Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Μολις εφυγα απο 4all και μπηκα στο Online. Εφτασε πλεον κοντα η τιμη με το  παλιο ορθοδοξο Online, πιστευω οτι αξιζε η μεταβαση ειδικα εν οψη καλοκαιριου για καποιον που θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο καθε μηνα.

Ερωτηση: Επειδη δεν ειχα ξανα στο παρελθον παγια εντολη πληρωμης, στην παγια εντολη τα χρηματα τα τραβαει με το που βγαινει ο νεος λογαριασμος η στην τελευταια ημερομηνια πληρωμης του λογαριασμου πριν την ληξη του? Ρωταω ωστε να ξερω ποτε να φροντισω να εχει χρηματα μεσα η καρτα μην παει να τραβηξει και δεν φτανει το υπολοιπο για πληρωμη/

Καλημερα.. Να βαλεις τα  χρηματα  3-4 μερες προτου λήξει ο λογαριασμος σου.. Για να μπορεσει να τα τραβηξει..

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

καλημέρα στα παιδιά...

προς ενημέρωση...

πριν 4-5 μέρες στέλνω μήνυμα στη δεη για το γκριν πας, απαντούν ότι είναι δωρεάν ακόμα και όταν υπάρξει χρέωση να κάνω αίτημα να το απενεργοποιήσω και μπλα μπλα...

σήμερα λέω να στείλω παράπονο στη ραε και ωωωωωω θαύμα!!!! σε 5 λεπτά η δεή μου στέλνει: σε απάντηση του αιτήματος τάδε που κάνατε στη ραέ επιθυμείτε διαγραφή από το γκριν πας και στις 2 παροχές? και απαντώ ναι...

τώρα ή χέζονται με την ραέ ή έχουν χεσμένη την φωλιά τους με την χρέωση με το έτσι θέλω του γκριν πας...

στην ραε έγραψα: θέλω να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου σχετικά με την χρέωση γκριν πασσ της δεή, καθώς με την υπογραφή του συμβολαίου μας υποχρεώνουν να βάλουμε και το γκριν πας ναι μεν δωρεάν για 3 μήνες και στη συνέχεια χρέωση 0,80€ το μήνα, αλλά στη συνέχεια δεν υπάρχει η επιλογή για διαγραφή από το πρόγραμμα αυτό παρά μόνο μετά από την λήξη της δωρεάν περιόδου και εφόσον υπάρχει χρέωση...να τονίσω ότι έχω επικοινωνήσει με τη δεη για τη διαγραφή από το πρόγραμμα μέσω μειλ και η απάντηση ήταν όταν και αφού υπάρξει χρέωση μόνο τότε μπορώ να κάνω αίτηση αποχώρησης από το γκριν πας...

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα, όσοι εξοφλείτε το λογαριασμό με πάγια εντολή σε κάρτα, μέσω myΔΕΗ, εξοφλούνται την ημέρα της λήξης και μετά από πόσες μέρες φαίνεται η πληρωμή στην κάρτα, αλλά και στο myΔΕΗ; Τα θέματα που είχα παραμένουν..

Δημοσ.
On 06/04/2024 at 20:58, lak10 said:

Δεν θέλω αναλογικό μετρητή το 2024

Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν πρόκειται να τον αλλάξει απλά και μόνο έτσι επιθυμεί ο πελάτης.

7 minutes ago, Kozanitis1 said:

Καλημέρα, όσοι εξοφλείτε το λογαριασμό με πάγια εντολή σε κάρτα, μέσω myΔΕΗ, εξοφλούνται την ημέρα της λήξης και μετά από πόσες μέρες φαίνεται η πληρωμή στην κάρτα, αλλά και στο myΔΕΗ; Τα θέματα που είχα παραμένουν..

Ναι εξοφλείται την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού, η δέσμευση φαίνεται άμεσα στην κάρτα ή στον λογαριασμό της τράπεζας, η κίνηση φαίνεται μερικές ημέρες μετά, δλδ όπως ακριβώς γίνεται σε κάθε πληρωμή μέσω κάρτας. Στο myΔΕΗ λογικά η πληρωμή φαίνεται άμεσα μια η ίδια η ΔΕΗ είναι αυτή που σου δεσμεύει τα χρήματα.

Τι θέματα είχες/έχεις?

Δημοσ.

Ούτε  με πληρωμή μέσα από το myΔΕΗ φαίνεται άμεσα εξοφλημένος ο λογαριασμός. Χρειάζονται 3 περίπου μέρες. Κατεβάστε τη απόδειξη για να μην ανησυχείτε. 

Δημοσ.
12 minutes ago, motoboots said:

Ούτε  με πληρωμή μέσα από το myΔΕΗ φαίνεται άμεσα εξοφλημένος ο λογαριασμός. Χρειάζονται 3 περίπου μέρες. Κατεβάστε τη απόδειξη για να μην ανησυχείτε. 

Με πληρωμη απο myDEI θελει 2-3 εργασιμες να φανει, υπομονη.

Εφοσον εχετε κρατησει την αποδειξη πληρωμης και εχει φανει και στην τραπεζα σας, ολα καλα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλημερα.. Να βαλεις τα  χρηματα  3-4 μερες προτου λήξει ο λογαριασμος σου.. Για να μπορεσει να τα τραβηξει..

Στην περιπτωση που δεν εχει τι γινεται? Απλα ξαναπροσπαθει να τα δεσμευση? Επισης ειναι στανταρτ η ημερομηνια που γινεται εφοσον ειναι μηνιαια (πχ αρχες του μηνα?)

Και να υποθέσω οτι βγαινουν 3 εναντι και 1 εκκαθαριστικος?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Ερωτηση: Επειδη δεν ειχα ξανα στο παρελθον παγια εντολη πληρωμης, στην παγια εντολη τα χρηματα τα τραβαει με το που βγαινει ο νεος λογαριασμος η στην τελευταια ημερομηνια πληρωμης του λογαριασμου πριν την ληξη του? Ρωταω ωστε να ξερω ποτε να φροντισω να εχει χρηματα μεσα η καρτα μην παει να τραβηξει και δεν φτανει το υπολοιπο για πληρωμη/

Στη λήξη

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, kokos23 said:

σήμερα λέω να στείλω παράπονο στη ραε και ωωωωωω θαύμα!!!! σε 5 λεπτά η δεή μου στέλνει: σε απάντηση του αιτήματος τάδε που κάνατε στη ραέ επιθυμείτε διαγραφή από το γκριν πας και στις 2 παροχές? και απαντώ ναι...

 

  Παίζει να είσαι 1ος που έκανε αίτημα στο myrae... έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου τόσο καιρό. 😆 Όλοι εκτός απο σένα είτε επέμεναν μέσω επικοινωνίας στην ιστοσελίδα (ανεπιτυχώς), ή έτρωγαν το χρόνο τους πηγαίνοντας σε κατάστημα (επιτυχώς).

By the way, σε περίπτωση που θέλει κι άλλος να κάνει αίτημα στο myrae... όταν ρωτάει αν επιθυμείτε να γίνει διαγραφή και πρέπει να απαντήσετε, πατάτε το κόκκινο κουμπί και απαντάτε. Αν πατήσετε πράσινο, ολοκληρώνεται το αίτημα χωρίς να μπορείτε να δώσετε απάντηση. Το πράσινο το πατάτε μόνο όταν έχετε απάντηση ότι βγήκε το green pass.

On 13/03/2024 at 12:56, ekrepali said:

 

myrae παιδιά.

 

 

On 10/03/2024 at 21:46, ekrepali said:

δεν ανοιγετε αίτημα στο Myrae;

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Haha 1
Δημοσ.

Μόλις άνοιξα και εγώ αίτημα στην ΡΑΕ, θα ενημερώσω σχετικά για ότι προκύψει, γιατί 3 μήνες παιδεύομαι με τα αιτήματα στην ΔΕΗ και τα τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα.....

Δημοσ.

Εμένα παραδόξως με ένα αίτημα μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μου έστειλαν απλά ένα τυπικό email ότι το προωθούμε κλπ και έπειτα δεν άκουσα ξανά από ΔΕΗ αλλά μπάινοντας στο Mydei το green pass δεν εμφανίζεται πλέον κάτω από τη παροχή. Οπότε ίσως να άλλαξαν γραμμή ή να παίζει ρόλο που θα πέσεις. 13/03 έκανα το αίτημα και 16/3 μου απάντησαν απλά τυπικά ότι το προώθησαν.

Δημοσ.

Το αιτημα γινεται αποδεκτο και μεσω της ιστοσελιδας, απλα εξαρταται σε ποιον θα πεσεις να απαντησει.

Εμενα με τη δευτερη φορα (οταν ορισα ημερομηνια) τελικα το διεγραψαν (φυσικα στην ημερομηνια που βολευε αυτους).

Σημασια εχει ομως οτι διαγραφηκε.

Τωρα αν μαζευτουν πολλοι και το κανουν η ΔΕΗ θα χασει 12 ευρω το χρονο επι ποσους εκατονταδες χιλιαδες πελατες εχει, το λες και τα ετησια μπονους της διοικησης, οποτε μαλλον θα βρει αλλο τροπο αρμεγματος.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Εμένα παραδόξως με ένα αίτημα μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μου έστειλαν απλά ένα τυπικό email ότι το προωθούμε κλπ και έπειτα δεν άκουσα ξανά από ΔΕΗ αλλά μπάινοντας στο Mydei το green pass δεν εμφανίζεται πλέον κάτω από τη παροχή. Οπότε ίσως να άλλαξαν γραμμή ή να παίζει ρόλο που θα πέσεις. 13/03 έκανα το αίτημα και 16/3 μου απάντησαν απλά τυπικά ότι το προώθησαν.

3 αιτήματα έχω κάνει σε διάστημα 2 μηνών σε όλα μου απάντησαν ότι το προωθούνε κτλ,  αλλά το green pass βράχος δεν σβήνει με τίποτε....

  • Like 1
Δημοσ.
17 minutes ago, leotzian said:

3 αιτήματα έχω κάνει σε διάστημα 2 μηνών σε όλα μου απάντησαν ότι το προωθούνε κτλ,  αλλά το green pass βράχος δεν σβήνει με τίποτε....

Εγώ απλά βλέποντας τις απαντήσεις που έδιναν εδω μέσα φρόντισα να ΄δωσω όλες τις πληροφορίες, ημερομηνίες κλπ ώστε να μην έχουν από κάπου να πιαστούν. Βέβαια σε κάποιους άρχισαν μετά να ζητάνε αποδεικτικά ΑΦΜ και ταυτότητας (εντωμεταξύ για να κανεις νέα συμβαση σε πρόγραμμα δε ζητάνε τίποτα). Αλλά ναι όπως αναφέρθηκε μάλλον παίζει μεγάλο ρόλο το σε ποιον θα πέσεις.

Δημοσ.

Έτσι έκανα και εγώ αλλά δεν ..... αυτή η πονηριά μην το πω αλλιώς το Green pass δεν μπορούν να στο κάτσουν με το ζόρι με χρέωση οπότε σου λένε δωρεάν για κάποιους μήνες ελπίζουν ότι το 95% θα το ξεχάσουν, η χρέωση δεν είναι κάτι σημαντικό για τον καθένα αλλά στους χιλιάδες των συνδρομητών είναι για την ΔΕΗ ένα μεγάλο ποσόν, βλέπεις εδώ που είμαστε λίγο πολύ ψαγμένοι τι ταλαιπωρία τραβάμε για να το βγάλουμε.... δεν είναι το 1€ είναι για την κοροϊδία και την κουτοπονηριά τους για να μην γράψω κάτι ποιο βαρύ, στέλνεις αίτημα σου λένε πότε ακριβώς να κοπεί και κάνε άλλο αίτημα μα τους γράφεις ΑΜΕΣΑ, κάνεις άλλο αίτημα σου λένε να λήξει πρώτα ξανακάνε άλλο αίτημα, λήγει κάνεις άλλο αίτημα σου λένε θέλουμε αρκετό χρόνο να το υλοποιήσουμε γιατί οι πρόσθετες υπηρεσίες ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, δούλεμα όσο δεν παίρνει σου λέει θα βαρεθεί και θα το παρατήσει ΑΜ ΔΕ....  Μιλάς με το 8009001000 η μια σου λέει ξανακάνε αίτημα και γράψε αυτά, η άλλη σου λες ξανακάνε αίτημα και γράψε τα άλλα.....   θα το βγάλουν θέλουν δεν θέλουν, δεν θα κάνω 40 χιλιόμετρα για να τρέχω σε κατάστημα επειδή το θέλουν αυτοί....

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...