Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, HERTHAN said:

Αυτο που ειπε και ο kor.....απλα συμβολαιο διορθωμενο θα σου στειλουν με τα 25kva.

Δεν νομιζω να χρειαζεται να κανεις ακυρωση.

Αυτό μου είπε η δεύτερη υπάλληλος με την οποία μίλησα (ο πρώτος δεν φαινόταν να καταλαβαίνει για τι πράγμα μιλάμε). Μου λέει πείτε οτι λόγω λάθος πληροφόρησης απο συνάδερφο εστάλη το αίτημα ακύρωσης και τονίστε τους οτι θέλετε να συνεχιστεί κανονικά το αίτημα αλλά να αλλάξουν τα στοιχεία της ισχύος.

Οπότε αυτό έκανα, έστειλα τα δικαιολογητικά, πλήρωσα τον λογαριασμό και τους έστειλα την απόδειξη για να αποφύγω καθυστερήσεις (ήταν πάγια εντολή για 23/11 αλλά μου λέει η φυσικό αέριο αν πληρωθεί τώρα θα φανεί και δε θα τραβήξει λεφτά η πάγια εντολή) και περιμένω να δω τι θα γίνει τώρα.

Έρχεται απαντητικό μειλ; Εστειλα τα δικαιολογητικά στο [email protected] και κοινοποίηση στο [email protected]

Επεξ/σία από marmagia
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 6/11/2021 στις 11:56 ΠΜ, Manolo7 είπε

Για αιτηση με econtract, έστειλαν μετα απο 4 εργασιμες συν σημερα τη συμβαση και τα δικαιολογητικα για υπογραφή αλλα στην συμβαση αναγραφει Γ1. Επειδή παρακολουθω το θέμα εχω δει οτι εγινε και σε άλλους, τι κανω το στελνω με γ1 και προσεύχομαι να μην καταργηθει το myhomeonline ώστε να το κάνω με την πρωτη ευκαιρία με το ebill η να τους επιμείνω οτι θελω το online απευθείας? 

Καταφερε κανεις μετα απο επικοινωνία να τους πεισει να στειλουν νεα συμβαση με my home online? 

Θελω να πω, αν η επιλογη μου είναι μονο γ1 και ηλεκτρονικα το home online τοτε παω σε καταστημα κάνω το γ1 που θα γινει και πολυ γρηγοροτερα

ενημερωνω για καποιον που εχει παρομοιο προβλημα. εν τελει εκλεισα ραντεβου σε καταστημα,με την λογικη οτι θα τους πω να με βαλουν στο γ1 και μετα ηλεκτρονικα μεσω ebill θα ενεργοποιησω μονος μου το myhomeonline. η υπαλληλος ομως μου ειπε να κανουμε απευθειας το myhomeonline απο εκει,και μετα απο 5-6 φορες που το επιβεβαιωσα την ρωτησα πως θα γινει αυτο εφοσον γινεται μονο ηλεκτρονικα,και μου ειπε οτι αυτο αφορα αλλαγη παροχου και οχι υφισταμενη συνδεση στη δεη, η καπως ετσι το ειπε. Βεβαια ναι μεν ηταν η παροχη στη δεη, αλλα ηταν σε αλλο ονομα οποτε εγινε ταυτοχρονα αλλαγη ονοματος και υπογραφη νεας συμβασης.Εκει που οντως φανηκε να λεει αληθεια ειναι οτι μου ειπε οτι δεν πληρωνω εγγυηση μιας και ειναι το myhomeonline, ενω αν εκανα το γ1 οπως της ειπα οταν πρωτομιλησαμε ειχε εγγυηση 100 ευρω. λεει το μονο που πρεπει να κανω ειναι να μπω σε 2-3 μερες να ενεργοποιησω το ebill, και να επιλεξω μηνιαια εκδοση λογαριασμου και να καταχωρησω την καρτα μου για ενεργοποιηση παγιας εντολης. το συμβολαιο που μου δωσε αναγραφει κανονικα myhomeonline, λεει τις χρεωσεις, αναφερει μεχρι και την εκπτωση των 30 ευρω,και οτι πηραν εγγυηση 0.00 ευρω. βεβαια το καλυτερο ειναι οτι ειπε οτι αυριο θα προωθηθει στον δεδδηε οποτε θα γινει σχεδον αμεσα η μεταφορα. αν προκυψει προβλημα θα ενημερωσω, αλλα αν οντως γινεται αυτο που ειπε, γλιτωνει κανεις παρα πολυ χρονο(ηδη 4 μερες εκαναν μονο να στειλουν τα συμβολαια στην αιτηση που ειχα κανει ηλεκτρονικα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

ενημερωνω για καποιον που εχει παρομοιο προβλημα. εν τελει εκλεισα ραντεβου σε καταστημα,με την λογικη οτι θα τους πω να με βαλουν στο γ1 και μετα ηλεκτρονικα μεσω ebill θα ενεργοποιησω μονος μου το myhomeonline. η υπαλληλος ομως μου ειπε να κανουμε απευθειας το myhomeonline απο εκει,και μετα απο 5-6 φορες που το επιβεβαιωσα την ρωτησα πως θα γινει αυτο εφοσον γινεται μονο ηλεκτρονικα,και μου ειπε οτι αυτο αφορα αλλαγη παροχου και οχι υφισταμενη συνδεση στη δεη, η καπως ετσι το ειπε. Βεβαια ναι μεν ηταν η παροχη στη δεη, αλλα ηταν σε αλλο ονομα οποτε εγινε ταυτοχρονα αλλαγη ονοματος και υπογραφη νεας συμβασης.Εκει που οντως φανηκε να λεει αληθεια ειναι οτι μου ειπε οτι δεν πληρωνω εγγυηση μιας και ειναι το myhomeonline, ενω αν εκανα το γ1 οπως της ειπα οταν πρωτομιλησαμε ειχε εγγυηση 100 ευρω. λεει το μονο που πρεπει να κανω ειναι να μπω σε 2-3 μερες να ενεργοποιησω το ebill, και να επιλεξω μηνιαια εκδοση λογαριασμου και να καταχωρησω την καρτα μου για ενεργοποιηση παγιας εντολης. το συμβολαιο που μου δωσε αναγραφει κανονικα myhomeonline, λεει τις χρεωσεις, αναφερει μεχρι και την εκπτωση των 30 ευρω,και οτι πηραν εγγυηση 0.00 ευρω. βεβαια το καλυτερο ειναι οτι ειπε οτι αυριο θα προωθηθει στον δεδδηε οποτε θα γινει σχεδον αμεσα η μεταφορα. αν προκυψει προβλημα θα ενημερωσω, αλλα αν οντως γινεται αυτο που ειπε, γλιτωνει κανεις παρα πολυ χρονο(ηδη 4 μερες εκαναν μονο να στειλουν τα συμβολαια στην αιτηση που ειχα κανει ηλεκτρονικα).

Ο πεθερός μου που ήταν ΔΕΗ Γ1Ν και τον έστειλα με ραντεβού να διορθώσει πρώτα την ταυτότητά του, του είπα να ζητήσει να κάνει online κατευθείαν από κει μπας και γλιτώσω να του πληρώνω τους λογαριασμούς του, αλλά του είπαν ότι δε γίνεται από τα γραφεία τους, μόνο μέσω ίντερνετ. Οπότε και του κάναν εκεί το enter και σε δύο μέρες έγινε η αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Ο πεθερός μου που ήταν ΔΕΗ Γ1Ν και τον έστειλα με ραντεβού να διορθώσει πρώτα την ταυτότητά του, του είπα να ζητήσει να κάνει online κατευθείαν από κει μπας και γλιτώσω να του πληρώνω τους λογαριασμούς του, αλλά του είπαν ότι δε γίνεται από τα γραφεία τους, μόνο μέσω ίντερνετ. Οπότε και του κάναν εκεί το enter και σε δύο μέρες έγινε η αλλαγή.

εγω το αντιθετο,πηγα εκει να κανω το γ1(ωστε να το αλλαξω μονος μου σε online) και ειχα χαλαστει με την ιδεα οτι θα δωσω εγγυηση,αλλα αυτη μου προτεινε το ονλαιν.βεβαια μεχρι να το δω ενεργοποιημενο κραταω μικρο καλαθι, αλλα το συμβολαιο που μου δωσε ειναι σωστο.

αυτο με το εντερ και μετα μεταβαση σε online μηπως θα εχει ρητρα αποχωρησης απο το enter?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπερα ! ψαχνοντας για πληροφοριες επεσα στο θεμα σας και διαβασα αρκετες σελιδες και θα θελα να σας ρωτησω για την παρουσα στιγμη , αν συγκρινουμε τα home enter και home on line της ΔΕΗ , ποιο απ τα δυο συμφερει για μικρη καταναλωση (καπου 700 kwh το χρονο , αντε λιγο παραπανω ... για εξοχικο );  ειμαι στο απλο της ΔΕΗ αυτη τη στιγμη και απ οτι ειδα οι αλλοι παροχοι αυτη τη στιγμη τουλαχιστον  , δεν συμφερουν .Ισως το elpedison max με καποια 100αρα που εχει δωρο και επιστροφη 3% μεσω eurobank αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος .Στο σπιτι καλως ή κακως πριν κανα 2μηνο (δεν ειχα δει το θεμα σας ) πηγα σε Φυσικο Αεριο αλλα τοτε ειχαν σταθερη ΟΤΣ για 6μηνες . Με μια πρωτη ματια το home online φαινεται φθηνοτερο σε τιμη κιλοβατωρας αλλα και παγιο και εχει και τα 30 προσφορα αλλα καπου θα υστερει για να υπαρχει και το αλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα μου ηρθε το mail με τα δικαιολογητικα, μετα απο τηλεφωνημα υπαλληλου χτες. Ενω τους ειχα στειλει ηδη την ταυτοτητα και τον προηγουμενο λογαριασμο στο econtract,  μου ειπε οτι επειδη εκαναν καποιου ειδους "αναβαθμιση" χαθηκαν και να τα ξαναστειλω με reply στο [email protected] (με αυτο μου εστειλαν τη νεα συμβαση, την Υ/Δ κτλ) και να τα στειλω ολα μαζι, τα δικα μου και τα δικα τους υπογεγραμμενα. Μπορει σε αυτο να οφειλονται οι καθηστερησεις στα mail.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Dr. Cat είπε

μου ειπε οτι επειδη εκαναν καποιου ειδους "αναβαθμιση" χαθηκαν και να τα ξαναστειλω με reply στο [email protected]

Αν μου επιτρεψουν οι mod να μιλησω ελευθερα θα σου πω τι εκαναν.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, marmagia είπε

Αυτό μου είπε η δεύτερη υπάλληλος με την οποία μίλησα (ο πρώτος δεν φαινόταν να καταλαβαίνει για τι πράγμα μιλάμε). Μου λέει πείτε οτι λόγω λάθος πληροφόρησης απο συνάδερφο εστάλη το αίτημα ακύρωσης και τονίστε τους οτι θέλετε να συνεχιστεί κανονικά το αίτημα αλλά να αλλάξουν τα στοιχεία της ισχύος.

άρα τώρα θέλει ακύρωση του λάθους του πρώτου υπάλληλου να μην ακυρώσει την αίτηση

και καπάκια να διορθωθεί η αίτηση

καλή φάση , καλά πας 😁

παίζει να κάνουν ακύρωση της διόρθωσης και να σου στείλουν την ιδια αίτηση που μετά θα είναι ακυρωμένη και δε θα αντιστοιχεί 😂

Πέρα απο την πλάκα ,εύχομαι να σου πάνε όλα καλά :)

56 λεπτά πριν, jk21 είπε

Με μια πρωτη ματια το home online φαινεται φθηνοτερο σε τιμη κιλοβατωρας αλλα και παγιο και εχει και τα 30 προσφορα αλλα καπου θα υστερει για να υπαρχει και το αλλο 

δεν υστερεί ,κάνε αίτηση

βασικά θέλει κάρτα και αν δεν πληρώσεις έγκαιρα σε πετά στο Γ1 (ίσως να το θεωρείς οτι υστερεί)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Αν μου επιτρεψουν οι mod να μιλησω ελευθερα θα σου πω τι εκαναν.:P

και που ξέρουν τι θα πεις ??? εκτός και αν τους έχεις πει το θα πεις ......και περιμένεις το οκ😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kostasbm είπε

και που ξέρουν τι θα πεις ??? εκτός και αν τους έχεις πει το θα πεις ......και περιμένεις το οκ😁

Δεν ξερουν τι θα πω θα ειναι εκπληξη.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίσατε inception φάση...

Πάντως όταν με πήραν την πρώτη φορά από την ΔΕΗ για επιβεβαίωση στοιχείων, τους ρώτησα για το αν πρέπει να πληρώσω εγγύηση για το enter και μου απάντησαν ότι μετά από έλεγχο ιστορικού από τότε που ήμουν εκεί μέχρι πριν δύο χρόνια, κι επειδή δεν είχα καθυστερημένους ή απλήρωτους λογαριασμούς, δεν θα πληρώσω εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποια θεματάκια με την οργάνωση αλλά στην παρούσα φάση καθίστανται τόσα ασύμφορες όλες οι υπόλοιπες εναλλακτικές που είναι μονόδρομος η ΔΕΗ παρόλα τα θέματα που παρουσιάζονται 

Βάλτε ότι και λογικά θα γίνεται χαμός από αιτήσεις αυτό το διάστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Παιδιά , Όσοι έχουν πρόβλημα , με τα e-mail (& δεν λαμβάνουν απαντήσεις κλπ) , μπορείτε να προωθείτε τα δικαιολογητικά (Συμβάσεις κ.λ.π. στοιχεία ) , στο : [email protected] , αναφέροντας στο Θέμα : τον Αριθμό Παροχής. ** Είναι Τμήμα Ολοκλήρωσης Εκκρεμοτήτων , σε περίπτωση που "χαθούν" τα αρχικά mail ..( & για να μην ανησυχεί ο καθένας , σχετικά με το Αίτημά του.).  

**Επίσης , μετά τις 31/12/2021 , θα συνεχίσουν να υπάρχουν τα Προγράμματα : OnLine , Enter , Enter Plus , αλλά θα καταργηθούν οι Προωθητικές ενέργειές τους (δηλ. τα Δώρα και τα Bonus που δίνονται τώρα..).

Αυτό επιβεβαιώθηκε από αρμόδιο Υπάλληλο ΔΕΗ , με ηχογραφημένη όλη την συνομιλία , σε ανοιχτή ακρόαση με ακόμη 3 φίλους , στο Γραφείο.. (Νομίζω τελικά , όταν μιλάς με άνδρες-υπαλλήλους , σαν να τελειώνει πιο γρήγορα η διαδικασία - Χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό , ούτε να είναι ρατσιστικό προς το ασθενές φύλλο , απλά ως μία μικρή διαπίστωση..).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...