Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εξαλλος. Σημερα που μολις μιλησα με την εξυπηρετηση, λεει οτι το αιτημα ειναι υπο επεξεργασια λεει οτι θα ισχυει η τιμη οταν ενεργοποιηθει απο τον ΔΕΔΔΗΕ- πριν τις 1/12 η παλια, μετα η νεα. Αν παω σε καταστημα για το εντερ θα πιασει επι τοπου και καλα, την παλια τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jimakos234 είπε

Εξαλλος. Σημερα που μολις μιλησα με την εξυπηρετηση, λεει οτι το αιτημα ειναι υπο επεξεργασια λεει οτι θα ισχυει η τιμη οταν ενεργοποιηθει απο τον ΔΕΔΔΗΕ- πριν τις 1/12 η παλια, μετα η νεα. Αν παω σε καταστημα για το εντερ θα πιασει επι τοπου και καλα, την παλια τιμη.

Ρε παιδιά θα τρελλαθούμε? Εμένα μου ειπαν το ακριβώς αντιθετο και απο το κατάστημα ,και απο την ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. Και για αυτο δεν προχώρησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, lazarnik είπε

Εγω εχω και τα 2 τωρα χαχαχα, θα ειμαι ο μοναδικος με διπλο προγραμμα

Στιγμιότυπο οθόνης (35).png

Στιγμιότυπο οθόνης (36).png

 

Κοίτα εάν δεν αλλάξει το ψηφίο στη δεδηε μέχρι τέλος του μήνα δε θα πιάσουμε την παλιά τιμή 

Επεξ/σία από archiezulu
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν φτιάξω τώρα e-bill, (με τα στοιχεία του πατέρα) ,και ενεργοποιήσω το ebill,μετά θα μπορώ να αλλάξω όνομα σε μένα ώστε να μπορώ να κάνω το κοτ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jimakos234 είπε

Εξαλλος. Σημερα που μολις μιλησα με την εξυπηρετηση, λεει οτι το αιτημα ειναι υπο επεξεργασια λεει οτι θα ισχυει η τιμη οταν ενεργοποιηθει απο τον ΔΕΔΔΗΕ- πριν τις 1/12 η παλια, μετα η νεα. Αν παω σε καταστημα για το εντερ θα πιασει επι τοπου και καλα, την παλια τιμη.

Καλημερα... Φυσικα η ενεργοποιηση γινεται οταν παρει την καταμετρηση ο Δεδδηε.. Αυτο γινεται μεσα σε 2-3 μερες εφοσον δωσει την εντολη ο προμηθευτης  στον Δεδδηε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

από 13 του μήνα είχα κάνει αίτημα για αλλαγή ονόματος (πριν είχα ήδη το myHome Online και ξαναέκανα το αίτημα από το econtract για myHome Online ξανά στα νέα στοιχεία). Όλες οι διαδικασίες και με το ΔΕΔΔΗΕ κτλ ολοκληρώθηκαν στις 23/11, παρέλαβα το email και sms για ενεργοποίηση του ebill, τα έκανα. Μου εμφάνιζε ότι το myHome Online αίτημα μου είναι υπό εξέταση κτλ αλλά δεν είχε περασμένα τα στοιχεία της πάγιας εντολής, παρότι είχε ενεργοποιημένο το μηνιαίο λογαριασμό και όλα τα υπόλοιπα. Χτες ξαφνικά, όπως και σε πολλούς εδώ, δεν εμφανιζόταν η επιλογή για πάγια εντολή. Κάπου το απόγευμα ξαναεμφανίστηκε οπότε - και με το άγχος μην κολλήσει εκεί το θέμα, αφού μου έβγαζε ότι είναι υπό εξέταση ακόμα - πέρασα ξανά (πριν τα είχα  περάσει στη διαδικασία του econtract) τα στοιχεία της πάγιας εντολής. Όλα καλά κι όλα ωραία, τα πήρε, τα εμφάνιζε κτλ. 

Κοιτάζω σήμερα το πρωί μπας και ενεργοποιήθηκε και από το ebill το myHome Online, και ενώ έχει κρατήσει τα στοιχεία  της πάγιας εντολής, όλα τα υπόλοιπα έχουν απενεργοποιηθεί και ούτε καν αίτημα για myHome Online δεν βλέπω (κοινώς, μου δίνει την επιλογή να διαλέξω πάλι για πρόγραμμα το Online). Ακόμα και στο Ιστορικό επιλογών μου, έχουν διαγραφεί εντελώς όλες οι προηγούμενες επιλογές (δλδ αίτημα, μηνιαίος λογαριασμός, πάγια κτλ) και  το μόνο που υπάρχει είναι Εκδοση λογαριασμού - ειδοποίηση με email και Ηλεκτρονικός λογαριασμός που φαίνεται να έγιναν επιλογή σήμερα στις 7 το πρωί. 

Παίρνω τηλέφωνο, στα συμβόλαια μου λένε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες από τις 23 και έχω το myHome Online και να μιλήσω με το ebill. Στο ebill μου λένε ότι φαίνεται να έχω το Γ1Ν και ότι πρέπει να κάνω ξανά αίτημα online για το myHome Online για να ενεργοποιηθεί και στο ebill. Τσακώνομαι ότι πρέπει να μιλήσουν τα συμβόλαια με το ebill μεταξύ τους γιατί ο ένας λέει έτσι, ο άλλος αλλιώς, και δεν θέλουν να το κάνουν, και να κάνω ξανά αίτημα απ το ebill. ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. 

Αυτό που δε ξέρω είναι αν πρέπει να κάνω όντως ξανά αίτημα για το myHome Online απ το ebill ή μήπως είναι πάλι συστημικό πρόβλημα και δημιουργηθεί μετά πρόβλημα... Πάντως στα συμβόλαια λένε ότι έχω το myHome Online. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, xraxra είπε

Ρε παιδιά θα τρελλαθούμε? Εμένα μου ειπαν το ακριβώς αντιθετο και απο το κατάστημα ,και απο την ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. Και για αυτο δεν προχώρησα

πραγματικα πιστευω πλεον ο καθενας τους παιζει να λεει και κατι διαφορετικο. Μου ειπαν να ξαναρωτησω κιολας στο καταστημα για επιβεβαιωση. Παω βολτα για το Εnter για μετα την δουλεια, τελικα καλα εκανα που εκλεισα χτες ραντεβου στην ΔΕΗ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά είμαι περίπου όπως τα παιδιά παραπάνω,  14/9/ κάνω ηλεκτρονικά αίτηση στο Home Online ( μεταφορά από άλλο πάροχο )δίνω πάγια  εντολή ebill κτλ, στις 18/11/ στέλνω τα χαρτιά υπογεγραμμένα,  χθες 25/11/  παίρνω μήνυμα ότι το αίτημα έχει ολοκληρωθέι και προωθηθεί στον ΔΕΔΔΗΕ,  σήμερα βλέπω ότι εμφανίζετε το ακίνητο στο ebill ενεργοποιημένα όλα εκτός την πάγια, το συμβόλαιο φαίνεται το Home Online αλλά υπό εξέταση, ξαναδίνω την πάγια,  φαίνεται τώρα ενεργοποιημένη. Το συμβόλαιο που υπέγραψα ΕΓΓΡΑΦΕ ONLINE.
Και κάτι άλλο το τηλέφωνο για ερωτήσεις για τα συμβόλαια είναι το 800 900 1000, για ερωτήσεις για το ebill είναι άλλο?

Κάνω κάτι παραπάνω μην μπερδέψουμε?  στον ΔΕΔΔΗΕ φυσικά δεν έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο ακόμη. 

Επεξ/σία από leotzian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, lazarnik είπε

Εγω εχω και τα 2 τωρα χαχαχα, θα ειμαι ο μοναδικος με διπλο προγραμμα

Στιγμιότυπο οθόνης (35).png

Στιγμιότυπο οθόνης (36).png

 

Πως επέλεξες και τα δύο ; Εγώ με το που επέλεξα το online δεν μπορώ να επιλέξω κάτι άλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα και εγώ με την υποστήριξη!!

Μονο μέσο ebill όποιος το κάνει θα προλάβει!!

Μέσω e contract πρέπει να ενημερωθούν και οι δύο πριν τις 30/11 για να κατοχυρωθεί η τιμή.!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nikolas_kriti είπε

Μίλησα και εγώ με την υποστήριξη!!

Μονο μέσο ebill όποιος το κάνει θα προλάβει!!

Μέσω e contract πρέπει να ενημερωθούν και οι δύο πριν τις 30/11 για να κατοχυρωθεί η τιμή.!!

Άμα περίμενα από econtract... , Πήγα χθες από τη ΔΕΗ το πρωί έκανα αίτηση Γ1 , και σήμερα στο ebill πέρασε το online 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, archiezulu είπε

Πως επέλεξες και τα δύο ; Εγώ με το που επέλεξα το online δεν μπορώ να επιλέξω κάτι άλλο 

οπως ειπα πατησα καταλαθος το enter και δεν ειχε κουμπι αναιρεσεις. πηρα τηλεφωνο και αφου με πηγαν απο τμημα σε τμημα 4 φορες, η τελευταια κυρια μου ειπε οτι για να το διορθώσουμε πρέπει να επικοινωνήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο dei.gr τους εστειλα το αιτημα μου οτι επιθυμω το Online και οχι το εντερ.... και μετα απο 15 λεπτα που ξανα εκανα ελεχγο βλεπω και τα 2 προς εξεταση.  λογικα καποια στιγμη θα φυγει το προς εξεταση το εντερ

Επεξ/σία από lazarnik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχθές πήγα σε κατάστημα υπέγραψα για το enter ,ζήτησα τιμοκατάλογο με παρέπεμψε στην σελίδα μου έδωσε συμβόλαιο και τους ειδικούς όρους,σήμερα μπήκα στο ebill και βλέπω  Το προϊόν είναι ενεργό έως 24/11/2023 δεν μπαίνω στην διαδικασία να πάρω τηλέφωνο γτ δεν έχουν ιδέα τι ισχύει και ο κάθε υπάλληλος λέει τα δικά του  ,θα περιμένω το πρώτο λογαριασμό και θα κινηθώ ανάλογα μετά (λογικά από την στιγμή που έχει 24μηνη δέσμευση και λήγει την 24/11/2023 ισχύουν οι τιμές που ίσχυαν εχθές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...