Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, snet είπε

  Πρέπει να τα κατάφερα για τη μία από τις δύο παροχές!!

 

αυτή που είναι μεταφορά από άλλο πάροχο εκκρεμεί αν και έχω πάρει επιτέλους κωδικό εταίρου!

 

 

image.png

την αίτηση πότε την έκανες;

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, snet είπε

  Πρέπει να τα κατάφερα για τη μία από τις δύο παροχές!!

 

αυτή που είναι μεταφορά από άλλο πάροχο εκκρεμεί αν και έχω πάρει επιτέλους κωδικό εταίρου!

 

 

image.png

πότε πήρες κωδικό εταίρου?

Δημοσ.

22/11 για μεταφορά παρόχου πιστεύω πως δεν είχα κωδικό εταίρου

το 2ο αφορούσε άλλη παροχή σε άλλο όνομα με ebill η οποία ενεργοποιήθηκε σήμερα!

 

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, walex είπε

δεν μπορείς απο τώρα, την επόμενη εργάσιμή μου είπαν. δοκίμασα και τίποτα, άσε τα έχω πάρει με αυτόυς

και εγώ το ιδιο θεμα εχω. Εκανα 2 παροχες ευκολα μεσω ebill (ειχαν Γ1) και αλλες δυο ηταν πολυ παλιες δεν ειχαν μεσα ΑΦΜ/Ταυτοτητα.

Μιλησα μαζι τους εχθες (1/12) ολα τελεια(η κοπελα μου ειπε σε περιπου 12 ωρες θα έρθει επιβεβαιωση) εστειλα τα εγγραφα μέσω μειλ.

και τελικα η επιβεβαιωση για το ενα ηρθε μετα απο 25ωρες οτι απο αυριο θα μπορω να κανω ebill και για το αλλο δεν ηρθε ακομα.

Οποτε παει τα χασαμε τα 2.

Και μια ερωτηση: μέσω τηλεφώνου μπορω να τους πω να μου βαλουν enter ή να προσπαθησω καταστημα τελευταια στιγμη μπας και?

Δημοσ.

** Παιδιά , όλες αυτές οι περιπτώσεις που αναφέρονται παραπάνω είναι Πρωτοφανείς & πρωτόγνωρες , λόγω των Προθεσμιών Αλλαγής Τιμών (που συμβαίνουν πρώτη φορά  - έτσι ξαφνικά)   .. *Κανείς , μα κανείς ειλικρινά , δεν μπορεί να πει με ΣΙΓΟΥΡΙΑ , τι ακριβώς ισχύει , & τι θα εφαρμοσθεί στο τέλος .. *Εκ΄του αποτελέσματος  θα βγουν τα συμπεράσματα .. Γι΄αυτό να γράφεται  (ο καθένας) , οτιδήποτε είναι σίγουρο & τεκμηριωμένο , ώστε να μην παραπλανηθεί κάποιος , σε λάθος διαδικασίες + ενέργειες.. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Fallen333 είπε

Εμπειρία μετά από 5 αιτήσεις φίλων και συγγενών σε myhome online και ebill: 
1) όποιος ανήκει στην ΔΕΗ και έχει ebill ή ανήκε παλιά και θυμάται το παλιό του ebill (2 από τις 5 περιπτώσεις), η αίτηση γίνεται άμεσα και σε 2 μέρες είναι πλέον στο online. 
2) όποιος ανήκε σε άλλον πάροχο και δεν έχει παλιό ebill, όλη αυτή η χρονοβόρα διαδικασία των 10-15 ημερών στέλνοντας 2,3 ακόμη και 4 φορές τα ίδια χαρτιά στους κοπρίτες της ΔΕΗ, έχει ως αποτέλεσμα να αποκτήσει απλά και μόνο κωδικό εταίρου της ΔΕΗ και τίποτε παραπάνω, κάτι που στους ιδιώτες παρόχους γίνεται σε 15', στην ΔΕΗ παίρνει 10-15 μέρες! 
3) όποιος έχει προηγούμενο χρέος στην ΔΕΗ (1 περίπτωση) και βρίσκεται σε άλλο πάροχο, ΔΕΝ προλαβαίνει γιατί ζητάνε να κάνεις διακανονισμό, να έχεις πληρώσει την πρώτη δόση και να τους στείλεις την απόδειξη πληρωμής. (αυτή η περίπτωση ταλαιπωρείται από τις 20/11 και δεν έγινε τίποτα ακόμη αφού ζητάνε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια!) 
4) όποιος έλαβε το παρακάτω μέηλ (2 από τις 5 περιπτώσεις): 
"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500", 
καλεί ΆΜΕΣΑ ΧΘΕΣ την ΔΕΗ για να ζητήσει τον κωδικό εταίρου. 
Με τον κωδικό εταίρου κάνει ΓΡΗΓΟΡΑ εγγραφή στο ebill. 
4A) AN δεχθεί τα προσωπικά στοιχεία και ολοκληρώσει το ebill: 
4Α1: πρώτα δηλώνει κάρτα ("Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας"), μετά "MONO Ηλεκτρονικό Λογαριασμό", μετά "Μηνιαίο Λογαριασμό" και τέλος επιλέγει το προϊόν "myhome online". 
4A2: AN προκύψει θέμα και δεν δεχθεί κάποιο από τα παραπάνω 4 βήματα, τότε επιλέγουμε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ως ΠΡΩΤΟ βήμα την επιλογή προϊόντος myhome online και ολοκληρώνουμε από εκεί (πετάγεται νέο παράθυρο) την διαδικασία. 
4Β) ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΘΕΙ τα προσωπικά στοιχεία και ΔΕΝ ολοκληρώσει το ebill: 
καλούμε ΑΜΕΣΑ το 8009001000 και ζητάμε να ΞΑΝΑενημερώσει και να επαναπροωθήσει το τελικό πόρισμα στον ΔΕΔΔΗΕ. 
ΞΑΝΑκαλούμε τον ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 και πιέζουμε να δεχθεί ΑΜΕΣΩΣ το πόρισμα της ΔΕΗ και να βιαστεί. 
Περιμένουμε μια μέρα και επαναλαμβάνουμε τα βήματα του 4Α...

 

Εκανα σημερα αιτηση αυτοπροσωπως σε καταστημα για το Enter (ήμουν σε αλλο παροχο) και στο συμβολαιο πανω γραφει τον "Κωδικο Εταιρου". Αν κανω νεα εγγραφη στο ebill και βαλω αυτο τον αριθμο δεν ειμαι ενταξει χωρις να περιμενω τον ΔΕΔΔΗΕ να κανει την μεταφορα πρωτα και μετα να ζηταω τον Κωδικο με τηλεφωνα απο τη ΔΕΗ?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ikaliruag είπε

και εγώ το ιδιο θεμα εχω. Εκανα 2 παροχες ευκολα μεσω ebill (ειχαν Γ1) και αλλες δυο ηταν πολυ παλιες δεν ειχαν μεσα ΑΦΜ/Ταυτοτητα.

Μιλησα μαζι τους εχθες (1/12) ολα τελεια(η κοπελα μου ειπε σε περιπου 12 ωρες θα έρθει επιβεβαιωση) εστειλα τα εγγραφα μέσω μειλ.

και τελικα η επιβεβαιωση για το ενα ηρθε μετα απο 25ωρες οτι απο αυριο θα μπορω να κανω ebill και για το αλλο δεν ηρθε ακομα.

Οποτε παει τα χασαμε τα 2.

Και μια ερωτηση: μέσω τηλεφώνου μπορω να τους πω να μου βαλουν enter ή να προσπαθησω καταστημα τελευταια στιγμη μπας και?

Για να πας κατάστημα θέλει ραντεβού, ραντεβού δεν θα βρεις για σήμερα!

Δημοσ.

Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου όλα τα παιδιά που μας ξεστράβωσαν κυρίως με τις απαντήσεις αλλά και τις ερωτήσεις τους και γλυτώσαμε προς το παρόν πολλά χρήματα.😊

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομικά οι μόνοι που ΔΕΝ είναι κατοχυρωμένοι είναι όσοι

κάνανε αίτηση μέσω econtract και το όνομα του προγράμματος ήταν κενό και η σύμβαση που τους στείλανε ήταν Γ1 και δεν είχαν καμιά επικοινωνία με τη ΔΕΗ για το λόγο που δεν ήταν το online

ή

κάνανε επι τόπου αίτηση στο Γ1 και δεν έχουν μέχρι σήμερα ενεργοποιήσει το online ώστε να δείχνει οτι είναι υπο επεξεργασία .

 

7 λεπτά πριν, johnmlrs είπε

Το GreenPass το κάνουμε?

το αποφεύγουμε

22 λεπτά πριν, walex είπε

Για να πας κατάστημα θέλει ραντεβού, ραντεβού δεν θα βρεις για σήμερα!

εξυπηρετούν με προτεραιότητα στα ραντεβού, edit (ανάλογα το υποκατάστημα τελικά)

26 λεπτά πριν, sansara είπε

Εκανα σημερα αιτηση αυτοπροσωπως σε καταστημα για το Enter (ήμουν σε αλλο παροχο) και στο συμβολαιο πανω γραφει τον "Κωδικο Εταιρου". Αν κανω νεα εγγραφη στο ebill και βαλω αυτο τον αριθμο δεν ειμαι ενταξει χωρις να περιμενω τον ΔΕΔΔΗΕ να κανει την μεταφορα πρωτα και μετα να ζηταω τον Κωδικο με τηλεφωνα απο τη ΔΕΗ?

δε χρειάζεται ebill το enter , αν δεν έχεις τιμοκατάλογο υπογεγραμμένο δες στους όρους να γράφει 24μηνη σύμβαση και όχι 12μηνη

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

Νομικά οι μόνοι που ΔΕΝ είναι κατοχυρωμένοι είναι όσοι

κάνανε αίτηση μέσω econtract και το όνομα του προγράμματος ήταν κενό και η σύμβαση που τους στείλανε ήταν Γ1 και δεν είχαν καμιά επικοινωνία με τη ΔΕΗ για το λόγο που δεν ήταν το online

ή

κάνανε επι τόπου αίτηση στο Γ1 και δεν έχουν μέχρι σήμερα ενεργοποιήσει το online ώστε να δείχνει οτι είναι υπο επεξεργασία .

 

το αποφεύγουμε

εξυπηρετούν με προτεραιότητα στα ραντεβού

χθες σε κατάστημα δεν σε βάζαν εαν δεν είχες ραντεβού

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, telis είπε

Έχει κανένας screenshot από τις τιμές του home online που καταργήθηκε;

δεν καταργήθηκε ακόμα, άυριο!

image.png.22543442f6760ac20ff9ada8aec282c8.png

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, walex είπε

χθες σε κατάστημα δεν σε βάζαν εαν δεν είχες ραντεβού

σε μένα (για αέριο όταν πήγα) , αλλά σίγουρα τουλάχιστον άλλος ένας ανέφερε οτι απλά είχαν προτεραιότητα τα ραντβού

Άρα εξαρτάται το υποκατάστημα , θα κάνω edit

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...