Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κυρία στη ΔΕΗ σημερα που εκανα αλλαγή μου είπε θα παρει και η ίδια να κάνει καταγγελία στην watt & volt γιατί σχεδόν όλα τα σύμβολαια μεταφοράς είναι από αυτήν την εταιρεία..Δεν έχει σηκώσει κεφάλι τον τελευταίο μήνα.. Ευχαριστούμε πολύ παιδια..Πάντα να μπορείτε να βοηθατε τον κόσμο..

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Η κυρία στη ΔΕΗ σημερα που εκανα αλλαγή μου είπε θα παρει και η ίδια να κάνει καταγγελία στην watt & volt γιατί σχεδόν όλα τα σύμβολαια μεταφοράς είναι από αυτήν την εταιρεία..Δεν έχει σηκώσει κεφάλι τον τελευταίο μήνα.. Ευχαριστούμε πολύ παιδια..Πάντα να μπορείτε να βοηθατε τον κόσμο..

Ε δεν θα μέναμε να τους χρυσοπληρώνουμε! Αν επιτρέπετε είχες ρήτρα στην W & V ; Γιατί εμείς έχουμε και μας συμβούλεψαν τα παιδιά εδώ να προχωρήσουμε σε αμφισβήτηση;

Επεξ/σία από arcadian27
Δημοσ.
48 minutes ago, lazarnik said:

τωρα εξειγειτε γιατι το δικο μου (home online) ειναι ακομα προς εξεταση.... απο την παρασκευη.

το χρονικο μου

πεμπτη παω καταστημα  κανω Γ1Ν

παρασκευή πρωί πατάω καταλαθος το εντερ- ζηταω μεσω φόρμα επικοινωνίας αλλαγη.

στο ebill μου (επιλογες...) βλεπω το home online, μετα απο λιγακι μου στελνουν στο μαιλ , παρακαλω ενεργοποιηστε μηνιαίο λογαριασμό και παγια εντολη. ενεργοποιώ πάγια εντολή, τους απαντώ πως ενεργοποίησα πάγια εντολή και ο μηνιαίος λογαριασμος είναι είδη ενεργοποιημένος. Μετα απο 4 ωρες μου στελνουν μυνημα ξανα παρκαλω ενεργοποιειστε μινιαιο λογαριασμο, τους απανταω ξανα οτι ειναι ενργοποιημενο απο εμενα (εστειλα και σκριν σοτ), μου λενε να μιλησω με το τμημα του ebill.

Μιλάω και με αυτούς και ολα τα βλέπουν καλα..... ξανα πηρα τηλεφωνω ομως και τους εκανα πιο λεπτομερείς ανάλυση των γεγονότων και μετα απο ψαξιμο μου ειπαν οτι δεν φενεται στο κεντρικο μηχανογραφικο συστημα. να περιμενω.

Δευτέρα διαβάζοντας απο κάποιους οτι για να ολοκληρωθεί το Online πρέπει να τελειώσει και ο δεδδηε, (σωστο ή λαθος) πηγα απο το κατάστημα του δεδδηε για επίσπευση . 

Σημερα πρωι αλλαξαν τα νουμερα, καλεσα και τον δεδδηε να μαθω αν εχει ενημερωθει και η Δεη και μου απαντησαν θετικα.

Ακομα βεβαια ειναι προς εξεταση. Αλλα πιστευω, αφου εχουν ολα ολοκληρωθει, αν οχι σημερα, αυριο θα ειμαι οκ. 

"Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του Μηνιαίου Λογαριασμού. Για το υπόψη ακίνητο δεν υπάρχει ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ,  δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

για αυτο προφανως μου ζητουσαν απο το μαιλ να ενεργοποιησω μηνιαιο (αν και το ειχα κανει) αλλα μαλλον δεν φαινονταν σε αυτους. οποτε μαλλον για να γινει επιλογη πρεπει να ολοκληρωθει.....

το αφηνω εδω αν εχει καποιος παρομοιο θεμα. μιας και πολλοι πατησαν καταλαθος το εντερ

Το ίδιο μήνυμα βγαίνει εδώ και μέρες και στης θείας μου που έχει ζητήσει αλλαγή ονόματος 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Η κυρία στη ΔΕΗ σημερα που εκανα αλλαγή μου είπε θα παρει και η ίδια να κάνει καταγγελία στην watt & volt γιατί σχεδόν όλα τα σύμβολαια μεταφοράς είναι από αυτήν την εταιρεία..Δεν έχει σηκώσει κεφάλι τον τελευταίο μήνα.. 

Η κυρια επειδη δουλεψε εναν μηνα στην ζωη της να μην ασχολειται με το τι κανουν οι αλλες εταιριες και να κοιταξει να κανει την δουλεια της που θελει να κανει και καταγγελια.

Τα βλαμμενα ολα που δεν ξερουν τι τους γινεται.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, franky10 είπε

 

- Ασχετο αν είναι κανένας απο Κερκυρα που να άλλαξε αυτες τις μέρες πίσω σε ΔΕΗ να στείλει ενα pm, ευχαριστώ!

Aσε ρε πονηρεεεε

Μιλωντας με Δεη και συμφωνα με την λογικη οποιος εχει κοτ στον παροχο που ειναι  τωρα μολις μπει Δεη αλλαζουν τα ταλευταια 2 ψηφια οποτε θελει παλι ενεργοποιηση για την νεα παροχη. Προφανως αυτο λεει και η Ηδικα. 

 

Υ.Γ 20 σελιδες μπροστα σε 15 ωρες? Τα ματια μας βγηκαν...

Επεξ/σία από geopap-7-
Δημοσ.

Ενεργοποίησα το μηνιαίο λογαριασμό στο e-bill και την πάγια εντολή και παταω στο online υποβολή και μου λέει για κωδικό OTP για την κάρτα που δεν μου έρχεται ποτέ.
Τι κάνω;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 26ska είπε

Ενεργοποίησα το μηνιαίο λογαριασμό στο e-bill και την πάγια εντολή και παταω στο online υποβολή και μου λέει για κωδικό OTP για την κάρτα που δεν μου έρχεται ποτέ.
Τι κάνω;

 

35460DE5-4FBE-4B4C-AF26-0AF8C3A46659.png

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Η κυρια επειδη δουλεψε εναν μηνα στην ζωη της να μην ασχολειται με το τι κανουν οι αλλες εταιριες και να κοιταξει να κανει την δουλεια της που θελει να κανει και καταγγελια.

Τα βλαμμενα ολα που δεν ξερουν τι τους γινεται.

Δουλειά της είναι , καταγγελία εννοεί θα κάνει την καταγγελία σύμβασης,δε θα φέρει εισαγγελέα  😂

Spoiler

και όχι και ένα μήνα , 2 μήνες δουλεύουν , σκέψου να μη δούλευες ποτέ και τώρα που έρχονται γιορτές να δουλεύεις ασταμάτητα

τώρα που το σκέφτομαι μάλλον το σωματείο αποφάσισε να κλείσουν την προσφορά πιο νωρίς γιατί δεν την πάλευαν 😂

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/11/2021 στις 2:03 ΜΜ, xraxra είπε

Καλά,τι άνθρωποι είναι αυτοί? Ασχετοι ή επικίνδυνοι?  

Δηλαδή δεν θα έπρεπε να ψάξουν για το ΥΔΕ?  Δεν ειναι δουλειά τους?

Αφησαν να εννοηθεί οτι αφου υπάρχει εκκρεμότητα με το ΥΔΕ ,θα καθυστερήσει η δουλείά και θα χάσω τις παλιές τιμές.

Ειναι εταιρία ή μπ.....λο αυτοί τελικά?

 

Καλός είμαι κι εγώ.

Έκανα αίτηση και υπέγραψα το Enter στις 25/11 σε κατάστημα ΔΕΗ (για αλλαγή παρόχου απο WnV).

Πήρα πριν λίγο τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν δεν έχουν λάβει το αίτημα από τη ΔΕΗ. Μου είπαν ότι έχει λήξει η ΥΔΕ μου (δεν το ήξερα καν) και ότι χρειάζεται για αλλαγή παρόχου.

Χρειάζεται όντως η ΥΔΕ για αλλαγή παρόχου; Νόμιζα χρειάζεται μόνο για νέα ηλεκτροδότηση.

Άρα η ΔΕΗ δεν έχει στείλει καν το αίτημα γτ εχει λήξει η ΥΔΕ μου; Δεν με ενημέρωσε καν η ΔΕΗ παντως.

Υποθέτω πρέπει να φωνάξω ηλεκτρολόγο, να κάνει την ΥΔΕ και μετα να παρω τηλ τη ΔΕΗ να τους πω να στειλουν το αιτημα στον ΔΕΔΔΗΕ;

Επεξ/σία από rulenstein1
Δημοσ.

Καλησπέρα. Υστερα απο πολύ αναμονή (30ημέρες)  μου έστειλαν  στο email και με sms  user name και password. Μπήκα στο ebill τα καταχώρησα , έκανα και αλλαγή password  και δεν ξέρω εαν έκανα καλά ξαναενεργοποίησα  στο ebill  την πάγια εντολή. Και τωρα μου βγάζει αυτό που έχω στο συννημένο. Απο τηλεφωνική επικοινωνία εχω και το κωδικό εταίρου. Πρέπει να κάνω κάτι άλλο?

Στιγμιότυπο οθόνης (63).png

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rulenstein1 είπε

Χρειάζεται όντως η ΥΔΕ για αλλαγή παρόχου;

όχι , μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος , καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

Δουλειά της είναι , καταγγελία εννοεί θα κάνει την καταγγελία σύμβασης,δε θα φέρει εισαγγελέα  😂

 

Ετσι οπως το εγραψε κατευθειαν πηγε το μυαλο μου εκει που ξερεις και τρελαθηκα τωρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

όχι , μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος , καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος 

Οκ, ευχαριστώ.

Άρα φαντάζομαι πρέπει να πάρω απλα τηλ τη ΔΕΗ και να τους ρωτήσω γιατί δεν έχουν στείλει το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

  

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

και όχι και ένα μήνα , 2 μήνες δουλεύουν , σκέψου να μη δούλευες ποτέ και τώρα που έρχονται γιορτές να δουλεύεις ασταμάτητα

τώρα που το σκέφτομαι μάλλον το σωματείο αποφάσισε να κλείσουν την προσφορά πιο νωρίς γιατί δεν την πάλευαν 😂

 

Μην μου λες τετοια να χαρεις γιατι εχεις δικιο κι ανεβαζω level.:mad:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...