Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρχική αίτηση για το online στις 09/11

Με πήραν τηλέφωνο στις 11/11 για επιβεβαίωση, μου έστειλαν αιτήσεις κτλ προς συμπλήρωση στις 12/11 και τα έστειλα αυθημερόν,  στις 17/11 μου ξαναστέλνουν mail ότι δεν τα έχουν λάβει και τα ξαναστέλνω 2 φορές...

Μέχρι τώρα δεν έχω καμμία ενημέρωση για την πορεία της αίτησής μου, έρχεται ΣΚ και οδεύουμε προς την 3η εβδομάδα αναμονής 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Eκτος του online συνδιαζεται και με Γ1και Γ1Ν.

Μονο στα enter δεν δεχεται ΚΟΤ.

Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, LuNaTiC είπε

Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό

Για οποιον δεν θελει να πληρωνει με παγια και το enter ειναι πολυ καλο με τα σημερινα δεδομενα.

Το online για οσους εχουν ΚΟΤ ειναι μονοδρομος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Γεια σας παιδιά.! Μία ερώτηση γιατί είμαι και ολίγον νουμπάς.. 😅 Βλέπω ότι γενικά το πρόγραμμα ΔΕΗ myhome online είναι το πιο συμφέρον από τα σταθερής τιμής χρέωσης. Εντούτοις, σε σύγκριση με τα μη σταθερής χρέωσης πώς συγκρίνεται; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να είναι πολύ ακριβή η σταθερή τιμή ανά kWh? (Προφανώς σε σύγκριση με την ΟΤΑ των τελευταίων μηνών όχι, οπότε δεν αναφέρομαι στο τελευταίο χρονικό διάστημα, αλλά σε μια πιο ομαλή κατάσταση)

Δημοσ.

Ok, οι κόπανοι του econtract με κάλεσαν την ώρα που οδηγούσα μηχανή και έστειλαν email ότι θα με πάρουν την επόμενη ημέρα. Φυσικά δεν με πήραν, το 800κάτι ως γνωστόν δεν σε συνδέει στο econtract. Τι να κάνω λέτε? Νέα αίτηση online ή τηλεφωνική? Για πείτε

Δημοσ.
1 ώρα πριν, george1999 είπε

Αρχική αίτηση για το online στις 09/11

Με πήραν τηλέφωνο στις 11/11 για επιβεβαίωση, μου έστειλαν αιτήσεις κτλ προς συμπλήρωση στις 12/11 και τα έστειλα αυθημερόν,  στις 17/11 μου ξαναστέλνουν mail ότι δεν τα έχουν λάβει και τα ξαναστέλνω 2 φορές...

Μέχρι τώρα δεν έχω καμμία ενημέρωση για την πορεία της αίτησής μου, έρχεται ΣΚ και οδεύουμε προς την 3η εβδομάδα αναμονής 

Τα ίδια ακριβώς κι εγώ: αποστολή εγγράφων 12/11, κανένα email επιβεβαίωσης και στις 17/11 μου στέλνουν email να τους τα ξαναστείλω. Τους τηλεφώνησα χτες και μου είπαν ότι τα είχαν πάρει κανονικά από τις 12/11 και ότι το μήνυμα είναι άκυρο. 🙄

Τελικά σήμερα μου έστειλαν άλλο email ότι τα έλεγξαν και προωθήθηκε η εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ. 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, HERTHAN είπε

Eκτος του online συνδιαζεται και με Γ1και Γ1Ν.

Μονο στα enter δεν δεχεται ΚΟΤ.

ορθή η διόρθωση, επικεντρώθηκα στα νέα προϊόντα

1 ώρα πριν, LuNaTiC είπε

Φαντάζομαι απο όλα αυτά το Online είναι το πιο καλό

θεωρητικά το πιο καλό είναι το online γιατι εχεις σταθερή τιμη kWh 0.09 και επιδέχεται και έκπτωσης ΚΟΤ

  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler

Πέραν της τιμής του ρεύματος πάντως, η σελίδα του ebill δείχνει πολύ "φτηνή"...Θα μπορούσαν και καλύτερα. H εμφάνιση θυμίζει file explorer σε windows 3.11.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, telis είπε

Ok, οι κόπανοι του econtract με κάλεσαν την ώρα που οδηγούσα μηχανή και έστειλαν email ότι θα με πάρουν την επόμενη ημέρα. Φυσικά δεν με πήραν, το 800κάτι ως γνωστόν δεν σε συνδέει στο econtract. Τι να κάνω λέτε? Νέα αίτηση online ή τηλεφωνική? Για πείτε

  https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates

Στείλε μηνύματα επιλέγοντας "Αλλαγή Προμηθευτή" και "Παράπονα Πελατών", ζήτα να σε ξανακαλέσουν.

Επίσης...

Στις 8/10/2021 στις 9:07 ΜΜ, ekrepali είπε

Και στη τουαλέτα να πάτε, το κινητό θα το έχετε πάντα μαζί σας.

Όταν περιμένεις τέτοιο τηλεφώνημα, πρέπει ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος. Και νταλίκα να οδηγάς, ανάβεις alarm και κόβεις τη κυκλοφορία.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Τι γράφει ?

Εκκαθαριστικος η ΣΚΕΤΟ λογαριασμος ΧΩΡΙΣ ένδειξη που έδωσες ?

Γράφει σκέτο λογαριασμός, ούτε έναντι ούτε εκκαθαριστικός,  έχει την ένδειξη kwh που έδωσα και τις τιμολογεί αναλυτικά, με χρεώσεις ΔΕΗ και ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Επίσης δεν έχει αναφορά σε ρήτρα ή σε επιδοτήσεις/εκπτώσεις ΔΕΗ  για τις 12 μέρες που εμπεριέχονται από το παλιό Γ1, άρα αυτά θα μου τα υπολογίσει σε "εκκαθαριστικό" τέλους τετραμήνου (υποθέτω). Θα μου βγουν συν η ρήτρα, μείον η έκπτωση 30% της ΔΕΗ(στην κατανάλωση του Γ1) μείον η κρατική επιδότηση  (κλάσμα αυτής για τις 12 μέρες) κάπου 15 Ευρώ έξτρα τελικά.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  https://www.dei.gr/el/epikoinwniste-mazi-mas/oikiakoi-pelates

Στείλε μηνύματα επιλέγοντας "Αλλαγή Προμηθευτή" και "Παράπονα Πελατών", ζήτα να σε ξανακαλέσουν.

Επίσης...

Όταν περιμένεις τέτοιο τηλεφώνημα, πρέπει ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος. Και νταλίκα να οδηγάς, ανάβεις alarm και κόβεις τη κυκλοφορία.

Το είχα διαβάσει ότι πρέπει να το έχεις μαζί σου το κινητό. Στην μηχανή με κράνος και βροχή δεν παίζει να απαντήσω, τι να κάνουμε

Δημοσ.

Μόλις έκανα ebill και έχω μπερδευτεί λίγο. Έχει επιλογή προγράμματος της ΔΕΗ(τα online, enter, enter+), μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός, Green pass, πάγια εντολή και τρόπος αποστολής λογαριασμού. Πέρασα την κάρτα για την πάγια και δήλωσα τρόπο αποστολής λογαριασμού. Τι άλλο πρέπει να ενημερώσω από τις επιλογές;

Δημοσ.
10 minutes ago, Πανος999 said:

Πως ξερω οτι θα εχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα?!?Εχω μπει στο online κ απο κατω λεει ισχυει μεχρι 2023..

Είναι ενεργό. 

 

15 minutes ago, tasep said:

Μόλις έκανα ebill και έχω μπερδευτεί λίγο. Έχει επιλογή προγράμματος της ΔΕΗ(τα online, enter, enter+), μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός, Green pass, πάγια εντολή και τρόπος αποστολής λογαριασμού. Πέρασα την κάρτα για την πάγια και δήλωσα τρόπο αποστολής λογαριασμού. Τι άλλο πρέπει να ενημερώσω από τις επιλογές;

Αυτές τις επιλογές 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έκλεισα εβδομάδα από τότε που έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση για το Home online.

Το μόνο που έγινε στο μεταξύ ένα email που μου ζητούσαν την απόδειξη πληρωμής του τελευταίου λογαριασμού, την οποία και έστειλα μέσα σε μία ώρα. 

Έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί ούτε έγγραφο για υπογραφή μου έχουν στείλει, ούτε καμιά διευκρίνιση ζήτησαν για το αίτημα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...