Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Εγω δεν μπορουσα να αλλαξω, πηρα τηλ και με γυρισαν σε κυμαινομενο 4all και μετα μπορουσα να επιλεξω οποιο αλλο ηθελα.

Γιατί έφυγες από το online?

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pan05 είπε

Καλησπέρα, είμαι Γ1Ν και σκέφτομαι για online.

Όσοι είστε στο online σας δίνει τη δυνατότητα μέσω mydei να επιλέξετε άλλο πρόγραμμα (προφανώς καταβάλλοντας την ανάλογη ρητρα) ή πρέπει να τρέχουμε σε κατάστημα/να μιλάμε σε τηλέφωνα αν για οποιοδήποτε λόγο αυτό χρειαστεί;

Μέσα από την εφαρμογή της ΔΕΗ υπάρχει δυνατότητα να αλλάξεις σε myHome4All, Γ1/Ν1, myHomeEnter, καθώς και να ανανεώσεις το myHomeOnline.

Επεξ/σία από motoboots
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς ενημέρωσή σας, και από μενα, για το Green Pass...

Μπήκα στο 4All αρχές Νοέμβρη, το κράτησα και από 01/2024 που έπρεπε να επιλέξουμε και αρχές Μαρτίου έκανα αίτηση μέσω του mydei για την κατάργηση του Green Pass. Mία εβδομάδα αργότερα, δέχθηκα email από τη ΔΕΗ με τον κωδικό αιτήματός μου και 4 μέρες μετά δέχθηκα και 2ο mail από τη ΔΕΗ λέγοντάς μου ότι το αίτημά μου έχει προωθηθεί προς επίλυση. Μέχρι προχθές δεν είχα ενημέρωση από τη ΔΕΗ, οπότε άνοιξα αίτημα στη ΡΑΕ (ανεβάζοντας και τα αρχεία με τους ειδικούς όρους του 4All -και τους παλιούς που ίσχυαν 07 - 11/2023 και αυτούς από 1/23/2023 έως σήμερα αλλά και αυτό με τους ειδικούς όρους του Green Pass). Σήμερα κιόλας, 2 μέρες μετά, είχα την απάντηση της ΔΕΗ (μέσω της πλατφόρμας της ΡΑΕ εννοείται) ότι "(μπλα μπλα μπλα) η ΔΕΗ προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και από τις 26/03 έχει απενεργοποιηθεί η υπηρεσία (μπλα μπλα μπλα)".

 

Αυτά για όσους σαν κι εμένα δουλεύουν πρωί κάθε μέρα και δε μπορούν να πάνε σε κατάστημα ΔΕΗ να το απενεργοποιήσουν.

Επεξ/σία από GiOrGoSk21
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, motoboots said:

Μέσα από την εφαρμογή της ΔΕΗ υπάρχει δυνατότητα να αλλάξεις σε myHome4All, Γ1/Ν1, myHomeEnter, καθώς και να ανανεώσεις το myHomeOnline.

Και η πληρωμη ρητρας; Ερχεται με τον επομενο λογαριασμο;

Δημοσ.

Παρακαλώ θα ήθελα να ρωτήσω  αν μεταβείς από το 4all στο online παίρνεις εκτός από τα 50 εύρω και τα 2500 μιλιά. Γιατί εμένα μου έστειλαν αυτή την απάντηση σε ερώτηση που έκανα επειδή δεν τα έλαβα. Στο τηλ κέντρο βέβαια λένε ότι κανονικά θα πρέπει να τα λάβω, τα έχει λάβει κάποιος

 

Σε απάντηση του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν δικαιούστε να λάβετε μίλια καθώς στις 21.12.2023 είχατε ενεργοποίησει το MyHome4All και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 12 μήνες από την ενεργοποίηση του, στις 15.04.2024 αντίστοιχα ενταχθήκατε στο MyHomeOnline. H συγκεκριμένη ενέργεια δεν αφορά ανανέωση ή αγορά αλλά αλλαγή προϊόντος.

Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Δημοσ.

Είναι ο πρώτος λογαριασμός που μου έρχεται στην ΔΕΗ και μου ήρθαν δυο μαζί,και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ήρθε ο ένας πριν ένα μήνα και ήρθε τώρα

και ηθελα να ρωτήσω είναι φυσιολογικό γενικά το κάνει η ΔΕΗ;

IMG_2736.png

IMG_2737.png

Δημοσ.

Φυσιολογικό δεν λες ούτε το να σου βγάλει 2 λογαριασμούς μαζι, αλλά ούτε και το να λήγουν 1,5 μήνα μετά… Έχουμε Απρίλιο και η λήξη να είναι 3/6 μου φαίνεται πρωτάκουστο…

Δημοσ.
1 hour ago, yazidis said:

Φυσιολογικό δεν λες ούτε το να σου βγάλει 2 λογαριασμούς μαζι, αλλά ούτε και το να λήγουν 1,5 μήνα μετά… Έχουμε Απρίλιο και η λήξη να είναι 3/6 μου φαίνεται πρωτάκουστο…

Μπορεί να έχει κοτ που το περιθώριο πληρωμής είναι 45 μέρες. 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, yazidis είπε

Α οκ, δεν το γνώριζα ότι το ΚΟΤ έχει μεγαλύτερη λήξη! 

Βασικά και γώ που όντως έχω κοτ δεν το ήξερα αυτό 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, GreekGames είπε

Βασικά και γώ που όντως έχω κοτ δεν το ήξερα αυτό 

Δεν είναι συνηθισμένο, κάποιο μπέρδεμα έγινε με καταμετρήσεις πιθανώς (πέρασες σε μηνιαία)  ή και με το λογιστήριο της ΔΕΗ. Είχε συμβεί πριν δυό χρόνια και στον πατέρα μου, επίσης με ΚΟΤ.

Εφόσον δεν υπάρχει πέναλτυ κι έχεις μεγάλο περιθώριο εξόφλησης δεν ανησυχείς αλλά αν τον επόμενο μήνα γύρω στις 20 δεν δεις εκκαθαριστικό πάρε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, smiriela είπε

Παρακαλώ θα ήθελα να ρωτήσω  αν μεταβείς από το 4all στο online παίρνεις εκτός από τα 50 εύρω και τα 2500 μιλιά. Γιατί εμένα μου έστειλαν αυτή την απάντηση σε ερώτηση που έκανα επειδή δεν τα έλαβα. Στο τηλ κέντρο βέβαια λένε ότι κανονικά θα πρέπει να τα λάβω, τα έχει λάβει κάποιος

 

Σε απάντηση του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν δικαιούστε να λάβετε μίλια καθώς στις 21.12.2023 είχατε ενεργοποίησει το MyHome4All και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 12 μήνες από την ενεργοποίηση του, στις 15.04.2024 αντίστοιχα ενταχθήκατε στο MyHomeOnline. H συγκεκριμένη ενέργεια δεν αφορά ανανέωση ή αγορά αλλά αλλαγή προϊόντος.

Για οποιαδήποτε πληροφορία παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

ουτε εγω τα ελαβα και σε ερωτημα μου στην φορμα, μου εστειλαν την ιδια αρνητικη απαντηση με σενα

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, BigBlack είπε

Δεν είναι συνηθισμένο, κάποιο μπέρδεμα έγινε με καταμετρήσεις πιθανώς (πέρασες σε μηνιαία)  ή και με το λογιστήριο της ΔΕΗ.

Ισχύει ότι πέρασα σε μηνιαία μέτρηση όποτε μπορεί να οφείλετε σε αυτό 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...