ppmarkos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 10/12/2021 στις 7:35 ΠΜ, Geoponer είπε Έχω κάνει αίτηση για Home Online (αλλαγή παρόχου από εναλλακτικό) από το e-contract από τις 11/11 και στις 24/11 έστειλα υπογεγραμμένη τη σύμβαση. Η διαδικασία είχε κολλήσει στον ΔΕΔΗΕΕ εδώ και 10 ημέρες (αλλαγή ονόματος παροχής, καταμέτρηση και νέα ΥΔΕ) Χθες μπήκα στην εφαρμογή του ΔΕΔΗΕΕ (https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/) και είδα το νέο όνομα και τη νέα ΥΔΕ. Επίσης ο αριθμός παροχής έχει αλλάξει στο τελευταίο ψηφίο (3 από 2). Στο ebill βλέπω σήμερα ότι προστέθηκε η επιλογή για μηνιαίο λογαριασμό, την οποία ενεργοποίησα αμέσως. Η επιλογή για πάγια εντολή εξόφλησης με κάρτα έχει μείνει ενεργοποιημένη όλο αυτό το διάστημα, με τις άλλες επιλογές να ενεργοποιούνται εκ των υστέρων είτε από το σύστημα είτε από εμένα. Το αίτημα για το Home Online ακόμη και τώρα φαίνεται υπό εξέταση Το ερώτημα είναι: Πόσο κοντά είμαι (επιτέλους) στην αλλαγή παρόχου? Σήμερα λήγει και το συμβόλαιό μου με τη Nova Energy και αύριο κλείνω έναν μήνα από την έναρξη της διαδικασίας αλλαγής παρόχου.... Επέκταση Το θέμα σου δεν είναι ποσό κοντά είσαι με την ενεργοποιηση της παροχης αλλα πρεπει να ειναι ποσο κοντα εισαι με τον νεο τιμοκατάλογο. κανονικά εσυ με αιτηση απο 11/11 και υπογραφη στις 24/11 δικαιουσε τον τιμοκαταλογο που ηταν σε ισχυ μεχρι και 2/12. Τωρα που ξανα πατησες την ενεργοποιηση του online πας με τον νεο τιμοκαταλογο...Ειμαστε πολλοι πουυ εχουμε αυτο το θεμα, μαζι κι εγω, και περιμενουμε απαντηση απο την ΔΕΗ. Θα σου προτεινα να μιλησεις μαζι τους. Επισης λογω ΥΔΕ δεν κολλαει η αιτηση. Απλα την προσκομιζεις μεσα στο 6μηνο. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από ppmarkos 1
noble Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Ο φίλος Geoponer και άλλοι δεν πάτησε εκ νεου το online όπως και εγώ έχουμε εδώ και καιρό υπό εξέταση το αίτημα και ξετσεκάρονται πχ. ο μηνιαίος λογαριασμός, σε άλλον φεύγει η πάγια εντολή οπότε τα ξαναενεργοποιούμε. Συν ότι χάνεται το ιστορικό αλλαγών στο ebill. Το τί θα γίνει εννοείται και εγώ θα ενημερώσω μόλις υπάρχει κάποια εξέλιξη. Yπέγραψα 18/11/21. 1
ppmarkos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 10:39 ΠΜ, noble είπε Ο φίλος Geoponer και άλλοι δεν πάτησε εκ νεου το online όπως και εγώ έχουμε εδώ και καιρό υπό εξέταση το αίτημα και ξετσεκάρονται πχ. ο μηνιαίος λογαριασμός, σε άλλον φεύγει η πάγια εντολή οπότε τα ξαναενεργοποιούμε. Συν ότι χάνεται το ιστορικό αλλαγών στο ebill. Το τί θα γίνει εννοείται και εγώ θα ενημερώσω μόλις υπάρχει κάποια εξέλιξη. Yπέγραψα 18/11/21. 18/11/21 υπεγραψα κι εγω...Εμενα απο τισ 6/12 που αποεπιλεχτηκαν εκτος την παγια εντολη δεν εχει ενεργοπιηθει κατι εκ νεου.. κι εγω αναμονη κι εννοειται οτι ενημερωνω για καθε εξελιξη.. 1
Geoponer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 9:55 ΠΜ, ppmarkos είπε Τωρα που ξανα πατησες την ενεργοποιηση του online πας με τον νεο τιμοκαταλογο. Μα δεν ξαναπάτησα το Online, κάποιες από τις επιλογές ήταν απενεργοποιημένες και τις ενεργοποίησα ξανά. Έχω κρατήσει screenshots από την αρχική τους ενεργοποίηση και το ενδιάμεσο. Στις 10/12/2021 στις 9:55 ΠΜ, ppmarkos είπε Ειμαστε πολλοι πουυ εχουμε αυτο το θεμα, μαζι κι εγω, και περιμενουμε απαντηση απο την ΔΕΗ. Θα σου προτεινα να μιλησεις μαζι τους. Περιμένω να δω τι θα γίνει, γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη το Online. Μόλις δείξει μέχρι πότε ισχύει θα μιλήσω μαζί τους για να επιβεβαιώσω εάν είμαι με τον παλιό ή το νέο τιμοκατάλογο. 1
george1999 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 2/12/2021 στις 7:11 ΜΜ, sarakats85 είπε Στις 10/12/2021 στις 10:50 ΠΜ, Geoponer είπε Μα δεν ξαναπάτησα το Online, κάποιες από τις επιλογές ήταν απενεργοποιημένες και τις ενεργοποίησα ξανά. Έχω κρατήσει screenshots από την αρχική τους ενεργοποίηση και το ενδιάμεσο. Περιμένω να δω τι θα γίνει, γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη το Online. Μόλις δείξει μέχρι πότε ισχύει θα μιλήσω μαζί τους για να επιβεβαιώσω εάν είμαι με τον παλιό ή το νέο τιμοκατάλογο. Σε εμένα μέχρι χθες ήταν το αίτημα για online υπό εξέταση. Χθες επίσης άλλαξε και το τελευταίο ψηφίο του αριθμού παροχής Σήμερα παρατήρησα το ίδιο έχουν ξετσεκαριστει οι επιλογές στο e bill και έχει σβηστεί το αρχείο επιλογών και σε αφήνει να επιλέξεις εκ νέου το online ή το enter Μίλησα με ΔΕΗ αναφέρθηκε το πρόβλημα και είπαν ότι θα διορθωθεί και θα με καλέσουν Εν αναμονή λοιπόν…. Αν και ξανά για ΡΑΕ με βλέπω
haralabosg Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στην ιδια κατασταση ειμαι και εγω (το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση). Aιτημα για το myHomeOnline 20/11, 24/11 αποστολη δικαιολογητικών και 26/11 αποδοχη απο την ΔΕΗ και αιτημα προς ΔΕΔΔΗΕ. Ελεγχω το e-bill καθημερινα. Σημερα ενεργοποιησα τον μηνιαιο λογαριασμο,θα ενεργοποιησω και την Παγια εντολη με χρηση κάρτας παρολο που θυμαμαι κατα την online αιτηση την ειχα περασει.. Τους εχω ενημερωσει οτι δεν δεχομαι τον νεο τιμοκαταλογο σε περιπτωση που ψαχνουν να βρουν μ***** - Τωρα μιλησα μαζι τους.Φαινεται οτι γνωριζουν πια το θεμα, θα ενημερωθουμε με e-mail ... Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από haralabosg 1
Jim D. Ace Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 καλησπέρα σας. Να κανω μια ερωτηση εχω myhome enter απο 20κατι νοεμβρη. Μεσα στο ebill εμφανιζει ενα green pass ή καπως ετσι. Ειναι κατι που αξιζει; Το ενεργοποιω ή ουτε καν;
korakios Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 1:38 ΜΜ, Jim D. Ace είπε Το ενεργοποιω ή ουτε καν; ουτε καν 1
yazidis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 1:38 ΜΜ, Jim D. Ace είπε καλησπέρα σας. Να κανω μια ερωτηση εχω myhome enter απο 20κατι νοεμβρη. Μεσα στο ebill εμφανιζει ενα green pass ή καπως ετσι. Ειναι κατι που αξιζει; Το ενεργοποιω ή ουτε καν; Δεν υπάρχει λόγος, όχι!
Jim D. Ace Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 σας ευχαριστω πολυ. απο τα υπολοιπα βαζω παγια, ηλεκτρονικο και μηνιαιο λογαρισμο ετσι;
korakios Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 10/12/2021 στις 1:45 ΜΜ, Jim D. Ace είπε σας ευχαριστω πολυ. απο τα υπολοιπα βαζω παγια, ηλεκτρονικο και μηνιαιο λογαρισμο ετσι; αν θες επιστροφή εγγύησης , όχι χαρτί και κάθε μήνα έκδοση αντίστοιχα , τότε ναι Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από korakios 1
Philippe Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Τα έβαλα κάτω και καταλήγω ότι μάλλον συμφέρει το Enter Plus σε σχέση με το Online. Για εμάς που θα κάνουμε τώρα την αλλαγή και θα είμαστε με το νέο σταθερό τιμολόγιο, η διαφορά είναι 0,17 --> 0,18 στην τιμή της ημερήσιας κιλοβατώρας, αλλά τα Enter έχουν και την έκπτωση συνέπειας 5% και το 2% λόγω πάγιας εντολής, χώρια τις 5 επισκέψεις μαστόρων. Σε άλλα νέα, ρώτησα στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και αφού το έψαξαν (άρα μάλλον έγκυρη απάντηση), είπαν ότι το ποσό της ρήτρας δεν παίρνει έκπτωση συνέπειας. Οπότε με τα Enter, για την ίδια κατανάλωση έχουμε λίγα ευρώ παραπάνω έκπτωση συνέπειας.
Liverpool89 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Με αυτα που διαβασα γιατι καπου χαθηκε η μπαλα από μενα. Αφηνω λεφτα στον λογαριασμό που ειναι συνδεμένος με την καρτα για να τραβηξει το ποσο οταν δωσουν εντολη, σωστα; 1
korakios Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 2:31 ΜΜ, Philippe είπε είπαν ότι το ποσό της ρήτρας δεν παίρνει έκπτωση συνέπειας. δεν έχει ρήτρα Στις 10/12/2021 στις 2:31 ΜΜ, Philippe είπε ρώτησα στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και αφού το έψαξαν (άρα μάλλον έγκυρη απάντηση), σίγουρα
eddie11 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Στις 10/12/2021 στις 1:48 ΜΜ, korakios είπε αν θες επιστροφή εγγύησης , όχι χαρτί και κάθε μήνα έκδοση αντίστοιχα , τότε ναι Γρήγορη ερώτηση korakios, είναι προυποθεση για επιστροφή εγγυησης ο μηνιαίος λογαριασμός?Για εντερ με υπογραφή σε κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση