Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για την ώρα έχουμε τα ακόλουθα για το δίπλα σπίτι.
Ραντεβού σήμερα στις 19:30 στο κατάστημα Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Πηγαίνουμε στο κατάστημα. Η ουρά γεμάτη, όλοι για MyHomeEnter. Μπαίνει μέσα μόνη της. Την είχα ενημερώσει σχετικά με όλα και στην τελική υπέγραψε σύμβαση MyHomeEnter. Στο πίσω μέρος δεν αναγράφει τις τιμές στη "χρέωση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας". Ο υπάλληλος της φάνηκε πολύ έμπειρος. Της είχα πει, δεν θα υπογράψεις μέχρι να σιγουρευτείς πως θα μπεις στα σίγουρα με το παλιό. Αυτός ήταν και ο λόγος που της είχα εκτυπώσει τον παλιό τιμοκατάλογο να τον έχει μαζί της για να τον δείξει. Της είπε αυτά που βλέπεις στον τιμοκατάλογο που μου έφερες θα πληρώνεις δηλαδή αυτά που έχει και το site. Επίσης της είπα να σου επισυνάψουν τις τιμές όπως ορίζει το Άρθρο 18 παρ 2.γ. για τη σύμβαση προμήθειας. Αυτό το έφερε πίσω σκέτο στο φάκελο όπως το πήγε. Δεν της το έδωσε αυτός δηλαδή, ούτε υπέγραψε κάπου αυτός για εγγύηση χρέωσης προμήθειας στα 0,10500€/kWh. Ο υπάλληλος της είπε πως όλοι όσοι έρχονται τώρα και όλοι όσοι ήρθαν πριν, βάζουν MyHomeEnter και πως είναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή. Σημειώνω πως στο ebill δεν μπορώ να κάνω εγγραφή αυτή τη στιγμή. Μου βγάζει αυτό που είχα πει πριν. Αυτή είναι η εμπειρία μας για την ώρα για το σπίτι των γονιών σε μεταφορά από άλλο πάροχο για MyHomeEnter.

Η εγγραφή δεν είναι εφικτή.

Τα στοιχεία σας (ΑΦΜ και ΑΔΤ/Διαβατήριο) δεν ταυτοποιήθηκαν με αυτά που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα για τον Κωδικό Εταίρου που έχετε συμπληρώσει.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, HERTHAN είπε

Τσεκαρε αν εχει αλλαξει το τελευταιο νουμερο στον αριθμο παροχης.

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Καλα αυτο το κοιταω καθε μερα, ο ιδιος ειναι.

Το θεμα ειναι οτι ο προηγουμενος παροχος μου εστειλε και λογαριασμο σημερα οποτε πιστευω δεν εχει παρει χαμπαρι το συστημα οτι ειμαι για αποχωρηση

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Sta είπε

Και εμένα τηλεφωνικά σήμερα μου είπαν οτι δεν προλαβαίνω το ΔΕΗ εντερ με τις παλιές τιμές. Έχει αναφερθεί όμως οτι στο κατάστημα το καβατζώνεις επί τόπου.

ή αν είναι έτοιμο το ebill και ενεργοποιείς απο εκεί

3 ώρες πριν, katsiletra είπε

Δεν μου στείλανε προσφορά, μέσω του e contratct το έκανα. Αιτήθηκα το online και μου στείλανε το Γ1, και έγραφε στους όρους και την μηδενική εγγύηση. Σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση, για να μάθω το λόγο που στείλανε το Γ1 μου είπαν ότι αυτή είναι η διαδικασία. Και μετά από μέρες είδα όλο αυτό τον χαμό με τις αυξήσεις. Τώρα δεν μπορώ να βγάλω γραμμή. Έχω στείλει email και φυσικά δεν μου απάντησαν ακόμα. 

έχεις κρατήσει αντίγραφο της αίτησης , τύπου

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58895175 ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apache48 είπε

Είχε security και έμπαιναν 1ας 1ας.

Δηλαδη ο σεκιουριτι σου απαγόρευσε την είσοδο στο ραντεβου με (αν δεν κανω λάθος γτ δεν διάβασα παραπάνω) φαντάζομαι κάποιον της οικόγενειας σου έτσι; 

Δημοσ.

τώρα εγώ που έκανα την αίτηση σήμερα μέσω ebill για ένταξη στο myhome online χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο η απλά περιμένω να αλλάξει η κατάσταση από το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, franky10 είπε

Δηλαδη ο σεκιουριτι σου απαγόρευσε την είσοδο στο ραντεβου με (αν δεν κανω λάθος γτ δεν διάβασα παραπάνω) φαντάζομαι κάποιον της οικόγενειας σου έτσι; 

Άφηναν να μπαίνει μόνο αυτός που θέλει να αλλάξει πάροχο. Δηλαδή μόνο το πρόσωπο στο όνομα του οποίου κλείστηκε το ραντεβού.

4 λεπτά πριν, eidikos33 είπε

τώρα εγώ που έκανα την αίτηση σήμερα μέσω ebill για ένταξη στο myhome online χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο η απλά περιμένω να αλλάξει η κατάσταση από το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση?

Το ίδιο και ένα σπίτι πιο δίπλα με αίτηση για Home Online από χθες το πρωί μέσω ebill και ενεργοποίηση πάγιας εντολής και τα λοιπά που χρειάζεται η διαδικασία. Δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι πέρα από να καλέσεις και να ζητήσεις επίσπευση του αιτήματος σου αν γίνεται.

Επεξ/σία από apache48
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, apache48 είπε

Άφηναν να μπαίνει μόνο αυτός που θέλει να αλλάξει πάροχο. Δηλαδή μόνο το πρόσωπο στο όνομα του οποίου κλείστηκε το ραντεβού.

Το ίδιο και ένα σπίτι πιο δίπλα με αίτηση για Home Online από χθες το πρωί μέσω ebill και ενεργοποίηση πάγιας εντολής και τα λοιπά που χρειάζεται η διαδικασία. Δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι πέρα από να καλέσεις και να ζητήσεις επίσπευση του αιτήματος σου αν γίνεται.

Που μπορώ να καλέσω? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, eidikos33 είπε

Που μπορώ να καλέσω? 

8009001000 αύριο πρωί στις 7:00 και έπειτα καλύτερα. Η κλήση είναι δωρεάν.

Επεξ/σία από apache48
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, eidikos33 είπε

Που μπορώ να καλέσω? 

δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα που διαχειρίζεται τα μαιλ

 

αυτό είναι και το πρόβλημα! πχ σε μένα κάπου λείπει κάτι και μου λένε συνέχεια να στείλω τα έγγραφα και ούτε επικοινωνεί κάποιος μαζί μου...

 

τώρα θυμάσαι γιατί έφυγες από τη ΔΕΗ!!!🥶

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, snet είπε

δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα που διαχειρίζεται τα μαιλ

 

αυτό είναι και το πρόβλημα! πχ σε μένα κάπου λείπει κάτι και μου λένε συνέχεια να στείλω τα έγγραφα και ούτε επικοινωνεί κάποιος μαζί μου...

 

τώρα θυμάσαι γιατί έφυγες από τη ΔΕΗ!!!🥶

Μπορεί να μιλήσει με το τμήμα που διαχειρίζεται την πορεία της αίτησης και να ζητήσει επίσπευση της. Το ένα τμήμα θα ζητήσει επίσπευση της αίτησης από το άλλο. Μετά προσευχή να ασχοληθούν.

Επεξ/σία από apache48
Δημοσ.

Παιδιά εγώ έχω κάνει αίτηση για το my home enter στης 23/11/2021 και έστειλα τα χαρτιά που μου ζητήσανε στης 24/11/2021 και σήμερα 29/11/2021 μου στέλνουν πάλι mail " προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημα σας να ξανά στείλετε υπογεγραμμένα τα δικαιολογητικά πάλι" . Βλέπω πως έχει αλλάξει η τιμή γιατί εγώ ήμουν στο 0.10 και τώρα είναι στο 0.18 . Αν πάρω αύριο τηλ θα μου πουν σε τι τιμή θα κλείσει το συμβόλαιο μου? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alelo είπε

Παιδιά εγώ έχω κάνει αίτηση για το my home enter στης 23/11/2021 και έστειλα τα χαρτιά που μου ζητήσανε στης 24/11/2021 και σήμερα 29/11/2021 μου στέλνουν πάλι mail " προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημα σας να ξανά στείλετε υπογεγραμμένα τα δικαιολογητικά πάλι" . Βλέπω πως έχει αλλάξει η τιμή γιατί εγώ ήμουν στο 0.10 και τώρα είναι στο 0.18 . Αν πάρω αύριο τηλ θα μου πουν σε τι τιμή θα κλείσει το συμβόλαιο μου? 

Πως έκανες την αίτηση μέσω ebill?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...