Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, Rattlehead είπε

Να σε ρωτήσω κάτι; έχεις μπει στο εξοικονομώ και έβαλες αντλίες θερμοτητας μετά από προταση του μηχανικού ή από μόνος σου; 

Ενοικιαστης ειμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εμενα σημερα μου ηρθε ενα μυνημα στο κινητο οτι προσπαθησαν τρεις φορες να επικοινωνησουν μαζι μου και δεν μπορεσαν, ποτέ δεν ειχα κληση δικια τους. 

Τους πήρα στα κεντρικα αλλα γραμμη δεν επιασα. Τι μπορει να παιχτηκες εχω ενεργοποιημενο το online.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Liverpool89 είπε

Εμενα σημερα μου ηρθε ενα μυνημα στο κινητο οτι προσπαθησαν τρεις φορες να επικοινωνησουν μαζι μου και δεν μπορεσαν, ποτέ δεν ειχα κληση δικια τους. 

Τους πήρα στα κεντρικα αλλα γραμμη δεν επιασα. Τι μπορει να παιχτηκες εχω ενεργοποιημενο το online.

Και εμένα μου το έκαναν , αφού τις προηγούμενες μέρες με έπαιρναν , το σήκωνα και το έκλειναν.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Και εμένα μου το έκαναν , αφού τις προηγούμενες μέρες με έπαιρναν , το σήκωνα και το έκλειναν.
 

Και τι ηθελαν; Τα μαιλ ο κοσμος γι αυτο το πράγμα τα χρησιμοποιει.

Στειλε ενα μαιλ ομορφα και ωραια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Liverpool89 είπε

Και τι ηθελαν; Τα μαιλ ο κοσμος γι αυτο το πράγμα τα χρησιμοποιει.

Στειλε ενα μαιλ ομορφα και ωραια.

Δεν ξέρω τι μπορεί να ήθελαν να πετύχουν , εγώ ξέρω ότι έχω στείλει 1 υπεύθυνη δήλωση και 1 απόδειξη πληρωμής , έχω κάνει και επίσπευση διαδικασιών και έχουν περάσει 4 εργάσιμες.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, leotzian είπε

Α και εσένα τίποτε.....  πήρες κανένα τηλέφωνο? για τον μηνιαίο ήταν άτονο μια εβδομάδα, καί σήμερα πρωί έντονο, τα τσεκαρω ολα το πατάω σβουρίζει καί ξανά έντονο, αυτό που λες το ξέρω.

Λάλησε το σύστημα τι θα κάνουμε μου φαίνεται μας πάνε μέρα μέρα για να μας πουν μετά πέρασε η προθεσμία το ΣΥΣΤΗΜΑ μας δουλεύει....  οτι καταχωρήσεις θέλει κάνει, οτι θέλει σβήνει ... ολο τα τσεκάρεις  κάθε πρωί άλλα από το ΣΥΣΤΗΜΑ.

Ίδωμεν, it's out of our hands πλέον..

s0J8oVt.gif

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, walex είπε

Μου έδωσαν κωδικό εταίρου από το τηλέφωνο, άρα το συμβόλαιο ισχύει από σήμερα, αλλά παρότι που έκανα αίτηση για online σε βάζουν στο ΓΝ1. Πρέπει λέει να ενεργοποιήσεις το ebill πρώτα και να επιλέξεις από εκεί το online. Το πρόβλημα είναι ότι το ebill μπορώ μόνο από αύριο να το ενεργοποιήσω. Αύριο δεν θα ισχύουν οι παλιές τιμές. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να πάω σε κατάστημα σήμερα που έχω και το ραντεβού κλισμένο να γυρίσω το ΓΝ1 σε Enter.  

Το ότι υπέγραψες online και σε βάλανε γ1ν σηκώνει καταγγελία.  Αλλά με τον κορακιο αυτά. Κάπου έχει αφήσει ένα λινκ

Όσο για το ebill

Γιατί από αύριο; και τώρα μπορείς, δοκίμασε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dante80 είπε

Ίδωμεν, it's out of our hands πλέον..

s0J8oVt.gif

 

 

 

Κάπως έτσι , βλέπω και την "καταγγελία"-"παράπονο" στο myRAE και δίνω την ψευδαίσθηση στον εαυτό μου ότι από κάπου θα πιαστούμε νομικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lazarnik είπε

Το ότι υπέγραψες online και σε βάλανε γ1ν σηκώνει καταγγελία.  Αλλά με τον κορακιο αυτά. Κάπου έχει αφήσει ένα λινκ

Όσο για το ebill

Γιατί από αύριο; και τώρα μπορείς, δοκίμασε. 

δεν μπορείς απο τώρα, την επόμενη εργάσιμή μου είπαν. δοκίμασα και τίποτα, άσε τα έχω πάρει με αυτόυς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Δεν ξέρω τι μπορεί να ήθελαν να πετύχουν , εγώ ξέρω ότι έχω στείλει 1 υπεύθυνη δήλωση και 1 απόδειξη πληρωμής , έχω κάνει και επίσπευση διαδικασιών και έχουν περάσει 4 εργάσιμες.
 

Εγω ημουν στην δεη Γ1 και απλα εβαλα το online.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, walex είπε

δεν μπορείς απο τώρα, την επόμενη εργάσιμή μου είπαν. δοκίμασα και τίποτα, άσε τα έχω πάρει με αυτόυς

Το Customer Service στα καλύτερα του. Επίπεδο εξυπηρέτησης που θα ζήλευε μέχρι και ο ιδρυτής της Amazon.

Επεξ/σία από apache48
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, walex είπε

δεν μπορείς απο τώρα, την επόμενη εργάσιμή μου είπαν. δοκίμασα και τίποτα, άσε τα έχω πάρει με αυτόυς

Να φανταστώ έκανες και εσύ αίτηση μέσω econtract και σου έστειλαν μία σύμβαση χωρίς όνομα , την υπέγραψες και σου είπαν το παραμύθι άμα προλάβεις να μπεις στο e-bill και το ενεργοποιήσεις πριν τις 2/12 έχει καλώς...

Δες στα προηγούμενα νήματα , το προφίλ του @korakios και ξεκίνα το παράπονο και μετά την καταγγελία στο MyRAE...
Φτάσαμε εμείς που στείλαμε όλα τα έγγραφα διαδικτυακά και υπάρχουν στα e-mails να μας τα ζητάνε 3-4 φορές και να ξοδεύουμε 15 μέρες , ενώ στο κατάστημα θα φεύγαμε σε 1 ώρα με myHomeEnter στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα . Μια ερωτηση γνωριζει κάποιος αν εχεις ενργοποιησει  σημερα στο enter διαβαζοντας στο ebill το παλιο τιμοκαταλογο, εαν εντασσεται σε αυτόν; Συγγνωμη εαν έχει απαντηθεί έχω χαθεί τελείως απο τα post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tomtsir είπε

Να φανταστώ έκανες και εσύ αίτηση μέσω econtract και σου έστειλαν μία σύμβαση χωρίς όνομα , την υπέγραψες και σου είπαν το παραμύθι άμα προλάβεις να μπεις στο e-bill και το ενεργοποιήσεις πριν τις 2/12 έχει καλώς...

Δες στα προηγούμενα νήματα , το προφίλ του @korakios και ξεκίνα το παράπονο και μετά την καταγγελία στο MyRAE...
Φτάσαμε εμείς που στείλαμε όλα τα έγγραφα διαδικτυακά και υπάρχουν στα e-mails να μας τα ζητάνε 3-4 φορές και να ξοδεύουμε 15 μέρες , ενώ στο κατάστημα θα φεύγαμε σε 1 ώρα με myHomeEnter στο χέρι.

Ναι μέσω econtract. Η σύμβαση είναι κανονικά με όνομα από 05.11, με τα πήγαινε έλα στα mails φτάσαμε να στείλω ξανά τα δικαιολογητικά που και καλά έλειπαν στις 30.11 και σήμερα έστειλαν mail ότι όλα είναι οκ. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να πάω σε κατάστημα σήμερα να γυρίσω το ΓΝ1 σε Enter και ελπίζω να μου το κάνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Πρέπει να τα κατάφερα για τη μία από τις δύο παροχές!!

 

αυτή που είναι μεταφορά από άλλο πάροχο εκκρεμεί αν και έχω πάρει επιτέλους κωδικό εταίρου!

 

 

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...