Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, greekfragma είπε

πες του να δει καλύτερα το λογαριασμό. το γράφει κανονικά πολύ κοντά με πεδίο για το ΑΦΜ

Μήπως είναι το ίδιο με τον ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, γιατί τον δέχεται αυτον τον αριθμό.

Απλά με βγάζει σφάλμα του τύπου:

"Η εγγραφή δεν είναι εφικτή.

Τα στοιχεία σας (ΑΦΜ και ΑΔΤ/Διαβατήριο) δεν ταυτοποιήθηκαν με αυτά που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα για τον Κωδικό Εταίρου που έχετε συμπληρώσει.

Θα χρειαστεί αρχικά να υποβάλετε αίτηση στo αρμόδιο τμήμα, για την διόρθωση των στοιχείων σας (ΑΦΜ, ΑΔΤ), δηλώνοντας τον κωδικό εταίρου σας. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει:"

 

Καταλαβαίνω πρέπει να μπω να τα διορθώσω....προλαβαίνω??? ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ Χ Α

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σου έχουν απαντήσει ήδη κάποιοι , τεσπα ξεκινάμε

 

ζητάς κείμενο και λες οτι ήδη έκανες , με μπέρδεψες

αναδιατύπωσε

Αίτηση myHomeOnline μέσω econtract 17/11 , υπογραφή των συμβάσεων που μου έστειλαν 25/11 και τηλεφωνική επικοινωνία ότι μου λένε ότι πρόλαβα τις παλιές τιμές.
29/11 μου ζητάνε κάποια αρχεία ακόμα και σήμερα περιμένω ακόμα να μου στείλουν ότι το αίτημα προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ και σε τηλεφωνική επικοινωνία η υπάλληλος μου είπε ότι ίσως να μην προλάβω.

Οπότε μπήκα στο MyRAE.gr να υποβάλω παράπονο και να ζητήσω να ισχύσουν τα συμβόλαια που έχω υπογράψει. Βάζω ΔΕΔΔΗΕ/ΔΕΗ , έγραψα το κείμενο μου , ανέβασα τα παραστατικά που λέω και τώρα περιμένω.

Μήπως να το κάνω και με άλλον τρόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις παλιές 0,1050

2 λεπτά πριν, korakios είπε

ενεργοποιείς το enter , επειδή δεν έχω ΔΕΗ , σου βγάζει τιμοκατάλογο για το enter ? αν είναι πάτα τον και πες μας τιμές

Τις παλιές 0,1050

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταρχάς έκανες το λάθος

8 λεπτά πριν, tomtsir είπε

σε τηλεφωνική επικοινωνία η υπάλληλος μου είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

8 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Μήπως να το κάνω και με άλλον τρόπο;

όχι καλά το κάνεις , η σωστή όμως διαδικασία είναι πρώτα αμφισβήτηση λογαριασμού ή παράπονο (τα έντυπα που έχω στο link) και μετά καταγγελία

τώρα απλά αναμένεις

ΥΓ. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει σχέση με το συμβόλαιο της ΔΕΗ

6 λεπτά πριν, nicostratos είπε

Τις παλιές 0,1050

πατα το κουμπι , μπορείς 😁

αντε , σε σε καλή μεριά

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, korakios said:

καταρχάς έκανες το λάθος

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

όχι καλά το κάνεις , η σωστή όμως διαδικασία είναι πρώτα αμφισβήτηση λογαριασμού ή παράπονο (τα έντυπα που έχω στο link) και μετά καταγγελία

τώρα απλά αναμένεις

ΥΓ. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει σχέση με το συμβόλαιο της ΔΕΗ

πατα το κουμπι , μπορείς 😁

σε καλή μεριά

Εφόσον δεν τον ενοχλεί η πάγια γιατί όχι online;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

 

πατα το κουμπι , μπορείς 😁

σε καλή μεριά

Το μπουμπουνησα, και μου έβγαλε"ο αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Enter είναι υπό εξέταση 3 εργάσιμες ημέρες μετά την κατάθεση του αιτήματος σας μπορείτε να συνδεθείτε ξανά στο ebill και σε αυτό το σημείο θα δείτε την επιβεβαίωση ότι το προϊόν έχει ενεργοποιηθεί." Βεβαια στο site γράφεί  "Για πελάτες που έχουν ενεργοποιήσει το προϊόν έως 2/12"Για πελάτες που έχουν ενεργοποιήσει το προϊόν έως 2/12 και εχει από κάτω τον παλιο τιμοκαταλογο.

Εγω υπέβαλα μέχρι 2/12, δεν εχω ενεργοποίηση. Τέλοσπαντως θα δείξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, marmagia είπε

Εφόσον δεν τον ενοχλεί η πάγια γιατί όχι online;

γιατί θα έπρεπε να του εξηγήσω τη διαφορά enter/online και δε γίνεται με το τσιγκέλι ένα-ένα

δίκαιο έχεις , αλλά έχω κουραστεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, demakhs είπε

Μήπως είναι το ίδιο με τον ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, γιατί τον δέχεται αυτον τον αριθμό.

Απλά με βγάζει σφάλμα του τύπου:

"Η εγγραφή δεν είναι εφικτή.

Τα στοιχεία σας (ΑΦΜ και ΑΔΤ/Διαβατήριο) δεν ταυτοποιήθηκαν με αυτά που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα για τον Κωδικό Εταίρου που έχετε συμπληρώσει.

Θα χρειαστεί αρχικά να υποβάλετε αίτηση στo αρμόδιο τμήμα, για την διόρθωση των στοιχείων σας (ΑΦΜ, ΑΔΤ), δηλώνοντας τον κωδικό εταίρου σας. Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει:"

 

Καταλαβαίνω πρέπει να μπω να τα διορθώσω....προλαβαίνω??? ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ Χ Α

Κατάστημα σήμερα, δουλεύουν μέχρι 19:00.

Ξυλώνεις ΚΟΤ αν έχεις, υπογράφεις Enter... παίρνεις αντίγραφα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, apache48 είπε

Screenshot_20211201-122610~2.png

 

Στην περίπτωση μου, το μήνυμα αυτό εμφανίστηκε διότι δεν είχε ολοκληρωθεί εχθές η ενημέρωση της αλλαγής αριθμού από το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ σε αυτό της ΔΕΗ. Μετά το πέρας μίας εργάσιμης, ήτοι για μένα σήμερα (επισημαίνω, εφόσον έχει ολοκληρωθεί η κατά έναν αύξοντα αριθμό αλλαγή του αριθμού παροχής από τον ΔΕΔΔΗΕ  https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ ), η αλλαγή σε μηνιαίο εφαρμόζεται κανονικά. Ελπίζω να βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

Αγαπητέ πελάτη,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών που μας αποστείλατε σχετικά με το αίτημά σας, έχουν προκύψει οι παρακάτω ελλείψεις:

  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ & ΑΠΟΔΕΙΞΗ, οπότε θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τον τελευταίο λογαριασμό και την απόδειξη εξόφλησης του τελευταίου λογαριασμού σας από τον άλλο πάροχο.
  • ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ, οπότε θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τις ενδείξεις του μετρητή σας (γραπτά ή ως φωτογραφία).
  • ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ GDPR, οπότε θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το έντυπο GDPR επικυρωμένο από gov.gr
  • ΣΥΜΒΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, οπότε θα χρειαστεί να μας αποστείλετε και τις δύο σελίδες της σύμβασης υπογεγραμμένες (πρωτότυπο).
  • YΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ GOV.GR  η οποία θα πρέπει να αποστέλεται ώς επισυναπτόμενο (οχι link) και να είναι επικυρωμένη και να αναγράφει: 

"συμφωνώ να συναφθεί συμβόλαιο προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τη ΔΕΗ στο όνομά μου, για τον αριθμό παροχής...............................που ηλεκτροδοτεί το ακίνητο ευρισκόμενο στη διεύθυνση ..............................................., του οποίου κάνω χρήση. Επίσης, δηλώνω ότι όλα τα έγγραφα που συνυπέβαλα στη ΔΕΗ για το σκοπό αυτό, είναι αληθή, αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας και τα προσυπογράφω στο σύνολό τους. Τέλος, παρέχω τη συναίνεσή μου ώστε τα αναφερόμενα στα ως άνω έγγραφα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν από τη ΔΕΗ για το σκοπό της μεταξύ μας σύμβασης"

μου το εστειλαν πριν καμαια ωρα, να ειναι καλα για την υπενθυμηση, αλλα ειμαι ειδη πελατης σας 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

  

Σε δίπλα φόρουμ

Αναφορά σε κείμενο

Πήγα έκανα το enter κ μου είπε η κοπέλα εκεί να κάνω κ για κοτ να δω αν θα μου εγκριθεί. Εγώ δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με αυτό αλλά σήμερα το έκανα κ πέρασε κ το κοτ

μετά φταίω εγώ που κράζω

 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για να κανω καποιο απ αυτα (αλλαγη προγραμματος απο Γ1) σκαει απαιτηση απο δεδδηε για υπεύθυνη δήλωση Ηλεκτρολόγου ?

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, rofl είπε

για να κανω καποιο απ αυτα (αλλαγη προγραμματος απο Γ1) σκαει απαιτηση απο δεδδηε για υπεύθυνη δήλωση Ηλεκτρολόγου ?

Μη σου πω ότι θα σκάσουν και τα ματ έξω απ'το σπίτι σου αν δεν έχεις ΥΔΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...