Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:15 ΜΜ, greekfragma είπε

όχι.

λάθος το χεις καταλάβει.

από τη μέρα που σου παραδίδει κάποιος ένα συμβόλαιο με συγκεκριμένο τιμοκατάλογο οι όροι του συμβολαίου ισχύουν για τις επόμενεσ Χ μέρες.

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει τιμοκατάλογος μαζί με το συμβόλαιο, όπως έγινε με πολλούς από εμάς εδώ, τι ισχύει; Η πονηρή ΔΕΗ κρατά σταθερούς τους όρους του συμβολαίου και αλλάζει τον τιμοκατάλογο...

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:13 ΜΜ, sakis61462 είπε

Έχω ΔΕΗ στο σπίτι των γωνιών μου πως κάνω εγγραφή στο σαητ της ΔΕΗ ώστε να τους βάλω στο πρόγραμμα Έντερ.

Έχουν 3φασικο ρεύμα γίνετε?

Κάνεις εγγραφή και μπαίνεις, απλό. https://ebill.dei.gr/Register.aspx?LegalEntityTypeID=1&UserType=2&PromptUserType=2

Ο κωδικός εταίρου αναγράφεται πάνω στο λογαριασμό.

Όμως αν έχει αλλάξει ταυτότητα από τότε που έκανε τη παροχή της ΔΕΗ, ή αν δεν είχε δηλώσει πλήρη ημερομηνία γέννησης... θα αποτύχει η διασταύρωση. Σ'αυτή τη περίπτωση τους πας στο κατάστημα άμεσα να βάλουν το enter.

  Στις 26/11/2021 στις 7:21 ΜΜ, Geoponer είπε

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει τιμοκατάλογος μαζί με το συμβόλαιο, όπως έγινε με πολλούς από εμάς εδώ, τι ισχύει; Η πονηρή ΔΕΗ κρατά σταθερούς τους όρους του συμβολαίου και αλλάζει τον τιμοκατάλογο...

Το Online διέπεται από ειδικούς όρους όπου γίνεται αναφορά στον τιμοκατάλογο. Ισχύει 6μηνο προστασίας απ'τον κώδικα προμήθειας.

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:21 ΜΜ, Geoponer είπε

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει τιμοκατάλογος μαζί με το συμβόλαιο, όπως έγινε με πολλούς από εμάς εδώ, τι ισχύει; Η πονηρή ΔΕΗ κρατά σταθερούς τους όρους του συμβολαίου και αλλάζει τον τιμοκατάλογο...

Με μια απλή καταγγελία μέσω ΡΑΕ είναι καταχωρημένα ξεκάθαρα οι τιμοκατάλογοι όλων των παρόχων με ημερομηνία ισχύος και ημερομηνία τροποποίησης.

Προφανώς ήσυχο κεφάλι θα είχες αν επέμενες να σου επισυνάψουν και τον ισχύοντα τιμοκατάλογο στα email της αλληλογραφίας του συμβολαίου.

Σε περίπτωση που γίνει η φ#στιά εκ μέρους ΔΕΗ, ανοίγεις αίτημα-καταγγελία στη ΡΑΕ μαζί με όσους συνέβη το ίδιο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:23 ΜΜ, ekrepali είπε

Κάνεις εγγραφή και μπαίνεις, απλό. https://ebill.dei.gr/Register.aspx?LegalEntityTypeID=1&UserType=2&PromptUserType=2

Ο κωδικός εταίρου αναγράφεται πάνω στο λογαριασμό.

Όμως αν έχει αλλάξει ταυτότητα από τότε που έκανε τη παροχή της ΔΕΗ, ή αν δεν είχε δηλώσει πλήρη ημερομηνία γέννησης... θα αποτύχει η διασταύρωση. Σ'αυτή τη περίπτωση τους πας στο κατάστημα άμεσα να βάλουν το enter.

Το Online διέπεται από ειδικούς όρους όπου γίνεται αναφορά στον τιμοκατάλογο. Ισχύει 6μηνο προστασίας απ'τον κώδικα προμήθει

Επέκταση  

Από ότι είδα στο λογαριασμό έχουν Γ21 επαγγελματικό οπότε φαντάζομαι δεν γίνεται...

  • Sad 2
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 6:07 ΜΜ, ekrepali είπε

Στο νέο myhomeonline δε γράφει ότι υποστηρίζει ΚΟΤ.

Έχει γούστο να καταργήσουν το ΚΟΤ και απ'το παλιό online.

στον αναλυτικο καταλογο στις ρυθμιζομενες δειχνει για τους κοτ. και στον νεο

 

Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 6:15 ΜΜ, ekrepali είπε

Toν @HERTHAN σκέφτομαι αν γίνει κάτι τέτοιο.

Θα παραδώσει τη καταγγελία αυτοπροσώπως.

Εννοειται.

  Στις 26/11/2021 στις 5:56 ΜΜ, jimakos234 είπε

ΥΓ στα νεα Enter/ Εnter+ λεει υποστηριζεται ΚΟΤ

Στα καινουρια που θα ισχυουν απο 3/12 θα ισχυει ΚΟΤ?

  Στις 26/11/2021 στις 6:07 ΜΜ, ekrepali είπε

Έχει γούστο να καταργήσουν το ΚΟΤ και απ'το παλιό online.

Δεν χρειαζεται να γραφεις οτι σκεφτεσαι.....στειλε μου ενα p.m. πρωτα να το συζητησουμε και μετα αποφασιζουμε αν το γραψεις.:P

  Στις 26/11/2021 στις 6:59 ΜΜ, efkola είπε

Εγώ έγραψα με στιλό στο κενό πεδίο του τιμολογίου τις λέξεις "My home online" και μετά τα έστειλα υπογεγραμμένα.

Ακόμα περιμένω mail να μου πουν αν τα έλαβαν🤪

Τελειος.:lol:

  Στις 26/11/2021 στις 7:09 ΜΜ, greekfragma είπε

Ούτε καν κατανοείς τι γράφεις.

 

Γιατι ποτε κατανοουσε?:P

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:14 ΜΜ, GREGORYMO είπε

Ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία.

Ομολογω οτι συμφωνω μαζι σας.

  Στις 26/11/2021 στις 7:15 ΜΜ, greekfragma είπε

Για πες μας τι δική σου επιχειρηματολογία; Που σου είχαν κόψει το ρεύμα και αναρωτιόσουν γιατί δεν έχεις ρεύμα ενώ είχες αφήσει πόσους μήνες απλήρωτους......

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:lol::lol::lol::lol:

Πες μου οτι κανεις πλακα και δεν ισχυει αυτο.:lol:

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Δημοσ.

Στην αίτηση αλλαγής παρόχου η οποία είναι στο όνομα της μητέρας μου, έχω στείλει υπογεγραμμένα τα έγγραφα και περιμένω απάντηση, έχοντας δηλώσει το δικό μου mail.

Έχω ενεργοποιήσει όμως το ebill και στο δικό μου διαμέρισμα(στην ίδια πολυκατοικία) όπου έχω καταχωρήσει ως mail επικοινωνίας το ίδιο(με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία διαφορετικά, εννοείται).

Αν τελικά δεχτούν τα έγγραφα και αλλάξουμε πάροχο στο πρώτο σπίτι, υπάρχει περίπτωση να με μπλοκάρει το ebill αν ανιχνεύσει ίδιο mail σε δύο διαφορετικές παροχές;Και αν ναι, μπορώ να δηλώσω ένα άλλο mail παρόλο που στα συμβόλαια θα έχω δηλωμένο κάποιο άλλο;

 

Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 9:00 ΜΜ, efkola είπε

Στην αίτηση αλλαγής παρόχου η οποία είναι στο όνομα της μητέρας μου, έχω στείλει υπογεγραμμένα τα έγγραφα και περιμένω απάντηση, έχοντας δηλώσει το δικό μου mail.

Έχω ενεργοποιήσει όμως το ebill και στο δικό μου διαμέρισμα(στην ίδια πολυκατοικία) όπου έχω καταχωρήσει ως mail επικοινωνίας το ίδιο(με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία διαφορετικά, εννοείται).

Αν τελικά δεχτούν τα έγγραφα και αλλάξουμε πάροχο στο πρώτο σπίτι, υπάρχει περίπτωση να με μπλοκάρει το ebill αν ανιχνεύσει ίδιο mail σε δύο διαφορετικές παροχές;Και αν ναι, μπορώ να δηλώσω ένα άλλο mail παρόλο που στα συμβόλαια θα έχω δηλωμένο κάποιο άλλο;

 

Επέκταση  

Δεν υπάρχει πρόβλημα 

87EE71D8-1A80-4742-A136-3A5171885D10.png

  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 7:21 ΜΜ, Geoponer είπε

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει τιμοκατάλογος μαζί με το συμβόλαιο, όπως έγινε με πολλούς από εμάς εδώ, τι ισχύει; Η πονηρή ΔΕΗ κρατά σταθερούς τους όρους του συμβολαίου και αλλάζει τον τιμοκατάλογο...

Τον τιμοκατάλογο που ισχύει για το συμβόλαιο που υπέγραψες μπορείς να τον βρεις στο ebill:

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 26/11/2021 στις 9:09 ΜΜ, ekrepali είπε

Πρόσεχε μη χάσεις τους κωδικούς, γιατί η ανάκτηση στέλνει τα στοιχεία της 1ης παροχής

Δεν ξέρω αν απαντάς σ'εμένα :) 

Ποιος κωδικούς εννοείς;; Έκανα εγγραφή στο ebill όπου απλώς μου ζητήθηκε να επιλέξω password και username.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 26/11/2021 στις 9:10 ΜΜ, vsk είπε

Τον τιμοκατάλογο που ισχύει για το συμβόλαιο που υπέγραψες μπορείς να τον βρεις στο ebill:

Kατσε να μπω να δω και τον δικο μου γιατι μας εχεις καψει σημερα.:P

edit: Koμπλε ειμαι.:cool:

Επεξ/σία από HERTHAN
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...