Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Τελικά η μηνιαία καταμέτρηση θα γίνεται απο τη ΔΕΗ πλέον; Μπήκα πάλι σήμερα και δεν βρήκα τρόπο να καταχωρήσω μέτρηση

Καταμέτρηση εδώ και πολλά χρόνια είναι ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ (εργολάβοι συνήθως),  αυτός δίνει ενδείξεις στους παρόχους (πχ ΔΕΗ), για να βγει εκκαθαριστικός.., αν έχει εξαφανιστεί η καρτέλα "Καταμέτρηση", τότε έχεις μπει στην μηνιαία του ΔΕΔΔΗΕ..

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με το πεναλτυ των 65 το ακυρωσες ε;

Nαι! Γι αυτο εψαχνα το συμβολαιο να δω με σιγουρια τι ελεγε.

Λογικα στον επομενο λογαριασμο θα εμφανιστει.

Εχω πολυ παλια aircondition και τωρα το καλοκαιρι που δουλευω απο το σπιτι θα δουλευουν σιγουρα 12 ωρες τη μερα συνολικα. Οποτε θα γινει αποσβεση του πεναλτυ.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, hamer είπε

Παιδια σε μαγαζι με Γ21 που μπηκε απο το 2024 αυτόματα στο πράσινο ειδικο τιμολογιο. 

Αν το βαλουμε στο κιτρινο buissnes4all + (επειδη υπερβαινει τις 10.000kw το χρονο) θα πληρωνει περισσοτερα ?

Στο pdf το πρασινο https://www.dei.gr/media/kqjoe3ap/g21_apr24.pdf εχει τελικη τιμη προμηθειας Απριλιου 0,13€

Στο pdf το κιτρινο https://www.dei.gr/media/cs2nwgyw/business4all-_apr24.pdf εχει τελικη τιμη προμηθειας Απριλιου 0,11€ , αλλά και μια χρεωση ισχύως 1,5€/kw που δεν εχει στο πρασινο.

 

 

Μπορει καποιος να μου εξηγησει στο buissnes4all + τι ειναι η χρεωση ισχυος 1,5 (€/kw/μηνα) ?

Δημοσ.
11 minutes ago, hamer said:

Μπορει καποιος να μου εξηγησει στο buissnes4all + τι ειναι η χρεωση ισχυος 1,5 (€/kw/μηνα) ?

Είναι για Γ22. Όμως, ακόμα και αν έχεις Γ21, σε χρεώνει 11 ευρώ το μήνα ελάχιστη χρέωση. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, SagoniasSlutRos said:

Ημουν Γ1/Γ1Ν με συμβολαιο απο 3/3023.

Εκανα Online 2/1/24 και δεν ελαβα ποτε εμαιλ επιβεβαιωσης ή συμβολαιο. Απλα μεσα στο mydei εδειχνε οτι ειμαι στο online και εληγε 31/12/24.

Εψαχνα το συμβολαιο να δω ποτε ακριβως ξεκινησα για να υπολογισω τη ρητρα για να μπω στο νεο σταθερο. Ζητησα να μου το στειλουν και μου εστειλαν το παλιο συμβολαιο του Γ1.

Το ακυρωσα τελικα το online και μπηκα 4all πριν 2-3 μερες.

Χτες μπηκα παλι στο Online και παλι δεν ελαβα κανενα συμβολαιο ή εμαιλ επιβεβαιωσης. Απλα στο mydei δειχνει οτι ειμαι στο Online.

Απλα μου φαινεται τελειως κουλο που δεν στελνουν ουτε ενα confirmation email οτι μπηκατε στα ταδε προγραμμα κλπ κλπ.

Τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Η ΔΕΗ το online δεν το θεωρεί συμβόλαιο (που να χρειάζεται υπογραφή), αλλά "ηλεκτρονικό προϊόν" το οποίο ενεργοποιείς online... κι εφόσον πριν την ενεργοποίηση σού βάζουν να διαβάσεις τους όρους, τότε έχει ισχύ σύμβασης. Και μετά υποτίθεται ότι κατεβάζεις τους όρους στο αρχείο σου, δε σου στέλνουν αυτοί αντίγραφο.

Οι όροι που ίσχυαν από τις 4/12/23, ήταν αυτοί:

https://www.dei.gr/media/uyrenmvf/myhomeonline-q1_2024.pdf

https://web.archive.org/web/20231214151042if_/https://www.dei.gr/media/tsrbt2m5/eidoroi_myhomeonline_2023_12_04-fl7-v4.pdf

  

2 hours ago, SagoniasSlutRos said:

Εψαχνα το συμβολαιο να δω ποτε ακριβως ξεκινησα για να υπολογισω τη ρητρα για να μπω στο νεο σταθερο. Ζητησα να μου το στειλουν και μου εστειλαν το παλιο συμβολαιο του Γ1.

Το ακυρωσα τελικα το online και μπηκα 4all πριν 2-3 μερες.

  Μα δε χρειαζόταν να βρεις το συμβόλαιο... αφού έληγε 31/12/24... τότε μάλλον το ενεργοποίησες 1/12/24 και όχι 2/12/24 που νόμιζες.

Άρα σε πιάνει ρήτρα 65 ευρώ. Δε θα εκπλαγώ αν βάλουν και 24% φπα παρόλο που δεν το διευκρινίζουν... αν το πράξουν κάνε καταγγελία στο myrae.

2 hours ago, SagoniasSlutRos said:

Χτες μπηκα παλι στο Online και παλι δεν ελαβα κανενα συμβολαιο ή εμαιλ επιβεβαιωσης. Απλα στο mydei δειχνει οτι ειμαι στο Online.

Απλα μου φαινεται τελειως κουλο που δεν στελνουν ουτε ενα confirmation email οτι μπηκατε στα ταδε προγραμμα κλπ κλπ.

 

 Έτσι γίνεται. Απλά κατέβασε απ'την ιστοσελίδα και τους νέους όρους, και κράτα τους κι αυτούς στο αρχείο σου.

4 minutes ago, Greg29M said:

Η μετάβαση από το Γ1 στο myhomeonline είναι εύκολη μέσω του mydei ?

Όχι. Έγραψα χτες 2 σεντόνια.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

Όχι. Έγραψα χτες 2 σεντόνια.

μπορείς να με κατατοπίσεις σε παρακαλώ; να με παραπεμψεις σε αυτό που έγραψες;

Δημοσ.
9 minutes ago, Greg29M said:

μπορείς να με κατατοπίσεις σε παρακαλώ; να με παραπεμψεις σε αυτό που έγραψες;

Χτες

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Γενικά, τα πράγματα με τη διαχείριση όλων αυτών και τις αλλαγές, είναι ευκολότερα και αξιόπιστα στη ΔΕΗ, σε σχέση με άλλους παρόχους. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι άλλοι είναι απατεώνες, ούτε ότι στη ΔΕΗ αποκλείεται να πέσεις σε κάποιο πρόβλημα.
Να διαβάζετε τα πληροφοριακά έγγραφα που συνοδεύουν την κάθε περίπτωση και να τα εμπιστεύεστε περισσότερο από τις απαντήσεις στα τηλέφωνα, ακόμα και τις απαντήσεις εδώ.
Αυτά από προσωπικές εμπειρίες. Δεν είμαι υπάλληλος σε καμία εταιρεία του χώρου, και δεν πουλάω τίποτα, είτε δημοσια, είτε με PM. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Greg29M said:

μπορείς να με κατατοπίσεις σε παρακαλώ; να με παραπεμψεις σε αυτό που έγραψες;

 

4 hours ago, ekrepali said:

Χτες

Τώρα πάτησε τυχαία ένας like και τα βρήκα τα σεντόνια... σελίδα 1890, μόλις 3 σελίδες πίσω δηλαδή.

Δημοσ.

Μερικές απορίες για τα προγράμμα myHome 4All και MyHomeOnline:

1) Και τα δύο για την παρόχή είτε της έκπτωσης είτε του 50€ απαιτούν ενεργοποιηση πάγιας εντολής. Πως μπορεί να γίνει αυτό αν δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός για να δει κανείς το RF; Υπάρχει τρόπος ενεργοποίησης πάγιας εντολής πριν την έκδοση του 1ου λογαριασμού;

2) Σε ερώτησή μου προς το customercare της ΔΕΗ πως λαμβάνουν την αρχική ένδειξη του μετρητή για την έναρξη του συμβολαίου η απάντησή τους ήταν οτι "κατά την σύναψη της συμβασής σας, μας γνωστοποιείτε τις τελικές ενδείξεις του προηγούμενου παρόχου". Ωστόσο τις τελικές ενδείξεις θα μπορώ να τις έχω μόνο όταν βγει εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο που ένας Θεός ξέρει πότε θα βγεί κ με τι στοιχεία. Μπορώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή τη στιγμή της αίτησης π.χ. με φωτογραφία;

3) Το myHome 4All αναφέρει ότι παρέχει έκπτωση 2% "σε περίπτωση επίτευξης μείωσης της ημερήσιας κατανάλωσής κατά 15%, σε σύγκριση με την κατανάλωση της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, σε πελάτες με ημερήσια κατανάλωση μεγαλύτερη των 500kWh/ μήνα με προυπόθεση την εγγραφή του πελάτη στην ηλεκτρονική υπηρεσία myEnergyCoach". Εφόσον όμως οι καταναλώσεις είναι μονίμως <500κWh αυτό σημαίνει ότι η χρέωση γίνεται χωρίς έκπτωση;

4) και τέλος το μόνιμο ερώτημα για το Green Pass. Σχετικά με την απενεργοποίησή του η απάντησή τους ήταν "Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Green Pass, μπορεί να αιτηθεί την διακοπή της, έπειτα από το πέρας των 4 μηνών". Επειδή στο forum έχω διαβάσει διάφορους μεθόδους για τον τρόπο και το χρόνο απενεργοποίησής του, ισχύει αυτό που απάτνησαν ή είναι δυνατόν να το διακόψουμε νωρίτερα;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, econmis είπε

Μερικές απορίες για τα προγράμμα myHome 4All και MyHomeOnline:

1) Και τα δύο για την παρόχή είτε της έκπτωσης είτε του 50€ απαιτούν ενεργοποιηση πάγιας εντολής. Πως μπορεί να γίνει αυτό αν δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός για να δει κανείς το RF; Υπάρχει τρόπος ενεργοποίησης πάγιας εντολής πριν την έκδοση του 1ου λογαριασμού;

2) Σε ερώτησή μου προς το customercare της ΔΕΗ πως λαμβάνουν την αρχική ένδειξη του μετρητή για την έναρξη του συμβολαίου η απάντησή τους ήταν οτι "κατά την σύναψη της συμβασής σας, μας γνωστοποιείτε τις τελικές ενδείξεις του προηγούμενου παρόχου". Ωστόσο τις τελικές ενδείξεις θα μπορώ να τις έχω μόνο όταν βγει εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο που ένας Θεός ξέρει πότε θα βγεί κ με τι στοιχεία. Μπορώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή τη στιγμή της αίτησης π.χ. με φωτογραφία;

3) Το myHome 4All αναφέρει ότι παρέχει έκπτωση 2% "σε περίπτωση επίτευξης μείωσης της ημερήσιας κατανάλωσής κατά 15%, σε σύγκριση με την κατανάλωση της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, σε πελάτες με ημερήσια κατανάλωση μεγαλύτερη των 500kWh/ μήνα με προυπόθεση την εγγραφή του πελάτη στην ηλεκτρονική υπηρεσία myEnergyCoach". Εφόσον όμως οι καταναλώσεις είναι μονίμως <500κWh αυτό σημαίνει ότι η χρέωση γίνεται χωρίς έκπτωση;

4) και τέλος το μόνιμο ερώτημα για το Green Pass. Σχετικά με την απενεργοποίησή του η απάντησή τους ήταν "Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Green Pass, μπορεί να αιτηθεί την διακοπή της, έπειτα από το πέρας των 4 μηνών". Επειδή στο forum έχω διαβάσει διάφορους μεθόδους για τον τρόπο και το χρόνο απενεργοποίησής του, ισχύει αυτό που απάτνησαν ή είναι δυνατόν να το διακόψουμε νωρίτερα;

Καλημερα..Αυτα που αναφερεις ολα πας σε ενα καταστημα και τα ζητας... Μαζι με μια φωτογραφια του μετρητη για τις ενδειξεις.. Κοιταξε να βαλεις νυχτερινο αν δεν εχεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, econmis είπε

Μερικές απορίες για τα προγράμμα myHome 4All και MyHomeOnline:

1) Και τα δύο για την παρόχή είτε της έκπτωσης είτε του 50€ απαιτούν ενεργοποιηση πάγιας εντολής. Πως μπορεί να γίνει αυτό αν δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός για να δει κανείς το RF; Υπάρχει τρόπος ενεργοποίησης πάγιας εντολής πριν την έκδοση του 1ου λογαριασμού;

2) Σε ερώτησή μου προς το customercare της ΔΕΗ πως λαμβάνουν την αρχική ένδειξη του μετρητή για την έναρξη του συμβολαίου η απάντησή τους ήταν οτι "κατά την σύναψη της συμβασής σας, μας γνωστοποιείτε τις τελικές ενδείξεις του προηγούμενου παρόχου". Ωστόσο τις τελικές ενδείξεις θα μπορώ να τις έχω μόνο όταν βγει εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο που ένας Θεός ξέρει πότε θα βγεί κ με τι στοιχεία. Μπορώ να δώσω την ένδειξη του μετρητή τη στιγμή της αίτησης π.χ. με φωτογραφία;

3) Το myHome 4All αναφέρει ότι παρέχει έκπτωση 2% "σε περίπτωση επίτευξης μείωσης της ημερήσιας κατανάλωσής κατά 15%, σε σύγκριση με την κατανάλωση της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, σε πελάτες με ημερήσια κατανάλωση μεγαλύτερη των 500kWh/ μήνα με προυπόθεση την εγγραφή του πελάτη στην ηλεκτρονική υπηρεσία myEnergyCoach". Εφόσον όμως οι καταναλώσεις είναι μονίμως <500κWh αυτό σημαίνει ότι η χρέωση γίνεται χωρίς έκπτωση;

4) και τέλος το μόνιμο ερώτημα για το Green Pass. Σχετικά με την απενεργοποίησή του η απάντησή τους ήταν "Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Green Pass, μπορεί να αιτηθεί την διακοπή της, έπειτα από το πέρας των 4 μηνών". Επειδή στο forum έχω διαβάσει διάφορους μεθόδους για τον τρόπο και το χρόνο απενεργοποίησής του, ισχύει αυτό που απάτνησαν ή είναι δυνατόν να το διακόψουμε νωρίτερα;

1. Θα δώσεις αριθμό πιστωτικής κάρτας (OnLine & 4All) ή θα το ενεργοποιήσεις μέσω τραπέζης μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού (4All).

2. Θα αναφέρεις την τελευταία ένδειξη του μετρητή σου.

3. Ναι.

4. Αν έχεις κοντά σου κατάστημα ΔΕΗ, πας ένα μήνα μετά την ενεργοποίηση του προγράμματος και απενεργοποιείς το GreenPass σε ένα λεπτό. Υπάρχουν βεβαίως και όλοι οι άλλοι τρόποι.

Επεξ/σία από motoboots
Δημοσ.

και ο Άγιος φοβέρα θέλει...

σε συνέχεια αιτήματος στη ραε για το γρεεν πασσ, που μετά από πολλές οχλήσεις στη δεη δεν το έβγαζαν βρίσκοντας δικαιολογίες συνέχεια, ήρθε η απάντηση από τη ραε και μάλιστα έχει επιλογή αν δέχομαι ή όχι την απάντηση...

  Προς :  

Κύριε ........   Κωνσταντίνε

Διευκρινήσεις σχετικά με την αναφορά σας με αριθμό πρωτοκόλλου ..........

Κύριε .........Σε απάντηση της υπ’ αριθμό ....... ηλεκτρονικής αναφοράς, σχετικά με την παροχή με αριθμό .................... σας αναφέρουμε ότι κατά την ενεργοποίηση του προγράμματος myHome 4all στις 17.01.2024 , και για την παροχή με αριθμό............... στην οποία ενεργοποιήσατε το προγράμματος myHome 4all στις 08.01.2024, σας δόθηκε δωρεάν για τέσσερις μήνες η υπηρεσία Green Pass, όπως αναγράφεται στους όρους του όρους του προγράμματος, και ως εκ τούτου δεν υπάρχει χρέωση για την υπηρεσία στους λογαριασμού σας. Σας ενημερώνουμε ότι προχωρήσαμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς κατάργηση της υπηρεσίας Green Pass από τις παροχές σας κατόπιν του αιτήματός σας. Τέλος, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι στόχος μας παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας, καθώς και η βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μαςΠαραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση, Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...