Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ειναι φυσιολογικό, δεν έρχονται ποτέ reply

Οπότε να υποθέσω πως πήγε; Δύο φορές το έστειλα.

Να τους κάνω ένα τηλ αύριο να ρωτήσω αν τα πήρανε ή δεν παίζει να βγάλω άκρη;

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Οπότε να υποθέσω πως πήγε; Δύο φορές το έστειλα.

Να τους κάνω ένα τηλ αύριο να ρωτήσω αν τα πήρανε ή δεν παίζει να βγάλω άκρη;

Πάρε μεθαύριο, ζήτα να σε συνδέσουν με το τμήμα συμβάσεων.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μετά από δέκα ημέρες τρέξιμο ήρθε το πολυπόθητο mail 


 

Αγαπητέ πελάτη,
 
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.
 
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
 
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα χρεώσει η NRG στον τελικό…
 
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ekonkra είπε

Καλημερα σας,

εχω Γ1Ν στην ΔΕΗ και εκανα αιτηση για HomeOnline στις 25/10/21. Δεν εχω λαβει κανενα email και η κατασταση της αιτησης ειναι "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση ". Γνωριζετε ποσες ημερες χρειαζεται για να γινει ενεργο? Μπορει καποιος να περιγραψει την ακριβη διαδικασια?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κωνσταντινος

1.PNG

2.PNG

** Μερικές φορές "κολλάει" αυτό το ρημάδι το e_bill , & δεν ξέρουμε τι ακριβώς ισχύει.. & εξηγώ Στις 02/10/2021 , Έκανα Αίτημα για επιλογή MyHomeOnline & όλα τα βήματα ολοκληρώθηκαν επιτυχώς .. Έλεγε ότι ισχύει το Πρόγραμμα έως 03/10/2023 ... Ξαφνικά , στις 11/10/2021  βγάζει μήνυμα το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση ..  *Στις 29/10 , εκδίδεται ο Λογαριασμός , ο οποίος αναφέρει ότι έχω το MyHomeOnline (ενώ ακόμη & σήμερα στο e_bill είναι υπό εξέταση   

image.png

image.png

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Για αλλαγή στοιχείων λογαριασμού ζητάει αποδεικτικό αφμ. Τι επισυνάπτω;

Επίσημο δημόσιο έγγραφο που να αναγράφει ΑΦΜ, αλλά δεν είμαι και σίγουρος... θα κοιτάξω και το φλυτζάνι του κοράκιου. 🤔

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Προερχομενος απο αλλο πάροχο συγκεκεριμενα Ηρων,μου ηρθε σήμερα  ο πρωτος εκκαθαριστικός λογαριασμός του online με τις μετρησεις που τους εστειλα μεσα απο την εφαρμογή. Περιοδος καταναλωσης 1-31/10. Απ΄ οτι βλέπω στο ebill το πρόγραμμα ενεργοποιηθηκε 4/10. Εχω και  νυχτερινό μετρητή αλλά απο οτι βλέπω δεν χρεωσαν τις νυχτερινες κυλωβατώρες ξεχωριστά αλλα με την ίδια τιμή ή δεν βλεπω κατι σωστά; Επισης η Ρήτρα Αναπροσαρμ. 7,45  ευρώ πάει στον προηγούμενο παροχο για την διαφορα 3 ημερων απο 1-4/10 που έγινε η αλλαγη παροχου;

InkedScreenshot_1.jpg

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Επεξ/σία από tsigpan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, tsigpan είπε

Καλησπέρα.

δυστυχώς όλος ο λογαριασμός είναι λάθος

1. Δε σε πέρασαν άμεσα απο το ΓΝ1 στο online (ρήτρα αναπροσαρμογής κτλ)

δώσε πληροφορίες πως έκανες την αίτηση και αν υπέγραψες το online (και όχι Γ1) γιατί αφορά όλους

2. όντως δεν έχουν νυχτερινή χρέωση , τις υπολόγισαν ημερήσιες

edit είσαι ΚΟΤ αρα οι νυχτερινές μετράνε σαν ημερήσιες

τα κλασσικά :

αμφισβήτηση λογαριασμού ,καταγγελία ΡΑΕ/ΣτΚ αν δε βγει άκρη

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αιτηση εκανα ηλεκτρονικά, μεσα απο το ebill που ειχα απο παλιά πριν αλλαξω παροχο. Με πηραν τηλεφωνο για επιβεβαιωση σε 1/2 ημερες, μου εστειλαν στo email τα εγγραφα που επρεπε να υπογραψω τα εστειλα πισω και σε λιγες ημερες ενεργοποιηθηκε το online. Δηλαδη οταν εισαι ΚΟΤ Β οι νυχτερινές μετράνε σαν ημερήσιες δεν το καταλαβαινω. Στον προηγούμενο παροχο γιατι ειχα ξεχωριστη χρεωση και ημουν ΚΟΤ; παραθετω λογαριασμο απο Ηρων

Screenshot_4.png

Επεξ/σία από tsigpan
Δημοσ.
Μόλις τώρα, VirusX2gr είπε

Αν ησουν σε αλλο παροχο, πως εκανες αιτηση απο το ebil? 

 Δεν καταργειτε το ebill το οποιο ειχα ενεργοποιημενο απο παλιά που ημουν στη ΔΕΗ.Μέσα απο εκει πατησα πάνω στο συνδεσμο που ειχε διαφιμιζοντας το online και με παρεπεμψε στην υπολοιπη διαδιακασια που υποθετω ειναι τυπική για ολους οσους κανουν ηλεκτρονική αιτηση.

Screenshot_1.png

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tsigpan είπε

Δηλαδη οταν εισαι ΚΟΤ Β οι νυχτερινές μετράνε σαν ημερήσιες δεν το καταλαβαινω.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/598241-κοινωνικο-τιμολογιο-δεη/page/98/#comments

έτσι πάει

13 λεπτά πριν, tsigpan είπε

Στον προηγούμενο παροχο γιατι ειχα ξεχωριστη χρεωση και .......

γιατί όπως άλλοι 2 πάροχοι κάνανε λάθος και καλό είναι να το αφήσεις μιας και δεν είναι κάτι που εξαρτάται απο τον πάροχο . Άνετα τα ζητάνε πίσω όταν το πάρουν γραμμή

15 λεπτά πριν, tsigpan είπε

Με πηραν τηλεφωνο για επιβεβαιωση σε 1/2 ημερες, μου εστειλαν στo email τα εγγραφα που επρεπε να υπογραψω τα εστειλα πισω και σε λιγες ημερες ενεργοποιηθηκε το online.

οκ, κάνεις απλά αμφισβήτηση αν θες τα 2-3€ πίσω 😛

πάντως είναι σημαντικό , ειδικά κάποιος να έχει τρελή κατανάλωση και να καθυστερούν να ενεργοποιήσουν το online απο συστημικό λάθος, τζάμπα ρήτρες

17 λεπτά πριν, tsigpan είπε

μου εστειλαν στo email τα εγγραφα που επρεπε να υπογραψω

τα έγγραφα γράφανε online ή Γ1 ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, tsigpan είπε

Αιτηση εκανα ηλεκτρονικά, μεσα απο το ebill που ειχα απο παλιά πριν αλλαξω παροχο. Με πηραν τηλεφωνο για επιβεβαιωση σε 1/2 ημερες, μου εστειλαν στo email τα εγγραφα που επρεπε να υπογραψω τα εστειλα πισω και σε λιγες ημερες ενεργοποιηθηκε το online. Δηλαδη οταν εισαι ΚΟΤ Β οι νυχτερινές μετράνε σαν ημερήσιες δεν το καταλαβαινω. Στον προηγούμενο παροχο γιατι ειχα ξεχωριστη χρεωση και ημουν ΚΟΤ; παραθετω λογαριασμο απο Ηρων

Screenshot_4.png

Εχεις 619 και σε πιστώνουν για 560 !!

Γιατί ?

Επεξ/σία από GREGORYMO
Διόρθωση
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...