Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, marmagia είπε

Έχω την υποψία ότι μου λένε χαζομάρες σήμερα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.

περασε ο ΔΕΔΔΗΕ χθες για να μετρήσει για την αλλαγή παρόχου, πράγματι σήμερα άλλαξε και ο διάδοχος και πλέον η κατάληξη του αριθμού της παροχής  από 02 είναι 03. Η ΔΕΗ ακόμα έχει το αίτημα για το online υπό επεξεργασία. Μιλάω μαζί τους μου λένε ο ΔΕΔΔΗΕ έχει το ζήτημα σε εκκρεμότητα δε ξέρω γιατί.

παιρνω τον ΔΕΔΔΗΕ μου λέει ναι πράγματι είστε από χθες στην ΔΕΗ αλλά δεν σας ενεργοποιούν το προγραμμα γιατί θα βγει τελικός από τον προηγούμενο πάροχο και πρέπει να τον πληρώσετε πρώτα και μετά να αποδεσμευτεί η καρτέλα σας. Μα της λέω τι μου λέτε θα περιμένω ένα μήνα; Μου λέει έτσι ξέρω ότι συμβαίνει τελευταία..

 

επειδή όλα αυτά μου φαινονται αηδίες, και επειδή όπως το βλέπω είμαι στο Γ1Ν μέχρι να ξυπνήσει η ΔΕΗ, πως προτείνετε να κινηθώ;

Άμα η  παροχή λέει 03, τότε είσαι ΔΕΗ. Απλά η ΔΕΗ δε βλέπει ακόμα ότι είσαι ΔΕΗ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει στείλει τη μέτρηση στη ΔΕΗ και στον προηγούμενο πάροχο, έχει ενημερώσει για τη νέα εκπροσώπηση. Δεν έχει καμιά δουλειά να ξέρει γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί το Online, μην ασχολείσαι μαζί τους.

Εσύ κοίτα στο Ebill να είναι ενεργοποιημένα το Online, η πάγια εντολή, ο μηνιαίος λογαριασμός και ο ηλεκτρονικός λογαριασμός. Ό,τι δεν είναι ενεργοποιημένο, το κάνεις χειροκίνητα. Αν δεν εμφανιστεί σε 2 μέρες ότι το πρόγραμμα είναι ενεργό και σου λέει πως είναι ακόμα υπό επεξεργασία, πάρε ΔΕΗ και μίλα με το τμήμα ebill. Στείλε και μήνυμα απ'την ιστοσελίδα να το ξεκολλήσουν.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Just now, Dante80 said:

Χθες άλλαξε ο αριθμός παροχής (τελευταίο ψηφίο) και χθες με πήρανε από W&V για αποφώνηση. Σήμερα βγήκε ο λογαριασμός ο τελικός από αυτούς και σήμερα μου έκανε reset το αίτημα στον e-bill. E-bill άνοιξα λογαριασμό την Παρασκευή, παίρνοντας την ΔΕΗ τηλ. για να μου δώσουν τον κωδικό εταίρου. Τότε ήταν που είχα ενεργοποιήσει και το αίτημα για το online.

Άρα το ίδιο χρονοδιάγραμμα με μένα. Χθες άλλαξε ο αριθμος παροχής μου αλλά η φυσικό αεριο κάνει αρκετό καιρό να βγάλει τελικούς λογαριασμούς. 

1 minute ago, ekrepali said:

Άμα η  παροχή λέει 03, τότε είσαι ΔΕΗ. Απλά η ΔΕΗ δε βλέπει ακόμα ότι είσαι ΔΕΗ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει στείλει τη μέτρηση στη ΔΕΗ και στον προηγούμενο πάροχο, έχει ενημερώσει για τη νέα εκπροσώπηση. Δεν έχει καμιά δουλειά να ξέρει γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί το Online, μην ασχολείσαι μαζί τους.

Εσύ κοίτα στο Ebill να είναι ενεργοποιημένα το Online, η πάγια εντολή, ο μηνιαίος λογαριασμός και ο ηλεκτρονικός λογαριασμός. Ό,τι δεν είναι ενεργοποιημένο, το κάνεις χειροκίνητα. Αν δεν εμφανιστεί σε 2 μέρες ότι το πρόγραμμα είναι ενεργό και σου λέει πως είναι ακόμα υπό επεξεργασία, πάρε ΔΕΗ και μίλα με το τμήμα ebill. Στείλε και μήνυμα απ'την ιστοσελίδα να το ξεκολλήσουν.

Το δοκίμασα και αυτό, μίλησα με συμβάσεις με έστειλαν να μιλήσω με το ebill. Οι του ebill μου λένε αααα να περιμένεις κανα μήνα να εκδοθεί λογαριασμός. Λέω ναι αμε θα πληρώσετε εσείς ένα μήνα ρήτρα αναπροσαρμογής; Με τα πολλά μου είπαν δεν ξέρουν δεν έχουν ιδέα 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, marmagia είπε

1) Άρα το ίδιο χρονοδιάγραμμα με μένα. Χθες άλλαξε ο αριθμος παροχής μου αλλά η φυσικό αεριο κάνει αρκετό καιρό να βγάλει τελικούς λογαριασμούς. 

2) Το δοκίμασα και αυτό, μίλησα με συμβάσεις με έστειλαν να μιλήσω με το ebill. Οι του ebill μου λένε αααα να περιμένεις κανα μήνα να εκδοθεί λογαριασμός. Λέω ναι αμε θα πληρώσετε εσείς ένα μήνα ρήτρα αναπροσαρμογής; Με τα πολλά μου είπαν δεν ξέρουν δεν έχουν ιδέα 

1) Η ΔΕΗ έχει ενημέρωση ότι σήμερα ξεκινάει η εκπροσώπηση από τη μέτρηση τάδε, ο προηγούμενος έχει ενημέρωση ότι χτες τελείωσε η εκπροσώπηση στη μέτρηση τάδε. Δεν έχει καμία σημασία πότε θα βγάλει ο προηγούμενος πάροχος τελικό λογαριασμό. Για να καταλάβεις έχω γνωστούς με ΚΟΤ που παρέλαβαν λογαριασμό έναντι ΔΕΗ myhomeonline 1/11... και δεν έχουν πάρει ακόμα εκκαθαριστικό από Ελίν για το τετράμηνο ιουνίου-σεπτεμβρίου.

2) Σε άσχετο έπεσες. Κάνε αυτά που σου είπα πάνω. Κι εμένα από τη μέρα που άλλαξε ο αριθμός παροχής πέρασαν 2-3 μέρες μέχρι να δω το Online ενεργό. Αλλά στο έναντι δε χρεώθηκα ούτε μια μέρα Γ1.

Βασικά βγάλε 1 screenshots απ'την αρχική σελίδα του ebill από πάνω μέχρι κάτω (χωρίς να φαίνεται η κάρτα σου) και ένα screenshot απ'το 'ιστορικό μου'.

Δημοσ.
3 minutes ago, ekrepali said:

1) Η ΔΕΗ έχει ενημέρωση ότι σήμερα ξεκινάει η εκπροσώπηση από τη μέτρηση τάδε, ο προηγούμενος έχει ενημέρωση ότι χτες τελείωσε η εκπροσώπηση στη μέτρηση τάδε. Δεν έχει καμία σημασία πότε θα βγάλει ο προηγούμενος πάροχος τελικό λογαριασμό. Για να καταλάβεις έχω γνωστούς με ΚΟΤ που παρέλαβαν λογαριασμό έναντι ΔΕΗ myhomeonline 1/11... και δεν έχουν πάρει ακόμα εκκαθαριστικό από Ελίν για το τετράμηνο ιουνίου-σεπτεμβρίου.

2) Σε άσχετο έπεσες. Κάνε αυτά που σου είπα πάνω. Κι εμένα από τη μέρα που άλλαξε ο αριθμός παροχής πέρασαν 2-3 μέρες μέχρι να δω το Online ενεργό. Αλλά στο έναντι δε χρεώθηκα ούτε μια μέρα Γ1.

Βασικά βγάλε 1 screenshots απ'την αρχική σελίδα του ebill από πάνω μέχρι κάτω (χωρίς να φαίνεται η κάρτα σου) και ένα screenshot απ'το 'ιστορικό μου'.

Μα αυτό έγινε και όταν έκανα σε άλλη παροχή αλλαγή παρόχου. Βγήκε 1+ μήνα μετά ο τελικός

 

0DA3752B-C3BA-46A7-A3FE-179E10E279A3.jpeg

AF7B3EE6-361C-46E5-907A-F4FE3648EF06.png

BB76A92E-1DD0-474E-AC02-FB2FBFB1D40E.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, artshadows είπε

ειμαι στο κλασικο Γ1Ν  με κοτΒ  με συμφερει να παω σε καποιο αλλο προγραμμα  Δεη ;

Άμεσα ενεργοποίησε το Online απ'το ebill, είναι το μοναδικό σταθερό πρόγραμμα που συνδιάζεται με ΚΟΤ.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

.Κι εμένα από τη μέρα που άλλαξε ο αριθμός παροχής πέρασαν 2-3 μέρες μέχρι να δω το Online ενεργό. Αλλά στο έναντι δε χρεώθηκα ούτε μια μέρα Γ1.

Κι εμενα τωρα μεσα στο ebill δεν φαινεται τιποτα απο online-enter κλπ.

Λογικα με το που θα γινει η μεταβαση θα φανουν ολα ωστε να ενεργοποιησω το online.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, marmagia είπε

Μα αυτό έγινε και όταν έκανα σε άλλη παροχή αλλαγή παρόχου. Βγήκε 1+ μήνα μετά ο τελικός

Δεν έχουν υποχρέωση να τον βγάλουν άμεσα... η τιμολόγηση παραμένει σε μηνιαία ή διμηνιαία βάση.

Για το ebill μην αγχώνεσαι, μια χαρά φαίνονται. Εμένα σε κάποια φάση εφανίστηκε όλο το ιστορικό και εμφανίστηκαν μόνο αυτές οι 3 γραμμές με ημερομηνία 20/10.

4.jpg.4cc645bda73a1d43f25265aed03800a2.jpg

Και την επόμενη μέρα έβγαλε μήνυμα στη κεντρική σελίδα ότι το online λήγει 14/10/23, δηλαδή ενεργοποιήθηκε στις 15/10/21.

 

55.jpg.ae262e19fab1fa8e82f0c863210b608d.jpg

Πίστεψε με έχεις ξεμπερδέψει και είσαι στο Online... τυπικό είναι το θέμα πλέον.

1 λεπτό πριν, HERTHAN είπε

Κι εμενα τωρα μεσα στο ebill δεν φαινεται τιποτα απο online-enter κλπ.

Λογικα με το που θα γινει η μεταβαση θα φανουν ολα ωστε να ενεργοποιησω το online.

Θα σου βγάλει τις επιλογές μόλις φανεί η παροχή στα ακίνητα σου

  • Like 1
Δημοσ.

Μπήκα να τσεκάρω στου πατερά μου ποτέ μπορώ να καταχωρήσω ένδειξη για να τον ενημερωσω  και εχει το εξεις μηνυμα

Οι ημερομηνίες που μπορείτε να καταχωρήσετε την επόμενη ένδειξή σας είναι από 01/01/1900 εως 01/01/1900

 

Δημοσ.

Να υποθέσω οτι αν κάποιος κάνει σύμβαση στο myhome enter, δεν μπορεί να μεταβεί πριν τους 24 μήνες στο myhome online χωρίς να πληρώσει επιβάρυνση...?

Στην περίπτωση που κάνεις αλλαγή παρόχου και πας στο myhome online και έχεις νυχτερινό μετρητή το βλέπει το σύστημα αυτόματα ή πρέπει να το δηλώσεις εσύ? Απ' οτι διαβάζω υπάρχει ένα μεταβατικό στάδιο που σε πάει πρώτα Γ1/Γ1Ν και μετά κάνεις την διαδικασία μέσω ebill(που δεν έχω από παλιά) για να περάσεις στο myhome online... το οποίο Γ1Ν είναι αρκετά τσουχτερό...

Δημοσ.
14 minutes ago, ekrepali said:

Δεν έχουν υποχρέωση να τον βγάλουν άμεσα... η τιμολόγηση παραμένει σε μηνιαία ή διμηνιαία βάση.

Για το ebill μην αγχώνεσαι, μια χαρά φαίνονται. Εμένα σε κάποια φάση εφανίστηκε όλο το ιστορικό και εμφανίστηκαν μόνο αυτές οι 3 γραμμές με ημερομηνία 20/10.

4.jpg.4cc645bda73a1d43f25265aed03800a2.jpg

Και την επόμενη μέρα έβγαλε μήνυμα στη κεντρική σελίδα ότι το online λήγει 14/10/23, δηλαδή ενεργοποιήθηκε στις 15/10/21.

 

55.jpg.ae262e19fab1fa8e82f0c863210b608d.jpg

Πίστεψε με έχεις ξεμπερδέψει και είσαι στο Online... τυπικό είναι το θέμα πλέον.

Θα σου βγάλει τις επιλογές μόλις φανεί η παροχή στα ακίνητα σου

Πηγές ΔΕΗ 14/10 και σου εξέδωσαν λογαριασμό 20/10; Γιατί αυτό;

2 minutes ago, ababa641 said:

Να υποθέσω οτι αν κάποιος κάνει σύμβαση στο myhome enter, δεν μπορεί να μεταβεί πριν τους 24 μήνες στο myhome online χωρίς να πληρώσει επιβάρυνση...?

Στην περίπτωση που κάνεις αλλαγή παρόχου και πας στο myhome online και έχεις νυχτερινό μετρητή το βλέπει το σύστημα αυτόματα ή πρέπει να το δηλώσεις εσύ? Απ' οτι διαβάζω υπάρχει ένα μεταβατικό στάδιο που σε πάει πρώτα Γ1/Γ1Ν και μετά κάνεις την διαδικασία μέσω ebill(που δεν έχω από παλιά) για να περάσεις στο myhome online... το οποίο Γ1Ν είναι αρκετά τσουχτερό...

Έχω νυχτερινό μετρητή και ήδη από τη φάση του econtrqct μου ζήτησαν μετρήσεις και ημέρας και νύχτας και έπειτα και κατά την σύναψη σύμβασης και πάλι ζήταγαν μέρα και νύχτα μετρήσεις. Άρα το γνωρίζουν μια χαρα δεν χρειάζεται να κανείς κάτι εσυ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, marmagia είπε

Πηγές ΔΕΗ 14/10 και σου εξέδωσαν λογαριασμό 20/10; Γιατί αυτό;

Πηγα ΔΕΗ 15/10. Στο ιστορικό επιλέχτηκαν όλα αυτόματα από 15/10, μετά σβήστηκαν όλα. Ενεργοποίησα χειροκίνητα τη πάγια εντολή και το μηνιαία λογαριασμό απ'την αρχική σελίδα. Μετά ξαναεμφανίστηκαν 3 επιλογές στο ιστορικό με ημερομηνία 20/10 και το μήνυμα στη κεντρική έλεγα ότι το πρόγραμμα λήγει 14/10 και στο  λογαριασμό τιμολογήθηκα κανονικά με Online από 15/10. Γι'αυτό σου λέω μην αγχώνεσαι. 😄

4.jpg.e4ba245b761a9431e8934f0327527c42.jpg

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους θα ηθελα να ρωτησω στο my home enter δεν υπαρχει δυνατοτητα εκδοσης μηνιαου λογαριασμου? κατι αλλο οταν λεει αυτοματη πληρωμη μεσο καρτας στο on line τα λεφτα τα παιρνει μολις εκδοθει  ο λογαριασμος η την τελευταια μερα πληρωμης του λογαριασμου?Και κατι τελευταιο ποσο διαστημα πηρε η μεταβαση απο τον προηγουμενο παροχο στην ΔΕΗ?

Δημοσ.
5 minutes ago, COSTAKISMIKROS said:

Καλησπερα σε ολους θα ηθελα να ρωτησω στο my home enter δεν υπαρχει δυνατοτητα εκδοσης μηνιαου λογαριασμου? κατι αλλο οταν λεει αυτοματη πληρωμη μεσο καρτας στο on line τα λεφτα τα παιρνει μολις εκδοθει  ο λογαριασμος η την τελευταια μερα πληρωμης του λογαριασμου?Και κατι τελευταιο ποσο διαστημα πηρε η μεταβαση απο τον προηγουμενο παροχο στην ΔΕΗ?

Αν θέλεις μπορείς να έχεις μηνιαίο και στο enter

πάντα στις πάγιες εντολές η εξόφληση γίνεται την τελευταία μέρα πληρωμής όχι την πρώτη 

τωρα ως προς την μετάβαση, έκανα αίτηση το βράδυ της 4/11 και ολοκληρώθηκε η μεταφορα στην ΔΕΗ στις 16/11. Θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί 1-2 μέρα νωρίτερα αν δεν καθυστερούσε ο ΔΕΔΔΗΕ ωστόσο 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, marmagia είπε

Αν θέλεις μπορείς να έχεις μηνιαίο και στο enter

πάντα στις πάγιες εντολές η εξόφληση γίνεται την τελευταία μέρα πληρωμής όχι την πρώτη 

τωρα ως προς την μετάβαση, έκανα αίτηση το βράδυ της 4/11 και ολοκληρώθηκε η μεταφορα στην ΔΕΗ στις 16/11. Θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί 1-2 μέρα νωρίτερα αν δεν καθυστερούσε ο ΔΕΔΔΗΕ ωστόσο 

 Σ ευχαριστω για τις απαντησεις σε μια βδομαδα θα την κανω και γω απ την NRG...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...