Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, GPOWERR είπε

To my energy coach στο 4all ειναι δωρεαν?...χρειαζεται να το ενεργοποιησουμε? 

Δωρεάν είναι. Το ενεργοποίησα για πλάκα, ό,τι να ναι βγάζει για τις καταναλώσεις. Αλλά έχει ωραίες συμβουλές του στυλ:
image.png.bfe54d71da3edde1531846ee60c4b427.png

😅😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, takoulou είπε

Μάλλον θα πηραν την καταμέτρηση του Δεδδηε. Κανονικά έτσι πρέπει.. Γιατί από εκεί παίρνουν τα στοιχεία.. 

Το γνωρίζω. Υποθέτω ότι εφόσον οι ενδείξεις δεν έχουν ουσιαστική διαφορά, δεν έχει σημασία για τον πάροχο. Ωστόσο συνήθως έχουν την δική μου καταμέτρηση που είναι ελάχιστες κιλοβατώρες λιγότερες, αφού τις δίνω 1 μέρα πριν την επίσημη του ΔΕΔΔΗΕ.

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold το λες εσύ και όχι η ΔΕΗ, η ΔΕΗ δεν λέει πουθενά για εκκαθάριση όταν ενημερώνει για το παράθυρο/διορία να δώσεις eSelf Metering, απλά λέει "Δυνατότητα καταχώρισης ένδειξης από xx/xx/xxxx έως xx/xx/xxxx", και μάλιστα διευκρινίζει κιόλας πως η εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ υπερισχύει:

Ο προηγούμενος έντυπος έναντι λογαριασμός αλλά και το email που έλαβα 23/11, έγραφε για περίοδο self metering 23-28/11. Εγώ έδωσα καταμέτρηση βράδυ 27/11 και ο ΔΕΔΔΗΕ ήρθε πρωί 29/11. Ο λογαριασμός (εκκαθαριστικός) εκδόθηκε 1/12 με περίοδο κατανάλωσης 31/10-28/11. Ο λόγος που ήταν για 29 μέρες η εκκαθάριση, επειδή τέλος Νοέμβρη έληξε το παλιό φθηνό ENTER και άλλαξα σε Γ1. Έδωσα 24527kWh (αυτές εμφανίζονται στον λογαριασμό) όταν ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε 1+ μέρα μετά την καταμέτρηση (δεν γνωρίζω τι έγραψε).

Προφανώς η διαφορά δεν είναι μεγάλη και αυτό υποθέτω όπως ανέφερα παραπάνω, αλλά αυτό συμβαίνει σχεδόν 2 χρόνια τώρα. Τέλος μην κοιτάς τι αναφέρεται στην ιστοσελίδα. Όχι ότι δεν ισχύει αλλά συχνά υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Για παράδειγμα ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι στην ιστοσελίδα θα υπάρχει ενημέρωση ανάλογα τον αριθμό παροχής για καταχώρηση "μέσα σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών", αλλά αν μπεις αυτή την στιγμή που γράφω, ούτε ενημέρωση υπάρχει και η φόρμα καταμέτρησης μια χαρά λειτουργεί, που δεν καταλαβαίνω (δώσε μου απάντηση) για ποιον λόγο να μου δίνει επιλογή όταν δεν υπάρχει ενημέρωση και δεν έχει περάσει τουλάχιστον 2μηνο από την τελευταία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην παροχή τη δική μου που ήταν 4all και την πήγαν Γ1Ν με άφησε και την επανέφερα στο 4all.

Στην παροχή των δικών μου(ίδια περίπτωση) δεν με αφήνει. Λογικά το λάθος είναι συστημικό.

 

Επίσης να πούμε ότι όσοι ήταν 4all και πήγαν Γ1Ν πήραν προίκα και το green pass....

Επεξ/σία από armenistis1980
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mindreader είπε

Αν κανω λαθος συλλογισμο, διορθωστε με:

Παντως, το ρισκο στο πρασινο, δεν φαινεται να ειναι και τοσο μεγαλο. Τι εννοω. Αν την 1η του επομενου μηνα, δεις οτι το πηγαν 50% σε σχεση με τον προηγουμενο, πας την επομενη μερα και κανεις αιτημα να μπεις στο σταθερο της δεη. Δεν θα προλαβεις να φας την 'μεγαλη αυξηση'. Προλαβαινεις να πας σταθερο. Εκτος και αν, το σταθερο, αλλαζει κι αυτο τιμη, καθε μηνα. Οποτε οταν θα το θελησεις, θα ειναι ηδη και αυτο ακριβοτερο.

Το σκεφτομαι λαθος;

Λάθος το σκέφτεσαι. Δεν χρειάζεται να περιμένεις την 1η του μηνός, τότε θα είναι πολύ αργά. Γνωρίζοντας ΤΕΑ προηγούμενου μήνα, από τις 12 του τρέχοντος μηνός μπορείς να κάνεις μια αρχική εκτίμηση για το πόσο θα κλείσει ο μήνας. Από τις 21 και μετά είσαι κατά 95% σίγουρος για την τελική ΤΕΑ και αλλάζεις πρόγραμμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, armenistis1980 said:

Στην παροχή τη δική μου που ήταν 4all και την πήγαν Γ1Ν με άφησε και την επανέφερα στο 4all.

Στην παροχή των δικών μου(ίδια περίπτωση) δεν με αφήνει. Λογικά το λάθος είναι συστημικό.

 

Επίσης να πούμε ότι όσοι ήταν 4all και πήγαν Γ1Ν πήραν προίκα και το green pass....

4all πότε έγινε; μέσα στον Δεκέμβριο;  γιατί εμένα έγινε τέλη Νοεμβρίου, εκεί φαίνεται να είναι το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, popopo είπε

Απορία. Πώς διαχωρίζονται οι kwh που θα τιμολογηθούν με το πρόγραμμά μας έως 31/12 και οι υπόλοιπες στο πρόγραμμα που θα επιλέξει ο καθένας από 1/1, εφόσον ο δικός μου π.χ. λογαριασμός εκδίδεται κάθε 15;

Αν μείνεις στον ίδιο πάροχο, στον εκκαθαριστικό θα βγει μια τετραμηνιαία κατανάλωση που θα σπάσει αναλογικά για κάθε μέρα που έμεινες σε κάθε πρόγραμμα. Πχ αν μετρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ 1000 kWh και η τελευταία καταμέτρηση ήταν 120 μέρες πριν, τότε έκαψες 8,33 kWh/μέρα. Αν η καταμέτρηση γίνει 14 Ιανουαρίου, τότε θα χρεωθείς 14 x 8,33 x 0,13635 = 15,90 € για τον Ιανουάριο με το καινούριο πρόγραμμα, 31 x 8,33 x 0,145 = 37,45 € για το Δεκέμβριο κ.ο.κ.
Θα αθροιστούν τα ποσά και για τις 120 μέρες και θα αφαιρεθούν οι πληρωμές που έκανες για τους έναντι (ή έναντι με ένδειξη πελάτη) και ό,τι μείνει θα το χρωστάς.

20 ώρες πριν, jkoukos είπε

Ξέρεις περίπτωση μέχρι σήμερα που όντας στον ίδιο πάροχο μπορεί να σπάσει η χρέωση σε 2+2 χωρίς αναλογικό τρόπο; Υπάρχει πάροχος που μπορεί να γνωρίζει την πραγματική ημερήσια κατανάλωση των πελατών του; Πάντα αναλογικά γίνονται οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις και δεν χρειάζεται ο ΔΕΔΔΗΕ γι' αυτό.

Ε δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε. Δίνοντας μέτρηση στο ΔΕΔΔΗΕ 2 μήνες μετά τη δική του μέτρηση, ο πάροχος θα σου εκδώσει εκκαθαριστικό με βάση τις kWh που έδωσες στον ΔΕΔΔΗΕ και θα σπάσει αναλογικά την κατανάλωση σε 2 μήνες. Μετά από 2 μήνες που θα έρθει να ξαναμετρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ θα ξαναβγεί εκκαθαριστικό με περίοδο εκκαθάρισης 2 μήνες αντί για 4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ok, από δω και πέρα θα έχω σαν ευαγγέλιο ότι γράφει ο @jkoukos

Πας στο άλλο άκρο. Αναφέρω τι γίνεται σε μένα δύο χρόνια τώρα (από την στιγμή που μπήκα στο ENTER) που καταχωρώ προσωπικά τις μετρήσεις.

Είμαι αρκετά μεγάλος για να το παίζω έξυπνος ή/και να ειρωνεύομαι και αρκετά έμπειρος ως προς τις εσωτερικές λειτουργίες και κενά μεγάλων οργανισμών.

Τελεία και παύλα επί της σχετικής διαφωνίας. Κερνώ καφέ αν θέλεις όλα τα χαρτιά αλλά και τέλος Μάρτη που θα έρθουν για την επόμενη 4μηνιαία καταμέτρηση.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

4all πότε έγινε; μέσα στον Δεκέμβριο;  γιατί εμένα έγινε τέλη Νοεμβρίου, εκεί φαίνεται να είναι το πρόβλημα.

Και τα δύο είχαν 5-6 μήνες στο 4all

Επεξ/σία από armenistis1980
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Πιο τηλεφωνο γιατι υπαρχει περιπτωση καποιος να το σηκωσει? Εδω δεν το σηκωνουν κανονικες μερες τωρα με τις γιορτες θα το σηκωσουν?

επειδη εχω δουλεψει σε τηλεφωνικό κεντρο πιστεψε με οι κλησεις μπαινουν αυτοματα με το που κλεινει η προυγουμενη,έπαιρνα κοντα στις 100 κλησεις την μερα,γιατι οι πελατες λεγανε καθε καρυδιάς καρυδι και ναι υπαρχουν πελατες που σε κρατανε μιση ωρα βρίζοντας σε,οποτε δεν φταινε τα παιδια στο κεντρο,μερικες φορες φταιτε και εσεις...τα συμβολαια δεν τα διαβαζει ποτε κανεις ,κανεις δεν κανει τις συγκεκριμενες ερωτησεις στο τμημα πωλησεων που η δουλεια τους ειναι να πουλησουν οπως και οι D2D πωλητες,και σκεψου οτι υπαρχουν ατομα που μπορει να εχουν ενα μηνα πανω στις γραμμες μπορει να υπαρχουν και ατομα οπως εγω που ειχα διομιση χρονια και ξεβρακωνα μεχρι και δικηγορους,οποτε οπως εσεις πανω στις δουλειες που κανετε καποια δεν τα ξερετε λογω μη ενημερωσης ετσι ειναι και αυτοι οι εργαζομενοι,οποτε αν τους μιλησετε με σεβασμο θα εχετε την αναλογη εξυπηρετηση αν οχι καλα να παθετε,γιατι και αυτοι λαμβανουν ενα μαιλ ενημερωσης δεν τους κανει κανεις σεμιναριο,και μην ξεχνατε οτι μπαινουν και αυτοι σε μια νεα κατασταση οπως ειχα μπει και εγω επι ρητρας αναπροσαρμογης,καλο να το παιζετε ραμπο εδω ,υπαρχουν και αυτοι που ξερουν και αυτοι που οχι,αυτα παρακαλω κατανοηστε το προσωπικο,και οχι δεν ειμαι εδω να παρακολουθω τι λετε και να τα μεταφερω ,ειμαι εδω γιατι δεν ξερω και εγω τι το διαολο θα κανω και δεν ειχα καμια ορεξη να μου βριζει ο αλλος τον πατερα ,που πριν τρεις μηνες τον είχα θάψει αυτα..και δεν τους κανει κανεις σεμιναριο για ολα αυτα που ρωτατε απλα λαμβανουν ενα μαιλ ενημερωσης ,στα τηλεφωνα φαινεται η παιδεία των πελατων και ας πουμε ανθρωπων..

Επεξ/σία από nasoduko
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Παντα για μεχρι 500kw το τετραμηνο οχι παραπανω.

Και για παραπάνω παλι συμφέρει το 4all.

Εγω που έχω πάνω από 500 γι'αυτό πήγα στο 4all.Μικρες βέβαια οι διαφορές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Ε δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε. Δίνοντας μέτρηση στο ΔΕΔΔΗΕ 2 μήνες μετά τη δική του μέτρηση, ο πάροχος θα σου εκδώσει εκκαθαριστικό με βάση τις kWh που έδωσες στον ΔΕΔΔΗΕ και θα σπάσει αναλογικά την κατανάλωση σε 2 μήνες. Μετά από 2 μήνες που θα έρθει να ξαναμετρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ θα ξαναβγεί εκκαθαριστικό με περίοδο εκκαθάρισης 2 μήνες αντί για 4.

Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Το όλο θέμα ξεκίνησε από τον φίλο που ρωτά αν πρέπει να δίνει τις μετρήσεις κάθε μήνα από την στιγμή που τώρα θα αλλάζει ο τιμοκατάλογος ανά μήνα και στην δική μου απάντηση ότι δεν είναι απαραίτητο από την στιγμή που ο πάροχος γνωρίζει όλα τα δεδομένα και εφαρμόζει αναλογικά τις χρεώσεις για κάθε περίοδο.

Πουθενά δεν έγραψα πότε θα γίνει αυτή η χρέωση. Μπορεί στο 2μηνο (έναντι) ή στο 4μηνο (εκκαθάριση). Αλλά πάντα θα γίνεται αναλογικά, κάτι το οποίο αναλύεις στο τελευταίο σου μήνυμα, με το οποίο συμφωνώ.

Φυσικά η εκκαθάριση γίνεται στο 4μηνο, αλλά ο πάροχος μια χαρά μπορεί να εκδώσει έναντι με αναλογικές χρεώσεις εφόσον ο πελάτης στο 2μηνο δώσει τις μετρήσεις. Γίνεται εξάλλου όταν αλλάζουν στο ενδιάμεσο οι τιμές της κιλοβατώρας. Πάντα στους λογαριασμούς οι χρεώσεις είναι αναλογικές της χρονικής περιόδου και το γράφω σε όλα τα μηνύματα.

Τώρα όσον αφορά αυτό το 2+2, υπάρχει μία διαφορά με τις κιλοβατώρες. Κατά την τελική εκκαθάριση 4μήνου, γίνεται όλος ο υπολογισμός και βγαίνει η τελική χρέωση. Ξέρουμε ότι πλέον έχουμε στο 1ο κλιμάκιο μία τιμή για έως 500kWh, άρα 2000 στο 4μηνο. Στην πραγματικότητα είναι στις 120 μέρες 2000 ή 500 ανά 30 μέρες. Αν π.χ. έχεις κάψει 2000kWh αλλά η εκκαθάριση έχει γίνει στις 119 μέρες (συμβαίνει ενίοτε) τότε αυτόματα αλλάζει η κλίμακα χρέωσης αφού αναλογικά βγαίνει 504kWh τον μήνα (2000/119*30). Οπότε η τελική χρέωση είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε υπολογισθεί στον έναντι, παρόλο που είναι σωστές οι μετρήσεις που έδωσε ο πελάτης.

Γι' αυτό γράφω ότι δεν έχει σημασία αν δίνουμε ενδιάμεσα τις μετρήσεις. Το ουσιαστικό κέρδος είναι ότι έχουμε όσο το δυνατόν πραγματική χρέωση, αλλά δεν είναι πάντα η σωστή τελική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jkoukos είπε

Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Το όλο θέμα ξεκίνησε από τον φίλο που ρωτά αν πρέπει να δίνει τις μετρήσεις κάθε μήνα από την στιγμή που τώρα θα αλλάζει ο τιμοκατάλογος ανά μήνα και στην δική μου απάντηση ότι δεν είναι απαραίτητο από την στιγμή που ο πάροχος γνωρίζει όλα τα δεδομένα και εφαρμόζει αναλογικά τις χρεώσεις για κάθε περίοδο.

Πουθενά δεν έγραψα πότε θα γίνει αυτή η χρέωση. Μπορεί στο 2μηνο (έναντι) ή στο 4μηνο (εκκαθάριση). Αλλά πάντα θα γίνεται αναλογικά, κάτι το οποίο αναλύεις στο τελευταίο σου μήνυμα, με το οποίο συμφωνώ.

Φυσικά η εκκαθάριση γίνεται στο 4μηνο, αλλά ο πάροχος μια χαρά μπορεί να εκδώσει έναντι με αναλογικές χρεώσεις εφόσον ο πελάτης στο 2μηνο δώσει τις μετρήσεις. Γίνεται εξάλλου όταν αλλάζουν στο ενδιάμεσο οι τιμές της κιλοβατώρας. Πάντα στους λογαριασμούς οι χρεώσεις είναι αναλογικές της χρονικής περιόδου και το γράφω σε όλα τα μηνύματα.

Τώρα όσον αφορά αυτό το 2+2, υπάρχει μία διαφορά με τις κιλοβατώρες. Κατά την τελική εκκαθάριση 4μήνου, γίνεται όλος ο υπολογισμός και βγαίνει η τελική χρέωση. Ξέρουμε ότι πλέον έχουμε στο 1ο κλιμάκιο μία τιμή για έως 500kWh, άρα 2000 στο 4μηνο. Στην πραγματικότητα είναι στις 120 μέρες 2000 ή 500 ανά 30 μέρες. Αν π.χ. έχεις κάψει 2000kWh αλλά η εκκαθάριση έχει γίνει στις 119 μέρες (συμβαίνει ενίοτε) τότε αυτόματα αλλάζει η κλίμακα χρέωσης αφού αναλογικά βγαίνει 504kWh τον μήνα (2000/119*30). Οπότε η τελική χρέωση είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε υπολογισθεί στον έναντι, παρόλο που είναι σωστές οι μετρήσεις που έδωσε ο πελάτης.

Γι' αυτό γράφω ότι δεν έχει σημασία αν δίνουμε ενδιάμεσα τις μετρήσεις. Το ουσιαστικό κέρδος είναι ότι έχουμε όσο το δυνατόν πραγματική χρέωση, αλλά δεν είναι πάντα η σωστή τελική.

Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι αν δώσεις ένδειξη 2 μήνες πριν την προγραμματισμένη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ, τότε ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει την ένδειξη σαν δικιά του και ο πάροχος σου εκδίδει εκκαθαριστικό 2 μηνών. Η εκκαθάριση γίνεται 6 φορές το χρόνο αντί για 3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ώπα παιδιά, ο jkoukos δεν είναι κανένας τυχαίος. 30 χρόνια τώρα μας έχει σώσει επανειλημμένως και στο adslgr και αλλού και είναι αυθεντία στα ηλεκτρονικά/ ηλεκτρολογικά λόγω ειδικότητας. Εδώ κάποια παρανόηση έχει γίνει με το θέμα των ενδείξεων, αλλά ας μην το συνεχίσετε γιατί υπάρχει άλλο θέμα για τις ενδείξεις πιο κατάλληλο.

Στο εν λόγω παράδειγμα είναι κοντά-κοντά οι μέρες και ίσως για αυτό να μην υπάρχει διαφοροποίηση. Γεγονός πάντως είναι ότι το ορθότερο είναι να δίνουμε ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ στο δίμηνο, ώστε να εκδίδονται μόνο εκκαθαριστικοί και να μην μπλέκουμε με τους έναντι. Όταν δίνουμε από το ebill είναι για διευκόλυνση δική μας, π.χ. αν θέλουμε να πληρώσουμε λιγότερα στον έναντι και να μας έρθει φουσκωμένος μεταγενέστερα. Αλλά τότε όλοι οι σοβαροί υπολογισμοί θα γίνουν στον εκκαθαριστικό, όπως ξέρουμε. Π.χ. παλιότερα με τις ρήτρες που αλλάζανε οι τιμές ανά μήνα ίσως να έβγαινε άλλο συνολικό αποτέλεσμα αν έδινε κανείς στον ΔΕΔΔΗΕ την ενδιάμεση μέτρηση και δεν άφηνε τη ΔΕΗ να κάνει αναλογικά την κατανομή στον εκκαθαριστικό του 4μήνου. Εγώ το έχω ξαναγράψει στο παρόν θέμα ότι ανέκαθεν έδινα στο δίμηνο πλασματικές ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ και μάλιστα φρόντιζα να βγαίνω οριακά εντός της χαμηλής τιμής μονάδας. Εάν στο 4μηνο που ερχόταν ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ για μέτρηση δεν κατόρθωνα να έχω χαμηλή κατανάλωση και έβγαινα στην υψηλή κλίμακα, τουλάχιστον είχα γλυτώσει λίγα ευρώ από το πρώτο δίμηνο.

Επεξ/σία από Philippe
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...