Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως σε οσους μιλησαν και τους ειπαν γινεται αζημιως μιλησαν με συνεργαζομενο τηλεφωνικο κεντρο τηλεπωλησεων της ΔΕΗ το οποιο για να πετυχει πωλησεις εχει λαβει το "ελευθερο" απο τη ΔΕΗ να κανει αβαβα την ρητρα ανα φυγεις απο το μπλε και πας στο κιτρινο.

Και οσοι μιλανε με την επισημη ΔΕΗ δηλωνει αγνοια γιατι επισημα δεν υφισταται κατι τετοιο.

Μηπως ειναι επομενως απλα μαρκετιστικο οφερ για συγκεκριμενα cases μεσω συγκεκριμενου sales channel.

Δεδομενων των αρνητικων επιπτωσεων που θα ειχε για τη φημη και αξιοπιστια της ΔΕΗ προφανως δεν θα δωσει γραπτως κανενας εκπροσωπος της εταιρειας ή τριτο τηλεφωνικο κεντρο τηλεπωλησεων εγγραφως επιβεβαιωση οτι αυτο ισχυει.

Η μονη επιβεβαιωση θα ειναι αν οντως καποιος πειστει και το κανει ως μεταβαση τηλεφωνικα και δεν του χρεωθει στον επομενο λογαριασμο η ρητρα ακυρωσης του μπλε.

Οπως γινεται και στα κινητα απειρες φορες που απειλουνε και λενε ρητρα Χ και σε παμπολες περιπτωσεις ειτε δεν στο αναφερουν καν ή αν στο πουν και αρχισεις τα μα μου τελικα σου λενε κατ'εξαιρεση για εσενα δεν θα την χρεωσουμε.

Επεξ/σία από Sebu
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στο αέριο (αρκετά) μέλη αναφέρανε οτι δε φάγανε ρήτρα απο σταθερό σε κυμαινόμενο της ίδιας εταιρίας (άσχετα που δεν προβλέπεται γενικότερα ρήτρα σε προγράμματα αερίου) .

Άρα κάνετε την ίδια διαδικασία, τηλ μέχρι να βρείτε υπάλληλο που θα σας πει οτι δεν ισχύει η ρήτρα , κρατάτε ονοματεπώνυμο υπαλλήλου, ώρα και ημερομηνία σε περίπτωση στραβής με 1% πιθανότητας να βγει άκρη στην άχρηστη ΡΑΕ ζητώντας την ηχογράφηση της συνομιλίας (δεν ισχύει δικιά σας ηχογράφηση που ίσως σκεφτείτε να κάνετε)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Sebu είπε

Η μονη επιβεβαιωση θα ειναι αν οντως καποιος πειστει και το κανει ως μεταβαση τηλεφωνικα και δεν του χρεωθει στον επομενο λογαριασμο η ρητρα ακυρωσης του μπλε.

Μπορεί όμως και να χρεωθεί στον μεθ-μεθ-επόμενο .... aka κάποια στιγμή 😉

8 λεπτά πριν, Sebu είπε

Οπως γινεται και στα κινητα απειρες φορες που απειλουνε και λενε ρητρα Χ και σε παμπολες περιπτωσεις ειτε δεν στο αναφερουν καν ή αν στο πουν και αρχισεις τα μα μου τελικα σου λενε κατ'εξαιρεση για εσενα δεν θα την χρεωσουμε.

Αν γίνει κάτι τέτοιο , δεδομένου οτι έχεις διαβάσει ?  ΚΑΙ αποδεχθεί τους ειδικούς όρους , παίξε κι ένα Τζόκερ !!! ( Δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

18 hours ago, marinna said:

 

 κάποιοι πιο πάνω λένε ότι από μπλε ΔΕΗ σε κίτρινο δεν έχει ρήτρα - ενώ σε πράσινο έχει. Αν και μου φαίνεται περίεργο, προσπάθησε να επιβεβαιώσεις τηλεφωνικά από ΔΕΗ και μήπως να κάνεις πρώτα αυτό και μετά να πας όπου θέλεις

 

6 hours ago, trobinhood said:

Έχετε δίκαιο ισχύει!! 

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι για αυτό το διάστημα υπάρχει αυτή η προσφορά από μπλε σέ κίτρινο χωρίς ρήτρα .

 

Μάλιστα πήρα ξανά τηλέφωνο σέ δεύτερο εκπρόσωπο να επιβεβαιωσω όλα όσα είπε η προηγούμενη!! Πράγματι έτσι είναι

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση παιδιά με σώσατε!!

 

1 hour ago, koproli8os said:

παιδες χαιρετω,

μολις επικοινωνησα με τη δεη για να γυρισω κ εγω απο το μπλε στο κιτρινο κ μου ειπαν πως απο 01/03 ισχυει κανονικα η ρητρα αποχωρησης κ δεν μπορω να το κανω τσαμπα...

Το ίδιο έργο σε επανάληψη, τα ίδια περάσαμε με το αέριο.

Θέλαμε δηλαδή να αλλάξουμε από control (σταθερό με ρήτρα) σε benefit (κυμαινόμενο)... παίρναμε τηλέφωνο 10 φορές και ακούγαμε 10 διαφορετικά πράγματα. Τελικά κανένας συμφορουμήτης δε χρεώθηκε ρήτρα μέχρι στιγμής... πρέπει να ήμασταν καμια 20ριά. Κρατούσαμε το όνομα του υπαλλήλου που μας βεβαίωνε πως δεν υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που γινόταν στραβή, αλλά εννοείται δεν το είχαμε γραπτώς.

Το διαδικαστικό κομμάτι της αλλαγής παρουσίασε ενδιαφέρον... άλλαξε το πρόγραμμα αλλά διατηρήσαμε τον ίδιο αριθμό συμβολαίου. Κάναμε δηλαδή τηλεφωνική αποδοχή του προγράμματος και μετά από μερικές μέρες που έστειλαν αντίγραφο της σύμβασης (δε χρειαζόταν υπογραφή), το πεδίο στον αριθμό συμβολαίου ήταν κενός.

Οπότε αν γίνει κι εσάς έτσι, είστε κομπλέ από θέμα ρήτρας. Αν όμως σας στείλουν τη σύμβαση και αναγράφει νέο αριθμό συμβολαίου... τότε υπάρχει πιθανότητα ο υπάλληλος να έκανε καταγγελία της παλιας σύμβασης και να μπει πέναλτυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Tsaroukos είπε

Καλησπέρα παιδιά.

Νεος στην "adulthood" και ψάχνω για εταιρία παροχής ρεύματος. Νοίκιασα για 1 χρόνο για εργασία. Έχω άπειρες ερωτήσεις (με τι κρητίρια συγκρίνουμε εταιρίες και προγράμματα? Που κοιτάμε για να δούμε τα "λετπα γράμματα"? και άλλες πολλές χαζούλικες ερωτήσεις). Δεν θέλω να σας βάλω να γράφετε εκθέσεις, μπορείτε όμως να με στείλετε σε κάποια ήδη γραμμένη έκθεση ή να μου αναφέρετε πηγές που μπορώ να διαβάσω ?

Ξεκίνα με ELPEDISON πράσινο με 50 (+35) ευρώ δώρο μέχρι να μάθεις πώς δουλεύει το πράγμα. Τσέκαρε και στο thread των εναλλακτικών παρόχων, τα εξέλ του @korakios και εμού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, manos1251 said:

Μπορεί όμως και να χρεωθεί στον μεθ-μεθ-επόμενο .... aka κάποια στιγμή 😉

Αν γίνει κάτι τέτοιο , δεδομένου οτι έχεις διαβάσει ?  ΚΑΙ αποδεχθεί τους ειδικούς όρους , παίξε κι ένα Τζόκερ !!! ( Δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά ).

Μα μου εχει τυχει ηδη αυτο με παροχο κινητης πριν λιγα χρονια.

Στην αρχη σε τηλεφωνημα για μεταφορα με φορητοτητα του αριθμου σε αλλο παροχο ως εταιρικο μου ειπαν δεν οφειλετε κατι φευγετε ελευθερα. Λιγες μερες μετα που καλεσα να δω την πορεια της φορητοτητας μου ειπαν υπαρχει ρητρα και οταν τους ανεφερα τη στιχομυθια με τη συναδελφο τους και τους ειπα να βρουν και να ακουσουν την ηχογραφημενη κληση της ταδε ημερομηνιας και ωρας, αυτοματως το τσαμπουκαλε στυλακι αλλαξε σε δευτερολεπτα και η απαντηση ηταν "αααα συγγνωμη δεν το γνωριζα αν ειναι ετσι τοτε δεν οφειλετε κατι θα προχωρησει κανονικα" και προχωρησε.

Ομοιως ιδια καραγκιοζιλικια και στον αδερφο μου οταν εφυγε πριν χρονια απο τη Νοβα 4νετ. Στην αρχη απειλες θεοι και δαιμονες οτι θα χρεωσουν ρητρα 500-600 ευρω για triple play μηνων και τελικα με τα πολλα χρεωσαν το 1/10 της προβλεφθεισας ρητρας.

Κοινως και η ρητρα για φοβητρο ειναι εκει και για σαματα για τα προβατα και οσους δεν θελουν να το παζαρεψουν.

Αν εχεις κρατησει ημερομηνιες και ωρες και ονομα υπαλληλου που σου ειπαν οτι δεν οφειλεις τιποτα ή ασχοληθεις να παζαρεψεις υπαρχει αυξημενη πιθανοτητα να πετυχεις, βασει προηγουμενης εμπειριας και πολλους συνδρομητες.

Επεξ/σία από Sebu
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι νά ναι παιδιά πήρα πάλι πριν λίγο τρίτη φορά και μου είπε αυτή η εκπρόσωπος ότι απ όσο ξέρει απο 1.3.24 χρεώνεται κανονικα η ρήτρα !

Της είπα μίλησα με άλλους δύο εκπροσώπους στις 11:46 και 12:08 το πρωί και με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα χρεωθεί και λέει περιμένετε να δειτε αν χρεωθει και μετα καντε ενα αιτημα να την αφαιρέσουμε . Της είπα υπάρουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες δε χρειάζεται να με πιστέψετε !!

Δε νομίζω της είπα . Κ έστειλα mail στην ΔΕΗ με το τί έγινε αναλυτικά και να μου στείλουν επιβεβαίωση ότι δε θα χρεωθώ αλλιώς θα προβώ σε ενέργειες .

Αν δεν απαντήσουν μέχρι αύριο έφυγα για elpedison !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, trobinhood είπε

Ότι νά ναι παιδιά πήρα πάλι πριν λίγο τρίτη φορά και μου είπε αυτή η εκπρόσωπος ότι απ όσο ξέρει απο 1.3.24 χρεώνεται κανονικα η ρήτρα !

Της είπα μίλησα με άλλους δύο εκπροσώπους στις 11:46 και 12:08 το πρωί και με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα χρεωθεί και λέει περιμένετε να δειτε αν χρεωθει και μετα καντε ενα αιτημα να την αφαιρέσουμε . Της είπα υπάρουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες δε χρειάζεται να με πιστέψετε !!

Δε νομίζω της είπα . Κ έστειλα mail στην ΔΕΗ με το τί έγινε αναλυτικά και να μου στείλουν επιβεβαίωση ότι δε θα χρεωθώ αλλιώς θα προβώ σε ενέργειες .

Αν δεν απαντήσουν μέχρι αύριο έφυγα για elpedison !

 Να πας σε καταστημα να ρωτησεις.. Ασε τα τηλεφωνα...

Τα ατομα δεν ειναι της ΔΕΗ εκει στα τηλεφωνα..

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, takoulou είπε

 Να πας σε καταστημα να ρωτησεις.. Ασε τα τηλεφωνα...

Τα ατομα δεν ειναι της ΔΕΗ εκει στα τηλεφωνα..

Στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ τά άτομα δεν είναι τής ΔΕΗ?🙄

Δεν νομίζω ότι αυτό ισχύει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα. Αυτο ολο το αναφερα εγω. 

Δεν το προτεινα σε κανεναν σαν λυση, αν ισχυει θα σας ενημερωσω στον επομενο λογαριασμό. 

Ουτε ηξερα αν υπαρχει αυτη η λύση.  Με το προτεινε η υπαλληλος στο τηλεφωνο. Ξαναπηρα τα ιδια μου ειπανε. Πηρα και την δευτερα παλι τα ιδια.

Εχω αλλαξει σε κιτρινο, ο αριθμος συμβολαιου που λεει στο mydei με τον προηγούμενο λογαριασμος ειναι ιδιος.

Σιγουρα αυτοι τα κοιτανε ολα ιστορικο πελατη, ποτε το ενεργοποίησε,  αν ηρθε ή  εφυγε απο την δεη και προτεινουν.

Μακαρι να μην πληρωσουμε ρητρα, αλλα επειδη δεν ξερω τα οικονομικά κανενος μην σας παρω στο λαιμο μου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Καλημερα. Αυτο ολο το αναφερα εγω. 

Δεν το προτεινα σε κανεναν σαν λυση, αν ισχυει θα σας ενημερωσω στον επομενο λογαριασμό. 

Ουτε ηξερα αν υπαρχει αυτη η λύση.  Με το προτεινε η υπαλληλος στο τηλεφωνο. Ξαναπηρα τα ιδια μου ειπανε. Πηρα και την δευτερα παλι τα ιδια.

Εχω αλλαξει σε κιτρινο, ο αριθμος συμβολαιου που λεει στο mydei με τον προηγούμενο λογαριασμος ειναι ιδιος.

Σιγουρα αυτοι τα κοιτανε ολα ιστορικο πελατη, ποτε το ενεργοποίησε,  αν ηρθε ή  εφυγε απο την δεη και προτεινουν.

Μακαρι να μην πληρωσουμε ρητρα, αλλα επειδη δεν ξερω τα οικονομικά κανενος μην σας παρω στο λαιμο μου. 

Βέβαια σκέφτηκα ότι αν Δεν την χρεώσουν όλα τέλεια το 4all συμφέρει.αν τήν χρεώσουν πάω τον άλλο μήνα όπου θέλω χωρίς ρήτρα κ παίρνω δώρο κ ρεφαρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, trobinhood είπε

Στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ τά άτομα δεν είναι τής ΔΕΗ?🙄

Δεν νομίζω ότι αυτό ισχύει... 

Καλημέρα... Και όμως ισχύει.. Τα άτομα αυτά εκεί είναι από συνεργαζόμενη εταιρεία που παρέχεται για το τηλεφωνικό κέντρο.. Έτσι συμβαίνει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, takoulou said:

Καλημέρα... Και όμως ισχύει.. Τα άτομα αυτά εκεί είναι από συνεργαζόμενη εταιρεία που παρέχεται για το τηλεφωνικό κέντρο.. Έτσι συμβαίνει.. 

Ποση 'γνωση' εχουν αυτα τα ατομα για ζητηματα δεη που απασχολουν τους πελατες;

Ειναι και λιγο ευρυτερο το ερωτημα περι outsourcing, αλλα δεν καλει καποιος ενα helpdesk απλα για να το καλεσει, ουτε για ψυχοθεραπεια...αμα δεν ξερουν τα καθεκαστα, τι ειναι αυτο, ψιλη κουβεντουλα να περναει η ωρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεχομαι πως συνεργαζονται με τηλεφωνικο κεντρο, αλλα έχουν καποια ενημέρωση λεω εγω. Εκτός αν ολα πλεον στην ελλαδα ειναι οπου φυσαει ο ανεμος σε ολους τους τομεις.

Και παλι αν δεν το δεις με τα μάτια σου και δεν παρεις κατι στα χερια σου, οπως ενα χαρτι δεν εισαι ποτε καλλύμενος σιγουρος και είναι στην ορεξη του καθε υπαλληλου, αστυνομικου που θα σε κανει ελεγχο και θα θελει την ασφαλεια σε χαρτι, ενα αποδεικτικό οτι εισαι ανθρωπος στην τελικη. Γιατι στο τελος ετσι θα πάει. 

Ασχετα αν διαφημίζουν το Ελλαδα 2.0 και ολα να γινονται ηλεκτρονικά.  Απορω πως θελουν να τα πανε ολα μεσω ίντερνετ, εφοσον ολα δεν λειτουργουν σωστα και οι ταχυτητες ακομα σε πολλες πολεις είναι για γελια. 

Επεξ/σία από Liverpool89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...