Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω κλήσει ραντεβού για αλλαγή προμηθευτή σε ένα διαθέσιμο ραντεβού που βρήκα στις 19:00 αύριο για το σπίτι των γονιών μου. Από Nova Energy Volton σε ΔΕΗ ΜyHomeEnter. Τι πιθανότητα έχουν να προλάβουν τις παλιές τιμές του Enter; 😐

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Σταμάτα ρε, θα το δει κανένας που δε το ξέρει... και θα το υπογράψει αύριο πρωί πρωί. 😅 Μάγια τους κάνουν; 1000 ευρώ για προμήθεια 3800kw πλήρωσε ο άλλος στο άλλο θέμα και ακόμα δεν μπορεί να κάνει τα μαθηματικά.

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μην λετε ανακριβιες !!! εγω εχω ΚΟΤ Β 1700kw , μου ηρθε εκκαθαριστικός Γ1Ν ΚΟΤ Β κανονικα με 2200kw.

 Η μόνη διαφορά είναι ΠΩΣ ΟΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩΝ kw χρεωθηκαν με την τιμή του Γ1Ν (χωρίς κοτ δηλαδη) , Τρίχες κατσαρές με λίγα λόγια !!! 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apache48 είπε

Έχω κλήσει ραντεβού για αλλαγή προμηθευτή σε ένα διαθέσιμο ραντεβού που βρήκα στις 19:00 αύριο για το σπίτι των γονιών μου. Από Nova Energy Volton σε ΔΕΗ ΜyHomeEnter. Τι πιθανότητα έχουν να προλάβουν τις παλιές τιμές του Enter; 😐

Υπογράφουν, τέλος... πρόλαβαν. Δε πιστεύω να έχουν ΚΟΤ...;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

μην λετε ανακριβιες !!! εγω εχω ΚΟΤ Β 1700kw , μου ηρθε εκκαθαριστικός Γ1Ν ΚΟΤ Β κανονικα , με την μόνη διαφορά ΠΩΣ ΟΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩΝ kw χρεωθηκαν με την τιμη του Γ1Ν (χωρις κοτ δηλαδη) , Τρίχες κατσαρές με λίγα λόγια !!! 

περι ΚΟΤ στο άλλο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, archiezulu είπε

Από τη στιγμή που θα επιλέξεις το  my home online πχ 28 Νοεμβρίου σήμερα , από τοτε γίνεται και ενεργοποίηση , γνωστός μου έκανε αίτηση στις 23 Νοεμβρίου και σήμερα εγκρίθηκε το πρόγραμμα μεχρι 23 Νοεμβρίου 23 άρα από τη στιγμή που επιλεξεις το πρόγραμμα από τότε και θα ισχύει θα γίνει η ενεργοποίηση

Δεν ειναι απολυτο αυτο που λες.Εγω το εκανα 19/11 και ενεργοποιηθηκε στις 18/11.

Στον φιλο που απαντησα αν καταλαβες καλα εννουσα οτι το πολυ μεχρι μεθαυριο θα εχει ολοκληρωθει και θα του το εμφανισει στο ebill.

Επεξ/σία από HERTHAN
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπογράφουν, τέλος... πρόλαβαν. Δε πιστεύω να έχουν ΚΟΤ...;

Δεν έχουν ΚΟΤ. Έχουν συγκεντρώσει όλη τη χαρτούρα που χρειάζεται στο κατάστημα για την αλλαγή παρόχου. Άρα λες πως θα "κλειδώσουν" τις παλιές τιμές με το που μπει η υπογραφή, άσχετα με το πότε θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλάξει τον αριθμό στο ρολόι. Θα τους πω να ζητήσουν και τιμοκατάλογο της σύμβασης πριν υπογράψουν όπως και κωδικό εταίρου για να γίνει άμεσα όλη η διαδικασία τη Δευτέρα μετά το ραντεβού.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω Γ1 Οικιακό Τιμολόγιο και ebill. Δεν έχει γίνει αλλαγή παρόχου ποτέ. Μου εμφανίζει να επιλέξω αν θέλω ένα από τα νέα προγράμματα (My home Online, Enter, Enter+). Δεν έχω νυχτερινό ούτε ΚΟΤ. Αξίζει να επιλέξω το online με χρέωση 0,096 έναντι του 0,1158 και να δεσμευτώ για 24 μήνες; Αναμένεται να αυξηθεί το Γ1; Βλέπω που γράφετε να αλλάξουμε άμεσα σε Myhome online ή enter, αλλά δεν έχω καταλάβει το γιατί, αφού χάθηκα ψάχνοντας στο thread. (Εκτός από αυτούς που έχουν άλλη εταιρεία). Η κατανάλωσή μου είναι περίπου 1400 KWh το τετράμηνο. Ευχαριστώ.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, apache48 είπε

Δεν έχουν ΚΟΤ. Έχουν συγκεντρώσει όλη τη χαρτούρα που χρειάζεται στο κατάστημα για την αλλαγή παρόχου. Άρα λες πως θα "κλειδώσουν" τις παλιές τιμές με το που μπει η υπογραφή, άσχετα με το πότε θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλάξει τον αριθμό στο ρολόι. Θα τους πω να ζητήσουν και τιμοκατάλογο της σύμβασης πριν υπογράψουν όπως και κωδικό εταίρου για να γίνει άμεσα όλη η διαδικασία τη Δευτέρα μετά το ραντεβού.

Ναι. Kάνε και μια εκτύπωση τον παλιό τιμοκατάλογο κάτω κάτω... https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter να τον έχουν μαζί τους, μη κάνουν καμιά μαλακία οι υπάλληλοι και τους βάλουν να υπογράψουν κάτι άλλο.

Αυτόματα θα γίνει η ενεργοποίηση δε χρειάζεται να πατήσεις κάτι στο ebill, αλλά καλό είναι να πάρεις και τον κωδικό εταίρου (δε  νομίζω να τον δίνουν αμέσως) για να βεβαιωθείς 100% ότι έχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, mandragon είπε

Καλησπέρα. Έχω Γ1 Οικιακό Τιμολόγιο και ebill. Δεν έχει γίνει αλλαγή παρόχου ποτέ. Μου εμφανίζει να επιλέξω αν θέλω ένα από τα νέα προγράμματα (My home Online, Enter, Enter+). Δεν έχω νυχτερινό ούτε ΚΟΤ. Αξίζει να επιλέξω το online με χρέωση 0,096 έναντι του 0,1158 και να δεσμευτώ για 24 μήνες; Αναμένεται να αυξηθεί το Γ1; Βλέπω που γράφετε να αλλάξουμε άμεσα σε Myhome online ή enter, αλλά δεν έχω καταλάβει το γιατί, αφού χάθηκα ψάχνοντας στο thread. (Εκτός από αυτούς που έχουν άλλη εταιρεία). Η κατανάλωσή μου είναι περίπου 1400 KWh το τετράμηνο. Ευχαριστώ.

Αληθεια τωρα διαβασες το thread και χαθηκες?

Δεν αναμενεται ν'αυξηθει το Γ1 γιατι εχει αυξηθει εδω και καιρο.ΡΗΤΡΑ you know?

Bαλε σημερα κιολας(ΤΩΡΑ ΕΝΝΟΩ) η online(με παγια) η ακομη και enter αφου δεν εχεις ΚΟΤ.

Διαβασε προηγουμενες σελιδες παλι μηπως και καταλαβεις περισσοτερα.

Επεξ/σία από HERTHAN
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Geoponer είπε

Εγώ προσπάθησα πριν λίγο να μάθω τηλεφωνικά την κατάσταση της αίτησης μου (που γίνεται αυτόματα με την εισαγωγή του ΑΦΜ) και μου έκλεισε η γραμμή μόλις άκουσα το αρχικό ηχογραφημένο μήνυμα!

Δεν το άκουσες μάλλον. Το μήνυμα σου λέει ότι το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργει ΔΕΥ-ΠΑΡ.

Επεξ/σία από Ionas1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

τον ενημέρωσα να ενημερωθεί εκεί

Ευκολο να ενημερωθει δυσκολο να καταλαβει γενικοτερα.

Ουτε καν μπαινω εκει μιας και δεν εχω σχεση με τις ρητρες.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ionas1 είπε

Δεν το άκουσες μάλλον. Το μήνυμα σου λέει ότι το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργει ΔΕΥ-ΠΑΡ.

Μια χαρά το άκουσα.

Το παράξενο είναι ότι δεν λειτουργει η αυτοματοποιημένη υπηρεσία ενημέρωσης για την πορεία της αίτησής μου (δεν χρειάζεται να υπάρχει υπάλληλος στο τηέφωνικό κέντρο για να απαντήσει), αλλά ο φίλος πήρε 2 emails Κυριακάτικα (που δύσκολο να είναι αυτοματοποιημένα).

Μικρό το κακό, δεν αλλάζει τίποτα για μια ημέρα. Θα επικοινωνήσω πάλι αύριο μαζί τους για νεότερα.

 

Δημοσ.

Μια ερώτηση για χαζούς. Για να κάνεις αλλαγή παρόχου προς ΔΕΗ, δεν είναι πιο εύκολο να γίνει ηλεκτρονικά (από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ), και όχι δια κάποιου καταστήματος; Ή καθυστερούν τόσο πολύ οι ηλεκτρονικές αιτήσεις;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...