσεις, ΘΑ βοηθηθείς εδώ μέσα.

2) ...ΗΔΗ σου απάντησε το κάτωθι :

και όχι δεν τρόλαρε, κυριολεκτούσε : κρίμα τα 100 (στον δικηγόρο), γιατί αρκεί για την περίπτωσή σου να στείλεις (όπως και ο άλλος φίλος, ο οποίος είπες ότι ήταν "ίδια ακριβώς περίπτωση με εσένα"), για αρχή τουλάχιστον,  μια φόρμα παραπόνου, που υπάρχει στο site της ΔΕΗ, στην ίδια την ΔΕΗ, η οποία ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ -> το ότι δηλαδή σου δείχνει να σου έχει ενεργοποιηθεί το "Home Online" με τις από 3/12/21 τιμές, ενώ (όπως υποστηρίζεις...;), στην πραγματικότητα η μετάβαση έγινε στις 2/12 (όπου και ίσχυαν "70% τιμές κάτω"). Δεν το κατάλαβες, το διάβασες γρήγορα, το είπε αυτός τηλεγραφικά, είχες νεύρα, ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.....; Εσύ ξέρεις, πάντως σωστή απάντηση σου έδωσε (αν και όχι αναλυτική - αλλά ούτε υπάλληλος είναι εδώ μέσα, ούτε και,,,,"ηρεμιστής"...). 

...αν από την άλλη, θες να "ξεχαρμανιάσεις" από τα νεύρα ("λόγω ΔΕΗ" και "θερμοσυσσωρευτών"), και ο τρόπος που σου φαίνεται καλύτερος είναι κατευθείαν να βάλεις δικηγόρο, αντί αν συμπληρώσεις μόνος σου μερικές φόρμες, δικαίωμά σου.

Επίσης, σε ρώτησε κάτι σημαντικό ο korakios (που ο άνθρωπος, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ να σε χαλαρώσει στην προηγούμενη σελίδα, σου είπε κι ένα "μην αγχώνεσαι" - που δεν στο χρώσταγε στο κάτω-κάτω :ρ), και προσπάθησε να ασχοληθεί/να σου εξηγήσει (αλλά πριν από αυτό, να καταλάβει κάποια δεδομένα), στο οποίο σημαντικό ΔΕΝ του απάντησες ευθέως. Κι αυτό που σε ρώτησε ήταν, ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ Livagoth, Ή ΒΛΕΠΕΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ (ισχύος του προγράμματος Home Online) στο e-bill....; EXEI TON ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΕΙ...

Επίσης-επίσης, είχες πει "τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ (συνέβησαν με την ΔΕΗ) με τον Livagoth". ΣΙΓΟΥΡΑ; ΑΚΡΙΒΩΣ; Δύσκολο μου φαίνεται σε πρώτη ανάγνωση - αλλά πες πως έχετε κοινό κάρμα ξερωγώ. ΑΝ λοιπόν ΕΙΝΑΙ τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ,,,τότε όλα ξεκίνησαν ΚΑΙ στην περίπτωσή σου «από δικιά σου "λαλακία"», όπως είχε πει και εκείνος (και μάλιστα την στιγμή που λήγανε προθεσμίες, προς μία "ανίκανη υπηρεσία", που είχε ήδη αυξημένο φόρτο λόγω προθεσμιών)...Συνεπώς, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να θρέφεις τον ήδη υπάρχοντα θυμό σου, με "συνομωσιολογίες" περί "παγίδων"....Διότι όπως σου είπε κι ο korakios, πολύ μακρυά το πήγες και ΔΕΝ χρειάζεται, αφού είναι ΤΟΣΟ ρδελομπού η οργάνωσή τους, που δεν ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι "ικανοί για παγιδέματα"... Αλλά και πάλι : αν ΘΕΛΕΙΣ να το βλέπεις έτσι,,,βλέπε το. Κακό πάντως σε ΕΣΕΝΑ κάνεις, διότι απλώς έτσι δεν σκέφτεσαι καθαρά και μετά,,,πετάς λεφτά σε δικηγόρους λόγω κεκτημένης...

Σούμα κι επίλογος διότι δεν είσαι προφανώς για πολλά-πολλά (και ΗΔΗ έγραψα ΠΑΡΑ πολλά,,,αν και το έκανα ΓΙΑ ΚΑΛΟ) :P   :

1) Ό,τι έγινε, έγινε

2) Κοίτα να βάλεις ένα χέρι να το διορθώσεΤΕ (ΜΑΖΙ με τους "ανίκανους ΔΕΗΤζήδες"), αντί αν βάζεις χέρι στην τσέπη για δικηγόρους - όχι έστω πριν πράγματι χρειαστούν. Στείλε λοιπόν επιστολή παραπόνου (όπου θα αναλύεις ΤΣΙΛΑΡΙΣΤΑ το τί παίχτηκε και θα αιτείσαι να το διορθώσουν) και περίμενε ΜΕΧΡΙ 10 (αυστηρά) ημερολογιακές ημέρες (που παίζει να μην σου απαντήσουν, όχι λόγω "προσχεδιασμένου εγκλήματος", αλλά λόγω της προαναφερθείσας ανικανότητας/ανοργανωσιάς/αδυναμία τους ν' ανταποκριθούν ΕΓΚΑΙΡΩΣ, εντός δηλαδή των από του Νόμου χρονικών πλαισίων που έχουν την υποχρέωση να κάνουν), κι αν δεν έχεις απάντηση μέχρι τότε, θα συνεχίσεις με ("ηλεκτρονικές") επιστολές προς Συνήγορο Καταναλωτή ΚΑΙ Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (όχι "για να γίνει η δουλειά σου πιο γρήγορα επειδή θα τους τρομάξεις", αλλά για να είσαι ΕΣΥ εντός νομίμων διαδικασιών...). Και μπορεί να τραβήξει, αλλά μέχρι στιγμής, από όσα έχω δει εγώ να γράφονται από μέλη που ήταν ΚΑΙ αυτά "στην κόψη του ξυραφιού", η ΔΕΗ μάλλον έχει δείξει να θέλει να ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ όσες πατάτες γίνανε (είτε με δική της υπαιτιότητα, είτε επειδή έτσι είναι τα συστήματά τους, είτε επειδή λόγω προθεσμιών έγινε ανάστα ο Κύριος στα μέρη τους). Δεν φταις εσύ που το σύστημά τους είναι μπουρδέλο, αλλά ΒΑΛΕ κι εσύ ένα χεράκι να καθαρίσεις μια ώρα αρχύτερα. Κι αν παρ' ολ' αυτά συνεχίζουν να μην σε δικαιώνουν (που αμφιβάλλω), ε τότε αμόλα τους τον Αλέξη και παρ' τους βρακιά και κόρες 

Αυτά από εμένα, φιλικά, συνονόματε.

 

ΥΓ σόρι κι όλας, αλλά,,,τί τους θες εκείνους τους ρημαδο-συσσωρευτές, σε εποχές που το ρεύμα κοστίζει χρυσάφι (ανεξαρτήτως "προνομιακών συμβολαίων ρεύματος")...; Και νέο (ΝΕΑ...) air-conditιon να βάλεις, πάλι πιο φθηνά θα σου βγει στο τέλος του χειμώνα...Το ρεύμα δεν είναι φέτος για ζέστη ρε παιδιά, καταλάβετέ το. Ακόμη και σόμπες υγραερίου, καλύτερα θα είναι...

Μαλλον έχεις δίκιο. 25 μερες δούλεμα από το κωλ-σεντερ της ΔΕΗ δεν μπορεί, τυχαίο θα ηταν. Ζητημα ανοργανωσιας, οπως το πες. Και αυτες οι εικασιες διαφορων ευεξαπτων, περι σκοπιμων καθυστερησεων επειδη σχεδίαζαν μια απροειδοποιητη αλλαγη τιμολογιων, ειναι θεωριες συνομωσίας. Ανοργανωσια φυσικα το οτι δεν ενημερωσαν κανεναν που ειχε ηδη κανει αιτηση προ 2/12 οτι οι ενεργοποιησεις θα γινουν με νεα, πολυ δυσμενεστερα τιμολογια, και οχι με αυτα που ειχανε υποψη τους οταν εκαναν τις αιτησεις, τα οποια θα έληγαν 3/1/22 αν θυμαμαι καλα. Μια διευκρινηση μονο, μια αγωγη για απατη και απαιτηση αποζημιωσης δεν κοστιζει 100€. Και μια παρακληση, μην επανελθετε με συμβουλες. Ευχαριστω

Επεξ/σία από Tasos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vins είπε

Παιδια καλημέρα, ρωτάω για συγγενή μου με κοινωνικό τιμολόγιο. Της ήρθε λογαριασμός με ρήτρα αναπροσαρμογης (όχι πολλά, αλλά είναι αρκετά για αυτήν)  αυτό λογικά δεν μπορεί να το αποφύγει, σωστα; Επίσης στα κοινωνικά, πρέπει να κάνει enter? Σας ευχαριστώ 

μπορεί να διεκδικήσει εφαρμογή της ρήτρας 60 μέρες μετά την ειδοποίηση που είχε ,απο τον πρώτο λογαριασμό που έγραφε την ειδοποίηση αλλά όχι κάτι παραπάνω

σκοπός θα ήταν να άλλαζε εγκαίρως με τις παλιές τιμές

τώρα είναι περίπου τα ίδια (έβαλα και ΚΟΤ στον υπολογισμό) , αργότερα άγνωστο , εξαρτάται απο χοντρική και το ύψος της επιδότησης

1 ώρα πριν, vins είπε

Της ήρθε λογαριασμός

μπορείς να δεις αν γράφει "Έκπτωση Ενέργειας" ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, korakios είπε

μπορεί να διεκδικήσει εφαρμογή της ρήτρας 60 μέρες μετά την ειδοποίηση που είχε ,απο τον πρώτο λογαριασμό που έγραφε την ειδοποίηση αλλά όχι κάτι παραπάνω

σκοπός θα ήταν να άλλαζε εγκαίρως με τις παλιές τιμές

τώρα είναι περίπου τα ίδια (έβαλα και ΚΟΤ στον υπολογισμό) , αργότερα άγνωστο , εξαρτάται απο χοντρική και το ύψος της επιδότησης

μπορείς να δεις αν γράφει "Έκπτωση Ενέργειας" ?

Μάλιστα κατάλαβα.. Ναι μου έστειλε το λογαριασμό και έχει έκπτωση ενέργειας. Άρα τώρα τι να της πω; Να μείνει ως έχει ή να κάνει enter παράλληλα με το κοινωνικό; Enter έχει συμβολαιο-χρονικη δέσμευση;

Ευχαριστώ πολύ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vins είπε

Ναι μου έστειλε το λογαριασμό και έχει έκπτωση ενέργειας

thanks

5 λεπτά πριν, vins είπε

Άρα τώρα τι να της πω; Να μείνει ως έχει ή να κάνει enter παράλληλα με το κοινωνικό;

τα είδες τα νούμερα και πως υπολογίζονται , εσύ αποφασίζεις

ή ακριβό κυμαινόμενο που μπορεί να πέσει ή να ακριβύνει

ή ακριβό σταθερό

6 λεπτά πριν, vins είπε

Enter έχει συμβολαιο-χρονικη δέσμευση;

ναι το λέει στο site , 12 μήνες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

thanks

τα είδες τα νούμερα και πως υπολογίζονται , εσύ αποφασίζεις

ή ακριβό κυμαινόμενο που μπορεί να πέσει ή να ακριβύνει

ή ακριβό σταθερό

ναι το λέει στο site , 12 μήνες

Ευχαριστώ πολύ. Τώρα ξαναείδα το λογαριασμό, της έχουν ρήτρα 85€ και η έκπτωση είναι 23€. Η έκπτωση είναι το επίδομα που ελεγαν;

Για κοινωνικό πολλά δεν είναι ρε παιδια 60€ καπελο; Ρωταω γιατί δεν ξέρω, βλέπω τους λογαριασμούς της παλιότερα και μιλάμε για πολύ χαμηλά πόσα. Δεν καίει σχεδόν τίποτα από ότι βλέπω. Τι να πω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vins είπε

Ευχαριστώ πολύ. Τώρα ξαναείδα το λογαριασμό, της έχουν ρήτρα 85€ και η έκπτωση είναι 23€. Η έκπτωση είναι το επίδομα που ελεγαν;

όχι το επίδομα είναι η πίστωση ΤΕΜ (απο το ταμείο ενεργειακής μετάβασης, δικαιώματα ρύπων) και είναι μέχρι 300kw/μήνα

η "έκπτωση ενέργειας "είναι το 30% που εφαρμόζει η ΔΕΗ πλέον στο Γ1

η "επιδότηση ΔΕΗ" είναι η πίστωση που κάνει η ΔΕΗ απο τα 300 έως 600kw/μήνα (0,03€/kw)

4 λεπτά πριν, vins είπε

Για κοινωνικό πολλά δεν είναι ρε παιδια 60€ καπελο; Ρωταω γιατί δεν ξέρω, βλέπω τους λογαριασμούς της παλιότερα και μιλάμε για πολύ χαμηλά πόσα. Δεν καίει σχεδόν τίποτα από ότι βλέπω. Τι να πω.. 

δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό ,το 60€ καπέλο είναι γενικό , εξαρτάται απο την κατανάλωση που έκανε και την περίοδο κατανάλωσης

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...