Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Αίτηση επανασύνδεσης έκανα την τρίτη ηλεκτρονικα και ήρθε σήμερα αυτό το μειλ

Πάρε τηλέφωνο📱 μέσα στην ΔΕΗ.. Και πες ότι ζήτησες επανασυνδεση.. Να δουν το αίτημα σου.. 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, takoulou είπε

Πάρε τηλέφωνο📱 μέσα στην ΔΕΗ.. Και πες ότι ζήτησες επανασυνδεση.. Να δουν το αίτημα σου.. 

Μωρέ το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι χρειάζεται. Αν έχουμε ένα ξεχωριστό τηλέφωνο από το κλασσικό, το οποίο να είναι αποκλειστικά για συμβόλαια θα το εκτιμούσα. Βέβαια αναγκαστικα να πάω από το σπίτι και να βγάλω φωτογραφία και την έστειλα. Αλλά θέλω να επιβεβαίωσω ότι την πήραν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Μωρέ το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι χρειάζεται. Αν έχουμε ένα ξεχωριστό τηλέφωνο από το κλασσικό, το οποίο να είναι αποκλειστικά για συμβόλαια θα το εκτιμούσα. Βέβαια αναγκαστικα να πάω από το σπίτι και να βγάλω φωτογραφία και την έστειλα. Αλλά θέλω να επιβεβαίωσω ότι την πήραν

Γιατί σου ζήτησαν φωτογραφία;; Για ποιο λόγο;; Αφου  είναι κομμένη η παροχη... Δεν θα έπρεπε να σου ζητήσουν.. Πες του ότι θα περασει ο Δεδδηε για την επανασυνδεση.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, takoulou είπε

Γιατί σου ζήτησαν φωτογραφία;; Για ποιο λόγο;; Αφου  είναι κομμένη η παροχη... Δεν θα έπρεπε να σου ζητήσουν.. Πες του ότι θα περασει ο Δεδδηε για την επανασυνδεση.. 

Εμένα δεν με ενοχλεί που έστειλα τη φωτογραφία. Με ενοχλεί ότι μένει πίσω η αίτηση και δεν μπορώ να πάω σε σπίτι που έχω ενοικιάσει. Τι να πω υπομονή

Edit: στο τηλέφωνο δεν έχουν πληροφορίες παραπάνω επειδή είναι άλλο το.τμημα. και όταν ρώτησα αν υπάρχει τηλέφωνο από το αρμόδιο τμήμα να μιλήσω μου είπαν ότι γίνεται μόνο με email. Μάλλον απλά χάθηκε μια εβδομάδα. Ίσως τελικά στην περίπτωση επανασύνδεσης να είναι καλύτερο να γίνεται από κοντά, απλά χρειάζεται η εγγύηση

 

Επεξ/σία από tzagaritos
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ekrepali είπε

Σενάρια επιστημονικής φαντασίας κάνεις. Εννοείται πως δε στέλνουν απευθείας τα συμβόλαια, προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση αφμ κλπ. Δεν θα ασχοληθούν με τη κάρτα. Τώρα που δεν απάντησες στο τηλέφωνο, την πάτησες. Σας έχω πει... να το έχετε μαζί σας και στη τουαλέτα 

Εγώ είμαι τελειωμένος (SOLAR + myhome online), για άλλους τρέχω. 
Στον έναν που του έκανα αλλαγή από ΗΡΩΝ σε online, ίδιο όνομα παροχής και κάρτας, του έστειλαν απευθείας σε 2 μέρες τα συμβόλαια προς υπογραφή χωρίς να τον πάρουν τηλ. 
Στον άλλον που αιτήθηκε άλλη παροχή σε άλλο όνομα κάρτας, τον ψάχνουν στα κινητά αλλά είναι δυσκοίλιος, μια φορά στις 3 μέρες πάει τουαλέτα! :lol:
 

Δημοσ.

Έχει υπολογίσει κανείς πότε συμφέρει το Home Online και πότε το Enter, π.χ. από πόσες KWh και πάνω έχεις όφελος από την έκπτωση 5% του Enter ?

Δεν είμαι σε ΚΟΤ, οπότε δε με απασχολεί αυτό, και προσπαθώ να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο πακέτα.

Δημοσ.

Εγώ παιδιά έχω αγανακτήσει πάντως . Ενεργοποίησα το ebill , ενεργοποίησα το home online και έχει να μου εκδοθεί λογαριασμός από τον Αύγουστο. Στο τηλέφωνο στην δεη με λένε να μιλήσω με την Δεδηε γιατί δεν έχουν μέτρηση στην Δεδηε μου δίνουν κανονικά την μέτρηση ,ξανά τηλέφωνο στην δεη , τίποτα τους πήρα εκατό φορές και ακόμη καμία απάντηση.... Θα μου έρθουν μαζεμένα όλα και δεν θα μπορώ να τα πληρώσω μετα

Δημοσ.

Καλησπέρα

γνωστός μου που είναι στο Γ1 της ΔΕΗ το κάλεσαν για να βάλει Home Enter +. Έχει ετήσια κατανάλωση 3500 kwh. Ποιο από τα 3 προγράμματα της ΔΕΗ είναι καλύτερο για να του συστήσω. Νομίζω ότι είναι καλύτερο το Home Online. Μπορεί κάποιος να δώσει μια γρήγορη συμβουλη παρακαλώ? 

Δημοσ.

Ενεργοποιηθήκαμε επιτέλους...

23 λεπτά πριν, ALIEN-3- είπε

Εγώ παιδιά έχω αγανακτήσει πάντως . Ενεργοποίησα το ebill , ενεργοποίησα το home online και έχει να μου εκδοθεί λογαριασμός από τον Αύγουστο. Στο τηλέφωνο στην δεη με λένε να μιλήσω με την Δεδηε γιατί δεν έχουν μέτρηση στην Δεδηε μου δίνουν κανονικά την μέτρηση ,ξανά τηλέφωνο στην δεη , τίποτα τους πήρα εκατό φορές και ακόμη καμία απάντηση.... Θα μου έρθουν μαζεμένα όλα και δεν θα μπορώ να τα πληρώσω μετα

Ανησυχητική περίπτωση... Καλά πώς γίνεται αυτό;

Έχει τύχει σε καναν άλλο;

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Geoponer είπε

προσπαθώ να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο πακέτα.

 

14 λεπτά πριν, userAnon είπε

Ποιο από τα 3 προγράμματα της ΔΕΗ είναι καλύτερο για να του συστήσω

online

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, 1comment said:

Ενεργοποιηθήκαμε επιτέλους...

μου ήρθε και μένα sms και email οτι προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ προς υλοποίηση τις επόμενες 2 μέρες. Μόλις πήρα και τον κωδικό εταίρου. Βεβαια παρόλα αυτα δεν μπορώ να δημιουργήσω ebill

Επεξ/σία από marmagia
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, korakios είπε

 

online

κατεβασα και το εξελ σου και όντως αυτό βγάζει. βέβαια δεν βλέπω κάποια μεγάλη διαφορα με τα υπόλοιπα. το enter είναι -18 και το plus -36. Θα του πω για το online. ευχαριστώ 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, ALIEN-3- είπε

Εγώ παιδιά έχω αγανακτήσει πάντως . Ενεργοποίησα το ebill , ενεργοποίησα το home online και έχει να μου εκδοθεί λογαριασμός από τον Αύγουστο. Στο τηλέφωνο στην δεη με λένε να μιλήσω με την Δεδηε γιατί δεν έχουν μέτρηση στην Δεδηε μου δίνουν κανονικά την μέτρηση ,ξανά τηλέφωνο στην δεη , τίποτα τους πήρα εκατό φορές και ακόμη καμία απάντηση.... Θα μου έρθουν μαζεμένα όλα και δεν θα μπορώ να τα πληρώσω μετα

https://my.rae.gr/ ένα παράπονο αίτημα σε διαχειριστή και πάροχο (μαζί όχι ξεχωριστά)

και άργησες

Μόλις τώρα, userAnon είπε

. βέβαια δεν βλέπω κάποια μεγάλη διαφορα με τα υπόλοιπα. το enter είναι -18 και το plus -36. Θα του πω για το online. ευχαριστώ 

είναι και 30€ δώρο απο το online επιπλέον

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/11/2021 στις 10:55 ΠΜ, CptBill είπε

20 οκτωβριου επισης ελαβα το αντιστοιχο εμαιλ απο ΔΕΗ αλλα  η ηρων συνεχιζει να εκδιδει λογαριασμο οποτε μαλλον δεν εχει γινει η μεταβαση.
Τους εστειλα σημερα εμαιλ ρωτοντας τους ποτε θα γινει η μεταβαση.

παιδες απο 20 οκτωβριου δεν εχω λαβει καποια στοιχεια για μεταβαση σε ΔΕΗ. Δεν θα επρεπε να εχω λαβει ebill πχ? 
Θυμιζω οτι τοτε ελαβα το εξης: 

Αναφορά σε κείμενο

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.


Τους εστειλα ενα εμαιλ ρωτοντας τους εαν εχει γινει μεταβαση και ελαβα ενα ξερο .

Βρε που φτασαμε, να παρακαλαμε να επιστρεψουμε δεη και να μην μπορουμε.

Αναφορά σε κείμενο

 

Aγαπητέ πελάτη,

 Σε συνέχεια της ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε σας να ενημερώσουμε ότι το αιτημά σας έχει ολοκληρωθεί από την υπηρεσία μας

Με εκτίμηση,

 

 

Επεξ/σία από CptBill
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CptBill είπε

παιδες απο 20 οκτωβριου δεν εχω λαβει καποια στοιχεια για μεταβαση σε ΔΕΗ. Δεν θα επρεπε να εχω λαβει ebill πχ? 

απο https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/#

αν βάλεις τελευταίο ψηφίο μηδέν , στο αποτέλεσμα το τελευταίο ψηφίο είναι κατα ένα μεγαλύτερο απο αυτό που έχεις στου Ηρών?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...