Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, leotzian είπε

Σήμερα βλέπω το eBill κανονικά, τα δείχνει όλα σωστά, το φτιάξανε.

Ωραίος! Εμένα ακόμα μου δείχνει διάρκεια  12 μήνες αλλά  ενεργοποίηση 1/12 ....  Έμπλεξα και άντε να ξεμπλεξω....  με βλέπω για καταγγελία στη ραε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ειχα στειλει ερωτηση γιατι εβλεπα το online ακομα υπο επεξεργασια, και αν ειναι να το ακυρωσουν.
Χτες ελαβα την απαντηση οτι απλα ειμαι στο Enter. Ρωτησα προς επιβεβαιωση σε ποιο Enter, διοτι ειχε αλλαξει η ημερομηνια στο ebill (απο 25/11/2023 ελεγε 30/11/2023). Ειμαι με το παλιο, το παραδοξο βεβαια ειναι οτι αν και υπεγραψα στις 26/11, μου ειπαν οτι ενεργοποιηθηκε στις 1/12/2021, ασχετα που το εβλεπα ηδη ενεργο απο την μερα που υπεγραψα.

Spoiler

image.png.f6740cecd44c16d014b4981ceeb1ae05.png

image.png.aeaf838540f6be0b9e034b92358856d2.png

ο ΔΕΔΔΗΕ περασε 30/11. Το θεμα ειναι οτι δεν προσμετρησαν πρακτικα την ημερομηνια υπογραφης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου ηρθε και ο πρωτος λογαριασμος (εναντι). καποιες kwΗ με παλια τιμή καποιες με καινουργια, εχει κ τα 30€ εκπτωση. Ρητρα δεν εχει (δε ξερω βεβαια αν ειχαν οι εναντι)

image.png.1b0d1b4838b38b512c1c6cc0cb9487c8.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαιώνω πως το e-bill διορθώνεται..

Μου δείχνει κανονικά διάρκεια για 24 μήνες (ως 29/11/23) κι επίσης φάνηκε το my home online.

Το ιστορικό κινήσεων μου μόνο δεν έχει διορθωθεί και επίσης οι αναγραφόμενες τιμές είναι οι νέες, αλλά προφανώς ο καθένας μας έχει κρατήσει ένα αντίγραφο από τις παλιές (όταν έκανε την αρχική σύμβαση του)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paylidis είπε

μου ηρθε και ο πρωτος λογαριασμος (εναντι). καποιες kwΗ με παλια τιμή καποιες με καινουργια, εχει κ τα 30€ εκπτωση. Ρητρα δεν εχει (δε ξερω βεβαια αν ειχαν οι εναντι)

image.png.1b0d1b4838b38b512c1c6cc0cb9487c8.png

Οι εναντι δεν εχουν ρητρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μετά απο πολύ φασαρία με έβαλε στο ebill.

Ενω μέχρι χτες με είχε στο myHomeOnline και σήμερα με γύρισε στο myHomeEnter και έχουν σβήσει και όλο το ιστορικό. Μου έχει επίσης αποτσεκάρει το μηνιαίο λογαριασμό και τις ειδοποιήσεις που είχα βάλει. Το μόνο που αφήσανε ίδιο είναι η πληρωμή με κάρτα.

Επίσης μου ενεργοποίησαν το e self-metering.

Ευτυχώς έχω κρατήσει πριν σε pdf κάθε μερα την σελίδα και το ιστορικό.

Θα πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται. (μάλλον θα αρχίσουν τα όργανα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, fasmatikos είπε

Ωραίος! Εμένα ακόμα μου δείχνει διάρκεια  12 μήνες αλλά  ενεργοποίηση 1/12 ....  Έμπλεξα και άντε να ξεμπλεξω....  με βλέπω για καταγγελία στη ραε...

μήπως σε βάλανε στο παλιό enter+ ?!

 

10 ώρες πριν, nikos33340 είπε

Εγω έχω κοινωνικό τιμολόγιο άρα με το πρόγραμμα που με έβαλαν από λάθος του συστήματος τους θα έχω ακριβότερη τιμή.Τι λες λοιπόν να μείνω;

έκανες ενεργοποίηση online μέσω ebill και σε βάλανε στο enter που δεν παίρνει ΚΟΤ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@johnnyman έδινες εσύ μέτρηση;

Εγώ δεν έδινα, ενώ πριν λίγο καιρό έλεγε τις τελευταίες μετρήσεις, εδώ και κάποιες μέρες λέει - (παύλα)

Επίσης αυτή την εβδομάδα λέει πως μπορώ να βάλω μέτρηση (αν θέλω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, korakios είπε

μήπως σε βάλανε στο παλιό enter+ ?!

 

έκανες ενεργοποίηση online μέσω ebill και σε βάλανε στο enter που δεν παίρνει ΚΟΤ?

όη... στο myHomeonline με δείχνει με σωστή ημερομηνία ενεργοποίησης (1/12) λάθος ημερομηνία λήξης (30/11/2022 αντί 30/11/2023).....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, apache48 είπε

Να φανταστώ τώρα μπαίνεις ebill και έχουν σβηστεί όλα; Εμένα μόλις σβήστηκαν όλες οι κινήσεις μου και είμαι σαν να μην έχω επιλέξει καν πρόγραμμα ενώ ήταν υπό εξέταση. Το επέλεξα στις 2/12 7και κάτι το πρωί. Αίτηση e-contract 14/11 και έστειλα όλα τα δικαιολογητικά 2 φορές 22/11 και 25/11. Έστειλαν και το μήνυμα για ΔΕΔΔΗΕ στις 1/12 και 2/12 πρωί ζήτησα κωδικό εταίρου, μπήκα ebill και επέλεξα το Online με όλα τα βήματα που χρειαζόταν. Έχω κρατήσει βιντεάκι με τα ιστορικά κτλπ. Τώρα θα τους πάρω τηλέφωνο μόλις γυρίσω σπίτι να δούμε τι ακριβώς κάνανε!!! Σε δουλειά να βρισκόμαστε μου φαίνεται!!!

Μίλησα με μια κοπέλα και μου είπε περιμέντε να σας συνδέσω στο αρμόδιο τμήμα για το θέμα που είχα με το ebill. Συνδέθηκα με το άλλο τμήμα με μια άλλη κοπέλα και της είπα τι έγινε. Μου είπε να περιμένω να επιβεβαιώσει πως αν επιλέξω ξανά το MyHomeOnline (που εξαφανίστηκε ενώ ήταν υπο εξέταση) από το ebill θα ενταχθώ στον τιμοκατάλογο που ίσχυε πριν τις 3/12. Περίμενα λίγο και μετά μου είπε πως το επιβεβαίωσε πως θα είμαι με το παλιό και μου είπε να ξαναυποβάλω στο ebill για MyHomeOnline. Τη ρώτησα αν μπορεί να το εγγυηθεί και είπε ναι από τη στιγμή που κάνατε e-Contract στις 14/11 είστε με το παλιό και πως έχει μεγάλο πρόβλημα το σύστημα αυτή τη στιγμή γιαυτό φαίνονται περίεργα πράγματα σε πολλούς. Μου είπε, σου είπε, του είπε, άντε να δούμε στον πρώτο λογαριασμό. 😆

Επεξ/σία από apache48
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fasmatikos είπε

όη... στο myHomeonline με δείχνει με σωστή ημερομηνία ενεργοποίησης (1/12) λάθος ημερομηνία λήξης (30/11/2022 αντί 30/11/2023).....

παράπονο αν δε σου δώσουν άμεσα σαφή απάντηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

@johnnyman έδινες εσύ μέτρηση;

Εγώ δεν έδινα, ενώ πριν λίγο καιρό έλεγε τις τελευταίες μετρήσεις, εδώ και κάποιες μέρες λέει - (παύλα)

Επίσης αυτή την εβδομάδα λέει πως μπορώ να βάλω μέτρηση (αν θέλω)

Δεν έχω ξαναδώσει όχι. Αξίζει τον κόπο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chris2000 είπε

Σήμερα μετά απο πολύ φασαρία με έβαλε στο ebill.

Ενω μέχρι χτες με είχε στο myHomeOnline και σήμερα με γύρισε στο myHomeEnter και έχουν σβήσει και όλο το ιστορικό. Μου έχει επίσης αποτσεκάρει το μηνιαίο λογαριασμό και τις ειδοποιήσεις που είχα βάλει. Το μόνο που αφήσανε ίδιο είναι η πληρωμή με κάρτα.

Επίσης μου ενεργοποίησαν το e self-metering.

Ευτυχώς έχω κρατήσει πριν σε pdf κάθε μερα την σελίδα και το ιστορικό.

Θα πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται. (μάλλον θα αρχίσουν τα όργανα)

 

Μίλησα στο τηλέφωνο. Και αυτοί το βλέπουν αυτό αλλά δεν βλέπουν το προηγούμενο ιστορικό.

Τους έστειλα και ενα εμαιλ και περιμένω είπαν να με πάρουν τηλ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...