Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Με αντίστοιχη κατανάλωση ή απλα άργησε να εκδοθεί ;

Με αντίστοιχη αναλογική κατανάλωση.

Έβαλα μέτρηση στο site στις 12/11 και με χρέωσαν στις 17/11 λίγο περισσότερες από αυτές που καταχώρησα.

Επεξ/σία από panosss567
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Μπορεί να φταίει που δεν έβαλα μέτρηση.

Δεν είμαι σίγουρος.

Πιθανόν στην δική μου περίπτωση να έγινε καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ λίγες μέρες μετά την δική μου καταχώρηση.

Η δικαιολογία που μου είπαν , για την μη έκδοση λογαριασμού , ήταν ότι ήμουν νέος πελάτης και δεν μπορούσε ο ΔΕΔΔΗΕ να τους δώσει κατ εκτίμηση κατανάλωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ekrepali είπε

Άλλαξε πάροχο σε 4 μέρες και πήρε και κωδικό εταίρου;

Μήπως βάζετε τον κωδικό εταίρου του προγούμενου;

ηταν σε παροχο και στις 30 εκανε αιτηση στη δεη στο enter.αλλα ο κωδικος που του δωσανε δεν πιανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gponiris είπε

ηταν σε παροχο και στις 30 εκανε αιτηση στη δεη στο enter.αλλα ο κωδικος που του δωσανε δεν πιανει

Η αλλαγή παρόχου έχει ολοκληρωθεί; Έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο παροχής; https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η αλλαγή παρόχου έχει ολοκληρωθεί; Έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο παροχής; https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

καταλαβα πως λειτουργει...εβαλα τον 9ψηφιο και μου εβγαλε τον 11ψηφιο απο κατω οταν πατησα αναζητηση...

στο τελος του 11ψηφιου ειχε το νουμερο 03 ,οπως ηταν στου παροχου πριν μπει στη δεη.

Τι πρεπει να κανει?

Επεξ/σία από gponiris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, gponiris είπε

μα στο λινκ που μου εστειλες φαινεται μονο η ημερομηνια ληξης υδε και παιρνει μονο το 9ψηφιο χωρις επιπλεον νουμερα...πως θα τσεκαρω αν αλλαξε?

Βάλε τον αριθμό που φαίνεται στον λογαριασμό απ'τον προηγούμενο πάροχο. 11ψήφιος χωρίς παύλες.

Κάνε αναζήτηση. Αν ο αριθμός έχει παραμείνει ίδιος τότε είσαι ακόμα στο παλιό πάροχο.

Αν το τελευταίο ψηφιο έχει αλλάξει, είσαι στο νέο πάροχο.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Βάλε τον αριθμό που φαίνεται στον λογαριασμό απ'τον προηγούμενο πάροχο. 11ψήφιος χωρίς παύλες.

Κάνε αναζήτηση. Αν ο αριθμός έχει παραμείνει ίδιος τότε είσαι ακόμα στο παλιό πάροχο.

Αν το τελευταίο ψηφιο έχει αλλάξει, είσαι στο νέο πάροχο.

ειτε βαλω  9ψηφιο,ειτε 11ψηφιο ακομα και με το τελευταιο ψηφιο λαθος,βγαζει παντα το ιδιο.

Το τελευταιο ψηφιο ειναι ιδιο με του παροχου.

πρεπει να κανει καποιο τηλ να επισπευσει η αλλαγη?ή θελει καποιες μερες για να ολοκληρωθει απο μονο του?1946152414_Screenshot2021-12-05at01-27-55-.png.f2483cd035fba87e02594d4fc5705c6d.png

Επεξ/σία από gponiris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, 26ska είπε

Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα...Ολο αυτό έγινε για ένα 6μηνο σωστά;

Όσοι μπήκαμε στο online,γλιτώνουμε τη ρήτρα αναπροσαρμογής;Εγω ειχα μέχρι πρότινος Γ1+κοτβ και 29/11 ενεργοποίησα το online...Τι θα γλιτώσω σε σχέση αν συνέχιζα έτσι όπως ήμουνα κ δεν έμπαινα στο online;

...τα κέρατά σου θα γλυτώσεις, δηλαδή την "(ενεργοποίηση της) ρήτρα(ς) αναπροσαρμογής". Δοθέντος βέβαια ότι είχες(/έχεις/ΘΑ έχεις) μεγάλη κατανάλωση (πάνω από πχ 800 κιλοβατώρες το 4μηνο). Και όχι, "δεν έγινε για ένα 6μηνο" (αν και δεν είμαι βέβαιος τί ακριβώς εννοείς με το "όλο αυτό έγινε για ένα 6μηνο") : το ότι μπήκες στο Ονλάιν, είναι σαν να φόρεσες 3 προφυλακτικά μαζί. Διότι από τον Αύγουστο οι τιμές χονδρικής για την αγορά ρεύματος από τους παρόχους, πήγαν μήνα-μήνα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ στον θεό. Ήταν "μια ζωή" στο (πες) 50, πήγαν 80, 120, 200, ΤΡΑΚΟΣΑ(+) (και τώρα είναι σε κάποια κάμψη). Κι όσοι ήταν σε προγράμματα που προέβλεπαν την "ενεργοποίηση της ρήτρας" (...με άλλα λόγια το δικαίωμα να σε χρεώνουν όσο αγοράζουν), ήδη πλήρωσαν ή ΘΑ πληρώσουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ποσά (ειδικά οι μαγαζάτορες που έχουν πολύ μεγαλύτερες καταναλώσεις και το πράγμα πάει αυξητικά). Αν λοιπόν εννοούσες ότι "σ' ένα 6μηνο θα πέσουν πάλι οι τιμές", μόνο βέβαιο δεν είναι ούτε το "αν" ούτε το "πότε". Άρα όσο θα τραβάει αυτό το βιολί (λογικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μέχρι να βγει ΚΑΙ η άνοιξη), θα είσαι καλυμμένος. Αν πάλι εννοούσες "μετά το 6μηνο η ΔΕΗ θα μας ανεβάσει τις τιμές που κλείσαμε τώρα", ναι μπορεί να γίνει και αυτό, ΑΝ συνεχίσει η χονδρική να είναι στον Θεό - τουλάχιστον όμως θα έχεις γλυτώσει το αρχικό τσουνάμι...Κι αν τυχόν πέσουν οι τιμές, θα βγεις απ' το Ονλάιν. 

 

15 ώρες πριν, Nick77 είπε

Παίζει να μην γλιτώνουμε και τίποτα γιατί η διαφορά της τιμής της κιλοβατώρας έρχεται μάλλον περισσότερο σε σχέση με το να έμενες στο προηγούμενο καθεστώς και να πλήρωνες τη ρήτρα.

Εγώ για παράδειγμα με Γ1 είχα τιμή κιλοβατώρας 0.11 στον τελευταίο λογαριασμό και ρήτρα προσαρμογής 150 ευρώ. Τώρα με 0.18 κιλοβατώρα, σε 3000 κιλοβατώρες θα πληρώνω 250 ευρώ παραπάνω σε σχέση με τα 150 ευρώ ρήτρα προσαρμογής. Κοινώς την έχω πατήσει πολύ άσχημα.

...μόνο που ο πιο πάνω είπε πρόλαβε τις ΠΑΛΙΕΣ τιμές (αφού ήταν ήδη ΔΕΗ Γ1 κι απλά ενεργοποίησε το Ονλάιν εγκαίρως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, gponiris είπε

ειτε βαλω  9ψηφιο,ειτε 11ψηφιο ακομα και με το τελευταιο ψηφιο λαθος,βγαζει παντα το ιδιο.

Το τελευταιο ψηφιο ειναι ιδιο με του παροχου.

πρεπει να κανει καποιο τηλ να επισπευσει η αλλαγη?ή θελει καποιες μερες για να ολοκληρωθει απο μονο του?1946152414_Screenshot2021-12-05at01-27-55-.png.f2483cd035fba87e02594d4fc5705c6d.png

Ότι κιαν βάλεις στα 2 τελευταία ψηφία, το σύστημα βγάζει αυτόματα τον τωρινό κωδικό παροχής, εν προκειμένω του παλιού παρόχου  Ειναι ακόμα στον ΔΕΔΔΗΕ το αίτημα δε μπορείς να κανεις κάτι. Όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή θα αλλάξει το νούμερο, τσεκαρρ κάθε μέρα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/12/2021 στις 12:24 ΜΜ, fragos είπε

Περιμενεις τωρα,. μην πατησεις τπτ.. κρατας τα screenshots και λογικα οταν μαζευτειτε πολυ θα πατε για καταγγελια στην ΡΑΕ...λεπτομερειες λογικα θα δωσουν οι experts

Σαφώς και περιμένω και δεν πατώ τίποτε, δε θέλω το οποιοδήποτε νέο πάτημα να αλλάξει (από την πλευρά μου τουλάχιστον) το αρχικό status του υπό εξέταση myhome online που είχα από 29/11. Θεωρητικά τώρα είμαι στο Γ1

Στις 3/12/2021 στις 2:04 ΜΜ, yugerman είπε

Παίρνεις τηλ στο 8009001000. Από τις επιλογές πατάς σύνδεση για θέματα ebill. Ενημερώνεις όποιον το σηκώσει να καταγράψει στην καρτέλα σου τα ανωτέρω που περιγράφεις  και ζητάς ενημέρωση για την εξέλιξη.

Το ίδιο κάνεις και μέσω email στο  [email protected]

Πριν από λίγο εμένα μου ήρθε απάντηση ότι είμαι ενεργοποιημένος στο my home on line από 1-12 , όποτε και πάτησα την ενεργοποίηση. 

Το τι θα γίνει στην συνέχεια είδομεν

Οι ενέργειες έχουν γίνει.

Έχουν δώσει με μέηλ απαντητικό και αρ αναφοράς του προβλήματος.

Θα δούμε…

Επεξ/σία από Joe22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, washcloud είπε

..η "λογική" ("τους"), συνίσταται στο ότι σαν εταιρία αποφασίσανε (και "διατάξανε") πως "για όσους ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗθΕΙ το πρόγραμμα ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2/12 (αφού ΓΙΑ τις 3/12, ανακοινώσανε, ήδη, νέες τιμές για το ίδιο πρόγραμμα...), θα κατοχυρώσει τις "παλιές" τιμές. Από εκεί και πέρα, μπαίνει στον χορό ΚΑΙ άλλη εταιρία, που λέγεται ΔΕΔΔΗΕ. Η οποία στέλνει τον υπάλληλο να τσεκάρει το ρολόιιιιιι, μετά να τους πάει μετρήηηηησεις και αυτοί με βάση αυτές "τρέχουν" (...) την σχετική γραφειοκρατία, ώστε να περάσεις από τον ΑΛΛΟ πάροχο στην ΔΕΗ...Και κάπου εκεί, μπορεί να βγουν διάφορα φασόλια, πχ απλήρωτες οφειλές στον παλιό πάροχο, ληγμένο "πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου" και διάφορα ψιψιψόνια (στην χειρότερη λέμε). Σε κάθε περίπτωση, το bottleneck γίνεται όταν είναι να κάνεις ΑΛΛΑΓΗ παρόχου, εκτός από το να μπεις στο νέο πρόγράμμα της ΔΕΗ. Και αφού τελειώσει την διαδικασία ο ΔΕΔΔΗΕς (aka "ΤΑΖΩΑΜΟΥΑΡΓΑ"), ΤΟΤΕ θα γίνει η περίφημη "ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ".

Αυτά τουλάχιστον, όπως τα θεωρεί η ΔΕΗ (σύμφωνα με τον Νόμο, όχι : ο Νόμος αναγνωρίζει την υπογραφή που λες κι εσύ). Αλλά κάπου εκεί μπλέκεις, γιατί όσοι μολυβοσπρώχτες "προχωράνε την υπόθεσή σου", δεν κοιτάνε τί λέει ο Νόμος σε περίπτωση που υπάρχουν στενά χρονικά περιθώρια - κοιτάνε την οδηγία της εταιρίας. Και η οδηγία μιλά περί "ενεργοποίησης". Οπότε, αν έχεις κουράγιο και χρόνο, αρχίζεις έναν "πόλεμο" "κατά της ΔΕΗ", κάνοντας "παράπονα", "αμφισβητήσεις", "καταγγελίες" (σε διάφορες υπηρεσίες) για να,,,,αποδείξεις ότι ΑΝΘΡΩΠΟΣ υπέγραψε, κι όχι ελέφαντας...

...Επίλογος : στο μεταξύ, για να μην,,,ΜΕΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ (αφού έκανες "καταγγελία σύμβασης" του προηγούμενου παρόχου), η ΔΕΗ, ε, ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ, όχι; Ε το "ΒΑΣΙΚΟ της τιμολόγιο", είναι το Γ(άμησέ μας)1...Κι άντε μετά να βρεις πού ν' απευθυνθείς και να περιμένεις να δικαιωθείς, για το "παράλογο" του να έχεις ήδη προ εβδομάδων υπογράψει σύμβαση, και μέχρι την ρημάδα την "ενεργοποίηση" να χρεώνεσαι ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ...Κι άντε μετά εσύ να βρεις άκρη, κι από ποιον να δικαιωθείς (ΚΑΙ πότε)...

Γενικά είναι η λογική της Εποχής Των Ψιλών Γραμμάτων. Κι όποιος δεν διαβάζει ψιλά γράμματα, κούρεμα με την ψιλή...

...στο λέει (λίγο μετά το ποστ σου) ο korakios, αλλά επειδή μάσαγε φύλλα δάφνης εκείνη την ώρα (:ρ), το νόημα είναι ότι στο ebill σου λέει για σύμβαση 24ΜΗΝΗΣ διάρκειας. Και τόση έχει ΜΟΝΟ το "παλιό" πρόγραμμα (...ναι, με τις "ΠΑΛΙΕΣ" τιμές). Άρα τσιλ, και κάτσε ΤΩΡΑ στ΄αυγά σου, αφού μπήκες με τις τιμές που ήθελες...(...τις νέες, τις βλέπεις, όχι γιατί θα τιμολογηθείς μ' αυτές, αλλά επειδή - όπως έχουν μαλλιάσει τα πληκτρολόγια διαφόρων να γράφουνε - άλλαξε ΠΛΕΟΝ η προσφορά προγράμματος, και δείχνει το ebill ΜΟΝΟ τις νέες, για όσους μπαίνουν να δουν. Παλιοί και νέοι. Μαλακία και τζάμπα σε τρομάζουν εσένα και όσοι ΤΙΣ ΠΗΡΑΤΕΕΕΕΕ τις παλιές τιμές; Ναι. Καν' τους μήνυση  για διασπορά ηλίθιων ειδήσεων :ρ)

(...και ψαχ' το λίγο μ' έναν λογιστή το περί "ΚΟΤ". ΜΗΠΩΣ και μπορεί να μαγειρέψει με κάποιον τρόπο τα φορολογικά σου και το δικαιωθείς...Επειδή καμμιά φορά υπάρχουν λύσεις που είναι κάτω από την μύτη μας, αλλά κάνοντας τυφλοσούρτικα διαδικασίες, δεν τις βλέπουμε...)

...δικό σου πρόβλημα δεν είναι - ή μάλλον, στο ΚΑΝΟΥΝ "δικό σου πρόβλημα"...(Για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν είναι δική σου ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ). Επίσης -αν και δεν γνωρίζω καν ο νόμος τί προβλέπει (ΑΝ προβλέπει - που λογικά, θα ΕΠΡΕΠΕ να προβλέπει...)-  όπως είπα και σε άλλον πιο πάνω, μην ξεχνάς ότι τα έγγραφα ΔΕΝ στα καθυστεράει η ΔΕΗ, αλλά ΑΛΛΗ εταιρία = ΔΕΔΔΗΕ.......Κι όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι, δεν αργείς να ξενερώσεις

(...όπως λοιπόν θα κατάλαβες, ΔΕΝ "διώχνουν πελάτες επειδή,,,έχουν πολλή δουλειά", διότι κατ' αρχάς ούτε αυτοί είναι που έχουν την πολλή δουλειά - ούτε καν πελάτες "διώχνουν", καθώς τους δεσμεύουν με την υπογραφή για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, συν το ότι δεν τους "πετάνε έξω"...: Ονλάιν/Έντερ θα ΠΑΡΟΥΝ, και μάλιστα "στις καλύτερες χρεώσεις/όρους της αγοράς" - απλά θα είναι πιο τσιμπημένο....)

Τεσπα, ΛΟΓΙΚΑ, η ΔΕΗ δεν θα πρέπει να έχει "ευθύνη", που θα σε βάλει στο πρόγραμμα με τις νέες τιμές, αφού η όποια καθυστέρηση δεν είναι από δική της μεριά. Επίσης "λογικά", θα ΕΠΡΕΠΕ να προβλέπεται ένας αστερίσκος (στον Νόμο), ότι σε περίπτωση που καθυστερούν οι διαδικασίες από υπαιτιότητα τρίτων, να υπερισχύει απαρέγκλιτα η ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, ασχέτως καθυστερήσεων τρίτων. Προβλέπεται όμως; Κι αν προβλέπεται, το ΞΕΡΕΙ η ΔΕΗ (και απλά κάνει το κορόιδο), ή πάνε στον αυτόματο, κι ο αυτόματος προστάζει "παλιές τιμές για ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ μέχρι τάδε" και απλά οι υπάλληλοι ακολουθούν τις οδηγίες; Μέσες άκρες ας πούμε ότι η ΔΕΗ "ΔΕΝ έχει λόγο" να σας αφήνει επίτηδες εκτός παλιών τιμών - αν και, ΚΕΡΔΙΖΕΙ λεφτά, κάνοντάς το, από την άλλη όμως παίζει και να τους συμφέρει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ να μπαίνατε με την παλιά σύμβαση, η οποία ναι μεν έχει χαμηλότερες τιμές, ΑΛΛΑ σας δεσμεύει και για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ χρόνο (2 χρόνια), κι αν τυχόν ξαναπέσουν οι τιμές χονδρικής στα παλιά επίπεδα κατά άνοιξη/καλοκαίρι μεριά, τότε θα τρίβει τα χέρια της, καθώς θα αγοράζει φτηνά πια, όμως εσάς θα σας έχει δέσει με σταθερές τιμές, συγκριτικά ψηλότερες του κόστους που θα αγοράζει...(και ναι μεν ΚΑΠΟΙΟΙ θα την βρουν την πόρτα για πρόωρη έξοδο, αλλά αυτοί πάντα είναι λίγοι : οι περισσότεροι κάνουμε συμβάσεις για ρεύμα, με κλειστά τα μάτια, και το μόνο που ίσως κοιτάμε μετά, είναι "μέχρι πότε λέει το συμβόλαιο ότι είμαστε" και απλώς περιμένουμε/πληρώνουμε, καρτερικά, ώσπου να έρθει ή ώρα να φύγουμε "με τον νόμο".........)

Σούμα : το πρόβλημα είναι πολλαπλό (αν βάλεις μέσα και την προσπάθεια επίλυσής του), κι έχει κυρίως να κάνει με την εμπλοκή τρίτου. Κι άντε βγάλε άκρη μετά, με "απλές καταγγελίες" σε σχετικές αρχές. Για να μην ξεχνάμε ότι και απόφαση να βγάλουν αυτές, είναι και η ΕΦΑΡΜΟΓΗ της, ένα ζήτημα.......Το "ου μπλέξεις", καθόλου τυχαίο ρητό.

Φίλε μου σε ευχαριστώ για την όλη ανάλυση, στην δική μου περίπτωση λογικά το Γ1 θα είναι για ελάχιστες ημέρες γιατί πελάτης δεη φάνηκα 29/11/ και το online πρέπει να φανεί οτι ενεργοποιήθηκε το αργότερο εως 2/12/ η καταχώριση στο ebill  απο το σύστημα φαίνεται 26/11/ βέβαια φαίνεται ακόμη όπως και σε άλλους πολλούς υπό εξέταση...

Επεξ/σία από leotzian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά να ρωτήσω κάτι με τη σειρά μου;

 

1)Εγώ που δεν έχω προλάβει το πρόγραμμα αυτό, αν αλλάξω τώρα από το Γ1 θα είναι καλυτερα; ρωτάω γιατί βλέπω ότι η κιλοβατώρα στο enter είναι πιο ακριβή από το Γ1

2) Η ρήτρα αναπροσαρμογης, σε 2900 κιλοβατώρες μου ήρθε 250 ευρώ. Διάβασα πως άλλος εδώ με 3000 κιλοβατώρες κατανάλωση έδωσε 150. Πώς προκύπτει αυτη η διαφορα;

Επεξ/σία από Telumetar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ'αρχήν να ευχαριστήσω τους guru για τις πληροφορίες αλλά και τους μη guru γιατί με τις απορίες τους συνεισφέρουν στο brainstorming.

Υπέγραψα enter στο κατάστημα 1/12(το τσέκαρα και στο site και ειναι με το παλιο τιμολόγιο,yeahhh)+(εχω πει βάλτε paypal να κάνουμε donation).

Μια μέρα πρίν πλήρωσα ένατι 220€ στο ΦΑ.Θα επιστραφούν?Προφανως ναι νομίζω,γι αυτο και στελνουμε και φώτο μετρητή σαν δικαιολογητικό.(Χαζό καθώς θα μπορουσα να ειχα φωτογραφια μιας βδομαδας πιο πριν και να δωσω αυτή ωστε να γλιτωσω οτι μπορώ)

ΑΝ κάνω λάθος διορθώστε με παρακαλώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση . Πως μπορεί κάποιος που έκανε εγγραφή στο ebill  πρόσφατα κ έρχεται στη ΔΕΗ από άλλο πάροχο να δει τον αριθμό παροχής του? Για να κάνει την αίτηση κοτ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...