Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου ζήτησαν να τους στείλω το αποδεικτικό πληρωμής του προηγούμενου λογαριασμού , ενώ αυτό το είχα κάνει στην αίτηση μέσω e-contract στις 17/11.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tomtsir είπε

Μου ζήτησαν να τους στείλω το αποδεικτικό πληρωμής του προηγούμενου λογαριασμού , ενώ αυτό το είχα κάνει στην αίτηση μέσω e-contract στις 17/11.

Ό,τι και να ζητάνε εσύ έχεις υπογραφή συμβολαίου από πότε;

Δημοσ.

Eγω που έκανα σήμερα το αίτημα για το online μέσω e bill θα ισχύει με τους σημερινούς ορους η με αυτούς που θα ισχύσουν από αύριο?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ionas1 είπε

Ποια η ημερομηνία έκδοσης της υπεύθυνης δήλωσης υπογραφής της σύμβασης;

Στις 12/11 αλλά ξανά έστειλα στις 18/11 γιατί έλαβα μνμ πως δεν έχουν παραλάβει τίποτα 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eidikos33 είπε

Eγω που έκανα σήμερα το αίτημα για το online μέσω e bill θα ισχύει με τους σημερινούς ορους η με αυτούς που θα ισχύσουν από αύριο?

2/12 ισχύουν οι νέες τιμές, δεν ισχύουν από αύριο.

Εσύ προφανώς που είσαι ήδη στη ΔΕΗ είσαι οκ.

1 λεπτό πριν, george1999 είπε

Στις 12/11 αλλά ξανά έστειλα στις 18/11 γιατί έλαβα μνμ πως δεν έχουν παραλάβει τίποτα 

Εμείς που έχουμε δηλαδή υπογραφή 25/11 καλά κρασιά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Μου ζήτησαν να τους στείλω το αποδεικτικό πληρωμής του προηγούμενου λογαριασμού , ενώ αυτό το είχα κάνει στην αίτηση μέσω e-contract στις 17/11.

Εγώ στο econtract είχα βάλει τη πληρωμή μαζί στο ίδιο pdf με τον εκκαθαριστικό και η εκπρόσωπος που με πήρε τηλ, δεν την είχε δει. Εκεί κατάλαβα ότι κοιτάνε τα δικαιολογητικά άρπα κόλλα οπότε στο mail με τις συμβάσεις έστειλα ξανά και όλα τα δικαιολογητικά... ταυτότητα, λογαριασμό, πληρωμή, φώτο μετρητή.

Πρέπει να προνοείς τι μαλακία θα κάνουν και να είσαι 1 βήμα μπροστά.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω στείλει υπογεγραμμένη σύμβαση στις 25/11 ... νομικά καλυμμένος είμαι , αλλά προφανώς θέλω μέχρι 2/12 να έχω e-bill με ενεργοποιημένο το myHomeOnline διότι έχω ήδη 10+ μέρες ασχολούμαι με τους ... αργόσχολους... 

 

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Εγώ στο econtract είχα βάλει τη πληρωμή μαζί στο ίδιο pdf με τον εκκαθαριστικό και η εκπρόσωπος που με πήρε τηλ, δεν την είχε δει. Εκεί κατάλαβα ότι κοιτάνε τα δικαιολογητικά άρπα κόλλα οπότε στο mail με τις συμβάσεις έστειλα ξανά και όλα τα δικαιολογητικά... ταυτότητα, λογαριασμό, πληρωμή, φώτο μετρητή.

Πρέπει να προνοείς τι μαλακία θα κάνουν και να είσαι 1 βήμα μπροστά.

Όλα καλά , αλλά μην βγουμε και κερατάδες και γδαρμένοι , γιατί στο τέλος θα μας έρθει ο 1ος λογαριασμός με 0.17/kwh και θα πάμε πάλι από την αρχή..

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, sakis61462 είπε

Επίσης οι όροι συμβάσης που υπέγραψα δεν έχουν σχέση με τους καινούργιους. Πχ  σε αυτό που υπέγραψα διάρκεια  σύμβασης είναι 24 μήνες και η καταγγελία σύμβασης είναι 1-3 μήνες 40€ , 4-6 μήνες 36€

Ενώ στο καινούργιο Έντερ είναι : διάρκεια  σύμβασης είναι 12 μήνες και η καταγγελία σύμβασης είναι 1-3 μήνες 60 , 4-6 μήνες 40

 

Μόλις γύρισα και γω από την ΔΕΗ όπου υπέγραψα για το Enter και ρώτησα την υπάλληλο και μου λέει θεωρώ πως το πρόλαβες. Επίσης μου λέει το σύστημα δεν μου αφήνει δύο επιλογές(δεν ξέρω τι επιλογές εννοούσε) που θα είναι στο νέο  Enter.

Βεβαια στην σύμβαση αναφέρει, διάρκεια σύμβασης από την ημερομηνία ενεργοποίησης, και αυτό με τρομάζει λίγο.

Στο site λέει ότι οι παλιές τιμές είναι με ενεργοποίηση έως 2/12, θα προλάβουμε να ενεργοποιηθούμε?

Δημοσ.

  

1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Σωστά. Λίγο λίγο το κόβουν. Απότομα ποτέ.

Πρώτα τρεμοπαίζουν τα φώτα, supernatural φάση. Είναι προειδοποίηση πως έρχονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Έχω στείλει υπογεγραμμένη σύμβαση στις 25/11 ... νομικά καλυμμένος είμαι , αλλά προφανώς θέλω μέχρι 2/12 να έχω e-bill με ενεργοποιημένο το myHomeOnline διότι έχω ήδη 10+ μέρες ασχολούμαι με τους ... αργόσχολους... 

Εγώ ασχολούμαι από 8/11 με υπογραφή 25/11.

Ο φίλος παραπάνω υπογραφή 12/11 αλλά λέει ξαναέστειλε 18/11 τα χαρτιά γιατί είπαν δεν τα πήραν και ΣΗΜΕΡΑ του ήρθε μήνυμα ότι το θέμα προχωράει στον ΔΕΔΔΗΕ! Που σημαίνει από 18/11 πέρασαν 11 μέρες...οπότε από 25/11 που είναι τα δικά μας πάει πότε;...36/11 :D

Επεξ/σία από Ionas1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν. Νεωτερη πληροφόρηση. Πήρε κολλητός μου στο κέντρο τους. Και ρωτησε με τον εξής τρόπο.

Οτι πηγε φιλος του σε κατάστημα και υπεγραψε το enter και του ειπαν όλα οκευ  και οτι κλειδώνει την τιμή την παλιά. 

Αλλά ομως ενας άλλος φιλος του πήγε σε αλλο καταστημα Δεη, ζήτησε ακριβώς το ίδιο.,και του ειπανε οτι ισχυει η παλιά τιμή αν προλάβει έγκαιρα ο ΔΕΔΔΗΕ να αλάξει πάροχο,και δεν μπορούν να ξερουν αν θα προλάβει.

Και τους λεει ο κολλητός μου= Ειναι 2 εντελώς αντιθετα  πράγματα.  Ποιο ισχύει?

Η κοπέλλα δεν μπιρουσε να απαντησει και του ειπε να περιμένει στην γραμμή να ρωτησει προισταμενο.

Μετα απο αναμονή 4 λεπτών( αρα λογικά ρωτησε)  του ειπε οτι ισχυει η 2η περιπτωση. Οτι παιρνουν τιμή της μέρας που ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει πάροχο. 

Ετσι ακριβώς εχουν τα πράγματα.....Βγάλτε ακρη

 

 

Επεξ/σία από xraxra
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

 

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εγώ στο econtract είχα βάλει τη πληρωμή μαζί στο ίδιο pdf με τον εκκαθαριστικό και η εκπρόσωπος που με πήρε τηλ, δεν την είχε δει. Εκεί κατάλαβα ότι κοιτάνε τα δικαιολογητικά άρπα κόλλα οπότε στο mail με τις συμβάσεις έστειλα ξανά και όλα τα δικαιολογητικά... ταυτότητα, λογαριασμό, πληρωμή, φώτο μετρητή.

Πρέπει να προνοείς τι μαλακία θα κάνουν και να είσαι 1 βήμα μπροστά.

Να βάζετε τα δικαιολογητικά σε ξεχωριστά αρχεία και να τους δίνετε κατανοητά ονόματα π.χ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕΤΡΗΤΗ, ΣΥΜΒΑΣΗ, κτλ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xraxra είπε

Λοιπόν. Νεωτερη πληροφόρηση. Πήρε κολλητός μου στο κέντρο τους. Και ρωτησε με τον εξής τρόπο.

Οτι πηγε φιλος του σε κατάστημα και υπεγραψε το enter και του ειπαν όλα οκευ  και οτι κλειδώνει την τιμή την παλιά. 

Αλλά ομως ενας άλλος φιλος του πήγε σε αλλο καταστημα Δεη, ζήτησε ακριβώς το ίδιο,και του ειπανε οτι ισχυει η παλιά τιμή αν προλάβει έγκαιρα ο ΔΕΔΔΗΕ να αλάξει πάροχο,και δεν μπορούν να ξερουν αν θα προλάβει.

Και τους λεει ο κολλητός μου= Ειναι 2 εντελώς αντιθετα  πράγματα.  Ποιο ισχύει?

Η κοπέλλα δεν μπιρουσε να απαντησει και του ειπε να περιμένει στην γραμμή να ρωτησει προισταμενο.

Μετα απο αναμονή 4 λεπτών( αρα λογικά ρωτησε)  του ειπε οτι ισχυει η 2η περιπτωση. Οτι παιρνουν τιμή της μέρας που ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει πάροχο. 

Ετσι ακριβώς εχουν τα πράγματα.....

 

 

Και γω πιστεύω ότι θα πάει με την ημερομηνια ενεργοποίησης από την ΔΕΔΔΗΕ αλλα εμείς θα έχουμε 24μηνο συμβόλαιο με τις χρεώσεις του νέου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, xraxra είπε

Λοιπόν. Νεωτερη πληροφόρηση. Πήρε κολλητός μου στο κέντρο τους. Και ρωτησε με τον εξής τρόπο.

Οτι πηγε φιλος του σε κατάστημα και υπεγραψε το enter και του ειπαν όλα οκευ  και οτι κλειδώνει την τιμή την παλιά. 

Αλλά ομως ενας άλλος φιλος του πήγε σε αλλο καταστημα Δεη, ζήτησε ακριβώς το ίδιο.,και του ειπανε οτι ισχυει η παλιά τιμή αν προλάβει έγκαιρα ο ΔΕΔΔΗΕ να αλάξει πάροχο,και δεν μπορούν να ξερουν αν θα προλάβει.

Και τους λεει ο κολλητός μου= Ειναι 2 εντελώς αντιθετα  πράγματα.  Ποιο ισχύει?

Η κοπέλλα δεν μπιρουσε να απαντησει και του ειπε να περιμένει στην γραμμή να ρωτησει προισταμενο.

Μετα απο αναμονή 4 λεπτών( αρα λογικά ρωτησε)  του ειπε οτι ισχυει η 2η περιπτωση. Οτι παιρνουν τιμή της μέρας που ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει πάροχο. 

Ετσι ακριβώς εχουν τα πράγματα.....Βγάλτε ακρη

 

 

Ωραία πράγματα. Μας βλέπω σε λίγες μέρες να ρωτάμε τη διαδικασία για το πως να κάνουμε καταγγελία γιατί μας πέταξαν στο enter με τις αυξημένες τιμές. Από ότι έχω καταλάβει είναι παράνομο αυτό έτσι δεν είναι? Δηλαδή έχουμε έρεισμα για καταγγελία άμα μας βάλουν στις νέες τιμές έτσι?

Edit: Άμα δεν έχουν κατοχυρωθεί οι τιμές ακολουθούμε τη διαδικασία που έχει ποστάρει ο αγαπητός @korakios

Επεξ/σία από golden33
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...