Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνωρίζει κάποιος αν η πάγια εντολή μέσω χρεωστικής κάρτας στο online έχει προμήθεια από την εκάστοτε τράπεζα ή επειδή είναι μέσω του σάιτ της ΔΕΗ δεν υπάρχει προμήθεια...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, olddognewtricks είπε

Γράφει σκέτο λογαριασμός, ούτε έναντι ούτε εκκαθαριστικός,  έχει την ένδειξη kwh που έδωσα και τις τιμολογεί αναλυτικά, με χρεώσεις ΔΕΗ και ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης δεν έχει αναφορά σε ρήτρα ή σε επιδοτήσεις/εκπτώσεις ΔΕΗ  για τις 12 μέρες που εμπεριέχονται από το παλιό Γ1, άρα αυτά θα μου τα υπολογίσει σε "εκκαθαριστικό" τέλους τετραμήνου (υποθέτω). Θα μου βγουν συν η ρήτρα, μείον η έκπτωση 30% της ΔΕΗ(στην κατανάλωση του Γ1) μείον η κρατική επιδότηση  (κλάσμα αυτής για τις 12 μέρες) κάπου 15 Ευρώ έξτρα τελικά.

Ετσι πάει.

Δέχεται την ένδειξη που έδωσες και τιμολογει με αυτήν αλλά δεν την θεωρεί επίσημη και δεν την βάζει στις ενδείξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Geoponer είπε

Έκλεισα εβδομάδα από τότε που έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση για το Home online.

Το μόνο που έγινε στο μεταξύ ένα email που μου ζητούσαν την απόδειξη πληρωμής του τελευταίου λογαριασμού, την οποία και έστειλα μέσα σε μία ώρα. 

Έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί ούτε έγγραφο για υπογραφή μου έχουν στείλει, ούτε καμιά διευκρίνιση ζήτησαν για το αίτημα...

Μέσα στην εβδομάδα θα σε πάρουν τηλέφωνο για τα στοιχεία και θα στείλουν τα συμβόλαια. Έτσι κι εμένα από αίτηση στις 8/11 εχθές έλαβα τα συμβόλαια. 5-6 εργάσιμες απ όταν απάντησα στο email, σε αυτό που έστειλες κι εσυ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Geoponer είπε

Έκλεισα εβδομάδα από τότε που έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση για το Home online.

Το μόνο που έγινε στο μεταξύ ένα email που μου ζητούσαν την απόδειξη πληρωμής του τελευταίου λογαριασμού, την οποία και έστειλα μέσα σε μία ώρα. 

Έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί ούτε έγγραφο για υπογραφή μου έχουν στείλει, ούτε καμιά διευκρίνιση ζήτησαν για το αίτημα...

  

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

  https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates

Στείλε μηνύματα επιλέγοντας "Αλλαγή Προμηθευτή" και "Παράπονα Πελατών", ζήτα εξηγήσεις γιατί καθυστερούν

Επιπλέον πάρε τηλέφωνο και ζήτα να συνδεθείς με το τμήμα συμβολαίων.

Άμα σας έχουν ξεχάσει...δε πρόκειται να ξεκολλήσει η αίτηση ως δια μαγείας.

Επίσης όσοι έχετε ΚΟΤ δικαιούστε βάσει του Κώδικα Προμήθειας να εξυπηρετείστε κατά προτεραιότητα (ως ευάλωτοι). Ζητήστε επίσπευση της αίτησης σας.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, marmagia είπε

Αυτές τις επιλογές 

 

Έκανα ebill αφού έχω κάνει την αίτηση για το online εδώ και καιρό. Σήμερα άλλαξε ο αριθμός παροχής και πήρα κωδικό εταίρου τηλεφωνικά. Μπαίνοντας στο ebill πρέπει να επιλέξω το online για να ενεργοποιηθεί; Να επιλέξω μηνιαίο λογαριασμό; Το green pass να το επιλέξω;

Επεξ/σία από tasep
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, tasep said:

Έκανα ebill αφού έχω κάνει την αίτηση για το online εδώ και καιρό. Σήμερα άλλαξε ο αριθμός παροχής και πήρα κωδικό εταίρου τηλεφωνικά. Μπαίνοντας στο ebill πρέπει να επιλέξω το online για να ενεργοποιηθεί; Να επιλέξω μηνιαίο λογαριασμό; Το green pass να το επιλέξω;

Έκανα ebill αφού έχω κάνει την αίτηση για το online εδώ και καιρό. Σήμερα άλλαξε ο αριθμός παροχής και πήρα κωδικό εταίρου τηλεφωνικά. Μπαίνοντας στο ebill πρέπει να επιλέξω το online για να ενεργοποιηθεί; Να επιλέξω μηνιαίο λογαριασμό; Το green pass να το επιλέξω;

Το green pass δεν είναι απαραίτητο να τι επιλέξεις. Βεβαιώσου ότι έχεις ζητήσει ενεργοποίηση του my home online, και έχεις καταχωρήσει κάρτα για πάγια εντολή μέσω καρτας. Έπειτα επιλέγεις μηνιαίος λογαριασμός ηλεκτρονικά και είσαι οκ. Αν πχ το αιτηθείς σήμερα αύριο θα είναι ενεργό

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tasep είπε

 

Μπαίνοντας στο ebill πρέπει να επιλέξω το online για να ενεργοποιηθεί; Να επιλέξω μηνιαίο λογαριασμό; Το green pass να το επιλέξω;

Online, πάγια εντολή, ηλεκτρονικός λογαριασμός, μηνιαίος λογαριασμός ---> ενεργοποίηση

Αν απενεργοποιηθεί κάτι τις επόμενες μέρες, ξαναενεργοποίησε. Μόλις φύγει το μήνυμα ότι το αίτημα είναι σε εκκρεμότητα και φανείς ενεργό, τελείωσες.

Green pass όχι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, kariolikos είπε

δεν έχει έκπτωση συνέπειας το online

Σωστά, δεν έχει έκπτωση συνέπειας, αλλά είναι ήδη περασμένη στις τιμές που είναι χαμηλότερες από του enter (στο excel οι τιμές του enter π.χ για το ημερήσιο δεν είναι 0,10500 αλλά 0,09765 - υπολογισμένο με -7%). Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι δεν πρέπει να υπολογίσω επιπλέον 7% σε ότι βγάζει το excel για το my home enter - τα συγκρίνω όπως είναι.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, marmagia είπε

Το green pass δεν είναι απαραίτητο να τι επιλέξεις. Βεβαιώσου ότι έχεις ζητήσει ενεργοποίηση του my home online, και έχεις καταχωρήσει κάρτα για πάγια εντολή μέσω καρτας. Έπειτα επιλέγεις μηνιαίος λογαριασμός ηλεκτρονικά και είσαι οκ. Αν πχ το αιτηθείς σήμερα αύριο θα είναι ενεργό

Εγω εκανα ενεργοποιηση του online και μολις πατησα το κουμπακι μου πεταξε ενα παραθυρο να βαλω τα στοιχεια της καρτας.Αφου το εκανα αυτο μετα δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα αλλο γιατι ηταν αυτοματως τσεκαρισμενα ολα οσα χρειαζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα τότε.. εγώ ενεργοποίησα την κάρτα όταν ακόμα ήταν υπό επεξεργασία το αίτημα. Μετά το έσβησαν και έπρεπε να ξανά ζητήσω την ενεργοποίηση του ον-λάιν αλλά αφού είχα ήδη την κάρτα δε μου την ζήτησε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Όσοι έχετε κάνει Αίτημα (από άλλον πάροχο) για OnLine ή Enter , μέσω του "e_contract" :  η διαδικασία πλέον καθυστερεί περισσότερες μέρες, απ΄ ότι γινόταν πριν 1-1,5 μήνα.. Δηλ. μετά την Αίτηση , σε 4-5 εργάσιμες έρχεται το email με τα σχετικά Έγγραφα , & απ΄την μέρα που θα στείλεις ως "reply" , υπολογίζεις ακόμη 5-7 εργάσιμες μέρες , για τον έλεγχό τους (εκεί κολλάει η δουλειά.) .. Μετά :  ενημερώνεται ο ΔΕΔΔΗΕ , & παίρνεις Κωδικό Εταίρου τηλεφωνικώς για εγγραφή στο ebill ΔΕΗ (για όσους δεν είχαν ποτέ..).. *Για να δοθεί "ώθηση" στο αίτημα , καλείς 800.900.1000 => Επιλογή 1 , &  μετά Επιλογή 2 ... 

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ έπαθαν εμπλοκή με τη φυγή των πελατών της Ελίν... φαντάζομαι τι χαμός γίνεται με τους πελάτες της ΝRG, συν άλλους τόσους από διάφορους παρόχους που παρέλαβαν εκκαθαριστικούς και φεύγουν τώρα όπως - όπως. Επίσης έχουν τεράστιο όγκο αιτήσεων με τα επαγγελματικά... πολλοί γυρνάνε νομίζοντας πως θα είναι καλύτερα.

Η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή είναι Γ1 σε κατάστημα (ναι πληρώνετε 130 εγγύηση*) αλλά ξεμπερδεύετε γρήγορα με τη μεταφορά, και μετά ενεργοποίηση του Online απ'το ebill.

*Κάπου διάβασα ότι βάζουν μικρότερη εγγύηση αν δηλώσετε ότι έχετε ΚΟΤ.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στο myHomeEnter+ και εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός 25/10/2021 με προθεσμία πληρωμής την 18/11/2021.

Έχω ενεργοποιήσει εξ' αρχής μέσω ebill την Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας, αλλά κοιτώντας στο web banking μου δεν βλέπω να έχει γίνει ακόμη η πληρωμή.

Να ανησυχώ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εδώ έπαθαν εμπλοκή με τη φυγή των πελατών της Ελίν... φαντάζομαι τι χαμός γίνεται με τους πελάτες της ΝRG, συν άλλους τόσους από διάφορους παρόχους που παρέλαβαν εκκαθαριστικούς και φεύγουν τώρα όπως - όπως. Επίσης έχουν τεράστιο όγκο αιτήσεων με τα επαγγελματικά... πολλοί γυρνάνε νομίζοντας πως θα είναι καλύτερα.

Η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή είναι Γ1 σε κατάστημα (ναι πληρώνετε 130 εγγύηση*) αλλά ξεμπερδεύετε γρήγορα με τη μεταφορά, και μετά ενεργοποίηση του Online απ'το ebill.

*Κάπου διάβασα ότι βάζουν μικρότερη εγγύηση αν δηλώσετε ότι έχετε ΚΟΤ.

Ναι η εγγύηση είναι 20€ εφόσον δηλώσεις ότι είσαι διακαιουχος ΚΟΤ και επιβεβαιωθεί η αίτηση σου έως 1 μήνα μετά από την έναρξη της σύμβασης ρεύματος. Αν δεν γίνει η αίτηση η εγγύηση πάει 130€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Εξαιρετικά χρήσιμη η συζήτηση εδώ στο insomnia.gr, καθώς οι εποχές είναι δύσκολες.

Θα πω επίσης μπράβο στη ΔΕΗ για την ψηφιακή διαδικασία μεταφοράς στο δίκτυο της από άλλους παρόχους.

Έχω ήδη μεταφέρει 3 παροχές από Φυσικό Αέριο.

Το ερώτημα μου είναι τι κάνουμε με Γ21 χαμηλής κατανάλωσης ; (Εποχιακή χρήση).

Μου ήρθε λογαριασμός ύψους 67 ευρώ , εκ των οποίων τα 47 ευρώ είναι ΟΤΣ ..μείον 8 ευρώ πίστωση από το κράτος..

Δηλαδή 40 ευρώ παραπάνω χρήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...