Oliver12 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 10:26 ΠΜ, takoulou είπε Να παρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις.. Η αν δεν βγάλεις καποια άκρη να πας σε κατάστημα ΔΕΗ Τι κόστος εννοείς;; Ανάλογα και σε ποιο προγραμμα θα πας.. Και μπορει να θέλεις νέο πιστοποιητικο αν έχει λήξει αυτό... Κόστος εννοώ αν πρέπει να σπάσω το συμβόλαιο, για να γίνει άλλο στο όνομα του πατέρα μου. Στο ίδιο πρόγραμμα θα παραμείνει το online
takoulou Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 10:38 ΠΜ, Oliver12 είπε Κόστος εννοώ αν πρέπει να σπάσω το συμβόλαιο, για να γίνει άλλο στο όνομα του πατέρα μου. Στο ίδιο πρόγραμμα θα παραμείνει το online Δεν είπαμε να παρεις τηλέφωνο... Να ρωτήσεις...
Joe22 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 10:00 ΠΜ, Rebirth είπε Καλημέρα. Συνδρομητής της nrg κι εγώ. Να ρωτήσω προς τι η αλλαγή; Είδες ήδη αυξήσεις με ρήτρα αναπροσαρμογής; Καλησπέρα. Από ο,τι είδα η δέσμευση τους για το "fixed" που υπήρχε, καταργείται μονομερώς. Οπότε ειδικά με τις πολλές kWh που καταναλώνω θα πάει η αναπροσαρμογή σύννεφο... Θα πρέπει συνεπώς να φύγω 1
xodover1977 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 11:23 ΠΜ, Joe22 είπε Καλησπέρα. Από ο,τι είδα η δέσμευση τους για το "fixed" που υπήρχε, καταργείται μονομερώς. Οπότε ειδικά με τις πολλές kWh που καταναλώνω θα πάει η αναπροσαρμογή σύννεφο... Θα πρέπει συνεπώς να φύγω Όσοι λάβατε την Ειδοποίηση , στον NRG Λογ/σμο : Σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) σας ενημερώνουμε ότι από 15.03.2022 καταργείται η συνδρομή σας σταθερού τιμολογίου «nrg Fixed». Ως εκ τούτου, από 15.03.2022 οι καταναλώσεις σας θα υπόκεινται σε χρέωση αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τον όρο 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας." ¨Βάλτε πλώρη για "OnLine / Enter" & στείλτε τα χαιρετίσματα στον Βαρδινογιάννη... Αλλιώς θα "κλάψουν" μανούλες... 2
ababa641 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 16/11/2021 στις 10:50 ΜΜ, HERTHAN είπε Εχω 50% επιπλεον εκπτωση λογω μηχανικης υποστηριξης και θα ημουν μαλακς αν δεν πηγαινα. Μονο και μονο γι'αυτο παω Καζούρα κάνω...το θυμάμαι, το έχεις αναφέρει και στο άλλο θέμα παλαιότερα όταν ήταν να πας ΗΡΩΝ για 6 μηνο και μετά θα έβλεπες... Για μένα δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί όταν έχω κέρδος και μιλάμε για εταιρίες... αν ήταν για ένα πρόσωπο ναι εκεί χτυπάει διαφορετικά και δείχνεις οτι αναφέρεσαι προσωπικά σε αυτόν. Τι έγινε σήμερα, πήγες σε κατάστημα...??? Πες μας τα συναισθήματά σου... 😁
marmagia Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Έχω την υποψία ότι μου λένε χαζομάρες σήμερα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας. περασε ο ΔΕΔΔΗΕ χθες για να μετρήσει για την αλλαγή παρόχου, πράγματι σήμερα άλλαξε και ο διάδοχος και πλέον η κατάληξη του αριθμού της παροχής από 02 είναι 03. Η ΔΕΗ ακόμα έχει το αίτημα για το online υπό επεξεργασία. Μιλάω μαζί τους μου λένε ο ΔΕΔΔΗΕ έχει το ζήτημα σε εκκρεμότητα δε ξέρω γιατί. παιρνω τον ΔΕΔΔΗΕ μου λέει ναι πράγματι είστε από χθες στην ΔΕΗ αλλά δεν σας ενεργοποιούν το προγραμμα γιατί θα βγει τελικός από τον προηγούμενο πάροχο και πρέπει να τον πληρώσετε πρώτα και μετά να αποδεσμευτεί η καρτέλα σας. Μα της λέω τι μου λέτε θα περιμένω ένα μήνα; Μου λέει έτσι ξέρω ότι συμβαίνει τελευταία.. επειδή όλα αυτά μου φαινονται αηδίες, και επειδή όπως το βλέπω είμαι στο Γ1Ν μέχρι να ξυπνήσει η ΔΕΗ, πως προτείνετε να κινηθώ;
korakios Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 1:03 ΜΜ, marmagia είπε πως προτείνετε να κινηθώ; https://my.rae.gr/ ένα αίτημα κατά πάροχου (ΔΕΗ) και διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) , ένα ,όχι 2 ξεχωριστά
marmagia Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 1:13 ΜΜ, korakios είπε https://my.rae.gr/ ένα αίτημα κατά πάροχου (ΔΕΗ) και διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) , ένα ,όχι 2 ξεχωριστά Άμεσα; Η λες να τους αφήσω καμία μέρα ακόμα;
korakios Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 1:14 ΜΜ, marmagia είπε Άμεσα; Η λες να τους αφήσω καμία μέρα ακόμα; προσωπικά ούτε μισή , πάνε για μπαλάκι φάση . Υπάρχει περίπτωση να έχει κολλήσει το σύστημα που συνδέει ΔΕΗ ΔΕΔΔΗΕ (κάπως λέγεται ,ο @ekrepali γνωρίζει την ονομασία) και ο ένας θα σου λέει οτι φταίει ο άλλος , έχει ξαναγίνει , δεν ξέρω αν έτυχες σε αυτή την περίπτωση αλλά μη χάνεις το χρόνο σου με τηλέφωνα 1
KenJiNx Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Έχω 4 παροχές, σε διαφορετικά ονόματα, που διαχειρίζομαι εγώ, την μια την έφερα ήδη πίσω στη ΔΕΗ. Ταλαιπωρήθηκα πολύ όμως ρε γμτ.. την αίτηση online, μετά τηλεφωνικά το ίδιο πράγμα, μετά να ξαναβάλεις την κάρτα γιατι στην πρώτη αίτηση μέσα από το σιτε της δεη δεν δουλεύει.. να συνδεθείς και με τους 3 λογαριασμούς στο ebill να ενεργοποιήσεις το πρόγραμμακαι σκέφτομαι πως να κάνω την ίδια διαδικασία για τις 3 άλλες παροχές είναι μανίκι..
HERTHAN Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 6:31 ΠΜ, xodover1977 είπε ..*το ποσό της εγγύησης εξαρτάται από το ενεργειακό προφίλ του πελάτη. :: Δηλ. όσοι έχουν ΚΟΤ, Πληρώνουν Εγγύηση (σε κατάστημα) = 20,0€ .. Οι υπόλοιποι (συνεπείς πελάτες) καταβάλουν εγγύηση 100€ , εάν όλοι οι προηγούμενοι λογαριασμοί έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα.. Εάν υπήρξαν καθυστερήσεις στην Πληρωμή (κάποια στιγμή σε παλιούς λογαριασμούς) τότε πληρώνουν 130€.. Ετσι κι εγινε κουμπαρε. 20 ευρω εδωσα. Στις 17/11/2021 στις 9:26 ΠΜ, geofak είπε Όσον αφορά την εγγύηση, όταν πήγα σε κατάστημα για επανασύνδεση με αλλαγή ονόματος σε Γ1 μου ζήτησαν 100€ , μόλις τους είπα ότι στην παροχή θα μπει ΚΟΤ η εγγύηση έπεσε στα 20€ , όλη η διαδικασία κράτησε κάνα μισάωρο με όλη τη χαρτουρα, πλήρωσα κι έφυγα. Ενεργοποίησα το online απευθείας μετά και στον έναντι που ήρθε γράφει μηδενική εγγύηση και έχει αφαιρέσει και τα 20€ της εγγύησης. Επέκταση Ετσι ακριβως κι εσυ κουμπαρε. Στις 17/11/2021 στις 9:32 ΠΜ, ekrepali είπε @HERTHAN Οπως τα ειπαν οι κουμπαροι παραπανω ειναι. Εδω 20 ευρω για εγγυηση. Οταν θα μου ερθει ο 1ος λογαριασμος θα ενημερωσω αν μου επιστραφουν. Στις 17/11/2021 στις 9:33 ΠΜ, GREGORYMO είπε Έδωσα την ένδειξη από το ebill (όχι δεδδηε) και ήρθε ο λογαριασμός που δεν είναι ούτε έναντι ούτε εκκαθαριστικος. Είχε λάβει όμως το όψιν του την ένδειξη που έστειλα. Αν δεν ειναι εναντι και δεν ειναι εκκαθαριστικος τοτε τι ειναι? Μηπως γραφει εναντι με ενδειξη πελατη? Στις 17/11/2021 στις 12:38 ΜΜ, ababa641 είπε Τι έγινε σήμερα, πήγες σε κατάστημα...??? Πες μας τα συναισθήματά σου... 😁 Η εξυπηρετηση στην ΔΕΗ αλλαζει.....εχουν βαλει 2 τεμπελχαναδες στην εισοδο να ελεγχουν για πιστοποιητικα εμβολιασμου(χωρις να με ελεγξουν) και καμια 50αρια αμαμητες πανω στα στα γραφεια(οι ιδιες που ειναι 25 χρονια τωρα εκει) που σου σπανε τα @@ και σε κοιτανε λες και πηγες για να τις χαλασεις την κουβεντα την ωρα που πινουν καφε. Γενικοτερα εναν κλιμα οπου αφηνεις ο βαλιτσακι κι απλα πατας το κοκκινο κουμπι. Ας ελπισω να μην ξαναπαω ποτε στην ζωη μου εκει. 1
lazarnik Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 τι πονοκεφαλος σημερα.... έστειλε η δεη τα εγγραφα με μαιλ (στο όνομα της συζύγου) , μπαίνω gov να στείλω την υπεύθυνη δήλωση και δεν μου την προχωραει... μου έβγαζε οτι απαιτείται πιστοποίηση αριθμού κινητού. αρχίζω ψαχνω τα πάντα αλλά δεν έβγαλα ακρη, μπηκα και στο ΕΜΕπ της συζηγου, βαζω το κινητο της και μου βγαζει υπαρχει είδη στο μητρώο (ελεος που υπαρχει???) ενω δεν υπαρχει καπου. Ακύρωσα την αίτηση τελικά και ξανα έστειλα να γίνουν από την αρχή αλλά στο δικο μου όνομα, δεν άντεξα άλλο απο το πρωί πεδευομουν να βγάλω ακρη....
Dante80 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Προς ενημέρωση. Ήρθε σήμερα τελικό μπουγιουρντί από Watt. Προς τιμήν τους, ο τελικός βγήκε με τις παλιές τιμές του προγράμματος χωρίς αναπροσαρμογή, ρήτρες ή άλλες παπαριές. Αν ήμουν σίγουρος πως θα παρέμενε το πρόγραμμα έτσι, προφανώς δεν θα έφευγα. Τέσπα, πάω να μπω e-bill λέω, μπας και ενεργοποιήθηκε το Myhomeonline (αλλαγή στο τελευταίο νούμερο της παροχής έχει γίνει). Πάω να μπω, άκυρο. Πάω δεύτερη, άκυρο. Που να σου χέσω τρίτη..τπτ. Ανάκτηση κωδικού, μου έρχεται στο email, μπαίνω. Το αίτημα για το Myhomeonline (που έγραφε πως είναι υπό εξέταση) είχε εξαφανιστεί. Ενεργοποιώ πάλι, και περιμένω τώρα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν με έχουν βάλει στο Γ1; 😭 Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από Dante80
bilt128 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους, λάβατε απάντηση autoreply μετά την υποβολή των δικαιολογητικών (συμβόλαια, υπέυθυνες δηλώσεις κλπ);
korakios Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Στις 17/11/2021 στις 2:27 ΜΜ, Dante80 είπε Υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν με έχουν βάλει στο Γ1; εκεί είσαι ,εκτός αν σου γράφει οτι είναι ενεργοποιημένο μέχρι μια ημερομηνία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση