Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

εκεί είσαι ,εκτός αν σου γράφει οτι είναι ενεργοποιημένο μέχρι μια ημερομηνία

 

Οκ, το περίμενα. Υποθέτω πως έκανε reset το αίτημα στο ebill για κάποιον λόγο, μιας και τώρα μου δίνει περισσότερες επιλογές η σελίδα (όπως να κάνω μέτρηση τον Γενάρη, ή να ενεργοποιήσω ειδοποίηση για όταν κάνει η ΔΕΔΔΗΕ μέτρηση). Αυτά δεν υπήρχαν μέχρι χθες.

Ενεργοποίησα πάλι το αίτημα, ευτυχώς τα άλλα παραμένουν ενεργά (ηλεκτρονικός λογαριασμός, πιστωτική για πάγια εντολή, μηνιαίος λογαριασμός). Για να δούμε..στο μεταξύ, διαβάζω κάτι για προηγούμενες οφειλές, καρτέλες κλπ από πάνω, οπότε πλήρωσα τώρα και τον τελικό της Watt να τελειώνουμε..

Επεξ/σία από Dante80
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Ήρθε σήμερα τελικό μπουγιουρντί από Watt.

αν είχε έκπτωση συνέπειας δικαιούσαι και το ποσό

  

Spoiler

Υπόψιν αν είχες δέσμευση , το παρών δεν σε αποδεσμεύει φυσικά

19 ώρες πριν, Dante80 είπε

 

DHPJiBv.png

πάντως αν υπήρχε η ΡΑΕ , το "Τι συμβαίνει με άλλους προμηθευτές" είναι άκρως παραπλανητικό και φυσικά που σπρώχνει το Zero

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, marmagia είπε

Έχω την υποψία ότι μου λένε χαζομάρες σήμερα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.

περασε ο ΔΕΔΔΗΕ χθες για να μετρήσει για την αλλαγή παρόχου, πράγματι σήμερα άλλαξε και ο διάδοχος και πλέον η κατάληξη του αριθμού της παροχής  από 02 είναι 03. Η ΔΕΗ ακόμα έχει το αίτημα για το online υπό επεξεργασία. Μιλάω μαζί τους μου λένε ο ΔΕΔΔΗΕ έχει το ζήτημα σε εκκρεμότητα δε ξέρω γιατί.

παιρνω τον ΔΕΔΔΗΕ μου λέει ναι πράγματι είστε από χθες στην ΔΕΗ αλλά δεν σας ενεργοποιούν το προγραμμα γιατί θα βγει τελικός από τον προηγούμενο πάροχο και πρέπει να τον πληρώσετε πρώτα και μετά να αποδεσμευτεί η καρτέλα σας. Μα της λέω τι μου λέτε θα περιμένω ένα μήνα; Μου λέει έτσι ξέρω ότι συμβαίνει τελευταία..

 

επειδή όλα αυτά μου φαινονται αηδίες, και επειδή όπως το βλέπω είμαι στο Γ1Ν μέχρι να ξυπνήσει η ΔΕΗ, πως προτείνετε να κινηθώ;

Μήπως έχει δοθεί εντολή στον Δεδδηε από τον προηγουμενο  παροχο σου να μην μεταφερθεις στον νέο παροχο.. Η να έχει η ΔΕΗ ζητήσει κάτι τέτοιο μέχρι να εξοφλήσεις το ποσο στο προηγουμενο παροχο.. Δεν νομίζω να σου λένε κάτι έτσι απλά.. Κάποια ενημέρωση θα έχουν.. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

αν είχε έκπτωση συνέπειας δικαιούσαι και το ποσό

  

  Απόκρυψη περιεχομένων

Υπόψιν αν είχες δέσμευση , το παρών δεν σε αποδεσμεύει φυσικά

 

πάντως αν υπήρχε η ΡΑΕ , το "Τι συμβαίνει με άλλους προμηθευτές" είναι άκρως παραπλανητικό και φυσικά που σπρώχνει το Zero

 

Ναι, την έχουν περάσει την συνέπεια στην τιμή κιλοβατώρας όπως πάντα.

Spoiler

Για τα υπόλοιπα, ρήτρα αποδέσμευσης δεν είχα λόγω προγράμματος αορίστου χρόνου. Και ναι, αυτό που γράφει είναι τέρμα παραπλανητικό, όλοι να μπαλώσουν προσπαθούν στην πλάτη μας.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, takoulou said:

Μήπως έχει δοθεί εντολή στον Δεδδηε από τον προηγουμενο  παροχο σου να μην μεταφερθεις στον νέο παροχο.. Η να έχει η ΔΕΗ ζητήσει κάτι τέτοιο μέχρι να εξοφλήσεις το ποσο στο προηγουμενο παροχο.. Δεν νομίζω να σου λένε κάτι έτσι απλά.. Κάποια ενημέρωση θα έχουν.. 

ο τελευταίος λογαριασμός στον υπάρχοντα πάροχο έχει πληρωθεί και μάλιστα μισό μήνα νωρίτερα παρά την πάγια εντολή. Δεν υπάρχει άλλος λογαριασμός. Λέει ο τελικός ΘΑ ΒΓΕΙ κάποια στιγμή, δεν έχει βγει και είναι ανεξόφλητος

Δημοσ.

Προς οσους εχει ερθει με mail η συμβαση απο την δεη, στα επισυναπτομενα εγγραφα μονο δυο εχουν την ενδειξη προς συμπληρωση ενω στις υπευθυνες δηλωσεις δεν λεει κατι ενω εχουν πολλα κενα. τις συμπληρωνουμε και αυτες ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ekrepali είπε

1.Παίδες όσον αφορά την εγγύηση το είχα αναφέρει και παλιότερα. Σε φίλο που έκανε αίτηση από Γ1Ν με ΚΟΤ β σε online του επέστρεψαν την εγγύηση περίπου 300€  Βέβαια είχε κάνει κ ένα διακανονισμό. Πληρώθηκαν τον διακανονισμό και τα υπόλοιπα τα πιστώσαν. 

 

2.Σε φίλο που έκανε αίτηση αλλαγής παρόχου online και να μπει στο όνομα του σε σπίτι που νοίκιασε, το οποίο ηλεκτροδοτείται ακόμη από τον προηγούμενο ένοικο (λογικά δεν έχει κάνει διακοπή), επικοινώνησαν σήμερα μαζί του για επιβεβαίωση και ότι θα στείλουν το συμβόλαιο για υπογραφή. Επειδή ο αριθμός κινητού του δεν είναι στο όνομα του, θα έχει θέμα με το gov στην υπεύθυνη δήλωση; Μόνο με αριθμό κινητού κάνει πιστοποίηση; Με κωδικούς taxis?

Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
Δημοσ.

Θα περιμενω τωρα να κανουν την αλλαγη παροχου και αφου τσεκαρω οτι αλλαξε ο αριθμος παροχης μεσα απο την γνωστη σελιδα(https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/) κι αφου το επιβεβαιωσω και τηλεφωνικως με τον ΔΕΔΔΗΕ θα ξεκινησω την διαδικασια αλλαγης σε online μεσα απο το ebill.

Ο κωδικος εταιρου παραμενει ο ιδιος με τον παλιο που ειχα.Εχει ξανειπωθει απλα το ξαναλεω για καποιον που μπορει να το ψαχνει η αναρωτηθει.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lazarnik είπε

τι πονοκεφαλος σημερα....

έστειλε η δεη τα εγγραφα με μαιλ (στο όνομα της συζύγου) , μπαίνω gov να στείλω την υπεύθυνη δήλωση και δεν μου την προχωραει... μου έβγαζε οτι απαιτείται πιστοποίηση αριθμού κινητού. αρχίζω ψαχνω τα πάντα αλλά δεν έβγαλα ακρη, μπηκα και στο ΕΜΕπ της συζηγου, βαζω το κινητο της και μου βγαζει υπαρχει είδη στο μητρώο (ελεος που υπαρχει???) ενω δεν υπαρχει καπου. Ακύρωσα την αίτηση τελικά και ξανα έστειλα να γίνουν από την αρχή αλλά στο δικο μου όνομα, δεν άντεξα άλλο απο το πρωί πεδευομουν να βγάλω ακρη....

Ακύρωσα την αίτηση : *Γιατί ρε ??  Το πρόβλημα με το Τηλέφωνο συζύγου , μάλλον ήταν εδώ :: 

image.png.42fcc7e47c7e35e341cfd44cd299dc3b.png

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, xodover1977 είπε

Ακύρωσα την αίτηση : *Γιατί ρε ??  Το πρόβλημα με το Τηλέφωνο συζύγου , μάλλον ήταν εδώ :: 

image.png.42fcc7e47c7e35e341cfd44cd299dc3b.png

το ελεγξα αυτο, ολα σωστα στο taxis της συζηγου. η συζηγος δεν εχει στο ονομα της ebanking

Δημοσ.
1 hour ago, Dante80 said:

Οκ, το περίμενα. Υποθέτω πως έκανε reset το αίτημα στο ebill για κάποιον λόγο, μιας και τώρα μου δίνει περισσότερες επιλογές η σελίδα (όπως να κάνω μέτρηση τον Γενάρη, ή να ενεργοποιήσω ειδοποίηση για όταν κάνει η ΔΕΔΔΗΕ μέτρηση). Αυτά δεν υπήρχαν μέχρι χθες.

Ενεργοποίησα πάλι το αίτημα, ευτυχώς τα άλλα παραμένουν ενεργά (ηλεκτρονικός λογαριασμός, πιστωτική για πάγια εντολή, μηνιαίος λογαριασμός). Για να δούμε..στο μεταξύ, διαβάζω κάτι για προηγούμενες οφειλές, καρτέλες κλπ από πάνω, οπότε πλήρωσα τώρα και τον τελικό της Watt να τελειώνουμε..

Τα ίδια και εγώ. Πόσες μέρες μετά που ήρθε ο δεδδηε και άλλαξε ο αριθμος παροχής άρχισες να βλέπεις περισσότερες πληροφορίες στο ebill; Εγώ τους έριξα καταγγελία στην ΡΑΕ αφού μου απαντούσαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μπορέσω να το ενεργοποιήσω και μέχρι τότε βρίσκομαι σε Γ1Ν. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ότι ίσως να χρειαστεί το ebill 1-2 εργάσιμες μέρες αλλά δε το λένε, λεει, με σιγουριά 

Δημοσ.
21 minutes ago, GeG said:

αφου στειλετε τα εγγραφα στην δεη σας ερχεται auto reply ;

Όχι πάντα. Σε μένα δεν ήρθε ποτέ. Σε μια συγγενή μου ήρθε άμεσα αλλά η ειρωνία ειναι ότι τα δικά μου ελέγχθηκαν πολύ γρηγορότερα από τα δικά της που ακόμα 5 εργάσιμες μέρες τα κοιτάζουν 

  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, marmagia είπε

Τα ίδια και εγώ. Πόσες μέρες μετά που ήρθε ο δεδδηε και άλλαξε ο αριθμος παροχής άρχισες να βλέπεις περισσότερες πληροφορίες στο ebill; Εγώ τους έριξα καταγγελία στην ΡΑΕ αφού μου απαντούσαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μπορέσω να το ενεργοποιήσω και μέχρι τότε βρίσκομαι σε Γ1Ν. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ότι ίσως να χρειαστεί το ebill 1-2 εργάσιμες μέρες αλλά δε το λένε, λεει, με σιγουριά 

Χθες άλλαξε ο αριθμός παροχής (τελευταίο ψηφίο) και χθες με πήρανε από W&V για αποφώνηση. Σήμερα βγήκε ο λογαριασμός ο τελικός από αυτούς και σήμερα μου έκανε reset το αίτημα στον e-bill. E-bill άνοιξα λογαριασμό την Παρασκευή, παίρνοντας την ΔΕΗ τηλ. για να μου δώσουν τον κωδικό εταίρου. Τότε ήταν που είχα ενεργοποιήσει και το αίτημα για το online.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, GeG είπε

αφου στειλετε τα εγγραφα στην δεη σας ερχεται auto reply ;

Τους τα έστειλα στις 12/11, δεν έλαβα auto reply. Τους τηλεφωνώ στις 15/11, μου λένε "δεν τα βλέπουμε στο σύστημα ακόμη, αλλά περιμένετε μερικές μέρες, υπάρχουν πολλές αιτήσεις". Για καλό και για κακό, τους τα ξαναέστειλα.

Περιμένω...

Πριν από λίγη ώρα μου στέλνουν το εξής email:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας, χρειάζεται να μας αποστείλλετε υπογεγραμμένα τα απαιραίτητα έγγραφα και τα δικαιολογητικά που έχετε ενημερωθεί σε προηγούμενη επικοινωνία, τα οποία δεν έχουν παραληφθεί.

Τους τα ξανάστειλα για τρίτη φορά! 😠

Επεξ/σία από vsk
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...