Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, baladisk είπε

εμένα ρε παιδιά γιατί με έχουν γραμμένο? γιατί δεν με ειδοποιούν αν είναι όλα εντάξει, αν έστειλαν το αίτημα στη δεδδηε? από 27/11 ΄ήρθαν τα συμβόλαια και μετά από 3 αποστολές έλαβα στο email απάντηση οτι ελαβαν τα χαρτια και μετά τιποτα.

Εγω ακόμα δε καταλαβαίνω γιατί προτιμήσεις αυτή τη μέθοδο αντί για rapid test. Σε μπελάδες μπαίνετε χωρίς λογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Προς ενημέρωση, σήμερα άλλαξε ο e-bill για την τρίτη παροχή που τρέχω. Λογικά ολοκληρώθηκε η διαδικασία από ΔΕΔΔΗΕ. Προστέθηκε η επιλογή e-metering, και απενεργοποιηθήκε ο μηνιαίος λογαριασμός. Τα υπόλοιπα τρια (Myhomeonline, ηλεκτρονικός λογαριασμός, πάγια) είχαν μείνει.

Το Myhomeonline παραμένει υπό εξέταση, αλλά λογικά θα ενεργοποιηθεί σήμερα αύριο. Για καλό και για κακό έστειλα και ένα e-mail σε [email protected] και [email protected] για την επίσπευση.

Έχει νόημα να τους πάρουμε και τηλέφωνο; Αν ναι, ποιες επιλογές βάζω στο αυτόματο; 1 και μετά 2;

Είμαι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν εσένα ΑΚΡΙΒΩΣ έστειλα και εγώ στα δυο παραπάνω email που αναφέρεις αλλά από το [email protected] γυρίζει πίσω και λει οτι αποκλείστηκε γιατί?

Εικονίδιο σφάλματος

Το μήνυμα αποκλείστηκε

Το μήνυμά σας προς τον παραλήπτη [email protected] αποκλείστηκε. Δείτε παρακάτω τις λεπτομέρειες τεχνικής φύσεως, για περισσότερες πληροφορίες.

Η απόκριση από τον απομακρυσμένο διακομιστή ήταν:

550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [VE1EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

εμένα παρότι έκανα μεταφορά παρόχου από nrg σε ΔΕΗ χθες και ένταξη στο enter δεν μπορώ ακόμα να μπω στο ebill, ήμουν παλιά πάλι στη ΔΕΗ. Προσπαθώντας να μπω μου λέει ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί και πρέπει να κάνω νέο, όταν πάω να κάνω νέο μου λέει ότι ο κωδικός εταίρου χρησιμοποιείται ήδη.

Παίρνω τηλ την εξυπηρέτηση πελατών για θέματα ebill και μου είπε να στείλω αίτημα διαγραφής του παλιού ώστε να μπορέσω να κάνω νέο, τον ρωτάω αν η ενέργεια αυτή θα μπορούσε να επηρεάσει το συμβόλαιο που υπέγραψα χθες και μου λέει δεν μπορώ να δω κάτι τέτοιο σχετικά γιατί δεν έχω πρόσβαση.

Προχωράω στο αίτημα διαγραφής του παλιού ebill η θα έχω θέμα με το συμβόλαιο του enter; Εξαρτάτε το enter από το αν έχεις ebill ή όχι;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, leotzian είπε

Είμαι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν εσένα ΑΚΡΙΒΩΣ έστειλα και εγώ στα δυο παραπάνω email που αναφέρεις αλλά από το [email protected] γυρίζει πίσω και λει οτι αποκλείστηκε γιατί?

Εικονίδιο σφάλματος

Το μήνυμα αποκλείστηκε

Το μήνυμά σας προς τον παραλήπτη [email protected] αποκλείστηκε. Δείτε παρακάτω τις λεπτομέρειες τεχνικής φύσεως, για περισσότερες πληροφορίες.

Η απόκριση από τον απομακρυσμένο διακομιστή ήταν:

550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [VE1EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com]

[email protected], χωρίς παύλα μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εγω ακόμα δε καταλαβαίνω γιατί προτιμήσεις αυτή τη μέθοδο αντί για rapid test. Σε μπελάδες μπαίνετε χωρίς λογο

είναι 20 χιλιόμετρα το κατάστημα, μένω σε χωριό. το rapidtest γίνεται σε διπλανό χωριό που έχει κέντρο εξετάσεων αίματος και κάνουν και rapid οπότε καταλαβαινεις ότι είναι κόπος πηγαινε για rapid πάρτο πηγαινε στο καταστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα μεσα του econtract αλλαγη ονοματος και αιτηση για το online για τη μητερα μου. η διαδικασια αλλαγης ολοκληρωθηκε πριν απο κανα 2 βδομαδες και  οταν μπηκα στο ebill εγραφε υπο εξεταση για το online αλλα ειχε απενεργοποιηθει η καρτα και την ξαναενεργοποησα.μετα απο σχεδον 2 εβδομαδεσ αναμονησ και αφου εμπαινα καθε μερα να ελεγξω , σημερα εξαφανιστικε η αιτηση μου ΓΙΑ το online , μπαινω στο ebill και δεν μου εχει το αιτημα υπο εξεταση αλλα μου εχει επιλογη μονο για νεα υποβολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω τη δικη μου εμπειρια.

Πριν 2 ωρες πηγα σε καταστημα ΔΕΗ για μεταφορα απο ιδιωτη παροχο στο ΔΕΗ myhome enter.

Ξεκαθαρισα οτι θελω να κανω την διαδικασια μονο εφοσον ενταχθω στο παλιο τιμολογιο και η υπαλληλος πολυ ευγενικα μου ειπε πως ολες οι αιτησεις μεχρι αυριο στο παλιο εντασσονται.

Η ολη διαδικασια κρατησε 15’ αλλα η συμβαση που υπεγραψα δεν ξεκαθαριζει πουθενα αν προκειται για το myhome enter με τις παλιες χρεωσεις ή με τις νεες.

Στους ειδικους ορους της συμβασης ομως φαινεται ξεκαθαρα οτι η διαρκεια της συμβασης ειναι 24 μηνες.Εφοσον εχει δικιο ο korakios θα ειμαι και εγω στο παλιο προγραμμα,οπως μου ειπε εξ’αρχης και η υπαλληλος.

Αντιγραφο της συμβασης και των ορων της μου εδωσε πριν καν το ζητησω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, adok13 είπε

εκανα μεσα του econtract αλλαγη ονοματος και αιτηση για το online για τη μητερα μου. η διαδικασια αλλαγης ολοκληρωθηκε πριν απο κανα 2 βδομαδες και  οταν μπηκα στο ebill εγραφε υπο εξεταση για το online αλλα ειχε απενεργοποιηθει η καρτα και την ξαναενεργοποησα.μετα απο σχεδον 2 εβδομαδεσ αναμονησ και αφου εμπαινα καθε μερα να ελεγξω , σημερα εξαφανιστικε η αιτηση μου ΓΙΑ το online , μπαινω στο ebill και δεν μου εχει το αιτημα υπο εξεταση αλλα μου εχει επιλογη μονο για νεα υποβολη.

Οnline, πάγια, μηνιαιος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμοσ. Ότι είναι απενεργοποιημένο το ενεργοποεις. Ελέγχεις κάθε μέρα όχι μετά από 2βδομαδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Οnline, πάγια, μηνιαιος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμοσ. Ότι είναι απενεργοποιημένο το ενεργοποεις. Ελέγχεις κάθε μέρα όχι μετά από 2βδομαδες

το ελεγχω καθε μερα, και επειδη ειχε απενεργοποιηθει και η καρτα το ειχα δει αμεσως και την ειχα ξαναενεργοποιησει . εχω τα χαρτια του συμβολαιου που γραφουν πανω πανω online. αλλα τωρα θα καθομαι να τρωω το χρονο μου στα τηλεφωνα μαζι τους να βρω ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα με σωσατε.. ειχα κανει αιτηση πριν κανα μηνα για home online, και ειδα στον 1ο λογαριασμο οτι ελεγε οικιακο Γ1 και δεν εδωσα σημασια γιατι λεω καμια βλακεια της δεη ειναι.

δεν μου ειπανε ποτε να στειλω καρτα ή καποια οδηγια.. το ενεργοποιησα σημερα επιτυχως. παιζει να εκανα μαλακια και να με βαλουν σε νεες χρωσεις; λεει:

το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λίγο μίλησα με Εξυπ. Πελατών ΔΕΗ και με ενημέρωσαν ότι οι αιτήσεις για το Online με τις παλιές (φθηνότερες) τιμές ίσχυαν για αιτήσεις μέχρι και χθες... Από σήμερα παίρνεις τις καινούριες (ακριβότερες) τιμές, παρότι γράφει στο site τους για ενεργοποιήσεις μέχρι 2/12!

Φίλος που ρώτησε στη ΔΕΗ προχθές, του είπαν ότι δεν μπορεί πλέον κάποιος να κατοχυρώσει παλιές τιμές και αναγκαστικά πάει στην καινούρια τιμολόγηση.

Τελικά τι ισχύει;; Αιτήσεις μέχρι 02/12 με τι τιμολόγηση μπαίνουν;;

Επεξ/σία από ChrisDario
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...