Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eddie11 είπε

Για να γίνει η αλλαγή σε my home  online πρέπει να είναι εξοφλημενος πληρως ο προηγουμενος παροχος ;

δώσε προηγούμενο πληρωμένο (αρκεί να είναι πρόσφατος) και αν το δεχτούν το δέχτηκαν

2 λεπτά πριν, eddie11 είπε

δεν είμαι να καθομαι άλλο (ρητροπρογραμμα 😭 )

υπόψιν το online αν δεν το πληρώνεις εγκαίρως θα σε πετάξει στο Γ1 με ρήτρα , επομένως μια τρύπα στο νερό θα κάνεις , δες το enter καλύτερα

edit εκτός αν έχεις ΚΟΤ , οπότε μόνο το online έμεινε

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, korakios είπε

δώσε προηγούμενο πληρωμένο (αρκεί να είναι πρόσφατος) και αν το δεχτούν το δέχτηκαν

υπόψιν το online αν δεν το πληρώνεις εγκαίρως θα σε πετάξει στο Γ1 με ρήτρα , επομένως μια τρύπα στο νερό θα κάνεις , δες το enter καλύτερα

 Σε ευχαριστώ για την πληροφορια. Απλά μ έσκασε καμπάνα από watt and wolt και μαζευτηκανε πολλα έξοδα, μπορώ να ανταποκριθώ σε μηνιαίο λογικό λογαριασμό. Από τη στιγμή που μπαίνεις στο myhome online ο πρώτος λογαριασμός ποτε στ περίπου βγαίνει ενδεικτικά ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, eddie11 είπε

Από τη στιγμή που μπαίνεις στο myhome online ο πρώτος λογαριασμός ποτε στ περίπου βγαίνει ενδεικτικά

άγνωστο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

  

  

 

 

ΥΓ: Για αίτηση στο κατάστημα, πληρώνεις εγγύηση 130 ευρώ.

Αν στην συνέχεια ενεργοποιηθεί πάγια εντολή η εγγύηση αφαιρείται από τον επόμενο λογαριασμό. Η ενημέρωση έγινε στη ΔΕΗ Παγκρατίου την μέρα που πήγα και υπέγραψα το home enter, και μάλιστα όχι από τις κύριες που είναι κάτω αλλά από τον προϊστάμενο στον 1ο όροφο. Αναφέρεται και στη σελίδα της ΔΕΗ:

Μετά την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής ή πάγιας εντολής σε κάρτα, το συνολικό ποσό της αρχικής εγγύησης θα σας επιστρέφεται με πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.

Επεξ/σία από tzagaritos
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Αν στην συνέχεια ενεργοποιηθεί πάγια εντολή η εγγύηση αφαιρείται από τον επόμενο λογαριασμό.

άγνωστο για το online που αναφέρθηκε ,μιας και στο κατάστημα κάνεις αίτηση για Γ1 , χλωμό να επιστρέφεται η εγγύηση , θα δείξει

Δημοσ.
 

άγνωστο για το online που αναφέρθηκε ,μιας και στο κατάστημα κάνεις αίτηση για Γ1 , χλωμό να επιστρέφεται η εγγύηση , θα δείξει

Και για home enter κάνεις αίτηση στο κατάστημα απλά μετά δεν γνωρίζω αν μπορείς από enter να πας στο online. Λογικά θα μπορείς διότι πρακτικά μένεις στη ΔΕΗ, αλλά ταυτόχρονα δεν υπάρχει λογική στη ΔΕΗ 😅

Δημοσ.

Έχω δύο συνδέσεις σε Volton Flexi Plus και καταναλώνω στη μία περίπου 1200 kw/h το τετράμηνο και στην άλλη περίπου 2000 - 4000 kw/h το τετράμηνο.

Από ότι καταλαβαίνω αφού κατέβασα το excel και είδα τους λογαριασμούς με συμφέρει να πάω σε ΔΕΗ my home online/enter και ας πληρώσω penalty αποχώρησης 2Χ120 ευρώ στη Volton σωστά;

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν κάποιος που γνωρίζει μου το επιβεβαίωνε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

υπόψιν το online αν δεν το πληρώνεις εγκαίρως θα σε πετάξει στο Γ1 με ρήτρα , επομένως μια τρύπα στο νερό θα κάνεις , δες το enter καλύτερα.

To enter δεν εχει καμία ρήτρα? Σπάει όποτε θέλεις? αρα αν δεν σε ενδιαφέρει το ΚΟΤ (και ίσως και η κάρτα) πας εκεί λόγω και της μη ρήτρας. Σωστά?

Δημοσ.
3 hours ago, lazarnik said:

πειρα σημερα πρωι (08:55) να ρωτησω τι γινεται με την αιτηση μου.... μου λεει θα μεκαλεσουν σημερα...... οκ λεω

δεν με καλεσε κανεις....

λεω ας ξανα παρω να τους ενοχλησω...

ξανα παιρνω (20:30) και μου λεει οτι βλεπει ακυρωμενη την αιτηση, του λεω αποκλειεται και την μονη ακυρωση που εκανα (ΕΑΝ παιζει ρολο) ηταν η αιτηση της συζηγου..... μπαχαλο οπως λεγαμε.... κανει καποια διαδικαστηκα.....

μετα του λεω επειδη για να μην παιζουμε της κουμπαρες, του λεω να με κανει αιτηση επι τοπου για Γ1 με κοτ για χαμηλη εγγυηση και τα υπολοιπα περι online θα τα κανω εγω. 

με ειπε αυριο θα μου στειλει τα συμβολαια στο μαιλ

Κοπρόσκυλα και Κ κεφαλαιο. 8/11 έκανα αίτηση για αλλαγή ονόματος και my home online για ένα κοντινό συγγενή μου. 12/11 της τηλεφωνούν και της λένε θα στείλουμε τα έγγραφα προς υπογραφή. Πράγματι, 13/11 τα στέλνουν. Εντός 15 λεπτών τα είχαμε στείλει πίσω. Λαμβάνουμε απαντητικό μειλ ότι τα έχουν λάβει. Περνάνε 2 μέρες, έρχεται ένα μειλ ότι ακόμα περιμένουν τα έγγραφα που δεν έχουν παραληφθεί. Τα ξαναστελνω. Ξανά απαντητικό ότι τα έλαβαν, ξανά μειλ ότι δεν τα έλαβαν την Περασμένη Πέμπτη. Παίρνω τηλέφωνο μου λένε το προωθώ τώρα προς έλεγχο αγνοείστε το μειλ που λέει δε τα λάβαμε σε 1-2 μέρες θα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος. Σήμερα, ξανά μειλ ότι δεν έλαβαν τιπιρα. Ξανά τηλέφωνο, ξανά τα ίδια ότι τα προωθούν ταχα μου. Τους μιλάω πιο έντονα και τους ρωτάω τι στο καλό κοιτάζουν 9 μέρες. Που για ένα τέτοιο αίτημα που δε μεσολαβεί άλλος πάροχος θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο μισό χρόνο από μια αλλαγή παρόχου. Με τα πολλά μια τρύπα στο νερό. Μου φαίνεται πρέπει να τους πρήζω πρωί μεσημέρι βράδυ σαν αντιβίωση τους ανίκανους.

7 minutes ago, doll said:

πόσο είναι και για enter και για online?

Αναφέρεται στους ειδικούς ορους σύμβασης στην σελίδα του κάθε προγράμματος. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, marmagia είπε

Με τα πολλά 

πιπέρι στο στόμα , να πας στο δωμάτιο και να σκεφτείς τι είπες , μην κάνεις κακές παρέες (τον @HERTHAN εννοώ)  😁

αν μπορεί ο άνθρωπος (και δεν έχει ΚΟΤ) να τον πας σε ένα κατάστημα να κάνει το enter να ξεμπερδεύει ?

11 λεπτά πριν, doll είπε

πόσο είναι και για enter και για online?

σε κάθε πρόγραμμα στο site της ΔΕΗ υπάρχει λινκ με "ειδικοί όροι σύμβασης"

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:

πιπέρι στο στόμα , να πας στο δωμάτιο και να σκεφτείς τι είπες , μην κάνεις κακές παρέες (τον @HERTHAN εννοώ)  😁

αν μπορεί ο άνθρωπος (και δεν έχει ΚΟΤ) να τον πας σε ένα κατάστημα να κάνει το enter να ξεμπερδεύει ?

σε κάθε πρόγραμμα στο site της ΔΕΗ υπάρχει λινκ με "ειδικοί όροι σύμβασης"

Στην χειρότερη της ζητάω μια εξουσιοδότηση και πάω εγώ σε κατάστημα, αλλά το θέμα είναι να γλιτώσει την εγγύηση αφού έτσι και αλλιώς πληρώνει και τώρα με πάγια εντολή 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BananaTzo είπε

Θελω να βαλω το MyHomeEnter στους γονεις μου και επειδη ειναι καποιας ηλικιας ηθελα να ρωτησω εαν ξερεται εαν υπαρχει δυνατοτητα εκδοσης και χαρτινου λογαριασμου ετσι ωστε να μπορουν να το εξοφλουν στο καταστημα της περιοχης με μετρητα? Επισης εαν δεν εξοφληθει ο λογαριασμος στην ωρα του πχ σε περιπτωση που τον ξεχασουν σε πετανε απο το προγραμμα οπως το MyHomeOnline?

Aν δεν τικάρεις την επιλογή στο ebill να λαμβάνεις μόνο ηλεκτρονικό λογαριασμό, έρχεται και χάρτινος. Αν δεν εξοφληθεί το Enter εμπρόθεσμα, χάνεις τη συνέπεια 5%.

1 ώρα πριν, eddie11 είπε

Για να γίνει η αλλαγή σε my home  online πρέπει να είναι εξοφλημενος πληρως ο προηγουμενος παροχος ; Διότι πριν τις αρχές του Δεκέμβρη δε μπορω να τους πληρωσω και οπως καταλαβαίνεται δεν είμαι να καθομαι άλλο (ρητροπρογραμμα 😭 ).Ευχαριστώ! 

Κάνε διακανονισμό. Υπόψιν όμως, θα σκάσει κι άλλος λογαριασμός (τελικός) και δε ξέρω αν γίνεται να διακανονιστεί κι αυτός ή αν θα πρέπει να πληρωθεί ντούκου.

 

3 λεπτά πριν, marmagia είπε

Κοπρόσκυλα και Κ κεφαλαιο. 8/11 έκανα αίτηση για αλλαγή ονόματος και my home online για ένα κοντινό συγγενή μου. 12/11 της τηλεφωνούν και της λένε θα στείλουμε τα έγγραφα προς υπογραφή. Πράγματι, 13/11 τα στέλνουν. Εντός 15 λεπτών τα είχαμε στείλει πίσω. Λαμβάνουμε απαντητικό μειλ ότι τα έχουν λάβει. Περνάνε 2 μέρες, έρχεται ένα μειλ ότι ακόμα περιμένουν τα έγγραφα που δεν έχουν παραληφθεί. Τα ξαναστελνω. Ξανά απαντητικό ότι τα έλαβαν, ξανά μειλ ότι δεν τα έλαβαν την Περασμένη Πέμπτη. Παίρνω τηλέφωνο μου λένε το προωθώ τώρα προς έλεγχο αγνοείστε το μειλ που λέει δε τα λάβαμε σε 1-2 μέρες θα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος. Σήμερα, ξανά μειλ ότι δεν έλαβαν τιπιρα. Ξανά τηλέφωνο, ξανά τα ίδια ότι τα προωθούν ταχα μου. Τους μιλάω πιο έντονα και τους ρωτάω τι στο καλό κοιτάζουν 9 μέρες. Που για ένα τέτοιο αίτημα που δε μεσολαβεί άλλος πάροχος θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στο μισό χρόνο από μια αλλαγή παρόχου. Με τα πολλά μια τρύπα στο νερό. Μου φαίνεται πρέπει να τους πρήζω πρωί μεσημέρι βράδυ σαν αντιβίωση τους ανίκανους.

Στο τηλέφωνο μιλάς με το πρώτο εκρόσωπο που απαντάει τη κλήση; Πρέπει να σε συνδέσουν με το τμήμα συμβάσεων.

Βοηθάει επίσης να στείλεις παράπονο https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates

Αυτά τα απαντάνε εντός 2-3 για να μη μαζεύονται πολλές υποθέσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, marmagia είπε

Στην χειρότερη της ζητάω μια εξουσιοδότηση και πάω εγώ σε κατάστημα, αλλά το θέμα είναι να γλιτώσει την εγγύηση αφού έτσι και αλλιώς πληρώνει και τώρα με πάγια εντολή 

για το enter έγραψε πριν μέλος οτι την εγγύηση την παίρνει πίσω με πάγια εντολή στο enter (ερχόμενος απο άλλο πάροχο)

βέβαια , και οι προϊστάμενοι έχουν μαύρα μεσάνυχτα πολλές φορές και τα λινκ της ΔΕΗ είναι απαρχαιωμένα

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...