Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Σε κανένα πρόγραμμα της ΔΕΗ δεν σου επιστρέφει την εγγύηση. 

θα το ψάξω εδώ , κάπου το διάβασα

2 λεπτά πριν, cmad είπε

Η αλλαγή γίνεται για να μην υπάρξει ρήτρα αναπροσαρμογής στους επόμενους λογαριασμούς ;

ρήτρα στο Γ1 υπήρχε απο το καλοκαίρι , άσχετα αν δεν κατάλαβες τι πλήρωνες

σκοπός είναι να μπεις σε πρόγραμμα που να έχει σταθερή τιμή

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εμένα που μου βγάζει πρόβλημα στη διασταυρωση στοιχείων στο ebill φταίει που είναι ακόμα φρέσκια η σύμβαση λέτε;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, salmador είπε

Το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Enter είναι υπό εξέταση

3 εργάσιμες ημέρες μετά την κατάθεση του αιτήματος σας μπορείτε να συνδεθείτε ξανά στο ebill και σε αυτό το σημείο θα δείτε την επιβεβαίωση ότι το προϊόν έχει ενεργοποιηθεί.

Ισχύουν  οι 3 μέρες η γίνεται ποιο άμεσα?

Ελπίζω να μη χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο...

Εισαι κατοχυρωμένος, κατέβασε τον τιμοκατάλογο να τον έχεις https://www.dei.gr/Documents2/MYHOMEENTER/TIMOK-XT-AUG2021-ENTER_fl4_ND.pdf

Eπίσης στο ebill πήγαινε στη καρτέλα ιστορικό επιλογών και κράτα screenshot. Να έχεις αποδεικτικό ότι τώρα έκανες το αίτημα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, korakios είπε

2039822037_.png.743bc89ba37772329d8857de29e4e3b6.png

ευτυχώς είχα κρατήσει στο ιστορικό παλιό λινκ με τους ειδικούς όρους

τώρα έχει μόνο τον τιμοκατάλογο απο το παλιό enter , οι ειδικοί όροι στο site είναι απο το καινούριο

Δηλαδή εγώ το ρώτησα 3-4 φορές και μου είπαν δεν χρειάζεται να ακυρώσω το ΚΟΤ , αν με πετάξει Γ1 τι θα γίνει και θέλω να φύγω ; Θα με έχουν δεσμευμένο ; Δεν  νομίζω να είχε τόσο λάθος η κυρία εκεί ούτε ο διευθυντής , της ΔΕΗ από δίπλα …….. Εγώ τα χαρτιά μου λένε πάνω my home enter , αυτήν την αίτηση έκανα. Με 0.105

Και μετά μου είπε κάνε και δοκιμή για ΚΟΤ Β από Παρασκευή γιατί λέει θα πατήσει πάνω στο τιμολόγιο έντερο κάτι τέτοια . Θα πω αύριο ξανά το πρωι γιατί χάσαμε την μπάλα εδώ , αν δεν ήταν σίγουροι θα με έλεγαν να το κάνω διακοπή το ΚΟΤ επιτόπου από το κινητό .

Επεξ/σία από glxakias1990
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lazarnik είπε

@ekrepaliμου χρωστάς μια απάντηση σε ένα ερώτημα μου. Αν θέλεις φυσικα

καλό είναι όταν αλλάζει η σελίδα ειδικά να τα λέτε όλα μαζεμένα

6 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Σε κανένα πρόγραμμα της ΔΕΗ δεν σου επιστρέφει την εγγύηση. 

εδώ είσαι, το βρήκα

1 λεπτό πριν, apache48 είπε

Εμένα που μου βγάζει πρόβλημα στη διασταυρωση στοιχείων στο ebill φταίει που είναι ακόμα φρέσκια η σύμβαση λέτε;

πάρε τηλ αύριο

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apache48 είπε

Εμένα που μου βγάζει πρόβλημα στη διασταυρωση στοιχείων στο ebill φταίει που είναι ακόμα φρέσκια η σύμβαση λέτε;

Ή πάτησε η υπάλληλος λάθος ταυτότητα, ή ημερομηνία γέννησης. Στον άλλον έβαλαν επιπλέον 7άρι στο τηλέφωνο.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Σε κανένα πρόγραμμα της ΔΕΗ δεν σου επιστρέφει την εγγύηση. 

Δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι αν δεν είμαστε σίγουροι.

Μετά την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής ή πάγιας εντολής σε κάρτα, το συνολικό ποσό της αρχικής εγγύησης θα σας επιστρέφεται με πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ναι. Έκανες εγγραφή στο ebill ή σου βγάζει πρόβλημα στη διασταυρωση στοιχείων;

 

Σήμερα είδα σε λογαριασμό ρήτρα αναπροσαρμογής 200 ευρώ κ τρελάθηκα. Είχε να έρθει ο λογαριασμός 4 μήνες. Αυτός ήταν εκκαθαριστικός. Πάω αύριο ΔΕΗ. Κλείνω ραντεβού.

ευχαριστω πολύ. 

Δημοσ.

Οι όροι σύμβασης του νέου Enter δεν ταιριάζουν με αυτούς που υπεγραψα(που είναι οι παλιοί με 24 μήνες δέσμευση) 

Τώρα μπερδεύτηκε αυτή, τι να πω. Κουραστηκα

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tzagaritos είπε

Πριν από ενάμιση μήνα που έκανα το συμβόλαιο ενημερώθηκα από την υπάλληλο ότι δεν γίνεται σε κανένα πρόγραμμα επιστροφή της εγγύησης. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, lazarnik είπε

@ekrepaliμου χρωστάς μια απάντηση σε ένα ερώτημα μου. Αν θέλεις φυσικα

 

Χάθηκα δε ξέρω τι ρώτησες.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, glxakias1990 είπε

αν με πετάξει Γ1 τι θα γίνει και θέλω να φύγω ; Θα με έχουν δεσμευμένο ; Δεν  νομίζω να είχε τόσο λάθος η κυρία εκεί ούτε ο διευθυντής , της ΔΕΗ από δίπλα ……..

δε θα επιβαρύνεται κάποιο ποσό  γράφει το κείμενο που σου έκανα παράθεση και το Γ1 δεν έχει δέσμευση

3 λεπτά πριν, glxakias1990 είπε

Δεν  νομίζω να είχε τόσο λάθος η κυρία εκεί ούτε ο διευθυντής , της ΔΕΗ από δίπλα

εγώ είμαι σίγουρος οτι νομίζουν οτι θα μπεις στο νέο enter

  • Confused 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ή πάτησε η υπάλληλος λάθος ταυτότητα, ή ημερομηνία γέννησης. Στον άλλον έβαλαν επιπλέον 7άρι στο τηλέφωνο.

Αυτό δεν σημαίνει πως θα χαθεί κάτι να φανταστώ μιας και ήταν για το Enter το συμβόλαιο που σε βάζει αυτόματα σε αντίθεση με το online που πρέπει εσύ να μπεις ebill και να το ενεργοποιήσεις.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, apache48 είπε

Αυτό δεν σημαίνει πως θα χαθεί κάτι να φανταστώ μιας και ήταν για το Enter το συμβόλαιο που σε βάζει αυτόματα σε αντίθεση με το online που πρέπει εσύ να μπεις ebill και να το ενεργοποιήσεις.

Δε πιστεύω να έχεις πρόβλημα. Όσοι πάτε σε κατάστημα και κάνετε αιτήσεις, ζητήστε αντίγραφο απ'το χαρτί που υπογράφετε ή τραβήξτε τουλάχιστον μια φωτογραφία.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...