Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς ενημέρωση. Πήγα να βάλω και την μάνα στο πατρικό στο Online, είχε ήδη το Γ1 αλλά χωρίς e-bill.

Ο λογαριασμός έβγαινε σε ΑΦΜ και Επώνυμο από όταν ήταν παντρεμένη, οπότε e-bill δεν άνοιγε με αυτά. Προβήκαμε σε αλλαγή στοιχείων (Αφμ, επώνυμο) η οποία έγινε online και μας ζητήθηκε σε e-mail σε δεύτερο χρόνο να στείλουμε και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

Όπερ και εγένετο. Χθες μας ενημέρωσαν με e-mail πως έγιναν οι αλλαγές και να μπούμε την επόμενη εργάσιμη να φτιάξουμε e-bill. Έγινε, επιλέχθηκαν οι κλασσικές 4 επιλογές (ήταν ανοιχτή η αίτηση για HomeOnline αν πας μέσω e-bill) και τώρα περιμένουμε ενεργοποίηση. Με διαφορά ευκολότερη διαδικασία.

Επεξ/σία από Dante80
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pkalaits είπε

η υπάλληλος επιβεβαίωσε ότι το Home Online δεν θα είναι διαθέσιμο στο econtract παρά μόνο μέσα από το ebill

με αυτόν τον τρόπο μάλλον βρήκαν παράθυρο να μείνει ως προσφορά για ήδη πελάτες της ΔΕΗ

περίεργος να δω για enter/enter+ αν θα συνεχίσουν απο εβδομάδα σαν ξεχωριστά προγράμματα

1 λεπτό πριν, Dante80 είπε

(ήταν ανοιχτή η αίτηση για HomeOnline αν πας μέσω e-bill) και τώρα περιμένουμε ενεργοποίηση. Με διαφορά ευκολότερη διαδικασία.

και πάλι να το παρακολουθείς καθημερινά μιας και κάποιοι τα είχαν ενεργοποιημένα και θέλαν ξανά

(ίσως θέμα με αρχική επιβεβαίωση κάρτας, δεν ξέρω)

για όσους δεν ήτανε στο Γ1 παραμένει Γολγοθάς)

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

και πάλι να το παρακολουθείς καθημερινά μιας και κάποιοι τα είχαν ενεργοποιημένα και θέλαν ξανά

(ίσως θέμα με αρχική επιβεβαίωση κάρτας, δεν ξέρω)

για όσους δεν ήτανε στο Γ1 παραμένει Γολγοθάς)

Ορθώς, θα έχω στήσει καραούλι έτσι και αλλιώς για να ενεργοποιηθεί το online. Αν μου βγάλει κάποια επιλογή θα την ξαναβάλω. 👍

Δημοσ.
8 minutes ago, korakios said:

για το συγγενή έλεγα , να πήγαινες απο εκεί :)

Ναι για αυτήν λέω ότι παρέλαβαν δικαιολογητικά πριν 2 μέρες. Εμένα ήδη εκδόθηκε λογάριασμος στο my home online. Αν δω ότι περνάει και αύριο η μέρα και δεν προχωράνε με την ΔΕΔΔΗΕ θα της πω να μου κάνει μια εξουσιοδότηση για το enter από κατάστημα 

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάζω στο email που μου έστειλαν ότι όταν στέλνεις τα δικαιολογητικά, συμβάσεις κλπ υπογεγραμμένα, σου έρχεται αυτόματη απάντηση ότι το έλαβαν. 

Δεν μου έρχεται auto reply και δεν είναι ούτε στα spam. Τι κάνουμε?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, marmagia είπε

Ναι για αυτήν λέω ότι παρέλαβαν δικαιολογητικά πριν 2 μέρες. Εμένα ήδη εκδόθηκε λογάριασμος στο my home online. Αν δω ότι περνάει και αύριο η μέρα και δεν προχωράνε με την ΔΕΔΔΗΕ θα της πω να μου κάνει μια εξουσιοδότηση για το enter από κατάστημα 

α, οκ :)
αν τα παρέλαβαν τότε ακόμα και σήμερα να καταργηθεί , η αίτηση παραμένει και ισχύει (μετρά η ημερομηνία αίτησης)

1 λεπτό πριν, telis είπε

Δεν μου έρχεται auto reply και δεν είναι ούτε στα spam. Τι κάνουμε?

τηλέφωνο ανοιχτή ακρόαση , φαγητό , καφέ , μπάνιο , αναμονή και κάποιος θα το σηκώσει

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, telis είπε

Διαβάζω στο email που μου έστειλαν ότι όταν στέλνεις τα δικαιολογητικά, συμβάσεις κλπ υπογεγραμμένα, σου έρχεται αυτόματη απάντηση ότι το έλαβαν. 

Δεν μου έρχεται auto reply και δεν είναι ούτε στα spam. Τι κάνουμε?

αυτη την απορια εχω και εγω. δυο φορες εστειλα σημερα, αλλα τιποτα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

αυτη την απορια εχω και εγω. δυο φορες εστειλα σημερα, αλλα τιποτα

εμενα σημερα μου απαντησαν οτι προωθησαν τα εγγραφα ενω δεν ειχα παρει reply

  • Thanks 1
Δημοσ.

τελικά ο καθένας λεει τα δικα του στην εξυπηρέτηση πελατών. πείρα 2 φορες τηλέφωνο , να δω αν εχουν λαβει τα δικαιολογητικά και αν μπορούμε να το προχωρήσουμε πιο γρηγορα, την πρώτη φορα, έχουμε μεγάλο ογκο.... την δευτερη ναι μισο λεπτο να στειλω....

Δημοσ.
Just now, lazarnik said:

τελικά ο καθένας λεει τα δικα του στην εξυπηρέτηση πελατών. πείρα 2 φορες τηλέφωνο , να δω αν εχουν λαβει τα δικαιολογητικά και αν μπορούμε να το προχωρήσουμε πιο γρηγορα, την πρώτη φορα, έχουμε μεγάλο ογκο.... την δευτερη ναι μισο λεπτο να στειλω....

Τηλεφώνησε στο 8009001000 και μετά που θα πατήσεις την επιλογή 1 θα σου πει αν θες να ενημερωθείς για την πορεία της αίτησης σου. Βάζεις το ΑΦΜ και σου λέει αν έχουν παραλάβει δικαιολογητικά 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, marmagia είπε

Τηλεφώνησε στο 8009001000 και μετά που θα πατήσεις την επιλογή 1 θα σου πει αν θες να ενημερωθείς για την πορεία της αίτησης σου. Βάζεις το ΑΦΜ και σου λέει αν έχουν παραλάβει δικαιολογητικά 

αυτο εκανα. 

επιλογη 1 και μετα 2 (πιο σωστα)

Δημοσ.
Just now, lazarnik said:

αυτο εκανα. 

επιλογη 1 και μετα 2 (πιο σωστα)

Ναι ναι δεν θυμόμουν τον δεύτερο αριθμό. Αυτό σου λέει ότι παρέλαβαν; 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, marmagia είπε

Τηλεφώνησε στο 8009001000 και μετά που θα πατήσεις την επιλογή 1 θα σου πει αν θες να ενημερωθείς για την πορεία της αίτησης σου. Βάζεις το ΑΦΜ και σου λέει αν έχουν παραλάβει δικαιολογητικά 

εκει πηρα και εγω, και μου λεει συνεχως ο ΑΦΜ δεν επιβεβαιωθηκε, και μετα με παει στην αναμονη.

Δημοσ.

Εντωμεταξυ στο  call center που εχουν δωσει για να προωθησουν τα προγραμματα ειναι παντελως ασχετοι,ουτε για τις ρητρες ξερουν ουτε πανω που μπαινουν οι εκπτωσεις τπτ, εριξα πολυ γελιομε οσα μου ελεγαν.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

ναι, τώρα παρουσιάστηκε το πρόβλημα , λόγω κινητικότητας , πριν δούλευαν ρολόι 😁

Ναι αμέ μια χαρά δούλευαν, εσείς λείπατε και δεν το βλέπατε 😁

Να (ξανά)φύγετε κύριος, να πάτε αλλού :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...