Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρει κάποιος από τους γνώστες της παρέας εάν το Home Online έχει ρήτρα Co2; Συγγνώμη εάν έχει ήδη απαντηθεί αλλά δεν βρήκα κάτι... 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έκανα χθες τη διαδικασία αλλαγής παρόχου μέσα από το econtract της ΔΕΗ και επέλεξα το Home Online. Κατά την υποβολή το σύστημα βρήκε (μάλλον από τον αριθμό παροχής?) ότι έχω ήδη e-bill και προχώρησα κανονικά τη διαδικασία, που ολοκληρώθηκε κανονικά.

Το θέμα είναι ότι το ebill είναι στο όνομά μου από τότε που ήμασταν στη ΔΕΗ, ενώ στο μεταξύ η παροχή είχε μεταφερθεί στο όνομα της γυναίκας μου από τον εναλλακτικό πάροχο.

Χρειάζεται να κάνω κάτι επιπλέον για να εξηγήσω την ασυμφωνία (π.χ. εξουσιοδότηση από τη σύζυγο σε εμένα για την αλλαγή παρόχου) ή θα προχωρήσει κανονικά η αίτηση? Έχει τύχει σε άλλον αυτό?

Επίσης, έχει κάποιος το ΦΕΚ που μπορώ να επικαλεστώ για να ζητήσω επιστροφή της ρήτρας αποχώρησης από τον εναλλακτικό πάροχο, καθώς ήμουν σε πρόγραμμα με κυμαινόμενο και ρήτρα προσαρμογής?

Δημοσ.

Λοιπόν, ενημέρωση. Αλλαγή στον αριθμό παροχής δεν έχω δει από την ΔΕΔΔΗΕ, αλλά μόλαταύτα πήρα τηλέφωνο στην ΔΕΗ και ζήτησα τον κωδικό εταίρου μου.

Μου τον έδωσαν, και έκανα εγγραφή σαν νέος χρήστης στο e-bill. Έπειτα πήγα και έκανα τις εξής κινήσεις:

nENkDWR.png

Οπότε τώρα βλέπω αυτό συνολικά.

cILym0Y.png

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο ρε παιδιά, ή απλά περιμένω τώρα για να πάρω λογαριασμούς από W&V και ΔΕΗ αντίστοιχα; Τα φώτα σας!

 

Δημοσ.
Στις 10/11/2021 στις 8:57 ΠΜ, jimmy1966 είπε

 

Και εγώ σε ακριβώς αυτήν την κατάσταση είμαι με την διαφορά ότι είχα από παλιότερα e bill.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Μάλλον θα το έχει ρωτήσει και άλλος, αλλά δεν το βρήκα.

Το DEH Online είχε κλειδωμένη τιμή για όσους το ενεργοποιήσαμε πριν ένα χρόνο και δεν θα εχει αυξησεις?!

Βάσει νόμου μετά το 6μηνο μπορούν να ανεβάσουν τιμές (με ειδοποίηση στο λογαριασμό που ακολουθεί τη τροποποίηση), ή να βάλουν ρήτρα αναπροσαρμογής (με ειδοποίηση 60 μέρες πριν).

1 ώρα πριν, kotsosp είπε

Ξέρει κάποιος από τους γνώστες της παρέας εάν το Home Online έχει ρήτρα Co2; Συγγνώμη εάν έχει ήδη απαντηθεί αλλά δεν βρήκα κάτι... 

Όχι

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Λοιπόν, ενημέρωση. Αλλαγή στον αριθμό παροχής δεν έχω δει από την ΔΕΔΔΗΕ, αλλά μόλαταύτα πήρα τηλέφωνο στην ΔΕΗ και ζήτησα τον κωδικό εταίρου μου.

Μου τον έδωσαν, και έκανα εγγραφή σαν νέος χρήστης στο e-bill. Έπειτα πήγα και έκανα τις εξής κινήσεις:

nENkDWR.png

Οπότε τώρα βλέπω αυτό συνολικά.

cILym0Y.png

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο ρε παιδιά, ή απλά περιμένω τώρα για να πάρω λογαριασμούς από W&V και ΔΕΗ αντίστοιχα; Τα φώτα σας!

 

Ο αριθμός παροχης δεν αλλάζει.. Απλά στο τέλος αλλάζει ο διάδοχος.. Τα τελευταία  νουμερα  οπως είναι 03-04-05-06..Αν έχεις αλλάξεις παροχο θα σε ενημερώσει ο Δεδδηε.. Τηλεφωνικά αν παρεις.. Και ποτε έγινε αυτό.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 minutes ago, kotsosp said:

Ξέρει κάποιος από τους γνώστες της παρέας εάν το Home Online έχει ρήτρα Co2; Συγγνώμη εάν έχει ήδη απαντηθεί αλλά δεν βρήκα κάτι... 

"Η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τις Κατευθυντήριες Οδηγίες για τη διαφάνεια και την επαληθευσιμότητα των χρεώσεων στο ανταγωνιστικό σκέλος των τιμολογίων ΧΤ (Απόφαση ΡΑΕ υπ.αριθμ. 409/2020), προβαίνει από την 5/8/2021 σε κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας με βάση το CO2 από τα Τιμολόγια της Χαμηλής Τάσης στα οποία εφαρμόζεται και σε αντικατάστασή της από τη ρήτρα αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας, η οποία βασίζεται στην Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Για την ενημέρωση των πελατών μας οι νέοι τιμοκατάλογοι οι οποίοι θα ισχύσουν από την 5/8/2021 είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr."

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/ritra-anaprosarmogis-xrewsewn-promitheias

 

αυτό δεν ισχύει για το online, enter kai enter+

20 minutes ago, Dante80 said:

Λοιπόν, ενημέρωση. Αλλαγή στον αριθμό παροχής δεν έχω δει από την ΔΕΔΔΗΕ, αλλά μόλαταύτα πήρα τηλέφωνο στην ΔΕΗ και ζήτησα τον κωδικό εταίρου μου.

Μου τον έδωσαν, και έκανα εγγραφή σαν νέος χρήστης στο e-bill. Έπειτα πήγα και έκανα τις εξής κινήσεις:

nENkDWR.png

Οπότε τώρα βλέπω αυτό συνολικά.

cILym0Y.png

Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο ρε παιδιά, ή απλά περιμένω τώρα για να πάρω λογαριασμούς από W&V και ΔΕΗ αντίστοιχα; Τα φώτα σας!

 

εγω βλέπω κενό το πεδίο πάγια εντολή με κάρτα

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα την αίτηση, και μίλησα με τον εκπρόσωπο. Στο πρόγραμμα Enter δεν υπάρχει ρήτρα προσαρμογής το περιγράφει και το πρόγραμμα.

 

τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Enter/ Online/ Enter+,  προσφέρονται με σταθερές χρεώσεις, χωρίς κλίμακες, και δεν υπόκεινται σε καμία ρήτρα αναπροσαρμογής.

Επεξ/σία από romankonis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, marmagia είπε

εγω βλέπω κενό το πεδίο πάγια εντολή με κάρτα

Μα το έχω βάλει...αυτό εδώ λέει:

Ajxeiyp.png

 

15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ο αριθμός παροχης δεν αλλάζει.. Απλά στο τέλος αλλάζει ο διάδοχος.. Τα τελευταία  νουμερα  οπως είναι 03-04-05-06..Αν έχεις αλλάξεις παροχο θα σε ενημερώσει ο Δεδδηε.. Τηλεφωνικά αν παρεις.. Και ποτε έγινε αυτό.. 

To βρίσκω αυτόματα εδώ, δεν χρειάζεται τηλέφωνο. Απλά ενημέρωσα εδώ στο thread πως ΔΕΝ έχει αλλάξει ακόμα και ΔΕΝ χρειάζεται να αλλάξει για να ζητήσεις κωδικό εταίρου και να κάνεις εγγραφή νέου χρήστη στο e-bill, όταν έρχεσαι από άλλο πάροχο.

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.
1 minute ago, Dante80 said:

Μα το έχω βάλει...αυτό εδώ λέει:

Ajxeiyp.png

 

όταν συμπλήρωσες την αίτηση ονλαιν δεν σε ρώτησε να καταχωρήσεις κάρτα; εγώ καταχώρησα τα στοιχεία. Δεν θα έπρεπε να το έχουν ενεργοποιήσει εκείνοι; Τα ξαναέβαλες αφού μπήκες στο ebill;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, marmagia είπε

όταν συμπλήρωσες την αίτηση ονλαιν δεν σε ρώτησε να καταχωρήσεις κάρτα; εγώ καταχώρησα τα στοιχεία. Δεν θα έπρεπε να το έχουν ενεργοποιήσει εκείνοι; Τα ξαναέβαλες αφού μπήκες στο ebill;

Ναι τα ξαναέβαλα, δεν τα παίρνει αυτόματα. Είπαμε, όταν μπαίνουμε στο ebill κάνουμε τέσσερις κινήσεις:

Ενεργοποιείς όποια απ' τις παρακάτω επιλογές δεν είναι ήδη ενεργοποιημένη:

- ΜyHomeOnline
- Πάγια εντολή
- Mηνιαίος λογαριασμός
- Έκδοση λογαριασμού ηλεκτρονικά

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, marmagia είπε

εγω βλέπω κενό το πεδίο πάγια εντολή με κάρτα

MyHomeOnline, πάγια εντολή, μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός... ότι δεν είναι ενεργοποιημένο στην αρχική σελίδα το ενεργοποιείς χειροκίνητα. Στο ιστορικό μη δίνεται μεγάλη σημασία, εμφανίζονται και χάνονται καταχωρήσεις του συστήματος.

Δημοσ.
8 minutes ago, Dante80 said:

Ναι τα ξαναέβαλα, δεν τα παίρνει αυτόματα. Είπαμε, όταν μπαίνουμε στο ebill κάνουμε τέσσερις κινήσεις:

Ενεργοποιείς όποια απ' τις παρακάτω επιλογές δεν είναι ήδη ενεργοποιημένη:

- ΜyHomeOnline
- Πάγια εντολή
- Mηνιαίος λογαριασμός
- Έκδοση λογαριασμού ηλεκτρονικά

εμένα όλα πλην της πάγιας είναι προ ενεργοποιημένα.. Οπότε μπαίνω τώρα και βάζω πάγια ή όταν ενεργοποιηθε΄'ι το online;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, marmagia είπε

εμένα όλα πλην της πάγιας είναι προ ενεργοποιημένα.. Οπότε μπαίνω τώρα και βάζω πάγια ή όταν ενεργοποιηθε΄'ι το online;

Τώρα βάζεις πάγια απ'το ebill... απαραίτητη προϋπόθεση για να ενεργοποιηθεί το Online και να σταματήσει να γράφει ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση. Διαφορετικά όσο και να περιμένεις δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί.

  

22 λεπτά πριν, marmagia είπε

"Η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τις Κατευθυντήριες Οδηγίες για τη διαφάνεια και την επαληθευσιμότητα των χρεώσεων στο ανταγωνιστικό σκέλος των τιμολογίων ΧΤ (Απόφαση ΡΑΕ υπ.αριθμ. 409/2020), προβαίνει από την 5/8/2021 σε κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας με βάση το CO2 από τα Τιμολόγια της Χαμηλής Τάσης στα οποία εφαρμόζεται και σε αντικατάστασή της από τη ρήτρα αναπροσαρμογής Χρεώσεων Προμήθειας, η οποία βασίζεται στην Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς. Για την ενημέρωση των πελατών μας οι νέοι τιμοκατάλογοι οι οποίοι θα ισχύσουν από την 5/8/2021 είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr."

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/ritra-anaprosarmogis-xrewsewn-promitheias

Οι παλιές συμβάσεις δεν έγραφαν ότι δύναται ο πάροχος να ειδοποιεί μέσω internet. Παλιά δεν υπήρχε ούτε καν internet! Άσε που ο κώδικας προμήθειας λέει πως για τροποποίηση όρων πρέπει να υπάρχει ατομική ειδοποίηση (είτε μέσω email, είτε με επιστολή, είτε με ειδοποίηση στο λογαριασμό).

Στον έντυπο λογαριασμό η ειδοποίηση έγινε καθυστερημένα... δεν ήταν 60 μέρες το περιθώριο. Μπορείτε να πάρετε πίσω τη ρήτρα αναπροσαρμογής για το διάστημα που δεν είχαν συμπληρωθεί οι 60 μέρες.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kotsosp είπε

Ξέρει κάποιος από τους γνώστες της παρέας εάν το Home Online έχει ρήτρα Co2; Συγγνώμη εάν έχει ήδη απαντηθεί αλλά δεν βρήκα κάτι... 

έχει CΟ3 the return

@HERTHANκαι όσοι έχετε τεχνικά θέματα με κάρτα

Με ρίσκο πάτε Γ1 βάζετε πάγια και πάτε στο online (αν υπάρχει και αν ισχύει και με ρίσκο ρήτρας στο ενδιάμεσο)

Αναφορά σε κείμενο

Απαραίτητη προϋπόθεση του ΔΕΗ myHome Online είναι η εξόφληση με πάγια εντολή σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastecard). Ωστόσο αν είστε πελάτης ΔΕΗ και έχετε ήδη ενεργοποιημένη πάγια εντολή τραπεζικού λογαριασμού για την εξόφληση του λογαριασμού της παροχής για την οποία επιθυμείτε το ΔΕΗ myHome Online, δεν απαιτείται η ενεργοποίηση πάγιας εντολής σε κάρτα.

EDIT εκτός αν η πάγια του Γ1 είναι πάλι σε κάρτα υποχρεωτικά επομένως άκυρο

άσχετο ευτυχώς ενημέρωσαν το site και βγάλανε το FAQ (που έγραφε για τη ρήτρα που είχε παλιά)

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...