Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ενδιαφέρουσες οι νέες τιμές των σταθερών της ΔΕΗ (από 1/1/24, διπλάσιες βέβαια από τα παλιά σταθερά που πολλοί προλάβαμε). Το catch είναι η χρέωση του νυχτερινού όμως, σε σχέση με το Γ1Ν. Όποιος καταναλώνει πολλά στο νυχτερινό (συνήθως μεγάλες καταναλώσεις εκεί γίνονται), να το προσέξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/12/2023 στις 11:37 ΠΜ, mindreader είπε

Αν η αντλια θερμοτητας πινει σαν τρελη το ρευμα, γιατι κοβονται τοσο πολλοι ορισμενοι, και υπερθεματιζουν και πιπιλανε συνεχεια τα μυαλα του κοσμου περι του ποσο συμφερει να θερμαινεσαι με αντλια θερμοτητας;

Απλά είναι ένα κλικ καλύτερη από θερμοσυσσωρευτές :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/12/2023 στις 10:01 ΜΜ, mousmoulis είπε

Καλησπέρα,

ήμουν myΗomeΟnline για 24 μήνες με λήξη 30/11/2023 και πήγα ELPEDISON με εκπροσώπηση από 1/12/2023.

Στον τελικό λογαριασμό που εξέδωσε η ΔΕΗ μου έβαλε ρήτρα πρόωρης αποχώρησης 23 ευρώ, ενώ με έχει χρεώσει έως και 30/11. Πέρα από το ότι προφανώς εφόσον χρεώνομαι έως και 30/11 δεν υπάρχει πρόωρη αποχώρηση, αν θυμάμαι καλά το myHomeOnline δεν είχε ρήτρα αποχώρησης εφόσον έφευγες τους τελευταίους 3 μήνες.

Έχει κανείς κρατημένους τους όρους του myHomeOnline όπως ίσχυε έως 2/12/2021?

Πώς συμβουλεύετε να κινηθώ - στέλνω email σε ΔΕΗ, κάνω κάποια καταγγελία ΡΑΕ?

 

Στις 8/12/2023 στις 10:19 ΜΜ, korakios είπε

  

_______________________________

ναι , έτυχε και σε άλλον , ψάξε πίσω , τα ξαναέπαιξε η μηχανογράφηση της ΔΕΗ , εννοείται κάνεις καταγγελία

υπεβαλα αμφισβήτηση λογαριασμού email στο customer [email protected], η απάντηση που έλαβα ήταν ένα τυποποιημένο μήνυμα που δεν έχει καμία σχέση με την ουσία της αμφισβήτησης. Με παραπέμπουν σε ΔΕΔΔΗΕ ενώ δεν αμφισβητώ τη μέτρηση αλλά τη ρήτρα αποχώρησης.

¨Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου, καθώς επίσης και για θέματα καταμετρήσεων είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). Επιπρόσθετα, χρειάζεται να γνωρίζετε ότι η έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών διενεργείται κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που λαμβάνουμε από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος είναι και ο πλέον υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο¨


αν καταλαβαίνω καλά δεν ασχολούνται και απλά απαντούν τυποποιημένα? Άρα δεν έχει νόημα να ασχοληθώ περαιτέρω μαζί τους και κάνω καταγγελία πλέον μέσω myrae?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mousmoulis είπε

αν καταλαβαίνω καλά δεν ασχολούνται και απλά απαντούν τυποποιημένα?

ναι , έχει τύχει πάρα πολλές φορές

4 λεπτά πριν, mousmoulis είπε

Άρα δεν έχει νόημα να ασχοληθώ περαιτέρω μαζί τους και κάνω καταγγελία πλέον μέσω myrae?

δυστυχώς πολλές φορές έτσι απαντάνε και στη ΡΑΕ , αλλά κάνε και μετά βλέπουμε τα επόμενα βήματα

θίξε και τη χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , έχει τύχει πάρα πολλές φορές

δυστυχώς πολλές φορές έτσι απαντάνε και στη ΡΑΕ , αλλά κάνε και μετά βλέπουμε τα επόμενα βήματα

θίξε και τη χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών

ευχαριστώ.

στη χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών να θίξω το ζήτημα της απόκρισης στο αίτημά μου ή κάτι γενικότερο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mousmoulis είπε

στη χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών να θίξω το ζήτημα της απόκρισης στο αίτημά μου

ναι

4 λεπτά πριν, mousmoulis είπε

ή κάτι γενικότερο?

μόνο ότι αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jonhh είπε

Προσπαθώ να καταλάβω τι πρόγραμμα να επιλέξω μέχρι τέλος του έτους στο myDEH... Εχει καταλάβει κανείς τι διαφορά έχει το ΔΕΗ myHome Online  σε σχέση με το Enter? Βλέπω πως είναι λίγο πιο φτηνό το Online, αλλά υπάρχει κάποια παγίδα?
 

image.jpeg.11ca1b21fbf7c4fab079c53975519ad8.jpeg

το enter είναι "χωρίς κλίμακες και ελάχιστη χρέωση". Άρα το online ΕΧΕΙ κλίμακες και ελάχιστη χρέωση? Και αν ναι ποιες είναι? .... Επίσης το enter λέει "χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής χρεώσεων". Το online γιατί δεν το λέει? 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω.

Δεν βλέπω το παραμικρό όφελος από την ύπαρξη νυχτερινού μετρητή (αν εξαιρέσουμε τις τιμές κιλοβατώρας, όπου υπάρχει διαφοροποίηση ) ή είμαι τυφλός;

image.png.ff97a876e8557ed71bc2a2ae4a08950c.png

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sap00 είπε

το enter είναι "χωρίς κλίμακες και ελάχιστη χρέωση". Άρα το online ΕΧΕΙ κλίμακες και ελάχιστη χρέωση? Και αν ναι ποιες είναι? .... Επίσης το enter λέει "χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής χρεώσεων". Το online γιατί δεν το λέει? 

Το Online είναι χωρίς κλίμακες και χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής όπως και το Enter, με τη διαφορά ότι το Online εξοφλείται μόνο με πάγια τραπεζική εντολή.

IMG_20231212_221652.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, liakjim είπε

Να ρωτήσω.

Δεν βλέπω το παραμικρό όφελος από την ύπαρξη νυχτερινού μετρητή (αν εξαιρέσουμε τις τιμές κιλοβατώρας, όπου υπάρχει διαφοροποίηση ) ή είμαι τυφλός;

image.png.ff97a876e8557ed71bc2a2ae4a08950c.png

έχεις μείνει πίσω , απο 9/2022 μπήκε (και ακρίβυνε) το μεταφοράς και απο 1/5/23 μπήκε και φθήνηνε λίγο το διανομής (αλλά έσφαξε κυριολεκτικά στη χρέωση ισχύος)

Πλέον μόνο για σπάσιμο των ΥΚΩ είναι (υποτίθεται 11/22 θα καταργούσαν την κλίμακα) και για ΚΟΤ που παίζουν στο όριο

Κατέβασε το excel και πήγαινε στο "Λοιπές Χρεώσεις" . Μάντεψε τιμή κιλοβατώρας και βάλε κατανάλωση τα τετράμηνα . Θα σου βγάλει το κέρδος του νυχτερινού . Αν θες να δεις μόνο για τις ρυθμιζόμενες , βάλε ίδια τιμή μέρας και νυχτας

Συνέχεια στο νήμα του νυχτερινού

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βλέπω πολύ αναφέρουν σαν μείον ότι το online έχει πληρωμή μόνο με πάγια εντολή υπάρχει κάτι <κακό> εκτός ότι πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα στη κάρτα (εννοείται).

Γιατί και με το πρόγραμμα που είχαμε κάνει πριν 2 χρόνια έτσι πληρώναμε και ήταν όλα οκ.

Ρωτάω γιατί με μέγιστο 300khw το μήνα εκεί με βλέπω να κλείνω για να ηρεμήσω με τα χρώματα γιατί όσο ψάχνω τόσο περισσότερος πονοκέφαλος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dreaming123 είπε

Επειδή βλέπω πολύ αναφέρουν σαν μείον ότι το online έχει πληρωμή μόνο με πάγια εντολή υπάρχει κάτι <κακό> εκτός ότι πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα στη κάρτα (εννοείται).

Γιατί και με το πρόγραμμα που είχαμε κάνει πριν 2 χρόνια έτσι πληρώναμε και ήταν όλα οκ.

σε κάποιους ήταν λάθος χρεώσεις , σε άλλους δεν κούμπωνε η κάρτα λόγω μηχανογράφησης κτλ

υπο φυσιολογικές συνθήκες κομπλέ είναι η πάγια , στη ΔΕΗ είναι το δύσκολο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...