Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφού πήγα με όλες τις καλές προθέσεις καί με τα πάντα από έγγραφα ήμουν τυχερός πού έπεσα σέ νέο άνθρωπο και με καταλαβαίνε με ραντεβού στην δεη. Ήμουν πιο διαβασμενος προφανώς. Δε έπαιρνα απαντήσεις καί καθυστερούσε η δουλειά. Πετάγεται η κυρά δίπλα καί τού αναφέρει δύο τρείς φορές ότι έχουν πολύ κόσμο. Τής λέω νά μήν με βγάζει στο κέντρο νά μου δώσει μία απάντηση έγκυρη ή γραπτά νά τελειώνουμε. Αν ξέρετε εσείς βοηθήστε με γτ καί γω θέλω νά φύγω και δεν ευθυνομαι που έχει κόσμο. Με τα πολλά μια άλλη κυρά ισχυριζόταν ότι η σύμβαση είναι πιο ισχυρή από όλα καί θά κλειδώσω τίς τιμές πού θέλω. Τί ήθελα ακριβώς όμως. Από αρχές μήνα ζήτησα από ε κοντακτ αλλαγή παρόχου. Δύο βδομάδες καί μετά από φόρμες παραπόνων στέλνουν έγγραφα με κενό στα τιμολόγια ούτε τιμές χρεώσεις. Τα υπογράφω τα στέλνω τπτ, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.οπιτε κλείνω ραντεβού και πάω σε κατάστημα. Δε πήγα για Έντερ. Έκανα γ1 για νά κάνω ονλαιν αύριο. Τιμοκατάλογους παλιούς και νέους εγώ τούς έδειχνα ούτε ήξεραν ότι 3.12 αλλάζουν ούτε έπαιρνα απάντηση σαφή ή γραπτή για το ποιες τιμές θα πάρω. Αυτές που τώρα ή όταν ό δεδδηε κάνει αλλαγή. Αυτοί λένε τωρινές. Λέει εκατό ευρώ τού λέω εγω Κοτ ξέρω για είκοσι ευρώ εγγύηση. Αφού έχω βάλει κάμποσα γκολακια φεύγω. Εμπιλ γίνεται τήν επόμενη εργάσιμη για να τά επεξεργαστούν στο σύστημα. Παίρνω τό τηλέφωνικο κέντρο, ηχογραφώ την συζήτηση (λάθος μου που δεν ενημέρωσα καί έτσι δεν μπορώ νά τό χρησιμοποιήσω) και μου εγγυάται ότι κλειδώνουν όι τιμές πού γράφει ό αναλυτικός κατάλογος όταν κάνεις τήν αίτηση στο εμπιλ (έφαγα δύο φορές δεκάλεπτη αναμονή) αλλά δε υπάρχει κάτι γραπτό. Τό ανέφερα μου λέει καταλαβαίνω ακριβώς τόν λόγο αλλά δεν υπάρχει κάτι γραπτό. Αυτά τα ολίγα

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πήρα κωδικό εταίρου αλλά ebill προς το παρόν δε μπορώ να κάνω

Μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα πρέπει πρώτα να με συνδέσει ο ΔΕΔΔΗΕ

Όντως έτσι είναι;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, george1999 είπε

Μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα πρέπει πρώτα να με συνδέσει ο ΔΕΔΔΗΕ

καμία σχέση δεν έχει ο ΔΕΔΔΗΕ

1 λεπτό πριν, george1999 είπε

Όντως έτσι είναι;

ώπα , για καινούρια γραμμή λες ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios @HERTHAN Ευχαριστω παιδιά και σορρυ για το σπαμ. Είναι σαφές ο όρος του ΚΟΤ στο enter οπως το είπατε πριν και μετά 2/12.

Επεξ/σία από franky10
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, george1999 είπε

Μεταφορά από άλλο πάροχο

παπάντζες σου είπαν , στους περισσότερους την επόμενη εργάσιμη ήταν έτοιμο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, george1999 είπε

Μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα πρέπει πρώτα να με συνδέσει ο ΔΕΔΔΗΕ

4 λεπτά πριν, korakios είπε

καμία σχέση δεν έχει ο ΔΕΔΔΗΕ

 

και εγω που πηρα σημερα τηλεφωνω να ρωτησω γιατι ειναι ακομα προς εξεταση  το home online. μου απαντησαν περιμενουν τον δεδδηε. 

πρεπει πρωτα να συνδεθω ως οικιακος ειπε για την ακριβεια

για αυτο και πηγα απο εκει σημερα... για να κλεισω το κεφαλαιο γρηγορα...

Επεξ/σία από lazarnik
Δημοσ.
Μόλις τώρα, lazarnik είπε

και εγω που πηρα σημερα τηλεφωνω να ρωτησω γιατι ειναι ακομα προς εξεταση  το home online. μου απαντησαν περιμενουν τον δεδδηε. 

αυτό άλλο θέμα, ο @george1999 δεν μπορεί να μπει στο ebill :)

την κάνω , τα λέμε το βράδυ

 

Αν είναι να κάνετε δημοσκόπηση για ποιες θα είναι οι χρεώσεις της ΔΕΗ ανοίξτε νέο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lazarnik είπε

και εγω που πηρα σημερα τηλεφωνω να ρωτησω γιατι ειναι ακομα προς εξεταση  το home online. μου απαντησαν περιμενουν τον δεδδηε. 

πρεπει πρωτα να συνδεθω ως οικιακος ειπε για την ακριβεια

για αυτο και πηγα απο εκει σημερα... για να κλεισω το κεφαλαιο γρηγορα...

Θα δοκιμάσω να κάνω αύριο εγγραφή γιατί πρακτικά σήμερα είχα mail ότι προωθήθηκε στο ΔΕΔΔΗΕ

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, lazarnik είπε

για αυτο και πηγα απο εκει σημερα... για να κλεισω το κεφαλαιο γρηγορα...

Και τι έκανες στο κατάστημα;

Τηλεφωνικά μου είπαν πως θα πρέπει να ακυρώσουμε το αίτημα για να παω στο κατάστημα αλλιώς στο κατάστημα δεν θα με εξυπηρετήσουν εφόσον έχει γίνει ήδη αίτημα.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kosmasdel είπε

Στο ebill στο account φαίνεται κάπου μέχρι πότε ισχύει το ΚΟΤ Β που έχω; Ή αλλιώς που μπορώ να δω μέχρι πότε είναι η ισχύς του;

Ρωτα στο θεμα για το Κοινωνικο τιμολογιο.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ionas1 είπε

Και τι έκανες στο κατάστημα;

Τηλεφωνικά μου είπαν πως θα πρέπει να ακυρώσουμε το αίτημα για να παω στο κατάστημα αλλιώς στο κατάστημα δεν θα με εξυπηρετήσουν εφόσον έχει γίνει ήδη αίτημα.

στον δεδδηε πηγα, οχι δεη. 

 

αν και εγω ειχα κανει αιτημα τηλεφωνικα , αλλα επειδη αργουσαν πηγα καταστημα (δεη) πεμπτη και ετσι ξεμπερδεψα.

Επεξ/σία από lazarnik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην αγχώνεστε πάντως. Θα έρθουν κι άλλες πορτοκαλιές. Ήδη υπάρχει ένα πρόγραμμα Ήρων με 0.11 για όσους βέβαια καίτε πολλά και δεν σας πειράζει το 35 ευρώ πάγιο.

Αν με συνδέσουν στο 0.18 αντί 0,105 στο ENTER, κάθομαι μέχρι να δω τι άλλο βγαίνει φθηνότερο σε άλλες εταιρίες και άντε γεια. Καίω 8-9 MWh, οπότε δεν θα κάτσω να σκάσω για ρήτρες αποχώρησης κλπ.

Επεξ/σία από Ionas1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...