Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Και αναρωτιέμαι τώρα πώς θα παρακάμψω τη διαδικασία με τα δικαιολογητικά και τα τηλέφωνα για να το ενεργοποιήσω άμεσα στο ebill.

σαν πρώτη κίνηση είναι να στείλεις email ωστε να υπάρχει αποδεικτικό οτι λόγω συστήματος δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις το online (καλά κατάλαβες , παίζει να μπλέξεις με καταγγελίες)

μετά , μόνο τηλ μέχρι να βρεις κάποιον που να γνωρίζει

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Καταγγελίες από ποιον και με ποιο σκεπτικό;

απο σένα , με το σκεπτικό οτι καταργείται το online απο εβδομάδα και μένεις με το Γ1 στο χέρι επειδή είναι σκαλωμένο το ebill

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα!

Έκανα την προηγούμενη βδομάδα αίτηση για το my home online, θέλοντας να φύγω από το ληστρικό πρόγραμμα της Volterra(η παροχή στο όνομα της μητέρας μου). Mετά από 3 mail και άπειρες απόπειρες να μιλήσω στο τηλέφωνο, μου έστειλαν σήμερα mail το οποίο περιέχει δύο αρχεία.Το πρώτο, το βασικό αναφέρει τους όρους σε 2 σελίδες και στις επόμενες 3 σελίδες έχει ισάριθμες υπεύθυνες δηλώσεις για να τις αντιγράψουμε και να τις στείλουμε μέσω gov.

1.Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής οφειλων αφμ, η οποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ

2.Υπεύθυνη Δήλωση αναγνώρισης οφειλής, η οποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ

3.Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής μερικής αναγνώρισης οφειλής,η οποία αφορά στην αποδοχή μελλοντικών οφειλών από την ημερομηνία που αναγράφει το αποδεικτικό σχέσης αντίστοιχα

Με έντονα γράμματα ζητάει να αναφέρουμε αν δεχόμαστε πλήρη ή μερική αποδοχή οφειλής.

Σε όλους τους νέους πελάτες τα ίδια στέλνουν; Υπογράφουμε άφοβα στις δηλώσεις αυτές;;

Μπορώ αν χρειάζεται να ανεβάσω με screenshot όσα μου έστειλαν.

Το δεύτερο αρχείο που έστειλαν είναι ''Συγκατάθεση και ενδείξεις''. Εκεί βγάζουμε φωτοτυπία το έγγραφο, τικάρουμε τα κουτάκια συναίνεσης, συμπληρώνουμε τις ενδείξεις μετρητή(Κ και Μ) , υπογράφει μέσα στον κύκλο που έχουν σχεδιάσει και μετά το βγάζω  φωτογραφία και το στέλνω;

 

Επεξ/σία από efkola
Δημοσ.

Στη χειρότερη φαντάζομαι ότι ακόμα και αν δε μπορέσω να κάνω την ενεργοποίηση μέσω του ebill, θα την ολοκληρώσω έστω και μετά από όλη τη διαδικασία των εγγράφων/τηλεφώνων κ.λπ..

Θέλω να ελπίζω ότι αν όντως καταργηθεί από βδομάδα το Online, αυτό θα αφορά όσους θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες από βδομάδα, όχι όσους έχουν ήδη αίτηση σε εκκρεμότητα, ή έστω εκδήλωση ενδιαφέροντος όπως την χαρακτήρισε ο ekrepali.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, phanispal είπε

Θέλω να ελπίζω ότι αν όντως καταργηθεί από βδομάδα το Online, αυτό θα αφορά όσους θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες από βδομάδα, όχι όσους έχουν ήδη αίτηση σε εκκρεμότητα, ή έστω εκδήλωση ενδιαφέροντος όπως την χαρακτήρισε ο ekrepali.

σωστά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, phanispal είπε

 

Το Σάββατο είχα κάνει αίτηση ηλεκτρονικά για τους γονείς μου, οι οποίοι ήταν (και λογικά είναι ακόμα) στην Protergia.

Είχα επισυνάψει όλα τα δικαιολογητικά, πλην του τελευταίου λογαριασμού/αποδεικτικού πληρωμής και μου είπες ότι έμπλεξα γιατί θα στείλουν έγγραφα προς συμπλήρωση (όπως και έγινε σήμερα), θα πάρουν τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων (δεν έχουν πάρει ακόμα) κ.λπ., και πρότεινες να πάνε σε κατάστημα της ΔΕΗ να μπουν σε Γ1Ν και μετά να κάνουν ηλεκτρονικά την αίτηση για το Online.

Ε πήγαν χθες σε κατάστημα της ΔΕΗ, έκαναν αίτηση για το Γ1Ν, τους έδωσαν κωδικό εταίρου, κωδικό ενεργοποίησης ebill κ.λπ., και μπήκα σήμερα στο ebill και δε με αφήνει να επιλέξω το Online ή κάποιο άλλο, λογικά γιατί από κάτω γράφει ότι το αίτημα για το Online (φαντάζομαι αυτό που έκανα το Σάββατο) είναι υπό εξέταση.

Και αναρωτιέμαι τώρα πώς θα παρακάμψω τη διαδικασία με τα δικαιολογητικά και τα τηλέφωνα για να το ενεργοποιήσω άμεσα στο ebill.

Εγώ πάντως που είχα κάνει αίτηση για online μέσω  econtract, επειδή κουράστηκα έκανα από κοντά το enter. Όταν και εγώ πήρα κωδικους e-bill  και μπήκα έδειχνε ενεργοποιημένο το enter και το on-line υπό εξέταση. Μετά από 2-3 μέρες σταμάτησε να δείχνει το on-line υπό εξέταση

Επεξ/σία από tzagaritos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε και εμένα σήμερα email πριν δυο ώρες με τα έγραφα μετα απο πολύ καθυστέρηση και επικοινωνία ( email , τηλεφωνα κλπ )  για το online. Τα άσχημα όμως δεν τελείωσαν εδώ , καθώς έχουν βάλει λάθος οδό (στο ρέθυμνο (!), καμια σχέση ) και πουθενά δεν αναφέρεται το myhomeonline....Φαντάζομαι αύριο πάλι στα τηλέφωνα και τα email θα την βγάλω...

Κάποιος μπορεί να ποστάρει το μήνυμα που είχε συγκεντρωμένα όλα τα έγγραφα τα οποία σου στέλνουν για να κάνω μια συγκριτική ? το ψάχνω και δεν το βρίσκω

Επεξ/σία από eddie11
  • Sad 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, phanispal είπε


Και αναρωτιέμαι τώρα πώς θα παρακάμψω τη διαδικασία με τα δικαιολογητικά και τα τηλέφωνα για να το ενεργοποιήσω άμεσα στο ebill.

Καταρχάς φρόντισε να είναι ενεργοποίημένα πάγια εντολή, ηλεκτρονικός λογαριασμός, μηνιαίος λογαριασμός.

Δεύτερον, τσέκαρε τον αριθμό παροχής εδώ. https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Αν έχει αλλάξει το τελευταίο ψηφίο έχει γίνει η μεταφορά, αν όχι... τότε είναι ακόμα σε εκκρεμότητα το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ.

Αν είσαι σίγουρος ότι έχει γίνει η αλλαγή παρόχου και ο λογαριασμός είναι στο όνομα του πατέρα σου και μπορείς να μιλάς αντί αυτού στο τηλέφωνο, ζητάς να συνδεθείς με το τμήμα ebill ώστε να ολοκληρώσουν το αίτημα για το Online. Αν βλέπουν το μπάχαλο, ας το ξεμπλέξουν.

Αν δε μπορούν να σε βοηθήσουν αυτοί, στείλε παράπονο https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates

Αν οι δικοί σου δικαιούνται ΚΟΤ, νέα αίτηση στο ΗΔΙΚΑ με τον νέο αριθμό παροχής.

Επίσης οι δικαιούχοι ΚΟΤ (ευάλωτοι) δικαιούνται να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα σύμφωνα με τον Κώδικα Προμήθειας, να το θυμάστε όλοι αυτό.

 

43 λεπτά πριν, efkola είπε

 

Spoiler

Καλησπέρα!

Έκανα την προηγούμενη βδομάδα αίτηση για το my home online, θέλοντας να φύγω από το ληστρικό πρόγραμμα της Volterra(η παροχή στο όνομα της μητέρας μου). Mετά από 3 mail και άπειρες απόπειρες να μιλήσω στο τηλέφωνο, μου έστειλαν σήμερα mail το οποίο περιέχει δύο αρχεία.Το πρώτο, το βασικό αναφέρει τους όρους σε 2 σελίδες και στις επόμενες 3 σελίδες έχει ισάριθμες υπεύθυνες δηλώσεις για να τις αντιγράψουμε και να τις στείλουμε μέσω gov.

1.Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής οφειλων αφμ, η οποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ

2.Υπεύθυνη Δήλωση αναγνώρισης οφειλής, η οποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ

3.Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής μερικής αναγνώρισης οφειλής,η οποία αφορά στην αποδοχή μελλοντικών οφειλών από την ημερομηνία που αναγράφει το αποδεικτικό σχέσης αντίστοιχα

Με έντονα γράμματα ζητάει να αναφέρουμε αν δεχόμαστε πλήρη ή μερική αποδοχή οφειλής.

Σε όλους τους νέους πελάτες τα ίδια στέλνουν; Υπογράφουμε άφοβα στις δηλώσεις αυτές;;

Μπορώ αν χρειάζεται να ανεβάσω με screenshot όσα μου έστειλαν.

Το δεύτερο αρχείο που έστειλαν είναι ''Συγκατάθεση και ενδείξεις''. Εκεί βγάζουμε φωτοτυπία το έγγραφο, τικάρουμε τα κουτάκια συναίνεσης, συμπληρώνουμε τις ενδείξεις μετρητή(Κ και Μ) , υπογράφει μέσα στον κύκλο που έχουν σχεδιάσει και μετά το βγάζω  φωτογραφία και το στέλνω;

 

 

Την υπεύθυνη δήλωση στο GOV, τη κατεβάζεις τη στέλνεις ως έχει. Δε πειράζεις το έγγραφο γιατί έχει ψηφιακή υπογραφή. Το συγκατάθεση και ενδειξεις το μετέτρεψα σε PDF και χρησιμοποίηση το fill & sign του acrobat για να γράψω στα κουτάκια και να τσεκάρω τα πεδία που ήθελα. Αντιστοίχως τα υπόλοιπα έγγραφα τα υπέγραψα με μουτζούρα αν και μου ειπαν ότι δεν είναι απαραίτητο εφοσον υπάρχει η υπευθυνη δήλωση απ'το Gov. Λοιπες λεπτομέρεις, τσέκαρε τα commnets απ'τις 5 Οκτωβρίου.

Δημοσ.

@ekrepali Σ'ευχαριστώ. 

Στο συμβόλαιο που μου έχουν στείλει εμένα δεν αναγράφεται ότι το Τιμολόγιο είναι το My home online...βασικά δεν αναγράφεται τίποτα σε εκείνο το σημείο για το Τιμολόγιο, είναι κενό το πεδίο. Διάβασα σε παλιότερα σχόλια ότι έχει τύχει και σε άλλους. Το αποδέχομαι και ζητάω το My home online όταν αποκτήσω ebill ή ξεροσταλιάζω πάλι στο τηλέφωνο για να μου ξαναστείλουν τα έγγραφα σωστά;;

Επίσης, έχω νυχτερινό τιμολόγιο τώρα στη Volterra. Αυτό θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και στη νέα σύμβαση με τη ΔΕΗ; Είχα στείλει ενδείξεις μέρας και νύχτας στην αρχική αίτηση μέσω econtract.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, efkola είπε

@ekrepali Σ'ευχαριστώ. 

Στο συμβόλαιο που μου έχουν στείλει εμένα δεν αναγράφεται ότι το Τιμολόγιο είναι το My home online...βασικά δεν αναγράφεται τίποτα σε εκείνο το σημείο για το Τιμολόγιο, είναι κενό το πεδίο. Διάβασα σε παλιότερα σχόλια ότι έχει τύχει και σε άλλους. Το αποδέχομαι και ζητάω το My home online όταν αποκτήσω ebill ή ξεροσταλιάζω πάλι στο τηλέφωνο για να μου ξαναστείλουν τα έγγραφα σωστά;;

 

Σε μένα έλεγε Γ1. Σε άλλους έλεγε myhomeonline. H ουσία είναι ότι το Online δεν ενεργοποιείται αυτόματα μετά την αλλαγή παρόχου, αλλά θέλει επιπλέον χειροκίνητη ενεργοποίηση.

Γίνονται μεν κάποιες αυτόματες επιλογές απ'το σύστημα και φαίνονται στο ιστορικό (ενεργοποίηση online, μηνιαίος λογαρισμός, ηλεκτρονικός λογαριασμό), ενεργοποιείς και τη πάγια εντολή αλλά δεν έχει καμία ουσία γιατί όταν γίνονται αυτά δεν έχει γίνει ακόμα η αλλαγή παρόχου.

Παίρνεις τηλ και σου λένε παπαριές ότι είναι όλα έτοιμα και μένει να ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου αλλά όταν συμβεί αυτό, τότε οι επιλογές εξαφανίζονται. Και μετά θέλουν ξανά ενεργοποίηση... πατάς δηλαδή το online χειροκίνητα, βάζεις πάγια εντολή και ενεργοποιούνται επίσης ξανά ο ηλεκτρονικός και ο μηνιαίος λογαριασμός.

Είτε δηλαδή υπογράψεις έτσι όπως είσαι τώρα, είτε ζητήσεις να σου ξαναστείλουν τα έγγραφα ώστε να γράφουν online επάνω, το ίδιο μανίκι θα τραβήξεις μέχρι να ενεργοποιηθεί τελικώς το πρόγραμμα.

Βέβαια αν η σύμβαση λέει online είσαι καλλυμενος σε περίπτωση που το πρόγραμμα καταργηθεί ή σε περίπτωση που αυξηθούν οι τιμές, διαφορετικά μπορεί να μείνεις ξεκρέμαστος.

Δε ξέρω τι να σου πω, ότι κι αν κάνεις πλέον ενέχει ρίσκο.

3 λεπτά πριν, lazarnik είπε

@ekrepaliκωδικό εταίρου σε πια φάση τον παιρνουμε; 

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Μόλις αλλάξει ο κωδικός παροχής (τελευταίο ψηφίο) σημαίνει ότι έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά στη ΔΕΗ, τότε ζητάς κωδικό εταίρου.

 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...