Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εμπειρία μετά από 5 αιτήσεις φίλων και συγγενών σε myhome online και ebill: 
1) όποιος ανήκει στην ΔΕΗ και έχει ebill ή ανήκε παλιά και θυμάται το παλιό του ebill (2 από τις 5 περιπτώσεις), η αίτηση γίνεται άμεσα και σε 2 μέρες είναι πλέον στο online. 
2) όποιος ανήκε σε άλλον πάροχο και δεν έχει παλιό ebill, όλη αυτή η χρονοβόρα διαδικασία των 10-15 ημερών στέλνοντας 2,3 ακόμη και 4 φορές τα ίδια χαρτιά στους κοπρίτες της ΔΕΗ, έχει ως αποτέλεσμα να αποκτήσει απλά και μόνο κωδικό εταίρου της ΔΕΗ και τίποτε παραπάνω, κάτι που στους ιδιώτες παρόχους γίνεται σε 15', στην ΔΕΗ παίρνει 10-15 μέρες! 
3) όποιος έχει προηγούμενο χρέος στην ΔΕΗ (1 περίπτωση) και βρίσκεται σε άλλο πάροχο, ΔΕΝ προλαβαίνει γιατί ζητάνε να κάνεις διακανονισμό, να έχεις πληρώσει την πρώτη δόση και να τους στείλεις την απόδειξη πληρωμής. (αυτή η περίπτωση ταλαιπωρείται από τις 20/11 και δεν έγινε τίποτα ακόμη αφού ζητάνε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια!) 
4) όποιος έλαβε το παρακάτω μέηλ (2 από τις 5 περιπτώσεις): 
"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500", 
καλεί ΆΜΕΣΑ ΧΘΕΣ την ΔΕΗ για να ζητήσει τον κωδικό εταίρου. 
Με τον κωδικό εταίρου κάνει ΓΡΗΓΟΡΑ εγγραφή στο ebill. 
4A) AN δεχθεί τα προσωπικά στοιχεία και ολοκληρώσει το ebill: 
4Α1: πρώτα δηλώνει κάρτα ("Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας"), μετά "MONO Ηλεκτρονικό Λογαριασμό", μετά "Μηνιαίο Λογαριασμό" και τέλος επιλέγει το προϊόν "myhome online". 
4A2: AN προκύψει θέμα και δεν δεχθεί κάποιο από τα παραπάνω 4 βήματα, τότε επιλέγουμε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ως ΠΡΩΤΟ βήμα την επιλογή προϊόντος myhome online και ολοκληρώνουμε από εκεί (πετάγεται νέο παράθυρο) την διαδικασία. 
4Β) ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΘΕΙ τα προσωπικά στοιχεία και ΔΕΝ ολοκληρώσει το ebill: 
καλούμε ΑΜΕΣΑ το 8009001000 και ζητάμε να ΞΑΝΑενημερώσει και να επαναπροωθήσει το τελικό πόρισμα στον ΔΕΔΔΗΕ. 
ΞΑΝΑκαλούμε τον ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 και πιέζουμε να δεχθεί ΑΜΕΣΩΣ το πόρισμα της ΔΕΗ και να βιαστεί. 
Περιμένουμε μια μέρα και επαναλαμβάνουμε τα βήματα του 4Α...

 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι ηδη στη ΔΕΗ. Ενεργοποιησα πριν λιγο το enter. Υπάρχει περιπτωση να μην προλαβω την χρέωση που ισχυει μεχρι αυριο; Να πιανεται δηλαδή σαν ημερομηνια η ενεργοποιηση απο αυτους και όχι το αιτημα ενεργοποίησης απο εμένα; Εξαλλου οταν πατησα στο e bill μεσα στις χρεώσεις του προγραμματος μου εβγαζε τις παλιες και οχι αυτες που θα ισχυουν για ενεργοποιησεις απο 3/12..Δεν θα είναι παράνομο να μην σου λένε την χρεωση που θα υπαρχει οταν κανεις αιτηση μεσα στο σαιτ και να σου λενε καποια που ισως την εχεις ισως και όχι;

 

Επεξ/σία από superman93
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, superman93 είπε

ειμαι ηδη στη ΔΕΗ. Ενεργοποιησα πριν λιγο το enter. Υπάρχει περιπτωση να μην προλαβω την χρέωση που ισχυει μεχρι αυριο; Να πιανεται δηλαδή σαν ημερομηνια η ενεργοποιηση απο αυτους και όχι το αιτημα ενεργοποίησης απο εμένα; 

 

13 λεπτά πριν, korakios είπε

άνοιξε νέο θέμα και κάνε δημοσκόπηση

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, superman93 είπε

ειμαι ηδη στη ΔΕΗ. Ενεργοποιησα πριν λιγο το enter. Υπάρχει περιπτωση να μην προλαβω την χρέωση που ισχυει μεχρι αυριο; Να πιανεται δηλαδή σαν ημερομηνια η ενεργοποιηση απο αυτους και όχι το αιτημα ενεργοποίησης απο εμένα; 

Δυστυχώς αυτό λέμε τόσες σελίδες.

Άβυσσος τι θα αποφασίσει η ΔΕΗ.

Κάποιοι λένε ότι καλύπτεσαι από την ημέρα υπογραφής.

Επεξ/σία από Alexcxvtr
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, superman93 είπε

Δεν θα είναι παράνομο να μην σου λένε την χρεωση που θα υπαρχει οταν κανεις αιτηση μεσα στο σαιτ και να σου λενε καποια που ισως την εχεις ισως και όχι;

αε αυτό υπάρχει απάντηση

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58938960

η σύμβαση δεν είχε όρους ? 24 μήνες δε γράφει ? (το νέο έχει 12 μηνες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

Εμπειρία μετά από 5 αιτήσεις φίλων και συγγενών σε myhome online και ebill: 
1) όποιος ανήκει στην ΔΕΗ και έχει ebill ή ανήκε παλιά και θυμάται το παλιό του ebill (2 από τις 5 περιπτώσεις), η αίτηση γίνεται άμεσα και σε 2 μέρες είναι πλέον στο online. 
2) όποιος ανήκε σε άλλον πάροχο και δεν έχει παλιό ebill, όλη αυτή η χρονοβόρα διαδικασία των 10-15 ημερών στέλνοντας 2,3 ακόμη και 4 φορές τα ίδια χαρτιά στους κοπρίτες της ΔΕΗ, έχει ως αποτέλεσμα να αποκτήσει απλά και μόνο κωδικό εταίρου της ΔΕΗ και τίποτε παραπάνω, κάτι που στους ιδιώτες παρόχους γίνεται σε 15', στην ΔΕΗ παίρνει 10-15 μέρες! 
3) όποιος έχει προηγούμενο χρέος στην ΔΕΗ (1 περίπτωση) και βρίσκεται σε άλλο πάροχο, ΔΕΝ προλαβαίνει γιατί ζητάνε να κάνεις διακανονισμό, να έχεις πληρώσει την πρώτη δόση και να τους στείλεις την απόδειξη πληρωμής. (αυτή η περίπτωση ταλαιπωρείται από τις 20/11 και δεν έγινε τίποτα ακόμη αφού ζητάνε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια!) 
4) όποιος έλαβε το παρακάτω μέηλ (2 από τις 5 περιπτώσεις): 
"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500", 
καλεί ΆΜΕΣΑ ΧΘΕΣ την ΔΕΗ για να ζητήσει τον κωδικό εταίρου. 
Με τον κωδικό εταίρου κάνει ΓΡΗΓΟΡΑ εγγραφή στο ebill. 
4A) AN δεχθεί τα προσωπικά στοιχεία και ολοκληρώσει το ebill: 
4Α1: πρώτα δηλώνει κάρτα ("Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας"), μετά "MONO Ηλεκτρονικό Λογαριασμό", μετά "Μηνιαίο Λογαριασμό" και τέλος επιλέγει το προϊόν "myhome online". 
4A2: AN προκύψει θέμα και δεν δεχθεί κάποιο από τα παραπάνω 4 βήματα, τότε επιλέγουμε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ως ΠΡΩΤΟ βήμα την επιλογή προϊόντος myhome online και ολοκληρώνουμε από εκεί (πετάγεται νέο παράθυρο) την διαδικασία. 
4Β) ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΘΕΙ τα προσωπικά στοιχεία και ΔΕΝ ολοκληρώσει το ebill: 
καλούμε ΑΜΕΣΑ το 8009001000 και ζητάμε να ΞΑΝΑενημερώσει και να επαναπροωθήσει το τελικό πόρισμα στον ΔΕΔΔΗΕ. 
ΞΑΝΑκαλούμε τον ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 και πιέζουμε να δεχθεί ΑΜΕΣΩΣ το πόρισμα της ΔΕΗ και να βιαστεί. 
Περιμένουμε μια μέρα και επαναλαμβάνουμε τα βήματα του 4Α...

 

Εμείς είμασταν παλιά στη ΔΕΗ, ερχόμαστε από άλλον πάροχο, έχουμε ebill και υπάρχει econtract για homeonline από 22/11. Ακόμα αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

1) όποιος ανήκει στην ΔΕΗ και έχει ebill ή ανήκε παλιά και θυμάται το παλιό του ebill (2 από τις 5 περιπτώσεις), η αίτηση γίνεται άμεσα και σε 2 μέρες είναι πλέον στο online. 

όταν αποφάσισα οτι ο χρονος τελειωνει και δεν μου στέλνουν κάποια ενημέρωση για την ηλεκτρονική αίτηση, πήγα  στο κατάστημα για να κανω αιτηση και για κάποιο λογο πείρα μαζί μου παραπανήσια χαρτιά, ένα απο αυτο ήταν ενας παλιος λογαριασμος που είχα απο αυτούς. άθελα μου βοήθησα τον εαυτο μου (απο οτι φενεται). εκανα ακριβός οτι περιέγραψες. μόνο που δεν μου ειχε έρθει κανενα μήνυμα απο τον δεδδηε, με το που ειδα στο ebill οτι ειμαι περασμένος , τους ενόχλησα απο την 2η μερα . σε 4 μερες ολα κομπλε.

Επεξ/σία από lazarnik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να ξεκαθαρισω κατι τελευταιο.

 

ολο αυτο ειναι στην ουσια για ενα 6μηνο?

δηλαδη μετα το 6μηνο μπορει να ριξουν ρητρα αναπροσαρμογης και στα online/enter? (ειτε μεγαλες αυξησεις, αν δεν βελτιωθει η κατασταση)

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εμείς είμασταν παλιά στη ΔΕΗ, ερχόμαστε από άλλον πάροχο, έχουμε ebill και υπάρχει econtract για homeonline από 22/11. Ακόμα αναμονή.

Τα ίδια... Μου ζήτησαν κάτι στοιχεία στις 29/11 , μία υπεύθυνη δήλωση και μία απόδειξη πληρωμής , τα έστειλα σε 5 λεπτά και κάνουν έλεγχο 3 μέρες μετά έχοντας κάνει και επίσπευση. Για γέλια και για κλάματα...

Εγώ έκανα ήδη μία καταγγελία στο MyRAE για να έχω ένα επιπλέον κράτημα  , θα σου σύστηνα το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, rofl είπε

να ξεκαθαρισω κατι τελευταιο.

 

ολο αυτο ειναι στην ουσια για ενα 6μηνο?

δηλαδη μετα το 6μηνο μπορει να ριξουν ρητρα αναπροσαρμογης και στα online/enter? (ειτε μεγαλες αυξησεις, αν δεν βελτιωθει η κατασταση)

Ναι.

3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Να ρωτήσω. Τι ακριβώς βλέπετε στο ebill;

Μπαίνω και δεν φαίνεται τίποτα σαν ακίνητο. 

 

Ανεβασε ενα printscreen liak μπορεις?

Επεξ/σία από HERTHAN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, rofl είπε

ολο αυτο ειναι στην ουσια για ενα 6μηνο?

δηλαδη μετα το 6μηνο μπορει να ριξουν ρητρα αναπροσαρμογης και στα online/enter? (ειτε μεγαλες αυξησεις, αν δεν βελτιωθει η κατασταση)

ναι και ναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...