Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,για τον υπολογισμό των 500 kwh μετράνε οι καταναλώσεις ημέρας και νύχτας για το Γ1 και το 4all  ή μόνο της ημέρας?

Αν τις ξεπεράσουμε στα δύο αυτά προγράμματα ο υπολογισμός γίνεται με την ακριβότερη χρέωση για όλες τις kwh ή για αυτές που είναι πάνω από τις 500 kwh?

Eυχαριστώ παιδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 hour ago, stelios120 said:

Καλημέρα και καλό μήνα. Σε ένα μήνα λίγη το My Home online και ψάχνω να βρω πως θα επικοινωνήσω μέσω email με την ΔΕΗ για να με ενημερώση γραπτώς σε ποιο πρόγραμμα θα με βάλει, αλλά δεν βρίσκω κάποιο email. Σε εσάς που έληξε πρόσφατα πώς επικοινωνήσατε μαζί τους; Το θέλω γραπτώς γι παν ενδεχόμενο, αν και με βλέπω να πηγαίνω στον ΗΡΩΝ.

Το ίδιο ακριβώς είχα κάνει και εγώ. Έστειλα μέσω της φόρμας επικοινωνίας και μου απάντησαν μετά από 2-3 μέρες ότι θα με πάνε στο open. Το άφησα 2-3 εβδομάδες εκεί και μετά πήγα Γ1Ν μέχρι νεοτέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Greg29M said:

Μπορείς να εξυπηρετηθείς από εδώ : https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx

Αυτο δεν ειναι μονο για το ebill ;

 

Στο email customercare, οντως απαντουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, tasanton είπε

Ναι οκ, αυτό δεν παίζει. ΔΕΗ και ξερό ψωμί :)

22 ώρες πριν, Arkin είπε

Μηπως πρεπει να αναθεωρησεις φιλε μου?

Περιγράφω την περιπέτεια μου απο την δήθεν σοβαρη ΔΕΗ.

Σε νεα παροχή στην Αθήνα μπηκε στις 30-1-2023 νέος ψηφιακος μετρητής με ταυτοχρονη ενεργοποίηση νυκτερινού (42 ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ) και συναψη συμβολαίου στη πιο πανω εταιρία.

Εκδόθηκε ο πρωτος λογαριασμος απο 7-2-23 για Γ1Ν και πουθενα νυκτερινή χρέωση!!

Για να μην σας κουραζω ως και σημερα 1-9-23 η ΔΕΗ εξακολουθει να μην λαμβανει υποψιν τη νυκτερινή χρέωση, παρολες τις οχλήσεις μου με mail, με αμφισβητησεις λογαριασμων, με εφαρμογες, τηλεφωνικά, διαβεβαιωσεις αρμοδιου υπαλληλου του ΔΕΔΔΗΕ, κλπ.!!

ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΡΑΕ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.

ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, BigJim34 said:

Μηπως πρεπει να αναθεωρησεις φιλε μου?

Περιγράφω την περιπέτεια μου απο την δήθεν σοβαρη ΔΕΗ.

Σε νεα παροχή στην Αθήνα μπηκε στις 30-1-2023 νέος ψηφιακος μετρητής με ταυτοχρονη ενεργοποίηση νυκτερινού (42 ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ) και συναψη συμβολαίου στη πιο πανω εταιρία.

Εκδόθηκε ο πρωτος λογαριασμος απο 7-2-23 για Γ1Ν και πουθενα νυκτερινή χρέωση!!

Για να μην σας κουραζω ως και σημερα 1-9-23 η ΔΕΗ εξακολουθει να μην λαμβανει υποψιν τη νυκτερινή χρέωση, παρολες τις οχλήσεις μου με mail, με αμφισβητησεις λογαριασμων, με εφαρμογες, τηλεφωνικά, διαβεβαιωσεις αρμοδιου υπαλληλου του ΔΕΔΔΗΕ, κλπ.!!

ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΡΑΕ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.

ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

 

Το πρόβλημα σου είναι πολύ συνηθισμένο και ο υπαίτιος είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, όχι η ΔΕΗ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το πρόβλημα σου είναι πολύ συνηθισμένο και ο υπαίτιος είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, όχι η ΔΕΗ.

Δεν ξέρω αν ειναι συνηθισμένο, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δυο φορες _αποδεδειγμένα _ εχει μετρήσει σωστα ο ΔΕΔΔΗΕ. Η τελευταια του μέτρηση φαινεται και στην εφαρμογη του.

Συν το ο,τι ο λογαριασμος ο σημερινος της ΔΕΗ ειναι και εναντι, αφου δεν μπορουσα να δώσω καταμετρηση λόγω μη αναγραφης της διπλης ένδειξης στο e-bill και με εικονική καταναλωση στο Θεό!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν λήξει το online που σε πάνε? Δεν βλέπω στον site της ΔΕΗ το open.

(edit) Πήρa τηλ. και μου είπαν ότι σε πάνε στο open άσχετα εάν δεν φαίνεται στο site.

Επεξ/σία από walex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι προτείνετε για γκαρσονιέρα - 1άτομο. Κατανάλωση δε μπορώ να υπολογίσω, είναι η πρώτη φορά μετά απο χρόνια σε  "μικρό" σπίτι και μόνος μου. Βέβαια η θέρμανση είναι με AC, και δουλεύω από το σπίτι.

Απ' ότι βλέπω η "default" επιλογή είναι το Γ1?

Επεξ/σία από tasos30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά τηλεφώνησα στη ΔΕΗ. Θα γίνει αυτόματη μετάβαση στο Open, με προηγούμενη ειδοποίηση, μόλις λήξεο το παρόν συμβόλαιο.

Το Open είναι συμπαθητικό, μικρές διαφορές από το Γ1/Γ1Ν ή το 4All. Ίσως συμφέρει περισσότερο στις μεγάλες καταναλώσεις λόγω ενιαίας χρέωσης, ενώ έχει μεγαλύτερο πάγιο 5€.

Θα δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα το 2ετες home online ( των 0,095) με ΚΟΤ που παμε ? 

βλεπω στο excel με τις καταναλωσεις μου ανα 4μηνο ότι μου βγαζει προς NRG Simple ή Zenith Power Home Day & Night ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, BigJim34 said:

Δεν ξέρω αν ειναι συνηθισμένο, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δυο φορες _αποδεδειγμένα _ εχει μετρήσει σωστα ο ΔΕΔΔΗΕ. Η τελευταια του μέτρηση φαινεται και στην εφαρμογη του.

Συν το ο,τι ο λογαριασμος ο σημερινος της ΔΕΗ ειναι και εναντι, αφου δεν μπορουσα να δώσω καταμετρηση λόγω μη αναγραφης της διπλης ένδειξης στο e-bill και με εικονική καταναλωση στο Θεό!!! 

Μα ακριβώς επειδή δεν το ξέρεις σε ενημέρωσα ότι είναι συνηθισμένο, είμαστε πάρα πολλοί αυτοί που είχαμε (ναι είμαι ένας από αυτούς) το ίδιο πρόβλημα και το έχουμε αναφέρει εδώ στο insomnia.

Όσο για την δική σου περίπτωση συγκεκριμένα, από τις 30/01 που αλλάχτηκε ο μετρητής έως σήμερα έχει βγει κάποιος εκκαθαριστικός λογαριασμός; Και αν ναι αναγράφει τον νέο αριθμό μετρητή, όπως επίσης αναγράφει την πραγματική συνολική ένδειξη του νέου? Επίσης ο σημερινός έναντι που σου ήρθε, γράφει τον νέο αριθμό μετρητή?

Τα παραπάνω απάντησε τα μόνο αν όντως θέλεις βοήθεια στο να λυθεί το πρόβλημα σου, αν είσαι απόλυτα σίγουρος για το τι έχει συμβεί ή αν απλά το μόνο που θέλεις είναι να κράξεις τη ΔΕΗ τότε αγνόησε τα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε μέρα θα μπαίνει και ένας νέος χρήστης που θα πλησιάζει η λήξη του Online ή Enter και θα ρωτάει κάθε φορά για το που τον συμφέρει να πάει ή τι τον συμφέρει να κάνει και δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει τις τελευταίες 10 σελίδες για να έχει έναν μπούσουλα.

Νιώθω λες και είμαστε σε tech support και ανοίγουμε ticket για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά... Μην περιμένετε να σας τα σερβίρουν και όλα στο πιάτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, yazidis είπε

Κάθε μέρα θα μπαίνει και ένας νέος χρήστης που θα πλησιάζει η λήξη του Online ή Enter και θα ρωτάει κάθε φορά για το που τον συμφέρει να πάει ή τι τον συμφέρει να κάνει και δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει τις τελευταίες 10 σελίδες για να έχει έναν μπούσουλα.

Νιώθω λες και είμαστε σε tech support και ανοίγουμε ticket για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά... Μην περιμένετε να σας τα σερβίρουν και όλα στο πιάτο.

Εντωμεταξύ υπάρχει ολόκληρο θέμα για όλους τους παρόχους, όπου μπορούν να ενημερωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα παραπάνω απάντησε τα μόνο αν όντως θέλεις βοήθεια στο να λυθεί το πρόβλημα σου, αν είσαι απόλυτα σίγουρος για το τι έχει συμβεί ή αν απλά το μόνο που θέλεις είναι να κράξεις τη ΔΕΗ τότε αγνόησε τα.

Μιλάμε για νέο συμβόλαιο με τον ΔΕΔΔΗΕ γιατί είναι αρχική ρευματοδότηση. 

Σε ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου αν και στην αρχή πίστεψα ότι πας μόνο να δικαιολογήσεις την ΔΕΗ.

Πριν λίγο μου έστειλε και μήνυμα ο ΔΕΔΔΗΕ για άλλη μια καταμέτρηση (!!) που θα γίνει μετά από αίτημα που είχα κάνει από καιρό μέσω της εφαρμογής τους. Τι να την κάνουν την καταμέτρηση αφού μιλάμε για χαλασμένο τηλέφωνο;

Όλα αυτά αποδεικνύουν -τουλάχιστον στα δικά μου μάτια - ότι είναι όλα στον αυτόματο όπως και όλα τα πράγματα στο Ελλαδιστάν!!!

Δεν λέω ότι είναι άμοιρος ευθυνών και ο Διαχειριστής και είναι απαράδεκτο να μην μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να πετούν το μπαλάκι ο ένας στον άλλον.

Η υπομονή μου εξαντλήθηκε και ήδη πάμε για τελικό λογαριασμό που αν δεν είναι σωστός και συγκεντρωτικός με βάση δλδ τα πραγματικά δεδομένα της νέας αυτής παροχής τότε θα γίνουν και οι επιβαλλόμενες αναφορές όπου χρειάζεται.

Την Δευτέρα θα ζητήσω από τον ΔΕΔΔΗΕ τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι έδωσαν εντολή στη ΔΕΗ να βγει -μετά την τελευταία καταμέτρηση τους στις 10-8-23 της οποίας έχω τις μετρήσεις - νέος λογαριασμός από 7-2-23 έως και 10-8-23 με τα πραγματικά δεδομένα της παροχής.

Αυτά μου είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, τηλεφωνικά, και να αγνοήσω τους λογαριασμούς διότι θα εκδοθεί καινούργιος από την έναρξη του συμβολαίου. "Ενημερώθηκε η ΔΕΗ."

Αντί αυτού συνεχίστηκε το ίδιο τροπάριο από τον πάροχο με ένα λογαριασμό της κακιάς ώρας!

Μακάρι να έφταιγε μόνο ο Αύγουστος...

ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΆ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΛΕΓΌΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΗ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, BigJim34 said:

Δεν λέω ότι είναι άμοιρος ευθυνών και ο Διαχειριστής και είναι απαράδεκτο να μην μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να πετούν το μπαλάκι ο ένας στον άλλον.

Και αυτό απέχει πολύ από την πραγματικότητα αλλά τουλάχιστον είναι μια βελτίωση, πριν ισχυριζόσουν ότι ο ΔΕΔΔΗΕ τα έκανε όλα σωστά και η ΔΕΗ κάνει του κεφαλιού της.

Τέλος πάντων, ολόκληρο σεντόνι έγραψες αλλά απάντηση σε αυτά που ρώτησα δεν έδωσες, οπότε τώρα σιγουρεύτηκα πως ο μόνος λόγος που γράφεις εδώ είναι για να κράξεις. Από μένα ελεύθερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...