Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλα μπαινει ΚΟΤ σε ολα πλεον, με τις νεες τιμες. Οποτε προσεχτε οσοι ειστε ΚΟΤ και  πατε σε καταστημα, αν σας πουν οτι τα enter/enter+ πλεον συνδιαζουν ΚΟΤ, μην το δεχτείτε!

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να φανταστώ για να λάβω κωδικό εταίρου και e-bill γενικότερα , πρέπει να έχουν πάρει έγκριση από ΔΕΔΔΗΕ; 
Αίτηση 17/11 e-conctract για myHomeOnline και σήμερα 26/11 κάνουν έλεγχο για τα δικαιολογητικά.

Μάλιστα έχω και μία ηχογραφημένη κλήση που μου λέει υπάλληλος ότι προλαβαίνω και ισχύουν οι παλιές τιμές και ψάχνω τρόπο αξιοποίησής της 😆😆

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tomtsir είπε

Να φανταστώ για να λάβω κωδικό εταίρου και e-bill γενικότερα , πρέπει να έχουν πάρει έγκριση από ΔΕΔΔΗΕ; 

όχι, απλά να γράψουν την καρτέλα σου στο σύστημα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Menelaos83 είπε

Σε προ 5λεπτων ομιλια με Δεη  μου ειπαν οτι οι παλιες τιμες ισχυουν για οσους κανουν αιτηση εως 2/12 απο εκει και μετα ισχυουν οι νεες.

 

Αίτηση απλά η εγκεκριμένη ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, korakios είπε

το πιο πιθανό για κανα καφέ/τσιγάρο ή και χοντρό μπορεί να πήγε 😁

Χοντρό εννοείς την προβατίνα ή το άλλο; 😁

Επεξ/σία από Geoponer
Δημοσ.

Ο κάθε υπάλληλος μπορεί να λέει ότι θέλει, δεν έχει ευθύνη των λεγόμενων του, άσε που ακόμη και οι προϊστάμενοι μπορεί να τους δίνουν διαφορετικές οδηγίες κάθε τόσο.

Ότι και να πούμε τώρα είναι εικασίες, αν αρκεί απλά η αίτηση, αν πρέπει να έχει υπογραφεί η σύμβαση ή πρέπει να έχει γίνει ενεργοποίηση από ΔΕΔΗΕΕ.

Η ΔΕΗ σίγουρα έχει συμβουλευτεί την νομική της ομάδα πριν προχωρήσει σε αλλαγές και ανακοινώσεις, οπότε ο,τι και κάνουν πιστεύω ότι θα είναι καλυμμένοι και δεν θα βγάλουμε άκρη με καταγγελίες κλπ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Geoponer είπε

Ο κάθε υπάλληλος μπορεί να λέει ότι θέλει, δεν έχει ευθύνη των λεγόμενων του, άσε που ακόμη και οι προϊστάμενοι μπορεί να τους δίνουν διαφορετικές οδηγίες κάθε τόσο.

Ότι και να πούμε τώρα είναι εικασίες, αν αρκεί απλά η αίτηση, αν πρέπει να έχει υπογραφεί η σύμβαση ή πρέπει να έχει γίνει ενεργοποίηση από ΔΕΔΗΕΕ.

Η ΔΕΗ σίγουρα έχει συμβουλευτεί την νομική της ομάδα πριν προχωρήσει σε αλλαγές και ανακοινώσεις, οπότε ο,τι και κάνουν πιστεύω ότι θα είναι καλυμμένοι και δεν θα βγάλουμε άκρη με καταγγελίες κλπ.

 

Ας μην εκτροχιάσουμε το νήμα.

Και εδώ και ΠΑΝΤΟΥ ισχύει ότι ισχύει για όλες τις συναλλαγές και συνάψεις συμβολαίων. Οι όροι που ισχύουν είναι οι όροι κατά την ημερομηνία ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ. 

ΟΥΤΕ 1 μέρα μετά.

Αν λοιπόν κάποιος ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ συμβόλαιο στις 30/11 με τον παλιό κατάλογο ΙΣΧΥΟΥΝ ο τιμοκατάλογος του 30/11. Αν ο όγκος είναι μεγάλος και αδυνατούν να διαχειριστούν εντός προθεσμίας πριν αλλάξει ο τιμοκατάλογος εμας σαν καταναλωτές ΠΟΣΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Αυτά είναι ΝΟΜΙΚΑ κατοχυρωμένα και ΔΕΝ αμφισβητούνται.

 

Με απλά λόγια.

ΟΣΟΙ ΒΑΛΕΤΕ ΤΖΙΦΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΕΩΣ 2/12 ΕΙΣΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΙ.

 

Πάμε παρακάτω...

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tasep είπε

Τον κωδικό εταίρου μπορείς να τον μάθεις με κάποιον τρόπο εκτός τηλεφώνου στην εξυπηρέτηση; Πολλή αναμονή και στο τέλος "καλέστε αργότερα" λέει.. 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tomtsir είπε

Τα χαρτιά που στέλνουν δεν γράφουν πουθενά myHomeOnline οπότε και να τα υπογράψαμε , μαντέψτε...

 

μια χαρά γράφουν. τα έχω επισυνάψει κιόλας σε αυτό το θρεντ. το αν σου στείλανε λάθος χαρτιά και δεν τους έστειλες απαντητικό να σου στείλουν τα σωστά είναι ΑΛΛΟ θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Και τηλέφωνο πήρα και ηχογραφημένη την έχω την κλήση που μου είπε η υπάλληλος ότι αυτά τα χαρτιά στέλνουμε σε οποιαδήποτε σύνδεση. Δηλαδή πρέπει εμείς να ξεκλειδώσουμε καμία 7η αίσθηση για να κάνουμε μία αίτηση για αλλαγή παρόχου στην ΔΕΗ , πρώτη φορά μου συμβαίνει... 

Αναρωτιέμαι σε πιο δύσκολα ζητήματα τι πρέπει να κάνουμε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/11/2021 στις 8:46 ΜΜ, Geoponer είπε

Ότι και να πούμε τώρα είναι εικασίες, αν αρκεί απλά η αίτηση, αν πρέπει να έχει υπογραφεί η σύμβαση ή πρέπει να έχει γίνει ενεργοποίηση από ΔΕΔΗΕΕ.

Αναφορά σε κείμενο

1.Η Προσφορά Προμήθειας προς Πελάτη καταρτίζεται εγγράφως και είναι δεσμευτική για τον Προμηθευτή για χρονική περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ημερών από την παραλαβή της.

παρακάτω λέει για μικρούς πελάτες

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση που η Αίτηση δεν είναι πλήρης, ο Προμηθευτής ενημερώνει άμεσα τον Πελάτη και του παρέχει προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών.

Αναφορά σε κείμενο

η Προσφορά Προμήθειας προς Μικρούς Πελάτες πρέπει επίσης να προβλέπει:
α. την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της Προσφοράς Προμήθειας, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη των τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή της.

 

 

Στις 26/11/2021 στις 8:46 ΜΜ, Geoponer είπε

Η ΔΕΗ σίγουρα έχει συμβουλευτεί την νομική της ομάδα πριν προχωρήσει σε αλλαγές και ανακοινώσεις, οπότε ο,τι και κάνουν πιστεύω ότι θα είναι καλυμμένοι και δεν θα βγάλουμε άκρη με καταγγελίες κλπ.

ουουουο σιιιγουρα , εδώ δεν έχουν τιμές

Αναφορά σε κείμενο

β. Πλήρη και αναλυτική περιγραφή των προσφερόμενων Τιμολογίων Προμήθειας με διακριτή αναγραφή των Χρεώσεων Προμήθειας, των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων και τυχόν επιπρόσθετων ειδικών όρων τιμολόγησης,

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...