Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, takoulou είπε

Να παρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις.. Η αν δεν βγάλεις  καποια άκρη να πας σε κατάστημα  ΔΕΗ

Τι κόστος εννοείς;; Ανάλογα και σε ποιο προγραμμα θα πας.. Και μπορει να θέλεις νέο πιστοποιητικο αν έχει λήξει αυτό... 

Κόστος εννοώ αν πρέπει να σπάσω το συμβόλαιο, για να γίνει άλλο στο όνομα του πατέρα μου.

 

Στο ίδιο πρόγραμμα θα παραμείνει το online 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Oliver12 είπε

Κόστος εννοώ αν πρέπει να σπάσω το συμβόλαιο, για να γίνει άλλο στο όνομα του πατέρα μου.

 

Στο ίδιο πρόγραμμα θα παραμείνει το online 

Δεν είπαμε να παρεις τηλέφωνο... Να ρωτήσεις... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Rebirth είπε

Καλημέρα. Συνδρομητής της nrg κι εγώ. Να ρωτήσω προς τι η αλλαγή; Είδες ήδη αυξήσεις με ρήτρα αναπροσαρμογής;

Καλησπέρα.

Από ο,τι είδα η δέσμευση τους για το "fixed" που υπήρχε, καταργείται μονομερώς. Οπότε ειδικά με τις πολλές kWh που καταναλώνω θα πάει η αναπροσαρμογή σύννεφο... 

Θα πρέπει συνεπώς να φύγω

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Joe22 είπε

Καλησπέρα.

Από ο,τι είδα η δέσμευση τους για το "fixed" που υπήρχε, καταργείται μονομερώς. Οπότε ειδικά με τις πολλές kWh που καταναλώνω θα πάει η αναπροσαρμογή σύννεφο... 

Θα πρέπει συνεπώς να φύγω

Όσοι λάβατε την Ειδοποίηση , στον NRG Λογ/σμο Σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) σας ενημερώνουμε ότι από 15.03.2022 καταργείται η συνδρομή σας σταθερού τιμολογίου «nrg Fixed». Ως εκ τούτου, από 15.03.2022 οι καταναλώσεις σας θα υπόκεινται σε χρέωση αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τον όρο 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του  άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας." ¨Βάλτε πλώρη για "OnLine / Enter" & στείλτε τα χαιρετίσματα στον Βαρδινογιάννη... Αλλιώς θα "κλάψουν" μανούλες... 

  • Thanks 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Εχω 50% επιπλεον εκπτωση λογω μηχανικης υποστηριξης και θα ημουν μαλακς αν δεν πηγαινα.

Μονο και μονο γι'αυτο παω

 

Καζούρα κάνω...το θυμάμαι, το έχεις αναφέρει και στο άλλο θέμα παλαιότερα όταν ήταν να πας ΗΡΩΝ για 6 μηνο και μετά θα έβλεπες...

Για μένα δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί όταν έχω κέρδος και μιλάμε για εταιρίες... αν ήταν για ένα πρόσωπο ναι εκεί χτυπάει διαφορετικά και δείχνεις οτι αναφέρεσαι προσωπικά σε αυτόν.

 

Τι έγινε σήμερα, πήγες σε κατάστημα...??? Πες μας τα συναισθήματά σου... 😁

Δημοσ.

Έχω την υποψία ότι μου λένε χαζομάρες σήμερα και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.

περασε ο ΔΕΔΔΗΕ χθες για να μετρήσει για την αλλαγή παρόχου, πράγματι σήμερα άλλαξε και ο διάδοχος και πλέον η κατάληξη του αριθμού της παροχής  από 02 είναι 03. Η ΔΕΗ ακόμα έχει το αίτημα για το online υπό επεξεργασία. Μιλάω μαζί τους μου λένε ο ΔΕΔΔΗΕ έχει το ζήτημα σε εκκρεμότητα δε ξέρω γιατί.

παιρνω τον ΔΕΔΔΗΕ μου λέει ναι πράγματι είστε από χθες στην ΔΕΗ αλλά δεν σας ενεργοποιούν το προγραμμα γιατί θα βγει τελικός από τον προηγούμενο πάροχο και πρέπει να τον πληρώσετε πρώτα και μετά να αποδεσμευτεί η καρτέλα σας. Μα της λέω τι μου λέτε θα περιμένω ένα μήνα; Μου λέει έτσι ξέρω ότι συμβαίνει τελευταία..

 

επειδή όλα αυτά μου φαινονται αηδίες, και επειδή όπως το βλέπω είμαι στο Γ1Ν μέχρι να ξυπνήσει η ΔΕΗ, πως προτείνετε να κινηθώ;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, marmagia είπε

Άμεσα; Η λες να τους αφήσω καμία μέρα ακόμα;

προσωπικά ούτε μισή , πάνε για μπαλάκι φάση . Υπάρχει περίπτωση να έχει κολλήσει το σύστημα που συνδέει ΔΕΗ ΔΕΔΔΗΕ (κάπως λέγεται ,ο @ekrepali γνωρίζει την ονομασία) και ο ένας θα σου λέει οτι φταίει ο άλλος , έχει ξαναγίνει , δεν ξέρω αν έτυχες σε αυτή την περίπτωση αλλά μη χάνεις το χρόνο σου με τηλέφωνα

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω 4 παροχές, σε διαφορετικά ονόματα, που διαχειρίζομαι εγώ, την μια την έφερα ήδη πίσω στη ΔΕΗ. 
Ταλαιπωρήθηκα πολύ όμως ρε γμτ.. την αίτηση online, μετά τηλεφωνικά το ίδιο πράγμα, μετά να ξαναβάλεις την κάρτα γιατι στην πρώτη αίτηση μέσα από το σιτε της δεη δεν δουλεύει.. να συνδεθείς και με τους 3 λογαριασμούς στο ebill να ενεργοποιήσεις το πρόγραμμακαι σκέφτομαι πως να κάνω την ίδια διαδικασία για τις 3 άλλες παροχές είναι μανίκι.. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, xodover1977 είπε

..*το ποσό της εγγύησης εξαρτάται από το ενεργειακό προφίλ του πελάτη.  :: Δηλ. όσοι έχουν ΚΟΤ, Πληρώνουν Εγγύηση (σε κατάστημα) = 20,0€ .. Οι υπόλοιποι (συνεπείς πελάτες) καταβάλουν εγγύηση 100€ , εάν όλοι οι προηγούμενοι λογαριασμοί έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα.. Εάν υπήρξαν καθυστερήσεις στην Πληρωμή (κάποια στιγμή σε παλιούς λογαριασμούς) τότε πληρώνουν 130€.. 

Ετσι κι εγινε κουμπαρε.

20 ευρω εδωσα.

4 ώρες πριν, geofak είπε

Όσον αφορά την εγγύηση, όταν πήγα σε κατάστημα για επανασύνδεση με αλλαγή ονόματος σε Γ1 μου ζήτησαν 100€ , μόλις τους είπα ότι στην παροχή θα μπει ΚΟΤ η εγγύηση έπεσε στα 20€ , όλη η διαδικασία κράτησε κάνα μισάωρο με όλη τη χαρτουρα, πλήρωσα κι έφυγα. Ενεργοποίησα το online απευθείας μετά και στον έναντι που ήρθε γράφει μηδενική εγγύηση και έχει αφαιρέσει και τα 20€ της εγγύησης.

 

 

Ετσι ακριβως κι εσυ κουμπαρε.:D

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Οπως τα ειπαν οι κουμπαροι παραπανω ειναι.;)

Εδω 20 ευρω για εγγυηση.

Οταν θα μου ερθει ο 1ος λογαριασμος θα ενημερωσω αν μου επιστραφουν.

4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Έδωσα την ένδειξη από το ebill (όχι δεδδηε) και ήρθε ο λογαριασμός που δεν είναι ούτε έναντι ούτε εκκαθαριστικος.

Είχε λάβει όμως το όψιν του την ένδειξη που έστειλα.

Αν δεν ειναι εναντι και δεν ειναι εκκαθαριστικος τοτε τι ειναι?

Μηπως γραφει εναντι με ενδειξη πελατη?

1 ώρα πριν, ababa641 είπε

Τι έγινε σήμερα, πήγες σε κατάστημα...??? Πες μας τα συναισθήματά σου... 😁

Η εξυπηρετηση στην ΔΕΗ αλλαζει:P.....εχουν βαλει 2 τεμπελχαναδες στην εισοδο να ελεγχουν για πιστοποιητικα εμβολιασμου(χωρις να με ελεγξουν) και καμια 50αρια αμαμητες πανω στα στα γραφεια(οι ιδιες που ειναι 25 χρονια τωρα εκει) που σου σπανε τα @@ και σε κοιτανε λες και πηγες για να τις χαλασεις την κουβεντα την ωρα που πινουν καφε.

Γενικοτερα εναν κλιμα οπου αφηνεις ο βαλιτσακι κι απλα πατας το κοκκινο κουμπι.:P

Ας ελπισω να μην ξαναπαω ποτε στην ζωη μου εκει. :-)

  • Like 1
Δημοσ.

τι πονοκεφαλος σημερα....

έστειλε η δεη τα εγγραφα με μαιλ (στο όνομα της συζύγου) , μπαίνω gov να στείλω την υπεύθυνη δήλωση και δεν μου την προχωραει... μου έβγαζε οτι απαιτείται πιστοποίηση αριθμού κινητού. αρχίζω ψαχνω τα πάντα αλλά δεν έβγαλα ακρη, μπηκα και στο ΕΜΕπ της συζηγου, βαζω το κινητο της και μου βγαζει υπαρχει είδη στο μητρώο (ελεος που υπαρχει???) ενω δεν υπαρχει καπου. Ακύρωσα την αίτηση τελικά και ξανα έστειλα να γίνουν από την αρχή αλλά στο δικο μου όνομα, δεν άντεξα άλλο απο το πρωί πεδευομουν να βγάλω ακρη....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς ενημέρωση. Ήρθε σήμερα τελικό μπουγιουρντί από Watt. Προς τιμήν τους, ο τελικός βγήκε με τις παλιές τιμές του προγράμματος χωρίς αναπροσαρμογή, ρήτρες ή άλλες παπαριές.

ujsQvEH.png

AvxEyuF.png

Αν ήμουν σίγουρος πως θα παρέμενε το πρόγραμμα έτσι, προφανώς δεν θα έφευγα.

Τέσπα, πάω να μπω e-bill λέω, μπας και ενεργοποιήθηκε το Myhomeonline (αλλαγή στο τελευταίο νούμερο της παροχής έχει γίνει).

Πάω να μπω, άκυρο. Πάω δεύτερη, άκυρο. Που να σου χέσω τρίτη..τπτ.

Ανάκτηση κωδικού, μου έρχεται στο email, μπαίνω.

Το αίτημα για το Myhomeonline (που έγραφε πως είναι υπό εξέταση) είχε εξαφανιστεί.

Ενεργοποιώ πάλι, και περιμένω τώρα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν με έχουν βάλει στο Γ1; 😭

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, λάβατε απάντηση autoreply μετά την υποβολή των δικαιολογητικών (συμβόλαια, υπέυθυνες δηλώσεις κλπ); 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν με έχουν βάλει στο Γ1;

εκεί είσαι ,εκτός αν σου γράφει οτι είναι ενεργοποιημένο μέχρι μια ημερομηνία

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...