Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, chmichael είπε

Πηρα 3 φορες και μου το κλεινουν γιατι δεν εχουν διαθεσημες γραμμες. Απαντησαν τελικα στο e-mail και μου ειπαν οτι δεν εχουν λαβει την υπευθηση δηλωση που τους εχω στειλει στις 24/11! Τους την ξαναεστειλα και τους ενημερωσα οτι εχω κανει την αιτηση με τις προηγουμενες τιμες. Μαλλον θα πρεπει να τους ξαναστειλω οτι αν δε με βαλουν με τις προηγουμενες τιμες να ακυρωσουν την αιτηση γιατι δε με συμφαιρει με τις νεες τιμες!

Πως λέγεται το email που τους έστειλες το μήνυμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, apache48 είπε

Πως λέγεται το email που τους έστειλες το μήνυμα;

Εχω στειλει σε 4 τωρα την απαντηση: [email protected], [email protected], [email protected] & [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η εγγύηση απλά παραμένει ως έχει.

Ναι μπορεί, αν έχει κωδικούς να κάνει login. Ή κάνει εγγραφή (αν είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία του). Αλλιώς τρέχει αύριο κι αυτός κατάστημα.

Έχει κωδικούς είναι Γ1 ήδη. Άγνωστο αν θα προλάβει με τις παλιές τιμές, ε; Μάλλον θα το ενεργοποιησουμε και μας βλέπω για υπαναχωρηση μετα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chmichael είπε

Πηρα 3 φορες και μου το κλεινουν γιατι δεν εχουν διαθεσημες γραμμες. Απαντησαν τελικα στο e-mail και μου ειπαν οτι δεν εχουν λαβει την υπευθηση δηλωση που τους εχω στειλει στις 24/11! Τους την ξαναεστειλα και τους ενημερωσα οτι εχω κανει την αιτηση με τις προηγουμενες τιμες. Μαλλον θα πρεπει να τους ξαναστειλω οτι αν δε με βαλουν με τις προηγουμενες τιμες να ακυρωσουν την αιτηση γιατι δε με συμφαιρει με τις νεες τιμες!

Να κρατάς αντίγραφα απ'τα απεσταλμένα (κάνε και print να μη τα σβήσεις κατά λάθος).

Στείλε και παράπονο από εδώ https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas

Στο πεδίο της φόρμας που λέει κωδικός συμβολαίου... αν η σύμβαση σου είναι κενή βάλε τον αριθμό μητρώου ή τον αριθμό αίτησης απ'το αποδεικτικό του econtract.

4.jpg.9d79460e1eb9dce5a724fb0066357b74.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, 26ska είπε

@ekrepali τίποτα δεν έκανα,ξεκόλλησε μάλλον.

Κανα δυο μπινελικια τα εριξες με το Ελληνικο 3-stage verification.......το 3 σταδιο ειναι της φωνης....το μπινελικι δηλαδη.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, 26ska είπε

@ekrepali τίποτα δεν έκανα,ξεκόλλησε μάλλον.Παντως ούτε OTP μου ήρθε ούτε κάτι για επιβεβαίωση...Ποσο καιρό παίρνει το υπό επεξεργασία;

Eξαφανίζονται καταχωρήσεις απ'το ιστορικό επιλογών (τράβα screenshot τώρα), ξαναεμφανίζονται μερικά από αυτά που είναι τώρα ενεργοποιημένα, ξαναεργοποιείς ότι έχει απενεργοποηθεί μέχρι τη Πέμπτη θα είσαι εντάξει, μην αγχώνεσαι.  😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Να κρατάς αντίγραφα απ'τα απεσταλμένα (κάνε και print να μη τα σβήσεις κατά λάθος).

Στείλε και παράπονο από εδώ https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas

Στο πεδίο της φόρμας που λέει κωδικός συμβολαίου... αν η σύμβαση σου είναι κενή βάλε τον αριθμό μητρώου ή τον αριθμό αίτησης απ'το αποδεικτικό του econtract.

4.jpg.9d79460e1eb9dce5a724fb0066357b74.jpg

Εχει ηδη ενα καρο κωδικος οταν τους κανω reply οποτε λογικα το παιρνουν σωστα. (Αριθμο παροχης, αφμ κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια φιλη εχει ελιν και θελει να γυρισει στη δεη,γιατι δεν θελει ρητρες.

ο λογαριασμος ειναι στο ονομα της αλλα θελει να τον αλλαξει στο ονομα της μανας της.

Το σπιτι ειναι 50% στο καθε ονομα και φαινεταιο αριθμος παροχης στις φορ.δηλωσεις τους.

της προτεινα να παει στο καταστημα αυριο κιολας να προλαβει το εντερ με τις παλιες τιμες οσο προλαβαινει ή να μπει γ1 και να παρει κωδικο εταιρου,να κανει ebill και κατοπιν ενεργοποιηση online.στοχος να κλειδωσει στις παλιες τιμες

ο κωδικος εταιρου βγαινει επι τοπου?και μετα καπακια ebill KAI ενεργοποιηση online?δηλαδη μπορει να το πετυχει αυριο ολο αυτο το σεναριο την ιδια μερα για Online και να προλαβει τις παλιες τιμες?

επισης ,ζητανε τα εγγραφα αυτα για ραντεβου στο καταστημα

  • Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
  • Γνωστοποίηση ΑΦΜ & Αριθμού Παροχής
  • Τελευταίος Λογαριασμός ρεύματος στον τωρινό Προμηθευτή με αποδεικτικό εξόφλησης ή ρύθμισης (είναι υποχρεωτικός, όταν παραμένει ο ίδιος πελάτης από τον προηγούμενο Προμηθευτή).
  • Την ένδειξη/τις ενδείξεις του μετρητή.

η γνωστοποιηση αφμ κ ο αριθμος παροχης με ποιο εγγραφο γινεται?

η ενδειξη του μετρητη γινεται γραπτως σαν νουμερο ή τραβαει φωτο απο την καμερα κ το βγαζει φωτοτυπια?

θα χρειαστει καποιο αλλο εγγραφο ή  καποια εξουσιοδοτηση απο τη μανα της και τι πρεπει να γραφει αυτη?

ευχαριστω εκ των προτερων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

 

Είτε app τράπεζας (δηλαδή push notification) είτε 3DSeceure.

To 3DSecure δε λειτουργεί πλέον μόνο με OTP, είναι 2-stage verification. Πρέπει να σου ανοίξει παράθυρο για να βάλεις κωδικούς e-banking σε περιβάλλον τράπεζας. Αν δε σου βγάζει παράθυρο να καταχωρήσεις κωδικούς e-banking κλείσε το adblock αν το έχεις ενεργό. Αν σου βγάζει παράθυρο τράπεζας και συνεχίζεις να έχεις θέμα με το sms, πάρε τη τράπεζα να δεις τι γίνεται.

 

Προς ενημέρωση, τρεις παροχές έχουμε περάσει σε myhomeonline, με τρεις διαφορετικές κάρτες διαφορετικών τραπεζών με διαφορετικούς κατόχους. Ποτέ δεν ζητήθηκε ή στάλθηκε OTP για την καταχώριση. Και οι τρεις καταχωρήθηκαν κανονικά. Το τι γράφει το βλαμμένο το popup είναι παντελώς άσχετο με την πραγματικότητα.

P8Fej0H.png

hue6O2B.png

vgV9AfZ.png

(η τρίτη είναι σε αίτημα ακόμα υπό εξέταση, γιαυτό δεν βγάζει επιλογή αλλαγής κάρτας).

Επεξ/σία από Dante80
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλ σήμερα το πρωι για να κλείσω το home enter. Ο  υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα με την παλια τιμή. Έκανα την αίτηση τηλεφωνικά, και μέσα σε 24 ώρες θα μου στελναν email για τα δικαιολογητικά. Επειδή ήθελα να είμαι σίγουρος αν όντως θα είμαι με την παλια τιμή ξαναπήρα τηλ. Ο υπάλληλος μου είπε επειδή κάνει 24 ώρες να έρθει το mail, υπάρχει περίπτωση να πάω με την καινούρια τιμή.. Αμέσως πήγα στο κατάστημα και το έκανα από εκεί.. Απλά μου είπαν ότι το μεσημέρι τους πήραν από τα κεντρικά και τους έδωσαν παράταση μέχρι την Παρασκευή. Ακόμα και οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να με διαβεβαίωσε 100% αν ο πρώτος λογαριασμός θα έρθει με την παλια τιμή....Με την πάγια μου είπαν με τον πρώτο λογαριασμό να πάω στην τράπεζα. Και τα 100 ευρώ εγγύηση τα έδωσα εκείνη την στιγμή με κάρτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, gponiris είπε

μια φιλη εχει ελιν και θελει να γυρισει στη δεη,γιατι δεν θελει ρητρες.

1) ο λογαριασμος ειναι στο ονομα της αλλα θελει να τον αλλαξει στο ονομα της μανας της.

Το σπιτι ειναι 50% στο καθε ονομα και φαινεταιο αριθμος παροχης στις φορ.δηλωσεις τους.

2) της προτεινα να παει στο καταστημα αυριο κιολας να προλαβει το εντερ με τις παλιες τιμες οσο προλαβαινει ή να μπει γ1 και να παρει κωδικο εταιρου,να κανει ebill και κατοπιν ενεργοποιηση online.στοχος να κλειδωσει στις παλιες τιμες

3) ο κωδικος εταιρου βγαινει επι τοπου?

επισης ,ζητανε τα εγγραφα αυτα για ραντεβου στο καταστημα

  • Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
  • Γνωστοποίηση ΑΦΜ & Αριθμού Παροχής
  • Τελευταίος Λογαριασμός ρεύματος στον τωρινό Προμηθευτή με αποδεικτικό εξόφλησης ή ρύθμισης (είναι υποχρεωτικός, όταν παραμένει ο ίδιος πελάτης από τον προηγούμενο Προμηθευτή).
  • Την ένδειξη/τις ενδείξεις του μετρητή.

4) η γνωστοποιηση αφμ κ ο αριθμος παροχης με ποιο εγγραφο γινεται?

5) η ενδειξη του μετρητη γινεται γραπτως σαν νουμερο ή τραβαει φωτο απο την καμερα κ το βγαζει φωτοτυπια?

6) θα χρειαστει καποιο αλλο εγγραφο ή  καποια εξουσιοδοτηση απο τη μανα της και τι πρεπει να γραφει αυτη?

ευχαριστω εκ των προτερων

1) Για να πάει στο όνομα της μάνας πρέπει να πάει η μάνα να υπογράψει, ή να εξουσιοδοτήσει τη κόρη μεσω gov.

2) Enter προλαβαίνει τελευταία στιγμή αν υπογράψει επι τόπου... να βεβαιωθεί ότι υπογράφει με τις παλιές τιμές.

Online με καμία παναγία, ξεχάστε το.

Επίσης αν υπάρχει ΚΟΤ, θα πρέπει να ακυρωθεί η αίτηση απ'το ΗΔΙΚΑ πριν υπογράψουν το Enter. Αν βάλεις το παλιό φτηνό enter μαζί με ΚΟΤ, ακυρώνεται το Enter και σε πετάει Γ1 κυμαινόμενο.

3) Δε ξέρω

4) Φορολογική ή Ε9. Πάρτε και τα 2

5) Φωτογραφία να φαίνεται η ένδειξη κατανάλωσης και το μεταλλικό ταμπελάκι, φωτοτυπία

6) Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid

7) Πρέπει να κλείσει ραντεβού https://appointment.dei.gr/

----------------

Ίσως υπάρχει και η πιο απλή λύση:

- Μπαίνει ebill κάνει ενεργοποίηση το πρόγραμμα και το αφήνει στο όνομα της.

Δε ξέρω τι γίνεται μετά σε περίπτωση αλλαγής ονόματος, αν το πρόγραμμα μεταφέρεται απ'το παλιό πελάτη στο νέο πελάτη. Πάρε τηλ να ρωτήσεις (πάτα επιλογή νέοι πελάτες) αν βγάλεις γραμμή

15 λεπτά πριν, conne είπε

Πήρα τηλ σήμερα το πρωι για να κλείσω το home enter. Ο  υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι σήμερα είναι η τελευταία μέρα με την παλια τιμή. Έκανα την αίτηση τηλεφωνικά, και μέσα σε 24 ώρες θα μου στελναν email για τα δικαιολογητικά. Επειδή ήθελα να είμαι σίγουρος αν όντως θα είμαι με την παλια τιμή ξαναπήρα τηλ. Ο υπάλληλος μου είπε επειδή κάνει 24 ώρες να έρθει το mail, υπάρχει περίπτωση να πάω με την καινούρια τιμή.. Αμέσως πήγα στο κατάστημα και το έκανα από εκεί.. Απλά μου είπαν ότι το μεσημέρι τους πήραν από τα κεντρικά και τους έδωσαν παράταση μέχρι την Παρασκευή. Ακόμα και οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να με διαβεβαίωσε 100% αν ο πρώτος λογαριασμός θα έρθει με την παλια τιμή....Με την πάγια μου είπαν με τον πρώτο λογαριασμό να πάω στην τράπεζα. Και τα 100 ευρώ εγγύηση τα έδωσα εκείνη την στιγμή με κάρτα. 

Δε πρέπει μόνο να ανησυχείς πότε θα παραλάβεις τα χαρτιά αλλά πότε θα τα παραλάβουν, πότε θα τα προωθήσουν. Άλλοι κοντεύουν μήνα. Καλά έκανες και πήγες κατάστημα.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ο λογαριασμος ειναι διμηνιαιος σαν default ετσι?

Οσοι τον αλλαζετε σε μηνιαιο μεσω του ebill, το κανετε επειδη εχει καποια πλεονεκτηματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, waveparticle είπε

Παιδια ο λογαριασμος ειναι διμηνιαιος σαν default ετσι?

Οσοι τον αλλαζετε σε μηνιαιο μεσω του ebill, το κανετε επειδη εχει καποια πλεονεκτηματα?

το online θέλει μηνιαίο

το enter κάποιους τους βολεύει να δίνουν ανα μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω, ελεγα μηπως ειχε καποια επιπλεον εκπτωση το μηνιαιο, διοτι το θεωρω δυσκολο να θελει καποιος να πληρωνει καθε μηνα (αντι για 2μηνο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...