george1999 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Αρχική αίτηση για το online στις 09/11 Με πήραν τηλέφωνο στις 11/11 για επιβεβαίωση, μου έστειλαν αιτήσεις κτλ προς συμπλήρωση στις 12/11 και τα έστειλα αυθημερόν, στις 17/11 μου ξαναστέλνουν mail ότι δεν τα έχουν λάβει και τα ξαναστέλνω 2 φορές... Μέχρι τώρα δεν έχω καμμία ενημέρωση για την πορεία της αίτησής μου, έρχεται ΣΚ και οδεύουμε προς την 3η εβδομάδα αναμονής
LuNaTiC Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 1:44 ΜΜ, HERTHAN είπε Eκτος του online συνδιαζεται και με Γ1και Γ1Ν. Μονο στα enter δεν δεχεται ΚΟΤ. Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό
HERTHAN Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 1:56 ΜΜ, LuNaTiC είπε Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό Για οποιον δεν θελει να πληρωνει με παγια και το enter ειναι πολυ καλο με τα σημερινα δεδομενα. Το online για οσους εχουν ΚΟΤ ειναι μονοδρομος. 1 1
metal_vader Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Γεια σας παιδιά.! Μία ερώτηση γιατί είμαι και ολίγον νουμπάς.. 😅 Βλέπω ότι γενικά το πρόγραμμα ΔΕΗ myhome online είναι το πιο συμφέρον από τα σταθερής τιμής χρέωσης. Εντούτοις, σε σύγκριση με τα μη σταθερής χρέωσης πώς συγκρίνεται; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να είναι πολύ ακριβή η σταθερή τιμή ανά kWh? (Προφανώς σε σύγκριση με την ΟΤΑ των τελευταίων μηνών όχι, οπότε δεν αναφέρομαι στο τελευταίο χρονικό διάστημα, αλλά σε μια πιο ομαλή κατάσταση)
telis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Ok, οι κόπανοι του econtract με κάλεσαν την ώρα που οδηγούσα μηχανή και έστειλαν email ότι θα με πάρουν την επόμενη ημέρα. Φυσικά δεν με πήραν, το 800κάτι ως γνωστόν δεν σε συνδέει στο econtract. Τι να κάνω λέτε? Νέα αίτηση online ή τηλεφωνική? Για πείτε
vsk Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 1:44 ΜΜ, george1999 είπε Αρχική αίτηση για το online στις 09/11 Με πήραν τηλέφωνο στις 11/11 για επιβεβαίωση, μου έστειλαν αιτήσεις κτλ προς συμπλήρωση στις 12/11 και τα έστειλα αυθημερόν, στις 17/11 μου ξαναστέλνουν mail ότι δεν τα έχουν λάβει και τα ξαναστέλνω 2 φορές... Μέχρι τώρα δεν έχω καμμία ενημέρωση για την πορεία της αίτησής μου, έρχεται ΣΚ και οδεύουμε προς την 3η εβδομάδα αναμονής Τα ίδια ακριβώς κι εγώ: αποστολή εγγράφων 12/11, κανένα email επιβεβαίωσης και στις 17/11 μου στέλνουν email να τους τα ξαναστείλω. Τους τηλεφώνησα χτες και μου είπαν ότι τα είχαν πάρει κανονικά από τις 12/11 και ότι το μήνυμα είναι άκυρο. 🙄 Τελικά σήμερα μου έστειλαν άλλο email ότι τα έλεγξαν και προωθήθηκε η εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ.
kariolikos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 1:44 ΜΜ, HERTHAN είπε Eκτος του online συνδιαζεται και με Γ1και Γ1Ν. Μονο στα enter δεν δεχεται ΚΟΤ. ορθή η διόρθωση, επικεντρώθηκα στα νέα προϊόντα Στις 19/11/2021 στις 1:56 ΜΜ, LuNaTiC είπε Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό θεωρητικά το πιο καλό είναι το online γιατι εχεις σταθερή τιμη kWh 0.09 και επιδέχεται και έκπτωσης ΚΟΤ 1
Lanike71 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Πέραν της τιμής του ρεύματος πάντως, η σελίδα του ebill δείχνει πολύ "φτηνή"...Θα μπορούσαν και καλύτερα. H εμφάνιση θυμίζει file explorer σε windows 3.11.
ekrepali Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 2:55 ΜΜ, telis είπε Ok, οι κόπανοι του econtract με κάλεσαν την ώρα που οδηγούσα μηχανή και έστειλαν email ότι θα με πάρουν την επόμενη ημέρα. Φυσικά δεν με πήραν, το 800κάτι ως γνωστόν δεν σε συνδέει στο econtract. Τι να κάνω λέτε? Νέα αίτηση online ή τηλεφωνική? Για πείτε https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates Στείλε μηνύματα επιλέγοντας "Αλλαγή Προμηθευτή" και "Παράπονα Πελατών", ζήτα να σε ξανακαλέσουν. Επίσης... Στις 8/10/2021 στις 6:07 ΜΜ, ekrepali είπε Και στη τουαλέτα να πάτε, το κινητό θα το έχετε πάντα μαζί σας. Όταν περιμένεις τέτοιο τηλεφώνημα, πρέπει ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος. Και νταλίκα να οδηγάς, ανάβεις alarm και κόβεις τη κυκλοφορία. 1
olddognewtricks Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 8:26 ΠΜ, GREGORYMO είπε Τι γράφει ? Εκκαθαριστικος η ΣΚΕΤΟ λογαριασμος ΧΩΡΙΣ ένδειξη που έδωσες ? Γράφει σκέτο λογαριασμός, ούτε έναντι ούτε εκκαθαριστικός, έχει την ένδειξη kwh που έδωσα και τις τιμολογεί αναλυτικά, με χρεώσεις ΔΕΗ και ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης δεν έχει αναφορά σε ρήτρα ή σε επιδοτήσεις/εκπτώσεις ΔΕΗ για τις 12 μέρες που εμπεριέχονται από το παλιό Γ1, άρα αυτά θα μου τα υπολογίσει σε "εκκαθαριστικό" τέλους τετραμήνου (υποθέτω). Θα μου βγουν συν η ρήτρα, μείον η έκπτωση 30% της ΔΕΗ(στην κατανάλωση του Γ1) μείον η κρατική επιδότηση (κλάσμα αυτής για τις 12 μέρες) κάπου 15 Ευρώ έξτρα τελικά.
telis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 4:42 ΜΜ, ekrepali είπε https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates Στείλε μηνύματα επιλέγοντας "Αλλαγή Προμηθευτή" και "Παράπονα Πελατών", ζήτα να σε ξανακαλέσουν. Επίσης... Όταν περιμένεις τέτοιο τηλεφώνημα, πρέπει ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος. Και νταλίκα να οδηγάς, ανάβεις alarm και κόβεις τη κυκλοφορία. Το είχα διαβάσει ότι πρέπει να το έχεις μαζί σου το κινητό. Στην μηχανή με κράνος και βροχή δεν παίζει να απαντήσω, τι να κάνουμε
tasep Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Μόλις έκανα ebill και έχω μπερδευτεί λίγο. Έχει επιλογή προγράμματος της ΔΕΗ(τα online, enter, enter+), μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός, Green pass, πάγια εντολή και τρόπος αποστολής λογαριασμού. Πέρασα την κάρτα για την πάγια και δήλωσα τρόπο αποστολής λογαριασμού. Τι άλλο πρέπει να ενημερώσω από τις επιλογές;
Πανος999 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Πως ξερω οτι θα εχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα?!?Εχω μπει στο online κ απο κατω λεει ισχυει μεχρι 2023..
marmagia Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Στις 19/11/2021 στις 5:56 ΜΜ, Πανος999 είπε Πως ξερω οτι θα εχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα?!?Εχω μπει στο online κ απο κατω λεει ισχυει μεχρι 2023.. Είναι ενεργό. Στις 19/11/2021 στις 5:51 ΜΜ, tasep είπε Μόλις έκανα ebill και έχω μπερδευτεί λίγο. Έχει επιλογή προγράμματος της ΔΕΗ(τα online, enter, enter+), μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός, Green pass, πάγια εντολή και τρόπος αποστολής λογαριασμού. Πέρασα την κάρτα για την πάγια και δήλωσα τρόπο αποστολής λογαριασμού. Τι άλλο πρέπει να ενημερώσω από τις επιλογές; Αυτές τις επιλογές 1
Geoponer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2021 Έκλεισα εβδομάδα από τότε που έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση για το Home online. Το μόνο που έγινε στο μεταξύ ένα email που μου ζητούσαν την απόδειξη πληρωμής του τελευταίου λογαριασμού, την οποία και έστειλα μέσα σε μία ώρα. Έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί ούτε έγγραφο για υπογραφή μου έχουν στείλει, ούτε καμιά διευκρίνιση ζήτησαν για το αίτημα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
13 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση