Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι αν έκανε επιτόπια

δυστυχώς δε βρήκα ποτέ κάτι για υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρώσει αίτημα , μόνο για πάροχο

@doomnx μιας και έχεις φρέσκο μάτι , όποτε βρεις χρόνο ρίξε καμιά ματιά

Στο παρελθόν είχε αναφερθεί αυτό.

 

Επεξ/σία από killer_instinct
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Στο παρελθόν είχε αναφερθεί αυτό.

σωστός και φυσικά ισχύει , απλά αν ο πάροχος έδωσε εντολή επιτόπιας (δεν ξέρω καν αν ισχύει αλλά τέτοιες παπάντζες πετάνε τελευταία) μπορεί να πατήσουν σε αυτό . Περιμένεις απαντήσεις και βλέπεις

Από την καθυστέρηση πόσο υπολογίζεις οτι ζημιώθηκες ? Δλδ αν για σένα δεν είναι κανα ποσό σοβαρό ίσως να μην ασχοληθείς με τους δεινόσαυρους ,εκτός αν θες να τους τρέξεις απλά γιατί πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σωστός και φυσικά ισχύει , απλά αν ο πάροχος έδωσε εντολή επιτόπιας (δεν ξέρω καν αν ισχύει αλλά τέτοιες παπάντζες πετάνε τελευταία) μπορεί να πατήσουν σε αυτό . Περιμένεις απαντήσεις και βλέπεις

Από την καθυστέρηση πόσο υπολογίζεις οτι ζημιώθηκες ? Δλδ αν για σένα δεν είναι κανα ποσό σοβαρό ίσως να μην ασχοληθείς με τους δεινόσαυρους ,εκτός αν θες να τους τρέξεις απλά γιατί πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους

Η ζημιά είναι αμελητέα, απλά θεωρώ πως αν δεν κυνηγήσουμε στην πράξη τους δεινόσαυρους θα συνεχίζουν να αλλωνίζουν. Δεν το κάνω για το οικονομικό κομμάτι, αλλά για την περίπτωση πως ίσως κάποια στιγμή η μπανανία σοβαρέψει. Στην τελική δηλώνω υπαναχώρηση και πάω στο σταθερό της Ζενίθ.

Btw ο πάροχος δεν έδωσε εντολή επιτόπιας, ρώτησα τον τυπά. Τον έστειλαν από τα κεντρικά ΔΕΔΔΗΕ λόγω των οχλήσεων που έκανα χτες (1 τηλέφωνο, 1 email και 1 αίτημα στο σάπιο ticketing σύστημα που έχουν).

Επίσης στο myrae βλέπω δεν υπάρχει η δυνατότητα για επεξεργασία του παραπόνου, ανοίγω άλλο (όχι ότι θα το διαβάσουν);

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Η ζημιά είναι αμελητέα, απλά θεωρώ πως αν δεν κυνηγήσουμε στην πράξη τους δεινόσαυρους θα συνεχίζουν να αλλωνίζουν. Δεν το κάνω για το οικονομικό κομμάτι, αλλά για την περίπτωση πως ίσως κάποια στιγμή η μπανανία σοβαρέψει. Στην τελική δηλώνω υπαναχώρηση και πάω στο σταθερό της Ζενίθ.

Btw ο πάροχος δεν έδωσε εντολή επιτόπιας, ρώτησα τον τυπά. Τον έστειλαν από τα κεντρικά ΔΕΔΔΗΕ λόγω των οχλήσεων που έκανα χτες (1 τηλέφωνο, 1 email και 1 αίτημα στο σάπιο ticketing σύστημα που έχουν).

Επίσης στο myrae βλέπω δεν υπάρχει η δυνατότητα για επεξεργασία του παραπόνου, ανοίγω άλλο (όχι ότι θα το διαβάσουν);

περίμενε να απαντήσουν , έτσι και αλλιώς αυτά που έγραψες ισχύανε τότε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Στο παρελθόν είχε αναφερθεί αυτό.

 

 

3 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Υπάρχει κάπου προθεσμία για το πόσες μέρες πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να σε αλλάξει; Ή το κάνει όποτε του καπνίσει;

Μετά από περαιτέρω έρευνα και για να βοηθηθούν και άλλοι συνάνθρωποι από τους δεινοσαύρους του ΔΕΔΔΗΕ παραθέτω και το παρακάτω που βρήκα εδώ:

Αναφορά σε κείμενο

Η αλλαγή εκπροσώπησης υλοποιείται από τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. εντός 2 (δύο) ημερών από την υποβολή της Δήλωσης Εκπροσώπησης από το νέο Προμηθευτή για τους Μη Ωριαίους Μετρητές Φορτίου, σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης (Άρθρο 7, παρ. 6), με την επιφύλαξη των περιορισμών που δύναται να επιβληθούν σύμφωνα με το άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας σε Πελάτες σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών σε Προμηθευτή ή το άρθρο 95 του Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών έναντι τέλεσης ρευματοκλοπής.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

@doomnx μιας και έχεις φρέσκο μάτι , όποτε βρεις χρόνο ρίξε καμιά ματιά

Δεν γνωρίζω... Εντός μιας ημέρας υποτίθεται. Κάτι άλλο παίζει;

4 ώρες πριν, killer_instinct είπε

Στο παρελθόν είχε αναφερθεί αυτό.

 

Στην Καλλιθέα εν τω μεταξύ παίρνουν τις μετρήσεις με τηλεμέτρηση

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, killer_instinct said:

 

Μετά από περαιτέρω έρευνα και για να βοηθηθούν και άλλοι συνάνθρωποι από τους δεινοσαύρους του ΔΕΔΔΗΕ παραθέτω και το παρακάτω που βρήκα εδώ:

 

 

Quote

Η αλλαγή εκπροσώπησης υλοποιείται από τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. εντός 2 (δύο) ημερών από την υποβολή της Δήλωσης Εκπροσώπησης από το νέο Προμηθευτή για τους Μη Ωριαίους Μετρητές Φορτίου, σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης (Άρθρο 7, παρ. 6), με την επιφύλαξη των περιορισμών που δύναται να επιβληθούν σύμφωνα με το άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας σε Πελάτες σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών σε Προμηθευτή ή το άρθρο 95 του Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών έναντι τέλεσης ρευματοκλοπής.

Σε συνδιασμό με το Άρθρο 18, παρ 6 του ΚΠΗΕ:

Quote

Με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας αλλα−γής Προμηθευτή και την αποφυγή καθυστερήσεων, o
Πελάτης δηλώνει την ένδειξη κατανάλωσης εκάστου μη ωριαίου μετρητή του, η οποία και διαβιβάζεται από τον Προμηθευτή στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις των σχετικών Κωδίκων.

Η αλλαγή πρέπει να γίνεται εντός 2 ημερών απ'την αποστολή του αιτήματος του παρόχου προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με την ένδειξη που έχει δώσει ο πελάτης.

 

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σε συνδιασμό με το Άρθρο 18, παρ 6 του ΚΠΗΕ:

Η αλλαγή πρέπει να γίνεται εντός 2 ημερών απ'την αποστολή του αιτήματος του παρόχου προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με την ένδειξη που έχει δώσει ο πελάτης.

 

Για πες ρε κρεπάλη εσύ που ξέρεις τα πολλά, γιατί σε μερικές περιπτώσεις ενώ δίνουμε ένδειξη αποφασίζουν να μετρήσουν μόνοι τους και να καθυστερήσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, doomnx said:

Για πες ρε κρεπάλη εσύ που ξέρεις τα πολλά, γιατί σε μερικές περιπτώσεις ενώ δίνουμε ένδειξη αποφασίζουν να μετρήσουν μόνοι τους και να καθυστερήσουν;

Είτε κάποιοι υπάλληλοι - δεινόσαυροι του ΔΕΔΔΗΕ αρνούνται να προσγειωθούν στη νέα πραγματικότητα, είτε είναι φιλαράκια με τους εργολάβους που παίρνουν τις καταμετρήσεις (έξτρα μεροκάματο).

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είτε κάποιοι υπάλληλοι - δεινόσαυροι του ΔΕΔΔΗΕ αρνούνται να προσγειωθούν στη νέα πραγματικότητα, είτε είναι φιλαράκια με τους εργολάβους που παίρνουν τις καταμετρήσεις (έξτρα μεροκάματο).

Μα φαντάσου στη φίλη στην Καλλιθέα καθυστέρησαν και απλά πήραν τηλεμέτρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, doomnx said:

Μα φαντάσου στη φίλη στην Καλλιθέα καθυστέρησαν και απλά πήραν τηλεμέτρηση.

Πάλι καλά που πήραν τηλεμέτρηση... αυτοί είναι ικανοί να στείλουν εργολάβο να πάρει επιτόπια απ'τη τηλεμέτρηση. 😄

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, motoboots είπε

Για πες. 

Στη Σόλωνος μια φίλη ήρθε μαζί μου στην ΕΛΠΕ και άργησε να ενεργοποιηθεί γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε μετρήσεις Κυριακάτικα μέσω τηλεμέτρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, doomnx είπε

Στη Σόλωνος μια φίλη ήρθε μαζί μου στην ΕΛΠΕ και άργησε να ενεργοποιηθεί γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε μετρήσεις Κυριακάτικα μέσω τηλεμέτρησης.

Ευχαριστώ. Δε θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου, αλλά πως το πιστοποιούμε αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, motoboots είπε

Ευχαριστώ. Δε θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου, αλλά πως το πιστοποιούμε αυτό;

Τι εννοείς; 😅

Θέλεις διεύθυνση να πας να δεις τον έξυπνο μετρητή της ή κάτι άλλο; 

Τη βοήθησα με την αίτηση σε όλα τα στάδια και έπαιρνα τηλέφωνα στο ΔΕΔΔΗΕ δίνοντας τον αριθμό παροχής της να δούμε σε τι στάδιο βρισκόμαστε. Παρασκευή μας έλεγαν ότι θα περάσουν για μέτρηση. Δευτέρα πρωί μας είπαν ότι πήραν ήδη την Κυριακή τη μέτρηση απομακρυσμένα με τηλεμέτρηση. Όντως η ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης ξεκινάει Κυριακή 14/1 με ένδειξη που δεν είχαμε δώσει εμείς.

Τον μετρητή τον έχω δει, έχει SIM και όλα τα λαμπάκια αναμένα κανονικά.

Αν θέλει κάποιος στοιχεία να σας τα στείλω σε DM να πάρετε στο ΔΕΔΔΗΕ να σας πει τα ίδια.

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...